Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  VMT: Crysis MP + Wars MP! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 180, 181, 182  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas jätkame Crysis 2 MP teemadel siin, või teema uue teema?
Jätkame vanas teemas
30%
 30%  [ 3 ]
Teeme uue teema
70%
 70%  [ 7 ]
hääli kokku : 10

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.09.2009 18:17:28 vasta tsitaadiga

Täna NH-sse.Vist alates 20:00 thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 01.10.2009 01:53:18 vasta tsitaadiga

tumbuser kirjutas:
eile mängisin koreas ning olin aktiivne kuni üks tiimikaaslastest hakkas lollitama ja hävitas ära mu ref tanki. Ytlesin, et kui ta uut kohe ei tee ja kohale ei aseta, siis mina hakkan campima ning ei liiguta tiimi heaks lillegi. Kohe sai vastane ülekaalu ja seda ei suudetud murda.

Teatasin, et annan alla, aga nukesid ei tulnudki ning vahetasin tiimi et uurida kas see on siis tõesti raske teha. Ei olnud kui mitte arvestada seda et Killerwave tulistas minu AA-d kui olin nukega roninud masinasse. Vastasin siis ja tema aparaat läks katki. Sain ka ühe nuke lastud hq peale, pärast mida läksin ää
Statid tulid väga head, eriti kui arvestada, et mängisin ilma soundita


Sound alati puudu, selle vastu aitab käsklus( s_soundenable 0 ja kohe otsa s_soundenable 1 võiks kohe makro alla panna), alati ei viitsi sisse taguda. aga see selleks.
Muide las mäng jookseb, kohe kui teie ülekaalukalt meid omate siis kõik ok ja mingit nukemist pole ning siis kui meie ülekaalu saame siis vingutakse et miks ei nuketa ja ära ei lõpetata. no anna olla. Lase mängul kulgeda, miks on vaja KOHE UUT MÄNGU. >Võtab üks, kaotab teine ja vastupidi ning niimoodi tunnde ja tunde. Why not? Tahad kiiret mängu vahestust RONI mingisse default sätetega servusse, iga tunni tagant saad oma tahrmise. KRT ei jaksa seda vingumist enam kuulata.
___

Oli vaja torkima tulla? POh mul raha oli aga asi põhimõttes ja mill jäi puudu sinu eemaldamisest sealt. Tõsiselt ebameeldiv kogemus kui aus olla....
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2009 02:06:02 vasta tsitaadiga

Sai täna pikem mäng tehtud.Kuskil keskel või pigem lõpupoole liitus Killerwave kah thumbs_up.gif

Algus oli jama sest servu restart oli olnud(see oli kuskil ~20:30 paiku vist) ja rahvast oli väga vähe.Õnneks mida aeg edasi seda rohkem tuli.Alguses vorpisin siis nii julmalt ref trucke teha, et vaenlane ei jõudnud nii kiiresti äragi hävitada icon_biggrin.gif .Pildil on ainuüksi 6tk minu omad.Kokku tuli mängupeale neid 30+ kindlasti.Lõpus ma enam ei viitsinud.
Spoiler Spoiler Spoiler


Kindraliks sain siis otsustasin lendamist harjutada(asi milles ma suht kehvapoolne olen tegelikult).Õnneks NH Scarface pani vahepeal mõned helid kah baasi ja sai ka neid proovitud, et asi päris meelest ei läheks
Enamasti siiski lõpupoole VTOL-ga aga ega seal surmi tuli rohkem kui kille...
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler


Päris lõpus aitasin ka Killerwave nukega mäe otsa US HQ nukema.Korra õnnestus aga teine kord võtta AA D4 juurest meid alla enne kui mäeotsa jõudsime ja edasi lõpetasid tiimikaaslased juba mängu thumbs_up.gif

Lõppskooriks jäi see.Arvestades kehva fps-i siis enamasti tulen NH-s omadega nulli seega keskmine tulemus thumbs_up.gif :
Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT:
Vastastiimis olid tugevad Dijon klannikad seega ega see mäng miski meelakkumine polnud meie tiimile.Meie HQ sai kah ikka 5-6 täistabamust Nukega icon_neutral.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 01.10.2009 08:21:15 vasta tsitaadiga

Mäng oli tõesti üsna raske, meie omad küll lidusid ringi kuid surid kohe, puudus ühtusus, mis lõpus õnneks tekkis ning tänu millele me paari katse järel proto ala endale saime. Ning siis tuli ka ausalt välja teenitud võit meie õuele. icon_smile.gif
KUI Mängu tulin siis sattusin kohe granaatide otsa kõigis võimalikes bunkrites, ehmatas ära küll ning ajas pisut vihale... :$ Võtsion end kokku ja asusin ref trucke vorpima ning vastaste omi hävitama mida leidus mingil momendil iga nurga peal.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2009 15:21:54 vasta tsitaadiga

Mul on igav.Lähen NH-sse thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lockdown92
Kreisi kasutaja
lockdown92

liitunud: 17.04.2007




sõnum 01.10.2009 16:18:15 vasta tsitaadiga

Mul ka igav, joinin kohe icon_razz.gif
_________________
BMW custom tuuning ja erilahendused, diagnostika, programmeerimine ja kodeerimine Tallinnas.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tumbuser
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.12.2004




sõnum 01.10.2009 16:30:43 vasta tsitaadiga

lockdown92 kirjutas:
Mul ka igav, joinin kohe icon_razz.gif


chat icon_biggrin.gif

ma ka kohe....

