Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 30.01.2010 20:39:58 vasta tsitaadiga

see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin icon_question.gif icon_rolleyes.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 30.01.2010 22:01:58 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin icon_question.gif icon_rolleyes.gif

mul tekkis ka see küsimus thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2010 22:20:52 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andres1221
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2005




sõnum 31.01.2010 13:55:46 vasta tsitaadiga

Minu lõpp:

Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis andres1221 31.01.2010 14:38:58, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 14:36:27 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kriiks
HV kasutaja

liitunud: 24.01.2003




sõnum 31.01.2010 14:38:57 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


edit: kummalisel kombel haihtus spoiler tag enne postitades icon_redface.gif


viimati muutis Kriiks 01.02.2010 02:25:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 14:42:56 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wrx123
HV kasutaja

liitunud: 21.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 14:51:41 vasta tsitaadiga

Mul jäid samuti kõik tegelased ellu.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 31.01.2010 15:14:19 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tonsor
Kreisi kasutaja
Tonsor

liitunud: 24.01.2009




sõnum 31.01.2010 19:28:08 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin icon_question.gif icon_rolleyes.gif

ei, peab lihtsalt korra peal ära käima, nö. selle nime teadma saama.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 31.01.2010 21:39:01 vasta tsitaadiga

irw, Garrusega romaan on küll paras koom. Algselt sebisin Jacobiga aga siis andsin talle korvi. nüüd sehmin Garrusega, paras paar - mõlemil normid armind näos(pushin renegade, tahan näha kui koledaks mu tsikk siis lõpuks on). See kui kohmakas Garrus on kui jutt puudutab seksi on eriti hea, kutt lubas uurida kuda see asi peaks käima icon_biggrin.gif.
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 21:45:24 vasta tsitaadiga

Kolm on kohtu seadus icon_lol.gif .Tegin ära.Kõik jäid ellu icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler


Kokku jäi ainult 2 achievementi saamata:Warp Specialist(17/25) ja Brawler(0/20)
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 31.01.2010 21:52:49 vasta tsitaadiga

Endal neid saamata medaleid ikka veel on ja Insanity peal ilmselt ei hakka pelama kuna see oleks juba liigne piinamine. Hetkel lihtsalt mõte teha kolme eri salvestusega läbi ja enda põhitegelasega ka ikka saavutada selline tulemus, et kõik jäävad elama thumbs_up.gif Kuigi ma arvan, et see ei loe ME3's halligi...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Terror
HV veteran
Terror

liitunud: 08.11.2001




sõnum 31.01.2010 22:02:13 vasta tsitaadiga

Millal see ME3 ükskord tuleb, sinna läheb kindlasti hea 4 aastat veel.
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 22:05:56 vasta tsitaadiga

Leveli disain ringi joostes on nagu paremaks läinud. Enam ei ole nii elutühi ja copy paste kõik (ala mass effect 1 planeetide ruumid @ 100% samasugused ja osade linnadel oli suht "tondi linn"). Linnades on nagu huvitavam ringi kolada. Aga nii kui see "action" hakkab pihta kus mingeid vante peab seebiks laskma on suht alati nõnda -> üks sile ala. Sinna on paigutatud kuidagi paar kastikest kuhu varjuda ja vastased hakkavad punktist A punkti B liikuma. Niipalju kui mänginud on iga võitlus koht täiesti sama ainult väline ilme ja kastide textuurid teised. Rõve igav on... meenutab mingit gears of war'si vms. Jube raske on teha mitme tasandiline level kus vastaseid lendab ikka erinevatest kohtadest peale... aga jah asi nagunii minus kuna tundub et see on WIN valem tänapäeval (mida lihtsam, mida labasem seda parem).

Story jms vaatavuse poolest aga täitsa normul... tundub parem kui 1 osa. RPG elemendid on ainult täiesti seebiks lastud icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 31.01.2010 22:07:04 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


piix nii hea soundtrack ikka, selline ME isu on kohe peale selle kuulamist icon_biggrin.gif Alustasingi esimest osa uuesti Hardcore peal, ei suutnud ikka eemal püsida kauem kui 1-2 päeva.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 31.01.2010 22:09:55 vasta tsitaadiga

mul music mängust täiesti maha keeratud
ei istu kui mingi äktsioni aeg hakkab kõva muusika pihta
ei anna mulle see mingit feelingut või pinget

_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 31.01.2010 22:17:46 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Story jms vaatavuse poolest aga täitsa normul... tundub parem kui 1 osa. RPG elemendid on ainult täiesti seebiks lastud icon_lol.gif

See ei meeldinud ka mulle - nüüd täiesti savi, milliseid tegelasi endaga kaasa vead, mis on suhteliselt nukker. Samas nüüd võimalus lemmiktegelased alati tiimis hoida. Samas mäng ise on ikka ülihea - mul arvutis igasugu mänge, aga see köidab ikka enim thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 31.01.2010 22:43:29 vasta tsitaadiga

trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok
kuid minusugust vanameest enam nonstop taga ei hoia
kui mängin, siis mõned tunnid jutti, kuid paar päeva pausi pidada pole mingi kunst

GTA on endiselt vist enim kõitev pela minusugustele

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 23:02:12 vasta tsitaadiga

Terror kirjutas:
Millal see ME3 ükskord tuleb, sinna läheb kindlasti hea 4 aastat veel.

