Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
30.01.2010 20:39:58
|
|
|
see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
30.01.2010 22:01:58
|
|
|
libe kirjutas: |
see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin  |
mul tekkis ka see küsimus
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
andres1221
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2005
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kriiks
HV kasutaja
liitunud: 24.01.2003
|
31.01.2010 14:38:57
|
|
|
Spoiler 
Kas su meeskond jääb ellu või mitte, oleneb sellest, kas nad on lojaalsed (tahavad pingutada rohkem ja anda endast kõik) ja kes mida tegema on pandud, nt Samara ja Jack, keda siin on mitmeid kordi pakutud kui teise teami liidrit, on mõlemad ilma juhtimiskogemusteta, üksikmängijad. Kogenud teamleader on Garrus, samuti Jacob ja Miranda, kui panna nad teist gruppi juhtima, siis nad ka toovad kõik elusalt kohale ja ka "ventilatsioonikutt" jääb ellu. Kuid pane nt Samara juhtima teist gruppi ja kelle iganes sa ventilatsiooni saadad, ta sureb võitluse käigus uste juures. Lihtsalt üks kogenematu grupiliider loob selleks võimaluse. Samas pole Samara kindlasti kasutu, väga tugev biootik ja tugeva enesekontrolliga, ta tuleb hästi toime biootilise mulli tekitamisega.
Samuti on teisel korral, kui grupp tuleb uuesti poolitada, kui teise grupi liider pole kogenud, siis tõenäoliselt saab ta ise surma ja võib surra ka teisi.
edit: kummalisel kombel haihtus spoiler tag enne postitades
viimati muutis Kriiks 01.02.2010 02:25:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
wrx123
HV kasutaja
liitunud: 21.03.2006
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
caarel123
HV veteran

liitunud: 14.12.2006
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tonsor
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.01.2009
|
31.01.2010 19:28:08
|
|
|
libe kirjutas: |
see ka midagi annab, kui kõik planeedid depletedisse scannin  |
ei, peab lihtsalt korra peal ära käima, nö. selle nime teadma saama.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
31.01.2010 21:39:01
|
|
|
irw, Garrusega romaan on küll paras koom. Algselt sebisin Jacobiga aga siis andsin talle korvi. nüüd sehmin Garrusega, paras paar - mõlemil normid armind näos(pushin renegade, tahan näha kui koledaks mu tsikk siis lõpuks on). See kui kohmakas Garrus on kui jutt puudutab seksi on eriti hea, kutt lubas uurida kuda see asi peaks käima .
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
31.01.2010 21:52:49
|
|
|
Endal neid saamata medaleid ikka veel on ja Insanity peal ilmselt ei hakka pelama kuna see oleks juba liigne piinamine. Hetkel lihtsalt mõte teha kolme eri salvestusega läbi ja enda põhitegelasega ka ikka saavutada selline tulemus, et kõik jäävad elama Kuigi ma arvan, et see ei loe ME3's halligi...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Terror
HV veteran

liitunud: 08.11.2001
|
31.01.2010 22:02:13
|
|
|
Millal see ME3 ükskord tuleb, sinna läheb kindlasti hea 4 aastat veel.
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
31.01.2010 22:05:56
|
|
|
Leveli disain ringi joostes on nagu paremaks läinud. Enam ei ole nii elutühi ja copy paste kõik (ala mass effect 1 planeetide ruumid @ 100% samasugused ja osade linnadel oli suht "tondi linn"). Linnades on nagu huvitavam ringi kolada. Aga nii kui see "action" hakkab pihta kus mingeid vante peab seebiks laskma on suht alati nõnda -> üks sile ala. Sinna on paigutatud kuidagi paar kastikest kuhu varjuda ja vastased hakkavad punktist A punkti B liikuma. Niipalju kui mänginud on iga võitlus koht täiesti sama ainult väline ilme ja kastide textuurid teised. Rõve igav on... meenutab mingit gears of war'si vms. Jube raske on teha mitme tasandiline level kus vastaseid lendab ikka erinevatest kohtadest peale... aga jah asi nagunii minus kuna tundub et see on WIN valem tänapäeval (mida lihtsam, mida labasem seda parem).