_________________
"The computer says I need to upgrade my brain to be compatible with the new software."



.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lockdown92
Kreisi kasutaja
lockdown92

liitunud: 17.04.2007




sõnum 01.10.2009 18:17:45 vasta tsitaadiga

Chat? icon_razz.gif

Alles praegu sain kõik asjad sisse, kohe olen sees.
E: Kokku jooksis :'(

_________________
BMW custom tuuning ja erilahendused, diagnostika, programmeerimine ja kodeerimine Tallinnas.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2009 19:53:02 vasta tsitaadiga

Jama mäng täna.Camperid,noobid,baseraperid jne thumbs_down.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 01.10.2009 19:53:46 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Jama mäng täna.Camperid,noobid,baseraperid jne thumbs_down.gif


MA tulen varsti, ehk siis parem seis ja kui ei ole siis ronin ultragamingusse.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lockdown92
Kreisi kasutaja
lockdown92

liitunud: 17.04.2007




sõnum 01.10.2009 20:26:18 vasta tsitaadiga

Päris baserape oli küll jah, vtolid tiirutasid päris kaua seal meie peade kohal. Siis võtsin AA ja lahmisin näkku. Kahju ainult, et nukejaid nii palju oli - lõpuks tuli Happy Hour ka ja kõik ostsid nuked. Lõppeski kaotusega...

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
BMW custom tuuning ja erilahendused, diagnostika, programmeerimine ja kodeerimine Tallinnas.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tumbuser
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.12.2004




sõnum 01.10.2009 23:52:19 vasta tsitaadiga

Vaenlane oli kuri ja mina kaotasin närvid. icon_sad.gif
_________________
"The computer says I need to upgrade my brain to be compatible with the new software."



.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marko233
HV vaatleja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 01.10.2009 23:58:29 vasta tsitaadiga

Kas selleks et mängida Crysist onlines peab olema originaal versioon v saab ka crackitud versiooniga ? Kui ei, siis kas Hamatchiga LANis on võimalik? Ning kas multiplayeris on suva, kumma mänguga sisse logid - Crysis v C.Warhead ?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 02.10.2009 07:27:07 vasta tsitaadiga

Marko233 kirjutas:
Kas selleks et mängida Crysist onlines peab olema originaal versioon v saab ka crackitud versiooniga ? Kui ei, siis kas Hamatchiga LANis on võimalik? Ning kas multiplayeris on suva, kumma mänguga sisse logid - Crysis v C.Warhead ?


Ega ainult originaaliga mängitaksegi ju icon_wink.gif
Crysis -> vanem MP ja SP
WARS -> uuem MP + WARhead -> uued SP missioonid.
Kõik kolm on eraldi seisvad mängud ning warhead lihtsalt SP.
Tahad MPd mängida, vali WARS, vanema crysise mp on suht välja surnud nüüdseks.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Otto E.
HV veteran

liitunud: 08.08.2008



Online

sõnum 02.10.2009 16:29:06 vasta tsitaadiga

Nii mul nüüd uuesti quad. Saab jälle normaalselt mängima hakata. icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2009 16:44:12 vasta tsitaadiga

Rohkem loeb prosest mitte tuumadest.Ega üle 3 niikuinii ära ei kasuta mäng ise icon_neutral.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Otto E.
HV veteran

liitunud: 08.08.2008



Online

sõnum 02.10.2009 17:02:27 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
Rohkem loeb prosest mitte tuumadest.Ega üle 3 niikuinii ära ei kasuta mäng ise icon_neutral.gif

No kui võrrelda näiteks e5200@3ghz ja e8400@3ghz siis e8400 tegi pika puuga ära ikka. Ja quadiga sai ikka juurde küll võrreldes siis e8400@3ghz ja Q9650@3ghz icon_wink.gif
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2009 17:22:52 vasta tsitaadiga

otto123 kirjutas:
tomorrow kirjutas:
Rohkem loeb prosest mitte tuumadest.Ega üle 3 niikuinii ära ei kasuta mäng ise icon_neutral.gif

