Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 88 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 196 |
|
autor |
|
timpZZZZ
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2006
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
03.05.2010 22:38:04
|
|
|
minul küll käigud ideaalselt ei tööta. küll neid on timmitud hoolduses, aga kas tõesti kett venib nii ruttu ära või mis see viga on et käigud ei jookse klõps-klõps kohe peale.
üks kett peaks 2000km vastu pidama.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
04.05.2010 09:31:15
|
|
|
käiguvahetajast ka sõltub, et mitte mainida, et osad hooldajad ei tee enda tööd korralikult.
2000km on selgelt vähe...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
explode
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.12.2005
|
04.05.2010 12:53:17
|
|
|
Käiguvahetajast sõltub jah üsna palju.
Eelmine nädal vahetasin Acera tagakäikari ära ja panin uue Alivio asemele. Nagu öö ja päev. Kõik käigud vahetavad ilusasti.
Vana vahetaja oli sõitnud ka ca 15k km
Vokk muidu selline. Raam ja lenks on stock. Muud jupid on vahetatud.
Spoiler 
_________________ E30 |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
vipu
HV veteran

liitunud: 15.09.2004
|
04.05.2010 14:13:24
|
|
|
mul on ka acera taga, vahetan ka ümber. kuigi mulle on hoolduses väidetud et see kvaliteedi vahe nii suur ka ei ole.
mul vedruamort ka ees koliseb, peab midagi uut sinna sebima.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
explode
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.12.2005
|
04.05.2010 14:35:02
|
|
|
vahe on jah väike. mul oli lihtsalt nii vana. Litrid olid siledad juba ja loksusid.
_________________ E30 |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
04.05.2010 15:56:25
|
|
|
nothing important
viimati muutis mario20031 19.08.2012 04:34:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.05.2010 16:34:41
|
|
|
Vahetajatel on vahe üsnagi hästi tuntav, kasvõi seeläbi, et odavamad junnid üldjuhul vajavad pidevat mudimist et nad normaalselt vahetaks, asisemad paned paika ja seisab terve igaviku.
Kettidest rääkides, peale 2k maha sõitmist ning sagedast käiguvahetust võib see üsna vabalt omadega läbi olla. Kiireminig võib minna kui sõita paigast ära vahetajaga mis su keti serva vastu hammasrattaid surub pidevalt. Ühtlasi jääd sel juhul üsna kiiresti ka hammasratastest ilma.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etsike
HV veteran

liitunud: 24.12.2004
|
04.05.2010 16:59:05
|
|
|
No pärast 2000 kilomeetrit on kett veel üsnagi uus kui selle eest hoolt kanda. Kui 2000km järel kett läbi on siis peab see küll kogu oma eluaja olema kuivalt liivas jahvatanud. Ise kasutan laia ketti, see peaks oma kolm aastat igapäevast sõitmist (kokku vähemat 10000 km) ikka ära kannatama probleemitult, enne ei hakka üldse uurimagi, et kui hästi hambasse istub ja siis kui enam ei istu vahetan koos tagahammakaga ära.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.05.2010 17:04:55
|
|
|
Ära unusta, et kergelt kulunud kett hakkab ka muid asju kulutama ning lõpuks pead vahetajad-hammasrattad samuti varem välja vahetama.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
04.05.2010 17:32:12
|
|
|
Etsike kirjutas: |
No pärast 2000 kilomeetrit on kett veel üsnagi uus kui selle eest hoolt kanda. Kui 2000km järel kett läbi on siis peab see küll kogu oma eluaja olema kuivalt liivas jahvatanud. Ise kasutan laia ketti, see peaks oma kolm aastat igapäevast sõitmist (kokku vähemat 10000 km) ikka ära kannatama probleemitult, enne ei hakka üldse uurimagi, et kui hästi hambasse istub ja siis kui enam ei istu vahetan koos tagahammakaga ära. |
venivad nood raiped ka
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etsike
HV veteran

liitunud: 24.12.2004
|
04.05.2010 17:55:50
|
|
|
Ikka venivad, aga märksa vähem.
Ho Ho, neid vahetaja-nuhtusi mul pole (rummusisesed käigud), kui tõesti esihammakas peaks kunagi ära kuluma siis see läheb koos väntadega vahetusse, aga perepitsa suurused esihammakad kestavad sama kaua kui ratas ise.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Duckhead
HV veteran

liitunud: 07.02.2003
|
04.05.2010 18:02:29
|
|
|
oma eluaja jooksul üle 2000km. nagunii ei sõida, mis seal siis vahet?
_________________ ÄRA KOORMA PENSIONIKASSAT, SURE ÕIGEAEGSELT!!! |
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.05.2010 18:04:35
|
|
|
Eluea? Mul tuleb aastaga ~3k km puhtalt kodu-töö vahel sõites
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etsike
HV veteran

