Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
30.01.2010 12:02:00
|
|
|
VollyXX, vaevalt, et see mõni nädal võtab aega.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
VollyXX
HV vaatleja
liitunud: 29.01.2010
|
30.01.2010 13:28:09
|
|
|
Kas valetada et kaup on laos, ja saadata ettemaksuarve on normaalne?
Helistan veel tarbijakaitseametisse...
|
|
tagasi üles |
|
 |
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
30.01.2010 14:00:52
|
|
|
VollyXX, Arvestades palju kaupa müüakse päevas läbi siis pole imestada, et võib selle olukord juhtuda. Kaup võis olla tollel hetkel laos, aga kui arve saadeti ja makstud sai või olla see juba ära müüdud reaalses poes ja sealt tuligi situatsioon.
Ettemaksuarve on ju igas interneti kaupluses loomulik, kui tahad saada asja kohe ja ise näha, tuleb lihtsalt poodi minna - seal tehakse kõik teile ette taha ära.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
30.01.2010 14:02:00
|
|
|
VollyXX, ei ole mõtet tühjalt paukuda. helista siis tarbijakaitsesse ja kirjuta siia ka, mis tulemus on.
eelnev ei tähenda, et minu arvates euronics väga usaldusväärne koht on. mina pidin pärast veebipoest tellimist ja tasumist ise ühendust võtma ja otsima, miks kaup lubatud tarneaja jooksul kohal ei ole. ja tarneaeg polnud laos oleva kauba kohta üldse mitte lühike - 7 päeva. korrektne oleks, kui firma ise võtaks ühendust, kui ilmnevad mingid probleemid. ka on euronics.ee natuke kahtlane, lubatakse küll skype chati, kuid tegelikult keegi tööpeva jooksul sealt ei vasta. pole mõtet selliseid ilusaid sulgi külge pookida, kui asi tegelikult ei tööta. lisaks ei vastanud info maksmise kohta tõele hetkel, kui mina tellimuse tegin. makse saajana mainiti mingit euronicsi nimega oü-d, kuid tegelikult pangalingi kaudu makset tehes oli ülekanne hoopis mingile päris kopsaka maksuvõlaga as-ile. hetkel paistavad mainitud probleemid kodulehega korda olevat tehtud.
mina sain oma tellitud kauba kätte, otseselt paha kogemus see ei olnud, pigem väike hämming ja ettevaatus tulevikuks.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
VollyXX
HV vaatleja
liitunud: 29.01.2010
|
01.02.2010 19:58:19
|
|
|
WerteX, kõik võib juhtuda. Pole probleemi, kui raha kohe tagastatakse.
Vastasel juhul on see juba pettus.
---
P.S. Raha tagastati
|
|
tagasi üles |
|
 |
inah
HV kasutaja
liitunud: 24.12.2003
|
23.02.2010 13:13:47
|
|
|
ei soovita sai ostetud vanematele külmkapp 15 veebruaril kodulehel on kirjas et nädalaga toimetatakse kohale nüüd nädal mõõdas ja juba räägitakse üle järgmisest nädalast mõttetu firma samal ajal sai ostetud televiisor pixmaniast telekas ammu kohal ja seda prantsusmaalt aga noh tallinn on ikka kaugemal kui pariis
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
23.02.2010 14:56:53
|
|
|
Esmaspäeval kesklaost tellitud kaup jõudis Kristiine poodi neljapäeval, pole kiire ega aeglane minu arust, sõltub vist sellest ku see salapärane keskladu asub neil. Aga ma tellisin ainult kaupluseni, ise viisin sealt koju, vastasel juhul oleks ka võinud venida see kogu protsess.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
07.03.2010 14:40:59
|
|
|
Mul selline küsimus, et kaua nad võivad asju seal garantiis hoida?
Mul on Samsungi sülearvuti emaplaadi veaga seal ja mingi viis päeva transpordis teeninduse poole olnud juba.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
virks
HV Guru
liitunud: 19.03.2004
|
07.03.2010 14:50:42
|
|
|
Mõni aeg tagasi sai tuttava läpakas garantiisse viidud. Peale paari nädalat (ja mõnda järelepärismist) kutsuti poodi ja lasti uus masin valida (parema konfi ja uue garantiiga).
|
|
Kommentaarid: 525 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
419 |
|
tagasi üles |
|
 |
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
07.03.2010 14:55:18
|
|
|
Keskmine periood on umbes kuu aega, sellega tuleb arvestada.
C4ines kirjutas: |
Mul selline küsimus, et kaua nad võivad asju seal garantiis hoida?
Mul on Samsungi sülearvuti emaplaadi veaga seal ja mingi viis päeva transpordis teeninduse poole olnud juba.  |
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
21.03.2010 13:22:25
|
|
|
Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
21.03.2010 13:53:58
|
|
|
Kui tsekk on kaasas võib ka otse Servicenet pöörduda.
C4ines kirjutas: |
Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt? |
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
01.04.2010 15:44:00
|
|
|
WerteX kirjutas: |
Kui tsekk on kaasas võib ka otse Servicenet pöörduda.
