Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 19.04.2010 18:01:53 vasta tsitaadiga

Pigem on saavutus mitte igavuse kätte ära surra kui teosammul aeglaselt koodi produtseerid mille veidi kõrgema taseme keeles teeksid ära paari reaga. Keerukuse koha pealt pole reaalselt vahe just teab kui suur icon_smile.gif

[edit]
Copy-paste praegusest projektist:

unsigned numAmps = ampsPerMeter*(end-beg);
numAmps = std::min(numAmps, sonarData[0].data.size()-firstAmp-numAmps);

vs

    lea      esi, DWORD PTR [ebx+0ech]
    movzx    eax, WORD PTR [esp+020h]
    fmul     st(0), st(3)
    or       eax, 0xc00h
    mov      DWORD PTR [esp+03ch], eax
    xor      edi, edi
    fldcw    WORD PTR [esp+03ch]
    fistp    QWORD PTR [esp+054h]
    mov      ecx, DWORD PTR [esp+054h]
    mov      DWORD PTR [esp+03ch], ecx
    fldcw    WORD PTR [esp+020h]
    fnstcw   WORD PTR [esp+020h]
    fsubrp   st(1), st(0)
    movzx    eax, WORD PTR [esp+020h]
    or       eax, 0xc00h
    mov      DWORD PTR [esp+02ch], eax
    fmulp    st(1), st(0)
    fldcw    WORD PTR [esp+02ch]
    fistp    QWORD PTR [esp+02ch]
    mov      edx, DWORD PTR [esp+02ch]
    mov      DWORD PTR [esp+038h], edx
    mov      DWORD PTR [esp+02ch], esi
    fldcw    WORD PTR [esp+020h]
    call     operator[]
processPing+0x742:    mov      ecx, DWORD PTR [eax+018h]
    sub      ecx, DWORD PTR [eax+014h]
    add      eax, 0x8h
    mov      eax, DWORD PTR [esp+038h]
    sar      ecx, 0x2h
    sub      ecx, eax
    sub      ecx, DWORD PTR [esp+03ch]
    cmp      ecx, eax
    mov      DWORD PTR [esp+024h], ecx
    lea      eax, DWORD PTR [esp+024h]
    jb       processPing+0x768
processPing+0x764:    lea      eax, DWORD PTR [esp+038h]
processPing+0x768:    mov      eax, DWORD PTR [eax]
Mõlemad lõigud teevad täpselt sama tööd icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
dynamic
HV kasutaja
dynamic

liitunud: 02.12.2001




sõnum 19.04.2010 19:32:44 vasta tsitaadiga

Ei ole päris nii, ma ise kasutasin MASM32 SDK-d, kus on ikkagi olemas teatud kõrgema taseme konstruktsioonid nagu if-else ja while blokid, st sellisel tasemel ei pea käsitsi häkkima. Ho Ho näide on selles mõttes ebaaus, et programmeerija ei kirjuta kindlasti sellist tihedat koodiseina nagu produtseerib optimeeriv kompilaator (ja kindlasti ei ürita ta emuleerida mõnda objektorienteeritud keelt nagu C++).

Loomulikult nüüd enam assemblerit ei kasutaks, aga see oli millalgi aastaid tagasi väga huvitav ja hariv ettevõtmine. Kui tahad teada, kuidas arvuti tegelikult töötab, siis assemblerist hästi pääsu pole. Parim praktika, et raua toimimise loogikat jagama hakata.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SOAPgw
HV vaatleja

liitunud: 23.12.2004




sõnum 28.04.2010 13:00:08 vasta tsitaadiga

mirko27 kirjutas:
Kas assembleris on üldse ükskõik mille saavutamine mitte tohutu pingutus?

Ei.

