Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  [Q] Anti-aliasing. 8xQ vs 16x märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
aerozolic
HV kasutaja
aerozolic

liitunud: 16.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2009 17:48:08 [Q] Anti-aliasing. 8xQ vs 16x vasta tsitaadiga

Tere,

google lingid ei andnud eriti head vastust. Oskab keegi öelda, kumba valikuga on pildikvaliteet parem? Lisainfoks, et kasutusel on 1920x1080 resolutsioon.

Tänud.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 25.09.2009 20:25:10 vasta tsitaadiga

Teoorias on ikka 16x parem. Või see Q seal 8 on meetodi nimi?
_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aerozolic
HV kasutaja
aerozolic

liitunud: 16.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2009 20:32:26 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser kirjutas:
Teoorias on ikka 16x parem. Või see Q seal 8 on meetodi nimi?

Q tähendab Quality. Rohkem ei oska öelda.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 25.09.2009 20:45:13 vasta tsitaadiga

Meetoditel võib vahe sees olla, aga üldiselt ikka reegel, et mida rohkem sample'd, seda parem kvaliteet.
_________________
O: Low-profile pci bracket
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2009 16:39:35 vasta tsitaadiga

Tegelikult sõltub videokaardi tootjast.ATI-l ja Nvidial on erinevad viisid AA tähistamiseks.Näiteks Nvidial 8xQ AA = 16x AA(~sama kvaliteet).
16xQ AA on omakorda parem kui 16x AA jne...

Sõltub ka mängust.Mõnedel mängudel pole vaja eriti AA-d kasutadagi aga teistel mängudel(eriti automängud NFS jne)on see vaat et kohustuslik, et hea pilti nautida

Üldiselt siiski ei näe mõtet üle 8xQ AA panna.Sealt edasi läheb vahe märkamine juba väga väikseks ja jõudlusekaotus liiga suureks, et seda väiksest paremust saada icon_wink.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aerozolic
HV kasutaja
aerozolic

liitunud: 16.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2009 17:22:41 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Tegelikult sõltub videokaardi tootjast.ATI-l ja Nvidial on erinevad viisid AA tähistamiseks.Näiteks Nvidial 8xQ AA = 16x AA(~sama kvaliteet).
16xQ AA on omakorda parem kui 16x AA jne...

Sõltub ka mängust.Mõnedel mängudel pole vaja eriti AA-d kasutadagi aga teistel mängudel(eriti automängud NFS jne)on see vaat et kohustuslik, et hea pilti nautida

Üldiselt siiski ei näe mõtet üle 8xQ AA panna.Sealt edasi läheb vahe märkamine juba väga väikseks ja jõudlusekaotus liiga suureks, et seda väiksest paremust saada icon_wink.gif

Kaardiks on Nvidia GF 8800GTS 512mb. Mänguks on Batman Arkham Asylum. Võibolla testisin vähe, aga tundus kuidagi, et 8xQ jooksis halvemini, kui 16x
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.09.2009 02:02:00 vasta tsitaadiga

Pane lihtsalt 4xAA , üle selle on mõttetu imo .
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.09.2009 00:47:11 vasta tsitaadiga

tõsi, sellise reso puhul kipub juba üsna pointless olema tõesti nende überkõrgete AA'de kasutamine. teatavasti ongi AA meetod algselt loodud just selle eesmärgiga, et siluda MADALA resoga pilti, ilma et resot füüsiliselt suurendaks.
1920 puhul mina kõigepealt prooviks ilma AA'ta ja siis võrdleks, kas see 16xAA ikka annab midagi "käegakatsutavat" juurde icon_wink.gif selge on see, et üsna julmalt muudab see mängu aeglasemaks kui überkarm AA peale keerata...tasub kaaluda, kas minimaalne lisa silmailu on seda fps dropi väärt.
AF pane parem põhja ja muud settingud kõik max uality peale driveritel, samuti mängus kõik enne põhja kui AA'd üles keerama hakkad!