liitunud: 24.12.2004
|
04.05.2010 19:02:04
|
|
|
Duckhead, nalja teed või?
Tee natuke matemaatikat, isegi tagasihoidlik keskmine 5km päevas korrutada tagasihoidlikult lühikese 6-7 kuuse (200 päeva) hooajaga annab juba 1000km. Minu keskmine päeva läbisõit on 15km ja seda 365 päeva aastas ja niimoodi palju aastaid järjest, matemaatika tee ise. 2000km on nohu.
Igapäevast trenni tegevad sportlased sõidavad sellega võrreldes täiesti müstilisi vahemaid maha elus ja kette läheb hooaja jooksul juba mõni.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
j2nx
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2003
|
04.05.2010 20:30:23
|
|
|
hans kirjutas: |
omgwtf kirjutas: |
Lastel võiks olla kiivrid ikka jah Täiskasvanutel vast savi.. |
Vanemal pea lõhki, siis savi jah.
Lapsed kasvavad ise... |
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
04.05.2010 21:46:12
|
|
|
nothing important
viimati muutis mario20031 19.08.2012 04:34:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.05.2010 22:17:56
|
|
|
Kiiver on mõeldud kaitsmaks sind, jalgratta puhul siis peamiselt teiste põhjustatud õnnetuste eest. Autoga kokku põrutad siis võib kiivrist üsnagi palju abi olla.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
04.05.2010 22:26:36
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Kiiver on mõeldud kaitsmaks sind, jalgratta puhul siis peamiselt teiste põhjustatud õnnetuste eest. Autoga kokku põrutad siis võib kiivrist üsnagi palju abi olla. |
Autoga kokku põrutad siis on kirstust palju abi, tühja sest kiivrist enam.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.05.2010 22:34:09
|
|
|
Oleneb olukorrast. Kui viitsid mõned leheküljed tagasi kerida võid lugeda, kuidas kiiver hoidis ära ühe autklaasi määrdumisest mu hallollusega
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.05.2010 22:43:06
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
kest tahab,see kannab,kes ei taha,see ei kanna.Kiiver on rohkem kiire sõidu ja mootoriga kaherattalise teema minu arust. |
kui mu kiire arvutus paika peab, siis kiirusel u. 20 km/h peaga vastu asfalti lennata ilma mingi pehmenduseta (nt. ei jõua end kätega pidurdada) annab sama efekti, kui keegi laseb 6 meetri kõrguselt sulle tellise pähe kukkuda
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
04.05.2010 22:44:55
|
|
|
ega mitte jälle see jant siin pihta hakka
tagantjärgi teadus on täppisteadus - las nood inimesed harivad siis ennast, kes kiivrit ei kanna
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chaza!
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2006
|
04.05.2010 23:09:32
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
kest tahab,see kannab,kes ei taha,see ei kanna.Kiiver on rohkem kiire sõidu ja mootoriga kaherattalise teema minu arust. |
kui mu kiire arvutus paika peab, siis kiirusel u. 20 km/h peaga vastu asfalti lennata ilma mingi pehmenduseta (nt. ei jõua end kätega pidurdada) annab sama efekti, kui keegi laseb 6 meetri kõrguselt sulle tellise pähe kukkuda |
Kuidasmoodi see nüüd võimalik saab olla? Sa ju ikka kukud ligi 1,5m kõrguselt, see on siis vertikaalne kukkumine. Edasi mõjub ainult horisontaalsuunaline komponent ja asfaldi hõõrdetegur pidurdab su kinni (no muidugi kõvasti võtab nahka maha ).
Kukkudes 1,5m kõrguselt saab g=10m/s2 siis tuleb 15m/s sinu impacti kiiruseks.
Tellis 5kg 6m g=10m/s2 siis tuleb tellis sulle pähe kiirusega 60m/s.
Päris kindel nüüd nendes arvutustes pole, sest füüsika oli juba mitu aastat tagasi.
_________________ Linux - Future
"Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither." - Benjamin Franklin
1984 was not supposed to be instruction manual |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
 |
ivokas
HV veteran

liitunud: 14.10.2006
|
04.05.2010 23:13:07
|
|
|
Eks selle kukkumise juures loeb suuresti ka kukkuja kehamass. Mul sõber (130 kilo peaaegu) ehitas ikka korraliku koonu. Käsi jäi kõige alla ja kolmest kohast luu puru. Samas kui mingi viiekümne kilone sell samasuguse õhulennu teeks... vb-olla tõesti ainult kraabiks natuke nahka maha ja kogu lugu.
_________________ Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta! |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.05.2010 23:13:11
|
|
|
tsitaat: |
Kukkudes 1,5m kõrguselt saab g=10m/s2
|
kukkumisel on olemas samuti selline asi nagu kiirendus ja esimestel meetritel ei ole sul mingit kümmet meetrit sekundi ruudu kohta
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
|