Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
19.04.2010 18:01:53
|
|
|
Pigem on saavutus mitte igavuse kätte ära surra kui teosammul aeglaselt koodi produtseerid mille veidi kõrgema taseme keeles teeksid ära paari reaga. Keerukuse koha pealt pole reaalselt vahe just teab kui suur
[edit]
Copy-paste praegusest projektist:
unsigned numAmps = ampsPerMeter*(end-beg);
numAmps = std::min(numAmps, sonarData[0].data.size()-firstAmp-numAmps); |
vs
lea esi, DWORD PTR [ebx+0ech]
movzx eax, WORD PTR [esp+020h]
fmul st(0), st(3)
or eax, 0xc00h
mov DWORD PTR [esp+03ch], eax
xor edi, edi
fldcw WORD PTR [esp+03ch]
fistp QWORD PTR [esp+054h]
mov ecx, DWORD PTR [esp+054h]
mov DWORD PTR [esp+03ch], ecx
fldcw WORD PTR [esp+020h]
fnstcw WORD PTR [esp+020h]
fsubrp st(1), st(0)
movzx eax, WORD PTR [esp+020h]
or eax, 0xc00h
mov DWORD PTR [esp+02ch], eax
fmulp st(1), st(0)
fldcw WORD PTR [esp+02ch]
fistp QWORD PTR [esp+02ch]
mov edx, DWORD PTR [esp+02ch]
mov DWORD PTR [esp+038h], edx
mov DWORD PTR [esp+02ch], esi
fldcw WORD PTR [esp+020h]
call operator[]
processPing+0x742: mov ecx, DWORD PTR [eax+018h]
sub ecx, DWORD PTR [eax+014h]
add eax, 0x8h
mov eax, DWORD PTR [esp+038h]
sar ecx, 0x2h
sub ecx, eax
sub ecx, DWORD PTR [esp+03ch]
cmp ecx, eax
mov DWORD PTR [esp+024h], ecx
lea eax, DWORD PTR [esp+024h]
jb processPing+0x768
processPing+0x764: lea eax, DWORD PTR [esp+038h]
processPing+0x768: mov eax, DWORD PTR [eax] |
Mõlemad lõigud teevad täpselt sama tööd
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
19.04.2010 19:32:44
|
|
|
Ei ole päris nii, ma ise kasutasin MASM32 SDK-d, kus on ikkagi olemas teatud kõrgema taseme konstruktsioonid nagu if-else ja while blokid, st sellisel tasemel ei pea käsitsi häkkima. Ho Ho näide on selles mõttes ebaaus, et programmeerija ei kirjuta kindlasti sellist tihedat koodiseina nagu produtseerib optimeeriv kompilaator (ja kindlasti ei ürita ta emuleerida mõnda objektorienteeritud keelt nagu C++).
Loomulikult nüüd enam assemblerit ei kasutaks, aga see oli millalgi aastaid tagasi väga huvitav ja hariv ettevõtmine. Kui tahad teada, kuidas arvuti tegelikult töötab, siis assemblerist hästi pääsu pole. Parim praktika, et raua toimimise loogikat jagama hakata.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
SOAPgw
HV vaatleja
liitunud: 23.12.2004
|
28.04.2010 13:00:08
|
|
|
mirko27 kirjutas: |
Kas assembleris on üldse ükskõik mille saavutamine mitte tohutu pingutus? |
Ei.