Pingutuse erinevus on võrreldav 3gl ja 4gl erinevusega...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
morgoth
HV kasutaja
morgoth

liitunud: 14.01.2004




sõnum 28.04.2010 19:46:44 vasta tsitaadiga

No teema on 6 a vana, kas asi on mokalaadast edasi ka vahepeal arenenud? icon_lol.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 17:18:04 vasta tsitaadiga

Minuarust pole Eestis mängu programmeerimiseks kompetentseid isikuid. Need tuleks tellida välismaalt, sealt saab soodsamalt ja on rohkem tööjõudu. Eestlasi ja selle foorumi inimesi leiaks tasuta Testimise rolli jaoks, võib-olla ka multimeedia loomise rolli jaoks. Programmeerija aga tuleks tellida välismaalt. Selleks tuleks mingi riskikapitali summa leida, ma arvan et 10'000$ oleks piisav sellise keskmise mängu jaoks. Niiet minuarust on võimalik selline ühisprojekt, paljud saaksid huvitavat tegevust, testida ja joonistada, ja neile pakuks see huvi. Pakun, et neid huvilisi leiaks 20 tükki kokku küll. Sellisel juhul võiks küsida neilt 20nelt, et kas ta oma huvitegevuse/meelelahutuse eest oelte nõus igaüks maksma rahasumma 10'000$/20. Pakun, et nad vastavad, et niisuurt huvi neil pole siiski. Sel juhul võiks mõelda, kas selle summa saaks muul viisil, võib-olla mõni firma pakuks selle välja kui ta sellevastu reklaami saaks.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 14.10.2010 17:40:52 vasta tsitaadiga

estrose, selgitad äkki lähemalt, miks programmeerija väljastpoolt sisse osta tuleks?
või millel põhineb su arvamus kompetentsete programmeerijate puudumisest eestis?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 17:59:44 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
estrose, selgitad äkki lähemalt, miks programmeerija väljastpoolt sisse osta tuleks?
või millel põhineb su arvamus kompetentsete programmeerijate puudumisest eestis?


Arvamus tuleb isiklikust 10a pikkusest töökogemusest IT-sektoris, selle aja jooksul ei ole hakanud silma, et keegi sellise arendusega toime tuleks. Võib-olla olen kehvalt vaadelnud? Kuidas sulle endale tundub, kas selliseid arendajaid on piisavalt eestis?

Väljast tuleks osta seetõttu, et väljas maksab piim 1 kroon, eestis aga 10 krooni, need kellel piim 1 kroon maksab on rahul 10X väiksema tasuga.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.10.2010 18:10:59 vasta tsitaadiga

Mängu tegemise juures on progemine see kõige väiksem probleem ning sellega saab hakkama suht suvaline tont icon_rolleyes.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 18:15:10 vasta tsitaadiga

Ma olen just aru saanud, et algoritmid mängu-koodis on keerukad, nende keerukus on mitu korda suurem kui 99.99% eesti programmeerijate igapäeva algoritmidest/koodist, ja enamik nendega toime ei tuleks.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andrusny
Kreisi kasutaja
andrusny

liitunud: 20.03.2006




sõnum 14.10.2010 18:25:39 vasta tsitaadiga

Arvad siis, et väljamaal on supermanid? Pole seal ühti, ikka samad inimesed. Eks loomulikult suurema massi seest leiad rohkem progejaid kes mänge teeks, kuid see ei tähenda, et eestis need puuduksid. Suhteline tase on ikkagi kõrge, iseasi kas need kel selleks oskusi mängu teha tahavad. Neil võivad lihtsalt paremad ideed olla. Enamus suuri mängu tegijaid kes siin sõna võtavad on koolipoisid.
_________________
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.10.2010 18:29:35 vasta tsitaadiga

estrose kirjutas:
Ma olen just aru saanud, et algoritmid mängu-koodis on keerukad, nende keerukus on mitu korda suurem kui 99.99% eesti programmeerijate igapäeva algoritmidest/koodist, ja enamik nendega toime ei tuleks.
Ehk siis teisisõnu pole sul halli aimugi millega tegu on icon_razz.gif

Ainus vähe sügavamaid teadmisi vajav asi on graafika kui üritada konkureerida mõne kaasaegsema suurema mänguga. Kui oled rahul umbes 5a vanuse väljanägemisega siis võib sellise valmis nokitseda paari inimesega paari aastaga, kiiremini kui kasutada mõnd paljudest vägagi asjalikest valmismootoritest. Näiteks unrealengine on non-commerciali jaoks täisvarustuses kasutatav tasuta

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 18:35:10 vasta tsitaadiga

andrusny kirjutas:
Arvad siis, et väljamaal on supermanid?