C4ines kirjutas: |
Nii sain siis reedel sülearvuti kätte ja sama jama ikka. Servicenet vahetas HDD kuid tundub, et viga ikka tõsisem...
Küsimus siis, et kas ma võin ise selle ka Serviceneti viia või peab euronics esindus olema kindlalt? |
|
Nüüd jälle garantiis Servicenetis ja tullakse välja sellise asjaga:
Diagnostika. Seade riistvaraliselt töökorras. Viga kliendi poolt installitud tarkvaras. Koostatud pakkumine - op.süsteemi installeerimine+andmete kopeerimine - 1325,00 koos km-ga. Pakkumine kehtib 10p. Kui klient pakkumisest loobub siis rakendub käsitlustasu.
Tegin lihtsalt poest ostetud Win 7 Retail boxi´iga upgrade Vista pealt.
Kusjuures restarte tegi juba Vista pealt kui sain tagasi HDD vahetusest.(Lihtsalt mõtlesin, et proovin Win 7, äkki sellega ei tee, ning jätsin uuesti garantiisse saates peale selle)
Idiootsed inimesed:S
Ja kuidas nad selgitavad seda, et arvuti teeb restardi hetkel, kui oled BIOS`s?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
01.04.2010 21:17:42
|
|
|
See on rohkem kivi ServiceNet´i kapsaaeda, kellel on kusjuures siin alafoorumis oma teema
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
maxsimiljo
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.08.2007
|
01.04.2010 21:39:41
|
|
|
Ostsin hiire sealt, toodi ilusti kooli ära, kuigi postikulu veidi kallis.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
02.04.2010 20:15:24
|
|
|
Tartu Kaubamaja Euronics Media Point avatud pühapäeviti alates kella 10:00 kuni 19:00, varasema 09:00 - 18:00 asemel.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
03.04.2010 13:43:18
|
|
|
Selline küsimus siis, et kui on algsele Vistale ostetud legaalne 7 Ultimate ja see peale pandud ilusasti ning garantiisse koos sellega viidud, siis on Garantii kehtetu?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
toivos
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.04.2004
|
03.04.2010 13:49:22
|
|
|
C4ines kirjutas: |
Selline küsimus siis, et kui on algsele Vistale ostetud legaalne 7 Ultimate ja see peale pandud ilusasti ning garantiisse koos sellega viidud, siis on Garantii kehtetu?  |
Ei ole. Raua garantiid ei võta keegi ära. Tarkvaralised probleemid on ainult sinu lahendada.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
03.04.2010 13:52:54
|
|
|
Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
toivos
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.04.2004
|
03.04.2010 14:16:11
|
|
|
C4ines kirjutas: |
Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult.  |
Kui oled kindel, et viga rauas, siis pöördu Tarbijakaitsesse. Ja kirjuta avaldus Euronicsile. Sinu ees vastutab Euronics, mitte Servicenet.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
03.04.2010 14:34:07
|
|
|
C4ines: Servicenet käsitleb seda Sinu Windowsi, kui piraat-versiooni ja sellest tingitud vigu.
Seega, Sa unustasid läppariga kaasa panemata paberid, mis kinnitavad Win-i legaalsust.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
03.04.2010 14:38:18
|
|
|
Seega kuidas ma peaks edasi toimima?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
WerteX
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
03.04.2010 15:44:28
|
|
|
Käsitlustasu nõutakse siis kui neil näitab et kõik on korras. Tarkvara vahetuses nad ei süüdista.
Garantii aeg pikeneb ka selle perioodi võrra millal olete arvutist ilma.
Viite poodi arvuti tagasi ja ütlete, et ikka teeb restarti ja kirjeldage, et ka biosis.
C4ines kirjutas: |
Nemad väidavad, et kuna mina olen tarkvara muutnud siis nüüd pean neile käsitlustasu maksma ja arvuti korras kuigi teeb olenemata ajast ja kasutusest restarti(on ka BIOSis boot sequencet muutes restardi teinud). Ja kuna nende käes oleva aja jooksul on garantii läbi, siis saan ma vastu pükse täielikult.  |
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
306 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
03.04.2010 16:26:15
|
|
|
WerteX: Halvasti lugesid ülevaltpoolt seda probleemikat:
"Diagnostika. Seade riistvaraliselt töökorras. Viga kliendi poolt installitud tarkvaras. Koostatud pakkumine - op.süsteemi installeerimine+andmete kopeerimine - 1325,00 koos km-ga."
Tüüpiline käitumine, kui leitakse, et arvutis on teistsugune tarkvara, kui esialgne. Ning siis käiaksegi välja pakkumine, et tarkvara installitakse kliendi raha eest uuesti.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
C4ines
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.08.2004
|
03.04.2010 16:28:47
|
|
|
Aga ei ole viga ju tarkvaras krt küll. Lasen 1325,- eest selle Vista rimaka peale panna ja on sama jama
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
|