Story jms vaatavuse poolest aga täitsa normul... tundub parem kui 1 osa. RPG elemendid on ainult täiesti seebiks lastud
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
veso
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2008
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
caarel123
HV veteran

liitunud: 14.12.2006
|
31.01.2010 22:09:55
|
|
|
mul music mängust täiesti maha keeratud
ei istu kui mingi äktsioni aeg hakkab kõva muusika pihta
ei anna mulle see mingit feelingut või pinget
_________________ Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole! |
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
31.01.2010 22:17:46
|
|
|
angel kirjutas: |
Story jms vaatavuse poolest aga täitsa normul... tundub parem kui 1 osa. RPG elemendid on ainult täiesti seebiks lastud  |
See ei meeldinud ka mulle - nüüd täiesti savi, milliseid tegelasi endaga kaasa vead, mis on suhteliselt nukker. Samas nüüd võimalus lemmiktegelased alati tiimis hoida. Samas mäng ise on ikka ülihea - mul arvutis igasugu mänge, aga see köidab ikka enim
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
31.01.2010 22:43:29
|
|
|
trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok
kuid minusugust vanameest enam nonstop taga ei hoia
kui mängin, siis mõned tunnid jutti, kuid paar päeva pausi pidada pole mingi kunst
GTA on endiselt vist enim kõitev pela minusugustele
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
31.01.2010 23:02:12
|
|
|
Terror kirjutas: |
Millal see ME3 ükskord tuleb, sinna läheb kindlasti hea 4 aastat veel. |
Tulgu millal tuleb aga peaasi, et hea tuleb
angel kirjutas: |
nii kui see "action" hakkab pihta kus mingeid vante peab seebiks laskma on suht alati nõnda -> üks sile ala. Sinna on paigutatud kuidagi paar kastikest kuhu varjuda ja vastased hakkavad punktist A punkti B liikuma. |
Ei nõustu absoluutselt selle väitega.Piisavalt mitmetasandilisi võitlusi on kus sulle saadetakse ülevalt barrikaadidelt rakette peale või siis oled ise kuskil üleval ja tulistad neid kes üritavad alt üles jõuda.Kõige "siledam" on ehk Illium ainult.Ülejäänud on piisavalt varieeruvad ja mingit tüdimust absoluutselt ei teki keskkondadest.Ei ole ka nõus sellega, et vastased liiguvad A-->B.Vahel täitsa üllatav kui varjud barrikaadi taha ja siis äkki vastane hüppab üle barrikaadi ja kukub sulle näkku kõmmutama .Ainukesed kes üle barrikaadide ei hüppa on tehnoloogilised vastased nagu Mechid ja Gethid mis on ka mõistetav.
angel kirjutas: |
Niipalju kui mänginud on iga võitlus koht täiesti sama ainult väline ilme ja kastide textuurid teised. Rõve igav on... |
Kustotsast ta täiesti sama on?.Tõesti kui mind ründavad kuskil udusel planeedil äkki klixenid ja kui ma võitlen kuskil pilvelõhkujas Illiumil on see 1:1?
caarel123 kirjutas: |
ei istu kui mingi äktsioni aeg hakkab kõva muusika pihta |
Pole kuskil mingit kõva muusikat.Muusika just vastupidi on väga inspireeriv
libe kirjutas: |
trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok |
Hmm.Pool-CGI trailer on parem kui pela?.No mida sa siis ootad?.Trailer ongi tehtud huvi äratamiseks
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
31.01.2010 23:05:35
|
|
|
No nii ME fänboy'd - buckle up. Aeg on pilvedest alla laskuda ja pimedale kiidulaulule lõpp teha.