Tulgu millal tuleb aga peaasi, et hea tuleb icon_cool.gif
angel kirjutas:
nii kui see "action" hakkab pihta kus mingeid vante peab seebiks laskma on suht alati nõnda -> üks sile ala. Sinna on paigutatud kuidagi paar kastikest kuhu varjuda ja vastased hakkavad punktist A punkti B liikuma.

Ei nõustu absoluutselt selle väitega.Piisavalt mitmetasandilisi võitlusi on kus sulle saadetakse ülevalt barrikaadidelt rakette peale või siis oled ise kuskil üleval ja tulistad neid kes üritavad alt üles jõuda.Kõige "siledam" on ehk Illium ainult.Ülejäänud on piisavalt varieeruvad ja mingit tüdimust absoluutselt ei teki keskkondadest.Ei ole ka nõus sellega, et vastased liiguvad A-->B.Vahel täitsa üllatav kui varjud barrikaadi taha ja siis äkki vastane hüppab üle barrikaadi ja kukub sulle näkku kõmmutama icon_lol.gif .Ainukesed kes üle barrikaadide ei hüppa on tehnoloogilised vastased nagu Mechid ja Gethid mis on ka mõistetav.
angel kirjutas:
Niipalju kui mänginud on iga võitlus koht täiesti sama ainult väline ilme ja kastide textuurid teised. Rõve igav on...

Kustotsast ta täiesti sama on?.Tõesti kui mind ründavad kuskil udusel planeedil äkki klixenid ja kui ma võitlen kuskil pilvelõhkujas Illiumil on see 1:1? doh.gif
caarel123 kirjutas:
ei istu kui mingi äktsioni aeg hakkab kõva muusika pihta

Pole kuskil mingit kõva muusikat.Muusika just vastupidi on väga inspireeriv thumbs_up.gif
libe kirjutas:
trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok

Hmm.Pool-CGI trailer on parem kui pela?.No mida sa siis ootad?.Trailer ongi tehtud huvi äratamiseks icon_razz.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 31.01.2010 23:05:35 vasta tsitaadiga

No nii ME fänboy'd - buckle up. Aeg on pilvedest alla laskuda ja pimedale kiidulaulule lõpp teha.

Pole see mäng nii perfektne midagi...

1) Mako asendati ajuvaba planeetide skänniga, sõiduk kaotati üldse ära
2) Armorit ei saa igas olukorras vahetada ja üldine valik on RPG kohta naeruväärselt nigel, kaaslastel on ainult 2 riietust, armori kasutamine neil puudub
3) Muutumatult nüri ja pingevaba combat - jookse ühe kasti tagant teise juurde ja tulista relvade ülekuumenemise puudumise tõttu nagu segane
4) Kaaslased tolknevad järgi nagu zombid, Dragon Age stiilis omavaheline vestlus oleks palju juurde andnud. Lisaks veel ebahuvitavad, pastakast välja imetud taustalood
5) Skille on armetult vähe, XP'd antakse ainult peale ülesande täitmist, tegelase arendamine ja leveldamise progress on täiesti ebaoluline ja teisejärguline
6) Selle asemel, et ME1'st vigast inventory't parandada ja täiustada, otsustati see üldse välja jätta
7) Tüüpiliselt igav ja etteaimatav Bioware story arendus - lõpuülesanne antakse teada kohe mängu alguses, üllatusmoment puudub täielikult, kogu jälle oma meeskond kokku ja hävita Archdemon/Reapers/Collectors jne.
8) Piiratud kaardi kasutamine
9) Ainus meeldejääv hetk mängust oli plahvatuslik algus. Kõik muu, mis ringi rändamisega seotud, oli ME1 võrreldes äärmiselt keskpärane. Isegi Citadel oli oma enidse sära ja hiilguse kaotanud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 31.01.2010 23:19:47 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:

libe kirjutas:
trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok

Hmm.Pool-CGI trailer on parem kui pela?.No mida sa siis ootad?.Trailer ongi tehtud huvi äratamiseks icon_razz.gif
ma ei pidanud graafilist ilu silmas, vaid struktuuri ennast
trailer jättis äärmiselt aktiivse mulje, kuid pela on samaaktiivne vaid speedrun'i tehes icon_rolleyes.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 23:34:55 vasta tsitaadiga

Ootasin juba kuna must rusikas tuleb ja pedereerima kukub icon_lol.gif .Teistele ütlen ära, et dstar ongi selline tegelane kes iga uue mängu ära proovib ja siis selle maapõhja taob ja see toob tavaliselt antud mängu teemas pika mõttetu vaidluse kaasa.Ei tea.Ehk ta kujutab ette, et ta on kõigist targem?.Või meeldib talle lihtsalt vaielda ja provotseerida?

dstar kirjutas:
Mako asendati ajuvaba planeetide skänniga, sõiduk kaotati üldse ära