Pingutuse erinevus on võrreldav 3gl ja 4gl erinevusega...
|
|
tagasi üles |
|
 |
morgoth
HV kasutaja

liitunud: 14.01.2004
|
28.04.2010 19:46:44
|
|
|
No teema on 6 a vana, kas asi on mokalaadast edasi ka vahepeal arenenud?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 17:18:04
|
|
|
Minuarust pole Eestis mängu programmeerimiseks kompetentseid isikuid. Need tuleks tellida välismaalt, sealt saab soodsamalt ja on rohkem tööjõudu. Eestlasi ja selle foorumi inimesi leiaks tasuta Testimise rolli jaoks, võib-olla ka multimeedia loomise rolli jaoks. Programmeerija aga tuleks tellida välismaalt. Selleks tuleks mingi riskikapitali summa leida, ma arvan et 10'000$ oleks piisav sellise keskmise mängu jaoks. Niiet minuarust on võimalik selline ühisprojekt, paljud saaksid huvitavat tegevust, testida ja joonistada, ja neile pakuks see huvi. Pakun, et neid huvilisi leiaks 20 tükki kokku küll. Sellisel juhul võiks küsida neilt 20nelt, et kas ta oma huvitegevuse/meelelahutuse eest oelte nõus igaüks maksma rahasumma 10'000$/20. Pakun, et nad vastavad, et niisuurt huvi neil pole siiski. Sel juhul võiks mõelda, kas selle summa saaks muul viisil, võib-olla mõni firma pakuks selle välja kui ta sellevastu reklaami saaks.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.10.2010 17:40:52
|
|
|
estrose, selgitad äkki lähemalt, miks programmeerija väljastpoolt sisse osta tuleks?
või millel põhineb su arvamus kompetentsete programmeerijate puudumisest eestis?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 17:59:44
|
|
|
londiste kirjutas: |
estrose, selgitad äkki lähemalt, miks programmeerija väljastpoolt sisse osta tuleks?
või millel põhineb su arvamus kompetentsete programmeerijate puudumisest eestis? |
Arvamus tuleb isiklikust 10a pikkusest töökogemusest IT-sektoris, selle aja jooksul ei ole hakanud silma, et keegi sellise arendusega toime tuleks. Võib-olla olen kehvalt vaadelnud? Kuidas sulle endale tundub, kas selliseid arendajaid on piisavalt eestis?
Väljast tuleks osta seetõttu, et väljas maksab piim 1 kroon, eestis aga 10 krooni, need kellel piim 1 kroon maksab on rahul 10X väiksema tasuga.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
14.10.2010 18:10:59
|
|
|
Mängu tegemise juures on progemine see kõige väiksem probleem ning sellega saab hakkama suht suvaline tont
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 18:15:10
|
|
|
Ma olen just aru saanud, et algoritmid mängu-koodis on keerukad, nende keerukus on mitu korda suurem kui 99.99% eesti programmeerijate igapäeva algoritmidest/koodist, ja enamik nendega toime ei tuleks.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
andrusny
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.03.2006
|
14.10.2010 18:25:39
|
|
|
Arvad siis, et väljamaal on supermanid? Pole seal ühti, ikka samad inimesed. Eks loomulikult suurema massi seest leiad rohkem progejaid kes mänge teeks, kuid see ei tähenda, et eestis need puuduksid. Suhteline tase on ikkagi kõrge, iseasi kas need kel selleks oskusi mängu teha tahavad. Neil võivad lihtsalt paremad ideed olla. Enamus suuri mängu tegijaid kes siin sõna võtavad on koolipoisid.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
14.10.2010 18:29:35
|
|
|
estrose kirjutas: |
Ma olen just aru saanud, et algoritmid mängu-koodis on keerukad, nende keerukus on mitu korda suurem kui 99.99% eesti programmeerijate igapäeva algoritmidest/koodist, ja enamik nendega toime ei tuleks. |
Ehk siis teisisõnu pole sul halli aimugi millega tegu on
Ainus vähe sügavamaid teadmisi vajav asi on graafika kui üritada konkureerida mõne kaasaegsema suurema mänguga. Kui oled rahul umbes 5a vanuse väljanägemisega siis võib sellise valmis nokitseda paari inimesega paari aastaga, kiiremini kui kasutada mõnd paljudest vägagi asjalikest valmismootoritest. Näiteks unrealengine on non-commerciali jaoks täisvarustuses kasutatav tasuta
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 18:35:10
|
|
|
andrusny kirjutas: |
Arvad siis, et väljamaal on supermanid? |
Ma arvan küll, sest neil on raske kadalipp oma ühiskonnas läbi tehtud, et piima raha kokku saada, see kadalipp ongi nad teinud selleks nagu nimetasid.
