Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
aerozolic
HV kasutaja

liitunud: 16.08.2009
|
25.09.2009 17:48:08
[Q] Anti-aliasing. 8xQ vs 16x |
|
|
Tere,
google lingid ei andnud eriti head vastust. Oskab keegi öelda, kumba valikuga on pildikvaliteet parem? Lisainfoks, et kasutusel on 1920x1080 resolutsioon.
Tänud.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
aerozolic
HV kasutaja

liitunud: 16.08.2009
|
25.09.2009 20:32:26
|
|
|
1dumbpcuser kirjutas: |
Teoorias on ikka 16x parem. Või see Q seal 8 on meetodi nimi? |
Q tähendab Quality. Rohkem ei oska öelda.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
25.09.2009 20:45:13
|
|
|
Meetoditel võib vahe sees olla, aga üldiselt ikka reegel, et mida rohkem sample'd, seda parem kvaliteet.
_________________ O: Low-profile pci bracket |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
26.09.2009 16:39:35
|
|
|
Tegelikult sõltub videokaardi tootjast.ATI-l ja Nvidial on erinevad viisid AA tähistamiseks.Näiteks Nvidial 8xQ AA = 16x AA(~sama kvaliteet).
16xQ AA on omakorda parem kui 16x AA jne...
Sõltub ka mängust.Mõnedel mängudel pole vaja eriti AA-d kasutadagi aga teistel mängudel(eriti automängud NFS jne)on see vaat et kohustuslik, et hea pilti nautida
Üldiselt siiski ei näe mõtet üle 8xQ AA panna.Sealt edasi läheb vahe märkamine juba väga väikseks ja jõudlusekaotus liiga suureks, et seda väiksest paremust saada
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
aerozolic
HV kasutaja

liitunud: 16.08.2009
|
26.09.2009 17:22:41
|
|
|
tomorrow kirjutas: |
Tegelikult sõltub videokaardi tootjast.ATI-l ja Nvidial on erinevad viisid AA tähistamiseks.Näiteks Nvidial 8xQ AA = 16x AA(~sama kvaliteet).
16xQ AA on omakorda parem kui 16x AA jne...
Sõltub ka mängust.Mõnedel mängudel pole vaja eriti AA-d kasutadagi aga teistel mängudel(eriti automängud NFS jne)on see vaat et kohustuslik, et hea pilti nautida
Üldiselt siiski ei näe mõtet üle 8xQ AA panna.Sealt edasi läheb vahe märkamine juba väga väikseks ja jõudlusekaotus liiga suureks, et seda väiksest paremust saada  |
Kaardiks on Nvidia GF 8800GTS 512mb. Mänguks on Batman Arkham Asylum. Võibolla testisin vähe, aga tundus kuidagi, et 8xQ jooksis halvemini, kui 16x
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
28.09.2009 02:02:00
|
|
|
Pane lihtsalt 4xAA , üle selle on mõttetu imo .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.09.2009 00:47:11
|
|
|
tõsi, sellise reso puhul kipub juba üsna pointless olema tõesti nende überkõrgete AA'de kasutamine. teatavasti ongi AA meetod algselt loodud just selle eesmärgiga, et siluda MADALA resoga pilti, ilma et resot füüsiliselt suurendaks.
1920 puhul mina kõigepealt prooviks ilma AA'ta ja siis võrdleks, kas see 16xAA ikka annab midagi "käegakatsutavat" juurde selge on see, et üsna julmalt muudab see mängu aeglasemaks kui überkarm AA peale keerata...tasub kaaluda, kas minimaalne lisa silmailu on seda fps dropi väärt.
AF pane parem põhja ja muud settingud kõik max uality peale driveritel, samuti mängus kõik enne põhja kui AA'd üles keerama hakkad!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
29.09.2009 01:36:27
|
|
|
Täpselt sedasi ongi nagu Wiltz ütles, 8800GTS kaart sellise resoga minu subjektiivsel arvamusel küll mingit AA kasutamist uuemates mängudes ei kannata Anisotropic filtering on jah oluline mida ilusama pildi nimel kindlasti sisse lülitada teeb texturid igati selgemalt välja paistvamaks fps drop sellega oluliselt marginaalsem kui AA ja servade ilustamisega vaeva nähes.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
aerozolic
HV kasutaja

liitunud: 16.08.2009
|
05.10.2009 12:54:15
|
|
|
KrikU kirjutas: |
Täpselt sedasi ongi nagu Wiltz ütles, 8800GTS kaart sellise resoga minu subjektiivsel arvamusel küll mingit AA kasutamist uuemates mängudes ei kannata Anisotropic filtering on jah oluline mida ilusama pildi nimel kindlasti sisse lülitada teeb texturid igati selgemalt välja paistvamaks fps drop sellega oluliselt marginaalsem kui AA ja servade ilustamisega vaeva nähes. |
Vahepeal sai mäng läbi juba
Umbes poole mängust mängisin max settingute peal: AF põhjas ja AA 16x peal. 16xQ ja 8xQ tõmbas FPS alla, kuid 16x töötas ilusti kenasti
Eks see oleneb mängu progemisest ka, kuidas max settingutega asi jookseb. Seega võin öelda, et mäng on väga hästi progetud. Ei tõmba arvutit kooma, ei lae kaua ja kannatab max settingutega väga ilusat pilti ilma, et oleks väga kallis graafikakaart.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
05.10.2009 13:21:03
|
|
|
http://www.nhancer.com/?dat=d_AA
Siin on päris kenasti kirjutatud erinevate AA-de võrdlus, kusjuures pange tähele, et "nVidia introduced a new multisampling mode with the 8x00 line of cards that takes even eight samples . Please note, that this mode is called 8xQ. The mode called 8x is actually a Coverage Sample mode (see below for details about that)."
8x ja 16x nvidiaga on tegelikult 4x AA koos vastavalt 8 või 16 coverage sample'ga. On väga loomulik, et 8xQ mis on otseselt järgmine aste tavalisele 4x AA-le tõmbab fps-i julmalt alla.
Artikli järgi võiks oletada, et 8xQ annab ikkagi parema pildi kui 16x
Huvitava tulemuse kiiruse ja kvaliteedi osas võiks anda hoopis 4xS mis kasutab vanakooli supersampling AA-d, siinkohal küll ainult horisontaalses suunas nagu artiklist paistab.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
aerozolic
HV kasutaja

liitunud: 16.08.2009
|
05.10.2009 16:30:27
|
|
|
KrikU kirjutas: |
http://www.nhancer.com/?dat=d_AA
Siin on päris kenasti kirjutatud erinevate AA-de võrdlus, kusjuures pange tähele, et "nVidia introduced a new multisampling mode with the 8x00 line of cards that takes even eight samples . Please note, that this mode is called 8xQ. The mode called 8x is actually a Coverage Sample mode (see below for details about that)."
8x ja 16x nvidiaga on tegelikult 4x AA koos vastavalt 8 või 16 coverage sample'ga. On väga loomulik, et 8xQ mis on otseselt järgmine aste tavalisele 4x AA-le tõmbab fps-i julmalt alla.
Artikli järgi võiks oletada, et 8xQ annab ikkagi parema pildi kui 16x
Huvitava tulemuse kiiruse ja kvaliteedi osas võiks anda hoopis 4xS mis kasutab vanakooli supersampling AA-d, siinkohal küll ainult horisontaalses suunas nagu artiklist paistab. |
Siis on jah arusaadav, miks 8xQ FPS-i alla tõmbas.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
|