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.09.2009 01:36:27 vasta tsitaadiga

Täpselt sedasi ongi nagu Wiltz ütles, 8800GTS kaart sellise resoga minu subjektiivsel arvamusel küll mingit AA kasutamist uuemates mängudes ei kannata icon_confused.gif Anisotropic filtering on jah oluline mida ilusama pildi nimel kindlasti sisse lülitada teeb texturid igati selgemalt välja paistvamaks icon_smile.gif fps drop sellega oluliselt marginaalsem kui AA ja servade ilustamisega vaeva nähes.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aerozolic
HV kasutaja
aerozolic

liitunud: 16.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 12:54:15 vasta tsitaadiga

KrikU kirjutas:
Täpselt sedasi ongi nagu Wiltz ütles, 8800GTS kaart sellise resoga minu subjektiivsel arvamusel küll mingit AA kasutamist uuemates mängudes ei kannata icon_confused.gif Anisotropic filtering on jah oluline mida ilusama pildi nimel kindlasti sisse lülitada teeb texturid igati selgemalt välja paistvamaks icon_smile.gif fps drop sellega oluliselt marginaalsem kui AA ja servade ilustamisega vaeva nähes.

Vahepeal sai mäng läbi juba icon_razz1.gif
Umbes poole mängust mängisin max settingute peal: AF põhjas ja AA 16x peal. 16xQ ja 8xQ tõmbas FPS alla, kuid 16x töötas ilusti kenasti icon_smile.gif
Eks see oleneb mängu progemisest ka, kuidas max settingutega asi jookseb. Seega võin öelda, et mäng on väga hästi progetud. Ei tõmba arvutit kooma, ei lae kaua ja kannatab max settingutega väga ilusat pilti ilma, et oleks väga kallis graafikakaart.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 13:21:03 vasta tsitaadiga

http://www.nhancer.com/?dat=d_AA

Siin on päris kenasti kirjutatud erinevate AA-de võrdlus, kusjuures pange tähele, et "nVidia introduced a new multisampling mode with the 8x00 line of cards that takes even eight samples . Please note, that this mode is called 8xQ. The mode called 8x is actually a Coverage Sample mode (see below for details about that)."
8x ja 16x nvidiaga on tegelikult 4x AA koos vastavalt 8 või 16 coverage sample'ga. On väga loomulik, et 8xQ mis on otseselt järgmine aste tavalisele 4x AA-le tõmbab fps-i julmalt alla.

Artikli järgi võiks oletada, et 8xQ annab ikkagi parema pildi kui 16x

Huvitava tulemuse kiiruse ja kvaliteedi osas võiks anda hoopis 4xS mis kasutab vanakooli supersampling AA-d, siinkohal küll ainult horisontaalses suunas nagu artiklist paistab.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aerozolic
HV kasutaja
aerozolic

liitunud: 16.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 16:30:27 vasta tsitaadiga

KrikU kirjutas:
http://www.nhancer.com/?dat=d_AA

Siin on päris kenasti kirjutatud erinevate AA-de võrdlus, kusjuures pange tähele, et "nVidia introduced a new multisampling mode with the 8x00 line of cards that takes even eight samples . Please note, that this mode is called 8xQ. The mode called 8x is actually a Coverage Sample mode (see below for details about that)."
8x ja 16x nvidiaga on tegelikult 4x AA koos vastavalt 8 või 16 coverage sample'ga. On väga loomulik, et 8xQ mis on otseselt järgmine aste tavalisele 4x AA-le tõmbab fps-i julmalt alla.

Artikli järgi võiks oletada, et 8xQ annab ikkagi parema pildi kui 16x

Huvitava tulemuse kiiruse ja kvaliteedi osas võiks anda hoopis 4xS mis kasutab vanakooli supersampling AA-d, siinkohal küll ainult horisontaalses suunas nagu artiklist paistab.

Siis on jah arusaadav, miks 8xQ FPS-i alla tõmbas.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  [Q] Anti-aliasing. 8xQ vs 16x
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.