Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 74, 75, 76  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2010 12:02:00 vasta tsitaadiga

VollyXX, vaevalt, et see mõni nädal võtab aega.
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VollyXX
HV vaatleja

liitunud: 29.01.2010




sõnum 30.01.2010 13:28:09 vasta tsitaadiga

Kas valetada et kaup on laos, ja saadata ettemaksuarve on normaalne?
Helistan veel tarbijakaitseametisse...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2010 14:00:52 vasta tsitaadiga

VollyXX, Arvestades palju kaupa müüakse päevas läbi siis pole imestada, et võib selle olukord juhtuda. Kaup võis olla tollel hetkel laos, aga kui arve saadeti ja makstud sai või olla see juba ära müüdud reaalses poes ja sealt tuligi situatsioon.

Ettemaksuarve on ju igas interneti kaupluses loomulik, kui tahad saada asja kohe ja ise näha, tuleb lihtsalt poodi minna - seal tehakse kõik teile ette taha ära.
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taavi
HV veteran

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2010 14:02:00 vasta tsitaadiga

VollyXX, ei ole mõtet tühjalt paukuda. helista siis tarbijakaitsesse ja kirjuta siia ka, mis tulemus on.

eelnev ei tähenda, et minu arvates euronics väga usaldusväärne koht on. mina pidin pärast veebipoest tellimist ja tasumist ise ühendust võtma ja otsima, miks kaup lubatud tarneaja jooksul kohal ei ole. ja tarneaeg polnud laos oleva kauba kohta üldse mitte lühike - 7 päeva. korrektne oleks, kui firma ise võtaks ühendust, kui ilmnevad mingid probleemid. ka on euronics.ee natuke kahtlane, lubatakse küll skype chati, kuid tegelikult keegi tööpeva jooksul sealt ei vasta. pole mõtet selliseid ilusaid sulgi külge pookida, kui asi tegelikult ei tööta. lisaks ei vastanud info maksmise kohta tõele hetkel, kui mina tellimuse tegin. makse saajana mainiti mingit euronicsi nimega oü-d, kuid tegelikult pangalingi kaudu makset tehes oli ülekanne hoopis mingile päris kopsaka maksuvõlaga as-ile. hetkel paistavad mainitud probleemid kodulehega korda olevat tehtud.

mina sain oma tellitud kauba kätte, otseselt paha kogemus see ei olnud, pigem väike hämming ja ettevaatus tulevikuks.
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VollyXX
HV vaatleja

liitunud: 29.01.2010




sõnum 01.02.2010 19:58:19 vasta tsitaadiga

WerteX, kõik võib juhtuda. Pole probleemi, kui raha kohe tagastatakse.
Vastasel juhul on see juba pettus. thumbs_down.gif
---
P.S. Raha tagastati
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inah
HV kasutaja

liitunud: 24.12.2003




sõnum 23.02.2010 13:13:47 vasta tsitaadiga

ei soovita sai ostetud vanematele külmkapp 15 veebruaril kodulehel on kirjas et nädalaga toimetatakse kohale nüüd nädal mõõdas ja juba räägitakse üle järgmisest nädalast mõttetu firma samal ajal sai ostetud televiisor pixmaniast telekas ammu kohal ja seda prantsusmaalt aga noh tallinn on ikka kaugemal kui pariis
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 23.02.2010 14:56:53 vasta tsitaadiga

Esmaspäeval kesklaost tellitud kaup jõudis Kristiine poodi neljapäeval, pole kiire ega aeglane minu arust, sõltub vist sellest ku see salapärane keskladu asub neil. Aga ma tellisin ainult kaupluseni, ise viisin sealt koju, vastasel juhul oleks ka võinud venida see kogu protsess.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2010 14:40:59 vasta tsitaadiga

Mul selline küsimus, et kaua nad võivad asju seal garantiis hoida?
Mul on Samsungi sülearvuti emaplaadi veaga seal ja mingi viis päeva transpordis teeninduse poole olnud juba. icon_lol.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
virks
HV Guru

liitunud: 19.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2010 14:50:42 vasta tsitaadiga

Mõni aeg tagasi sai tuttava läpakas garantiisse viidud. Peale paari nädalat (ja mõnda järelepärismist) kutsuti poodi ja lasti uus masin valida (parema konfi ja uue garantiiga).
Kommentaarid: 525 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 419
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2010 14:55:18 vasta tsitaadiga

Keskmine periood on umbes kuu aega, sellega tuleb arvestada.
C4ines kirjutas:
Mul selline küsimus, et kaua nad võivad asju seal garantiis hoida?
Mul on Samsungi sülearvuti emaplaadi veaga seal ja mingi viis päeva transpordis teeninduse poole olnud juba. icon_lol.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2010 13:22:25 vasta tsitaadiga

Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2010 13:53:58 vasta tsitaadiga

Kui tsekk on kaasas võib ka otse Servicenet pöörduda.
C4ines kirjutas:
Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt?
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2010 15:44:00 vasta tsitaadiga

WerteX kirjutas:
Kui tsekk on kaasas võib ka otse Servicenet pöörduda.
C4ines kirjutas:
Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt?