Ma arvan küll, sest neil on raske kadalipp oma ühiskonnas läbi tehtud, et piima raha kokku saada, see kadalipp ongi nad teinud selleks nagu nimetasid.
Nagu nõus oled, siis väljaspool on kindlasti supermane rohkem, seetõttu on nagu selge, et võtta sealt kust saab soodsamalt ja odavamalt. Võib-olla ma pole eesti supermane siis tõesti näha osanud, aga subjektiivse arvamuse juurde jääksin ikkagi, et eestis pole supermane.

Ho Ho kirjutas:
Ehk siis teisisõnu pole sul halli aimugi millega tegu on icon_razz.gif
Ainus vähe sügavamaid teadmisi vajav asi on graafika kui üritada konkureerida mõne kaasaegsema suurema mänguga


Võib-olla pole aimu, kuid see foorum pole ka minu jaoks usaldusväärne koht kust saaks kinnitust sellele, et mängu programmeerimises kõige keerukam on graafika joonistamine.
Konkureerida minuarust pole vaja, eesmärgiks on ju et eesti joonistajad ja testijad saaksid tegevust/meelelahutust.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.10.2010 18:42:25 vasta tsitaadiga

estrose kirjutas:
Võib-olla pole aimu, kuid see foorum pole ka minu jaoks usaldusväärne koht kust saaks kinnitust sellele, et mängu programmeerimises kõige keerukam on graafika joonistamine.
Ka joonistamine pole keeruline, lihtsalt aega nõudev. Raske on korraliku ideega välja tulemine ning selle kirja panekuga. Olles kõrvalt näinud vägagi paljude mängude teha üritamist siis valdav osa on jäänud just selle taha kinni, oluliselt väiksem osa content creationi ning praktiliselt mitte ainuski progemise taha.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 19:14:13 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Ka joonistamine pole keeruline, lihtsalt aega nõudev. Raske on korraliku ideega välja tulemine ning selle kirja panekuga. Olles kõrvalt näinud vägagi paljude mängude teha üritamist siis valdav osa on jäänud just selle taha kinni, oluliselt väiksem osa content creationi ning praktiliselt mitte ainuski progemise taha.


Infosüsteemide dokumentatsiooni kirjutamises on mul jäänud eestlaste puhul silma, et on palju kompetentset tööjõudu sellel alal. Tundub, et näen risti teistpidi sel juhul asju:)
Ma arvan, et kuna kirjutamine on esimesi tegevus-etappe, siis on sul jäänud mulje, et see ongi kõige raskem osa, samas pole oletatavasti sealt etapist edasi jõutud, et saaks hinnata programmeerimise sujumist.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 14.10.2010 19:32:57 vasta tsitaadiga

estrose, kuhu sa selle odava piima jutuga sihid, india? ma sinna eriti sellise projekti programmeerimise realiseerimist küll ei viiks.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 19:47:46 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
estrose, kuhu sa selle odava piima jutuga sihid, india? ma sinna eriti sellise projekti programmeerimise realiseerimist küll ei viiks.


Miks ei viiks? Kuna kuulsid halba kuulujuttu või?
Ja mida mõtled "sellise" projekti all, ega see mingi maailma vallutus projekt pole.
Samuti ei saa aru mida mõeldakse "korraliku dokumentatsiooni" all, mida mainiti, et see nagu tähendab ka "maailmavallutuse tasemel" dokumentatsiooni või? Umbes nagu bestselleri kirjutamise tasemel siis või?
Ma arvan, et india superman teeb oma ülesande hästi ära. Samamoodi eesti multimeedia-, testimis- ja dokumenteerimise spetsialistid saaksid oma ülesandega hästi hakkama. Ainuke asi mida ma ei usu, on see, et eesti kodeerija hakkama saaks tööga. Aga selline on minu arvamus kõigest. Kui kellelgi tekib veel arvamust, kuidas sedalaadi projekti rolle keerukuse järgi reastada, siis andke teada, et võib-olla keegi arvab, et kõige keerukam on hoopis miski muu.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 14.10.2010 20:43:36 vasta tsitaadiga

estrose, sellise all pidasin silmas suhteliselt väikesemahulist.