Nagu nõus oled, siis väljaspool on kindlasti supermane rohkem, seetõttu on nagu selge, et võtta sealt kust saab soodsamalt ja odavamalt. Võib-olla ma pole eesti supermane siis tõesti näha osanud, aga subjektiivse arvamuse juurde jääksin ikkagi, et eestis pole supermane.
Ho Ho kirjutas: |
Ehk siis teisisõnu pole sul halli aimugi millega tegu on
Ainus vähe sügavamaid teadmisi vajav asi on graafika kui üritada konkureerida mõne kaasaegsema suurema mänguga |
Võib-olla pole aimu, kuid see foorum pole ka minu jaoks usaldusväärne koht kust saaks kinnitust sellele, et mängu programmeerimises kõige keerukam on graafika joonistamine.
Konkureerida minuarust pole vaja, eesmärgiks on ju et eesti joonistajad ja testijad saaksid tegevust/meelelahutust.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
14.10.2010 18:42:25
|
|
|
estrose kirjutas: |
Võib-olla pole aimu, kuid see foorum pole ka minu jaoks usaldusväärne koht kust saaks kinnitust sellele, et mängu programmeerimises kõige keerukam on graafika joonistamine. |
Ka joonistamine pole keeruline, lihtsalt aega nõudev. Raske on korraliku ideega välja tulemine ning selle kirja panekuga. Olles kõrvalt näinud vägagi paljude mängude teha üritamist siis valdav osa on jäänud just selle taha kinni, oluliselt väiksem osa content creationi ning praktiliselt mitte ainuski progemise taha.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 19:14:13
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Ka joonistamine pole keeruline, lihtsalt aega nõudev. Raske on korraliku ideega välja tulemine ning selle kirja panekuga. Olles kõrvalt näinud vägagi paljude mängude teha üritamist siis valdav osa on jäänud just selle taha kinni, oluliselt väiksem osa content creationi ning praktiliselt mitte ainuski progemise taha. |
Infosüsteemide dokumentatsiooni kirjutamises on mul jäänud eestlaste puhul silma, et on palju kompetentset tööjõudu sellel alal. Tundub, et näen risti teistpidi sel juhul asju:)
Ma arvan, et kuna kirjutamine on esimesi tegevus-etappe, siis on sul jäänud mulje, et see ongi kõige raskem osa, samas pole oletatavasti sealt etapist edasi jõutud, et saaks hinnata programmeerimise sujumist.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.10.2010 19:32:57
|
|
|
estrose, kuhu sa selle odava piima jutuga sihid, india? ma sinna eriti sellise projekti programmeerimise realiseerimist küll ei viiks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 19:47:46
|
|
|
londiste kirjutas: |
estrose, kuhu sa selle odava piima jutuga sihid, india? ma sinna eriti sellise projekti programmeerimise realiseerimist küll ei viiks. |
Miks ei viiks? Kuna kuulsid halba kuulujuttu või?
Ja mida mõtled "sellise" projekti all, ega see mingi maailma vallutus projekt pole.
Samuti ei saa aru mida mõeldakse "korraliku dokumentatsiooni" all, mida mainiti, et see nagu tähendab ka "maailmavallutuse tasemel" dokumentatsiooni või? Umbes nagu bestselleri kirjutamise tasemel siis või?