Nüüd jälle garantiis Servicenetis ja tullakse välja sellise asjaga:
Diagnostika. Seade riistvaraliselt töökorras. Viga kliendi poolt installitud tarkvaras. Koostatud pakkumine - op.süsteemi installeerimine+andmete kopeerimine - 1325,00 koos km-ga. Pakkumine kehtib 10p. Kui klient pakkumisest loobub siis rakendub käsitlustasu.

Tegin lihtsalt poest ostetud Win 7 Retail boxi´iga upgrade Vista pealt.
Kusjuures restarte tegi juba Vista pealt kui sain tagasi HDD vahetusest.(Lihtsalt mõtlesin, et proovin Win 7, äkki sellega ei tee, ning jätsin uuesti garantiisse saates peale selle)

Idiootsed inimesed:S

Ja kuidas nad selgitavad seda, et arvuti teeb restardi hetkel, kui oled BIOS`s?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2010 21:17:42 vasta tsitaadiga

See on rohkem kivi ServiceNet´i kapsaaeda, kellel on kusjuures siin alafoorumis oma teema icon_wink.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxsimiljo
Kreisi kasutaja
maxsimiljo

liitunud: 15.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.04.2010 21:39:41 vasta tsitaadiga

Ostsin hiire sealt, toodi ilusti kooli ära, kuigi postikulu veidi kallis.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2010 20:15:24 vasta tsitaadiga

Tartu Kaubamaja Euronics Media Point avatud pühapäeviti alates kella 10:00 kuni 19:00, varasema 09:00 - 18:00 asemel.
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2010 13:43:18 vasta tsitaadiga

Selline küsimus siis, et kui on algsele Vistale ostetud legaalne 7 Ultimate ja see peale pandud ilusasti ning garantiisse koos sellega viidud, siis on Garantii kehtetu? icon_neutral.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 03.04.2010 13:49:22 vasta tsitaadiga

C4ines kirjutas:
Selline küsimus siis, et kui on algsele Vistale ostetud legaalne 7 Ultimate ja see peale pandud ilusasti ning garantiisse koos sellega viidud, siis on Garantii kehtetu? icon_neutral.gif
Ei ole. Raua garantiid ei võta keegi ära. Tarkvaralised probleemid on ainult sinu lahendada.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2010 13:52:54 vasta tsitaadiga

Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult. icon_cry.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 03.04.2010 14:16:11 vasta tsitaadiga

C4ines kirjutas:
Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult. icon_cry.gif
Kui oled kindel, et viga rauas, siis pöördu Tarbijakaitsesse. Ja kirjuta avaldus Euronicsile. Sinu ees vastutab Euronics, mitte Servicenet.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 03.04.2010 14:34:07 vasta tsitaadiga

C4ines: Servicenet käsitleb seda Sinu Windowsi, kui piraat-versiooni ja sellest tingitud vigu.

Seega, Sa unustasid läppariga kaasa panemata paberid, mis kinnitavad Win-i legaalsust. icon_wink.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2010 14:38:18 vasta tsitaadiga

Seega kuidas ma peaks edasi toimima?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2010 15:44:28 vasta tsitaadiga

Käsitlustasu nõutakse siis kui neil näitab et kõik on korras. Tarkvara vahetuses nad ei süüdista.
Garantii aeg pikeneb ka selle perioodi võrra millal olete arvutist ilma.
Viite poodi arvuti tagasi ja ütlete, et ikka teeb restarti ja kirjeldage, et ka biosis.
C4ines kirjutas:
Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult. icon_cry.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 306
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 03.04.2010 16:26:15 vasta tsitaadiga

WerteX: Halvasti lugesid ülevaltpoolt seda probleemikat: icon_wink.gif

"Diagnostika. Seade riistvaraliselt töökorras. Viga kliendi poolt installitud tarkvaras. Koostatud pakkumine - op.süsteemi installeerimine+andmete kopeerimine - 1325,00 koos km-ga."

Tüüpiline käitumine, kui leitakse, et arvutis on teistsugune tarkvara, kui esialgne. Ning siis käiaksegi välja pakkumine, et tarkvara installitakse kliendi raha eest uuesti.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
C4ines
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2010 16:28:47 vasta tsitaadiga

Aga ei ole viga ju tarkvaras krt küll. icon_evil.gif Lasen 1325,- eest selle Vista rimaka peale panna ja on sama jama icon_confused.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 74, 75, 76  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.