Meie? Sa olid mõni sealt mängust. No sellise avarage psr mängu kohta on see casual. Tollel mängul oli av vist 1650 tavaliselt on 1750+ kui normi enamy vastu pelda kus ei sa nii sama mööda mapi ringi joosta no wards ja fragida oleks see küll hea. Vaikselt kogun replaysi quadkille ja 5eseid kille + mingid funny kohad kus keegi hale crna paneb kunagi saab mingi mini movie teha. Praegu oleme 3 päeva koos pelanud. Suht sama koos seisuga käisime digifest lannil ka kus ei läinud kõige paremini. Kui keegi 5on5 soovib mängida võib IGN doinitright addida.
võite siis julgelt addida "GodIsVirus" ja pange omal kanalite hulka "kalbass" (KLB) pelame siis iga õhtu paari sõbraga,
skilli nagu jagub ja võiks teiste eestlastega kas siis omavahel madistada või kambakesti noobe stompida
võite siis julgelt addida "GodIsVirus" ja pange omal kanalite hulka "kalbass" (KLB) pelame siis iga õhtu paari sõbraga,
skilli nagu jagub ja võiks teiste eestlastega kas siis omavahel madistada või kambakesti noobe stompida
Tahaks proovida teiega koos. Aga alles laup saan hon-ida.
Enda harimise mõttes küsiks kogenud mängijate käest, milles seisneb Heroes of Newerth ja League of Legends vahe? Olen siin üksjagu guugeldanud ja erinevaid võrdlusi vaadanud ning peamiselt jääb silma.
LOL - peaks olema rohkem casual, halvem graafika, tasuta
HON - rohkem hardcore, parem graafika, tasuline, rohkem kangelasi, kiirem mängu tempo
Ehk oskab keegi teist veel midagi kummagi mängu kohta lisada?
LOL - Surma saades ei kaota raha, spellid scalevad geariga (ability power), oma accounti peab leveldama (max lv30), mängude eest saad Influence Pointe (IP) mille eest saad osta rune või unlockida uusi championeid (iga nädal on free-to-play herod mida saab tasuta mängida, kuid et neid endale saada pead need välja ostma). Saad Mastery Pointe (talente) valida. Lisaks sellele veel ruunid (glyphid) mis boostivad in-game state kuid neid saab sättida ainult lobbys. Hero valimise ajal saad ka valida 2 summoneri spelli lisaks oma championi abilititele (kokku 12 tükki). Mäng ise on tunduvalt kiirem ja mängud on tavaliselt väga lühikesed. Osad championid on rämedalt OP kui gear kätte saada ning võib vabalt 1v5 alla lasta kõik. Itemid on väga erinevad võrreldes Dota/HoN-iga.
Põhiline ongi see, et pead teatud herodega lihtsalt kauem vastu pidama kuni omale geari kätte saad ning natuke aju peab ka ikkagi olema, et hakkama saada, sest HoNis kui ikka vastaseid korralikult feedid on juba gg, LoL-is selline balance puudub ning pole erilist teamworki vaja võiduks. Väga noob friendly.
Keda vähegi huvitab natuke tõsisem ja suurema nö learning curve'ga mäng, siis HoN/dota on ainuke tee selles žanris. Minu jaoks on LoL liiga lihtne, võidab see, kes rohkem lihtsalt mängib/farmib. HoNis seevastu on rohkem pinget, suurem võimalus midagi metsa keerata. HoN on mõeldud rohkem competitive mänguks, LoL on lihtsalt casual.
Keda vähegi huvitab natuke tõsisem ja suurema nö learning curve'ga mäng, siis HoN/dota on ainuke tee selles žanris. Minu jaoks on LoL liiga lihtne, võidab see, kes rohkem lihtsalt mängib/farmib. HoNis seevastu on rohkem pinget, suurem võimalus midagi metsa keerata. HoN on mõeldud rohkem competitive mänguks, LoL on lihtsalt casual.
juppp, lolis omab mu väike 9a vend ka . Hon on väääga teine tera.
HoNi plussiks võib veel lugeda ka seda, et kui oled Dota pealt tulnud, siis learning curve pole teab mis pikk - enamik kangelasi ning relvi on Dotast juba vanad tuttavad.
Keda vähegi huvitab natuke tõsisem ja suurema nö learning curve'ga mäng, siis HoN/dota on ainuke tee selles žanris. Minu jaoks on LoL liiga lihtne, võidab see, kes rohkem lihtsalt mängib/farmib. HoNis seevastu on rohkem pinget, suurem võimalus midagi metsa keerata. HoN on mõeldud rohkem competitive mänguks, LoL on lihtsalt casual.
Keda vähegi huvitab natuke tõsisem ja suurema nö learning curve'ga mäng, siis HoN/dota on ainuke tee selles žanris. Minu jaoks on LoL liiga lihtne, võidab see, kes rohkem lihtsalt mängib/farmib. HoNis seevastu on rohkem pinget, suurem võimalus midagi metsa keerata. HoN on mõeldud rohkem competitive mänguks, LoL on lihtsalt casual.
Mis mõttes võidab see, kes rohkem mängib, farmib?
Ma mõtlen selle all seda, et LoLis on need Influence Pointsid (vms), mida saad mängides ja mille eest saad osta paremaid herosi jne. HoNis on kõik võrdsed algusest - samad heroed, samad itemid, samad spellid - loeb ainult nö enda näpuoskus.[/i]
Nii et LOLis see fakt, et ükski alguse kangelane pole "hea"?
Olen siin sõbra kontoga mõned mängud HONi mänginud ja siis LOLi oma kontoga mänginud. Siiani ei ole päris selge, kumba hakata mängima. Kahte paraleelselt kindlasti ei viitsi.
HONil ilmselgelt parem graafika ja tegemist rohkem poleeritud ning competitive tootega.
Samas LOL on tasuta ja graafika mulle ka täitsa meeldib. Competitive tasemel ma tõenäoliselt kumbagi mängu mängima ei hakka - pigem vahel naise/sõpradega teiste mängijate/bottide vastu.
Mind huvitaks selle kohta täpsustus, kuidas klasside tasakaal tegelikult kummaski mängus on. Praegu olen väga vasturääkivaid arvamusi kummagi mängu kohta saanud - nii klasside, kui mängu lihtsuse kohta.
Nii et LOLis see fakt, et ükski alguse kangelane pole "hea"?
defineeri "hea". Hea võib-olla teiste tasuta herode vastu, aga kui sulle tuleb vastu miki, kes on farminud 12/7, siis kahtlen. See kõik on muidugi maitse küsimus, mulle lihtsalt meeldivad mängud, kus on vaja natuke rohkem neuroneid ajus liigutada.
Mulle meeldis kogu see herode ostmise süsteem, mastery pointid, summoner abilitid, ruunid LoLis. Tegid mängu kuidagi mängitavamaks. HoNis anti kohe alguses kõik kätte ja sai kõik läbi mängitud niipalju, et lõpuks ei viitsind ühegi heroga enam mängida. LoLis vähemalt on tüübid lukus ja näevad ahvatlevamad välja.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.