Good riddance ütleks selle peale.Tõsiselt tüütu oli selle makoga ühe ja sama asja teha 100x mängu jooksul+kohutav juhitavus.Nüüd on asi palju kiirem.Sõiduk tuleb ja selle nimeks Hammerhead thumbs_up.gif
dstar kirjutas:
Armorit ei saa igas olukorras vahetada ja üldine valik on RPG kohta naeruväärselt nigel, kaaslastel on ainult 2 riietust, armori kasutamine neil puudub

Muidugi, sest kosmosekangelased peavad ju garderoobi lahinguväljal kaasas kandma?.Naised eriti.Ime, et veel ei soovita meigitarbeid kaasa vedada icon_lol.gif
dstar kirjutas:
Muutumatult nüri ja pingevaba combat - jookse ühe kasti tagant teise juurde ja tulista relvade ülekuumenemise puudumise tõttu nagu segane

Pole see pingevaba midagi.Insanity tasemel muutus asi lihtsalt nii raskeks, et pidin 3x trainerit kasutama ja higi voolas ojadena icon_lol.gif
dstar kirjutas:
Kaaslased tolknevad järgi nagu zombid, Dragon Age stiilis omavaheline vestlus oleks palju juurde andnud. Lisaks veel ebahuvitavad, pastakast välja imetud taustalood

Mida sa vestled keset lahingut? icon_eek.gif .Ainult seda tahan kuulda kui ma mingi käsu annan ja öeldakse "deploying ..." või "understood".Taustalood ei saagi ühtlased olla RPG elementidega mängus.Paratamatult meeldivad mõned tegelased rohkem kui teised.
dstar kirjutas:
Skille on armetult vähe, XP'd antakse ainult peale ülesande täitmist, tegelase arendamine ja leveldamise progress on täiesti ebaoluline ja teisejärguline

Muidugi peab ju kangelane olema mingi üliinimlik superhero kellel 20 erinevat võimet alustades nähtamatusega ja lõpetades aatomipommidega? icon_lol.gif
dstar kirjutas:
Selle asemel, et ME1'st vigast inventory't parandada ja täiustada, otsustati see üldse välja jätta

Tore ongi.Kogu relvasüsteem on palju puhtam nüüd.ME1-s oli pidevalt sada asja inventoris ja siis pool tundi pärast igat missiooni võrdlesid kumb versioon sellest relvast nüüd parem on ja millised omnigeeliks muuta icon_rolleyes.gif .Mingil hetkel sai kogu inventori lihtsalt sodi täis ja siis pidid terve tunni pusima, et aru saada mis on mis.
dstar kirjutas:
Tüüpiliselt igav ja etteaimatav Bioware story arendus - lõpuülesanne antakse teada kohe mängu alguses, üllatusmoment puudub täielikult, kogu jälle oma meeskond kokku ja hävita Archdemon/Reapers/Collectors jne.

Et siis kogu mängu kogud tiimi ja relvad kokku ja siis lõppmissioonis tuleb välja, et vastased on jumalad kellele kuulid ei teegi midagi? icon_lol.gif .Ahjaa...unustasin selle, et kogu mängu mängid justkui udus.Ei tea miks sa seda teed aga loodad, et ehk keegi kuskil ütleb thumbs_up.gif .
dstar kirjutas:
Piiratud kaardi kasutamine

Mida see kaardi vahtimine sulle ikka annab?.
dstar kirjutas:
Ainus meeldejääv hetk mängust oli plahvatuslik algus. Kõik muu, mis ringi rändamisega seotud, oli ME1 võrreldes äärmiselt keskpärane. Isegi Citadel oli oma enidse sära ja hiilguse kaotanud

Algus pidigi plahvatuslik olema, et panna sind oma vastast kartma.Vastupidi oli palju rohkem variatsiooni ja polnud ühtegi kahte ühesugust kõrvalmissiooni.Iga kord kui hakkasid mingit missiooni tegema ei võinud kindel olla mis järgneb.Mängu stoori oli rohkem galaktika pahupoolel ja enamus missioone Terminuse aladel.Citadel oli täiesti olemas aga teise nimega - Omega.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2010 23:48:00 vasta tsitaadiga

tomorrow icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 31.01.2010 23:53:58 vasta tsitaadiga

Egas jah, kõik see dstar jutt oli esimest korda mängides tõesti harjumatu aga kui ma uutesse tiimikaaslastesse ja stoorisse sukeldusin, läks kõik meelest ära ja asi muutus taas jälle väga võimsaks. Ei pidanud enam mingi 10 minti poolt inventory omni geeliks purustama, ei pidanud Mako'ga sõites närvitsema, kui see poole kalju peal imekombel ümber pööras ja alla kukkus. Combat oli algul väga harjumatu aga kui sain selgeks oli asi igatpidi parem kui essas osas. Ainukesed miinused minu jaoks olid vast need, et skille/talenteid oli tõesti vähem kui essas kuigi abiliteid said tiimikaaslaste käest juurde. Samuti tiimikaaslaste AI oli ikka veel natuke nõrgavõitu aga edusamme oli näha. Enam ei seisnud nad näoga vastu seina ja ei tulistanud tühja. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 53, 54, 55  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.