Pole see mäng nii perfektne midagi...
1) Mako asendati ajuvaba planeetide skänniga, sõiduk kaotati üldse ära
2) Armorit ei saa igas olukorras vahetada ja üldine valik on RPG kohta naeruväärselt nigel, kaaslastel on ainult 2 riietust, armori kasutamine neil puudub
3) Muutumatult nüri ja pingevaba combat - jookse ühe kasti tagant teise juurde ja tulista relvade ülekuumenemise puudumise tõttu nagu segane
4) Kaaslased tolknevad järgi nagu zombid, Dragon Age stiilis omavaheline vestlus oleks palju juurde andnud. Lisaks veel ebahuvitavad, pastakast välja imetud taustalood
5) Skille on armetult vähe, XP'd antakse ainult peale ülesande täitmist, tegelase arendamine ja leveldamise progress on täiesti ebaoluline ja teisejärguline
6) Selle asemel, et ME1'st vigast inventory't parandada ja täiustada, otsustati see üldse välja jätta
7) Tüüpiliselt igav ja etteaimatav Bioware story arendus - lõpuülesanne antakse teada kohe mängu alguses, üllatusmoment puudub täielikult, kogu jälle oma meeskond kokku ja hävita Archdemon/Reapers/Collectors jne.
8) Piiratud kaardi kasutamine
9) Ainus meeldejääv hetk mängust oli plahvatuslik algus. Kõik muu, mis ringi rändamisega seotud, oli ME1 võrreldes äärmiselt keskpärane. Isegi Citadel oli oma enidse sära ja hiilguse kaotanud.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
31.01.2010 23:19:47
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
libe kirjutas: |
trailer pelale oli hulka etem kui pela ise, stoori on ok |
Hmm.Pool-CGI trailer on parem kui pela?.No mida sa siis ootad?.Trailer ongi tehtud huvi äratamiseks  |
ma ei pidanud graafilist ilu silmas, vaid struktuuri ennast
trailer jättis äärmiselt aktiivse mulje, kuid pela on samaaktiivne vaid speedrun'i tehes
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
31.01.2010 23:34:55
|
|
|
Ootasin juba kuna must rusikas tuleb ja pedereerima kukub .Teistele ütlen ära, et dstar ongi selline tegelane kes iga uue mängu ära proovib ja siis selle maapõhja taob ja see toob tavaliselt antud mängu teemas pika mõttetu vaidluse kaasa.Ei tea.Ehk ta kujutab ette, et ta on kõigist targem?.Või meeldib talle lihtsalt vaielda ja provotseerida?
dstar kirjutas: |
Mako asendati ajuvaba planeetide skänniga, sõiduk kaotati üldse ära |
Good riddance ütleks selle peale.Tõsiselt tüütu oli selle makoga ühe ja sama asja teha 100x mängu jooksul+kohutav juhitavus.Nüüd on asi palju kiirem.Sõiduk tuleb ja selle nimeks Hammerhead
dstar kirjutas: |
Armorit ei saa igas olukorras vahetada ja üldine valik on RPG kohta naeruväärselt nigel, kaaslastel on ainult 2 riietust, armori kasutamine neil puudub |
Muidugi, sest kosmosekangelased peavad ju garderoobi lahinguväljal kaasas kandma?.Naised eriti.Ime, et veel ei soovita meigitarbeid kaasa vedada
dstar kirjutas: |
Muutumatult nüri ja pingevaba combat - jookse ühe kasti tagant teise juurde ja tulista relvade ülekuumenemise puudumise tõttu nagu segane |
Pole see pingevaba midagi.Insanity tasemel muutus asi lihtsalt nii raskeks, et pidin 3x trainerit kasutama ja higi voolas ojadena
dstar kirjutas: |
Kaaslased tolknevad järgi nagu zombid, Dragon Age stiilis omavaheline vestlus oleks palju juurde andnud. Lisaks veel ebahuvitavad, pastakast välja imetud taustalood |
Mida sa vestled keset lahingut? .Ainult seda tahan kuulda kui ma mingi käsu annan ja öeldakse "deploying ..." või "understood".Taustalood ei saagi ühtlased olla RPG elementidega mängus.Paratamatult meeldivad mõned tegelased rohkem kui teised.