Ma arvan, et india superman teeb oma ülesande hästi ära. Samamoodi eesti multimeedia-, testimis- ja dokumenteerimise spetsialistid saaksid oma ülesandega hästi hakkama. Ainuke asi mida ma ei usu, on see, et eesti kodeerija hakkama saaks tööga. Aga selline on minu arvamus kõigest. Kui kellelgi tekib veel arvamust, kuidas sedalaadi projekti rolle keerukuse järgi reastada, siis andke teada, et võib-olla keegi arvab, et kõige keerukam on hoopis miski muu.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
14.10.2010 20:43:36
|
|
|
estrose, sellise all pidasin silmas suhteliselt väikesemahulist.
kas sa india programmeerijate ja it alal tegelevate inimestega kokku oled puutunud?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko27
HV veteran

liitunud: 29.06.2002
|
14.10.2010 20:52:08
|
|
|
estrose teab kõike
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 21:56:16
|
|
|
londiste kirjutas: |
estrose, sellise all pidasin silmas suhteliselt väikesemahulist.
kas sa india programmeerijate ja it alal tegelevate inimestega kokku oled puutunud? |
India all me mõtleme seda osa, mis pole euroopa ega ameerika, vaid ülejäänud osa, sinna hulka kuulub peale india lipu ka muid lippe, näiteks:
http://www.freelancer.com/projects/Game-Design-Software-Architecture/Game-Programmers-Needed.html
( nb, see link lakkab töötamast kunagi tulevikus )
IT sektoris on töökogemust 10a, sellepõhjal ka oma seisukohtadel tuginen, kui oleks 1a kogemust, poleks suurt vahet ju, või sa arvad et oleks, ja kui oleks riigilipuks Brasiilia mitte aga India, siis see küsimus vajaks ka täpsustamist või? Mida sa nende detailidega peale siis hakkaksid? Teeksid järjestuse tarkvara arenduse rollide keerukusest? Minu arust võiks kuulata ära vähemalt 10 isiku arvamus enne kui mingit järeldust teha, ses suhtes ei näe pointi kiirustamiseks.
Olen samal mõttel, et tegu peaks olema "suhteliselt väiksemahulise" projektiga, selle all mõtlen eelkõige "väikest keerukust programmeerimise alal".
mirko27 kirjutas: |
estrose teab kõike  |
Ja ma olen ohtlik ja paha;)
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
14.10.2010 21:57:58
|
|
|
Mina võiksin tegelastele nimed panna mängus . Palka ei soovi .
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 22:10:53
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Mina võiksin tegelastele nimed panna mängus . Palka ei soovi .  |
Ma saaksin organiseerida india progejale 10k EEK'i, ootaks 10-20nelt kaas-osanikult sarnast investeeringut, et 10K$ kokku tema jaoks saaks. Projektis mingit rolli ma ei soovi, sooviks foorumis kaasa vaid rääkida ja vaielda ehk vahel.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
14.10.2010 22:19:37
|
|
|
Lihtsa mängu sisu võiks selline olla, et oled Rahaboss, korjad raha linnapealt ja minigeim oleks ehitaja töö kus pead puitplangu lööma seina 2-e naelaga siis töö eest saad 32k kui veab siis 50k . Ning pead Geoloogid eemale peletama, muidu joovad raha käest ära .
Mängunimi - Rahaboss : seiklused rahas .
Kui mäng on edukas ja läheb välismaale, siis inglisekeelne nimi oleks Moneyboss : Adventures in the money .
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko28
Aeg maha 1p

liitunud: 31.12.2003
|
14.10.2010 22:26:49
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Raske on korraliku ideega välja tulemine |
Praegu toodi Rahabossi idee välja, kas see tundub korralik olema?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
14.10.2010 22:29:50
|
|
|
estrose, Vähemalt on idee, õige Scripti peab kirjutama .
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
14.10.2010 22:33:18
|
|
|
estrose kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
Raske on korraliku ideega välja tulemine |
Praegu toodi Rahabossi idee välja, kas see tundub korralik olema? |
Tekita sellest ideest nüüd paarisaja leheküljeline lühikirjeldus asja sisust ja siis võiks juba hakata arvamust avaldama.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
|