kas sa india programmeerijate ja it alal tegelevate inimestega kokku oled puutunud?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 14.10.2010 20:52:08 vasta tsitaadiga

estrose teab kõike icon_smile.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 21:56:16 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
estrose, sellise all pidasin silmas suhteliselt väikesemahulist.

kas sa india programmeerijate ja it alal tegelevate inimestega kokku oled puutunud?


India all me mõtleme seda osa, mis pole euroopa ega ameerika, vaid ülejäänud osa, sinna hulka kuulub peale india lipu ka muid lippe, näiteks:
http://www.freelancer.com/projects/Game-Design-Software-Architecture/Game-Programmers-Needed.html
( nb, see link lakkab töötamast kunagi tulevikus )

IT sektoris on töökogemust 10a, sellepõhjal ka oma seisukohtadel tuginen, kui oleks 1a kogemust, poleks suurt vahet ju, või sa arvad et oleks, ja kui oleks riigilipuks Brasiilia mitte aga India, siis see küsimus vajaks ka täpsustamist või? Mida sa nende detailidega peale siis hakkaksid? Teeksid järjestuse tarkvara arenduse rollide keerukusest? Minu arust võiks kuulata ära vähemalt 10 isiku arvamus enne kui mingit järeldust teha, ses suhtes ei näe pointi kiirustamiseks.

Olen samal mõttel, et tegu peaks olema "suhteliselt väiksemahulise" projektiga, selle all mõtlen eelkõige "väikest keerukust programmeerimise alal".

mirko27 kirjutas:
estrose teab kõike icon_smile.gif

Ja ma olen ohtlik ja paha;)
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.10.2010 21:57:58 vasta tsitaadiga

Mina võiksin tegelastele nimed panna mängus . Palka ei soovi . thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 22:10:53 vasta tsitaadiga

rocky-b kirjutas:
Mina võiksin tegelastele nimed panna mängus . Palka ei soovi . thumbs_up.gif beer_yum.gif


Ma saaksin organiseerida india progejale 10k EEK'i, ootaks 10-20nelt kaas-osanikult sarnast investeeringut, et 10K$ kokku tema jaoks saaks. Projektis mingit rolli ma ei soovi, sooviks foorumis kaasa vaid rääkida ja vaielda ehk vahel.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.10.2010 22:19:37 vasta tsitaadiga

Lihtsa mängu sisu võiks selline olla, et oled Rahaboss, korjad raha linnapealt ja minigeim oleks ehitaja töö kus pead puitplangu lööma seina 2-e naelaga siis töö eest saad 32k kui veab siis 50k . Ning pead Geoloogid eemale peletama, muidu joovad raha käest ära .

Mängunimi - Rahaboss : seiklused rahas .
Kui mäng on edukas ja läheb välismaale, siis inglisekeelne nimi oleks Moneyboss : Adventures in the money .
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko28
Aeg maha 1p
mirko28

liitunud: 31.12.2003




sõnum 14.10.2010 22:26:49 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Raske on korraliku ideega välja tulemine

Praegu toodi Rahabossi idee välja, kas see tundub korralik olema?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.10.2010 22:29:50 vasta tsitaadiga

estrose, Vähemalt on idee, õige Scripti peab kirjutama .
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.10.2010 22:33:18 vasta tsitaadiga

estrose kirjutas:
Ho Ho kirjutas:
Raske on korraliku ideega välja tulemine

Praegu toodi Rahabossi idee välja, kas see tundub korralik olema?
Tekita sellest ideest nüüd paarisaja leheküljeline lühikirjeldus asja sisust ja siis võiks juba hakata arvamust avaldama.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.