dstar kirjutas: |
Skille on armetult vähe, XP'd antakse ainult peale ülesande täitmist, tegelase arendamine ja leveldamise progress on täiesti ebaoluline ja teisejärguline |
Muidugi peab ju kangelane olema mingi üliinimlik superhero kellel 20 erinevat võimet alustades nähtamatusega ja lõpetades aatomipommidega?
dstar kirjutas: |
Selle asemel, et ME1'st vigast inventory't parandada ja täiustada, otsustati see üldse välja jätta |
Tore ongi.Kogu relvasüsteem on palju puhtam nüüd.ME1-s oli pidevalt sada asja inventoris ja siis pool tundi pärast igat missiooni võrdlesid kumb versioon sellest relvast nüüd parem on ja millised omnigeeliks muuta .Mingil hetkel sai kogu inventori lihtsalt sodi täis ja siis pidid terve tunni pusima, et aru saada mis on mis.
dstar kirjutas: |
Tüüpiliselt igav ja etteaimatav Bioware story arendus - lõpuülesanne antakse teada kohe mängu alguses, üllatusmoment puudub täielikult, kogu jälle oma meeskond kokku ja hävita Archdemon/Reapers/Collectors jne. |
Et siis kogu mängu kogud tiimi ja relvad kokku ja siis lõppmissioonis tuleb välja, et vastased on jumalad kellele kuulid ei teegi midagi? .Ahjaa...unustasin selle, et kogu mängu mängid justkui udus.Ei tea miks sa seda teed aga loodad, et ehk keegi kuskil ütleb .
dstar kirjutas: |
Piiratud kaardi kasutamine |
Mida see kaardi vahtimine sulle ikka annab?.
dstar kirjutas: |
Ainus meeldejääv hetk mängust oli plahvatuslik algus. Kõik muu, mis ringi rändamisega seotud, oli ME1 võrreldes äärmiselt keskpärane. Isegi Citadel oli oma enidse sära ja hiilguse kaotanud |
Algus pidigi plahvatuslik olema, et panna sind oma vastast kartma.Vastupidi oli palju rohkem variatsiooni ja polnud ühtegi kahte ühesugust kõrvalmissiooni.Iga kord kui hakkasid mingit missiooni tegema ei võinud kindel olla mis järgneb.Mängu stoori oli rohkem galaktika pahupoolel ja enamus missioone Terminuse aladel.Citadel oli täiesti olemas aga teise nimega - Omega.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
veso
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.03.2008
|
31.01.2010 23:53:58
|
|
|
Egas jah, kõik see dstar jutt oli esimest korda mängides tõesti harjumatu aga kui ma uutesse tiimikaaslastesse ja stoorisse sukeldusin, läks kõik meelest ära ja asi muutus taas jälle väga võimsaks. Ei pidanud enam mingi 10 minti poolt inventory omni geeliks purustama, ei pidanud Mako'ga sõites närvitsema, kui see poole kalju peal imekombel ümber pööras ja alla kukkus. Combat oli algul väga harjumatu aga kui sain selgeks oli asi igatpidi parem kui essas osas. Ainukesed miinused minu jaoks olid vast need, et skille/talenteid oli tõesti vähem kui essas kuigi abiliteid said tiimikaaslaste käest juurde. Samuti tiimikaaslaste AI oli ikka veel natuke nõrgavõitu aga edusamme oli näha. Enam ei seisnud nad näoga vastu seina ja ei tulistanud tühja.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
|