No kui võrrelda näiteks e5200@3ghz ja e8400@3ghz siis e8400 tegi pika puuga ära ikka. Ja quadiga sai ikka juurde küll võrreldes siis e8400@3ghz ja Q9650@3ghz icon_wink.gif

Ei sellega täitsa nõus, et 8400 teeb pika puuga E5200-le ära aga 8400-->Q9650 pole enam nii suurt kiirusehüpet.Samas tulevikku silmas pidades iga kell Quad icon_cool.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lockdown92
Kreisi kasutaja
lockdown92

liitunud: 17.04.2007




sõnum 02.10.2009 17:31:10 vasta tsitaadiga

Aga vot, mis me ikka möliseme oma riist...varast, lähme rebime pilusid parem icon_biggrin.gif icon_lol.gif
_________________
BMW custom tuuning ja erilahendused, diagnostika, programmeerimine ja kodeerimine Tallinnas.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Otto E.
HV veteran

liitunud: 08.08.2008



Online

sõnum 02.10.2009 17:44:04 vasta tsitaadiga

Viitsib siis keegi? ja mis servus?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tumbuser
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.12.2004




sõnum 02.10.2009 22:48:03 vasta tsitaadiga

Esimene mäng kaotus. Ott ja Lockdown lasid jalga, mina jõin karika lõpuni. Teine mäng Korea alguses ärples, sama tiim oli neil, aga olin end soojaks mänginud ja USA võitis. Olin maa peal ning peksin vastast protost ja warist välja ja lasin tanke ja vtole. Edukalt, 1/5 surmade võitude tase.

See on nii kummaline: selle asemel et aktiivselt rünnata ning julgelt peale minna, passitakse ning lastakse vastasel jõuda oma punkrini. Siis aga saabub mingi kangelas-tuhin ja lubatakse ennast kümneid kordi maha tppa, selle asemel et taanduda, võtta ref truckid ja tulla uuesti peale kui vastane on punkri ümbert laiali jooksnud.

Ma võtsin esimene mäng üksinda neli korda punkri ära ja oleks rahvas tulnud siis sealt ründama protot, ei. Enamus passis seal c 7-s või roomas mööda kaljuservasi. Ja kui vahepeal hakkaski rahvas spawnima protos, siis enamus olid arad mehed ei julgenud punkri juurest kuskile eriti peale minna. Julgemad läksid peale aga pidid vastaste massile alla vanduma. Arad surid ka aga veidi hiljem kui vastane jõudis punkrini välja ja seda rappima asus.

_________________
"The computer says I need to upgrade my brain to be compatible with the new software."



.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mannatera
Kreisi kasutaja
mannatera

liitunud: 01.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2009 23:45:01 vasta tsitaadiga

Marko233 kirjutas:
Kas selleks et mängida Crysist onlines peab olema originaal versioon v saab ka crackitud versiooniga ? Kui ei, siis kas Hamatchiga LANis on võimalik? Ning kas multiplayeris on suva, kumma mänguga sisse logid - Crysis v C.Warhead ?

eesti servusse on võimalik siseneda ka nö crackitud versiooniga...
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lockdown92
Kreisi kasutaja
lockdown92

liitunud: 17.04.2007




sõnum 03.10.2009 00:12:27 vasta tsitaadiga

tumbuser kirjutas:
Esimene mäng kaotus. Ott ja Lockdown lasid jalga, mina jõin karika lõpuni.


hehee, ära kogu kuulsust endale võta, mina püsisin esimese mängu lõpuni ilusti icon_biggrin.gif
Siis peale restarti ei viitsinud enam ja kadusin eesti serverisse, kus rappisin julmalt kõiki thumbs_up.gif
ping-i vahe on täiesti tuntav, NH-s on julmad jõnksud sees, eesti omal on täiesti sile nagu siid.

_________________
BMW custom tuuning ja erilahendused, diagnostika, programmeerimine ja kodeerimine Tallinnas.
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2009 01:08:53 vasta tsitaadiga

tumbuser kirjutas:
See on nii kummaline: selle asemel et aktiivselt rünnata ning julgelt peale minna

Tulemus on see,et ei mõtle korralikult asja läbi hulk mõttetid surmi läheb kirja.Selleks, et see toimiks peab kogu tiim sellise mõttelaadiga olema.Või vähemalt enamus kes siis hoiavad vaenlast tapmisega ametis senikaua kui "shadow" tiim hiilib ja vaikselt nt E3 punkri ära võtab
tumbuser kirjutas:
passitakse ning lastakse vastasel jõuda oma punkrini. Siis aga saabub mingi kangelas-tuhin ja lubatakse ennast kümneid kordi maha tppa,

See on tõesti loll aga vahel mida nimetad sina passimiseks on lihtsalt tule all olemine.Ega kaugele ei hiili kui vastastel radar skänner ja kümmekond meest rapib punkrit samal ajal.Vahel tuleb lihtsalt piir tõmmata ja öelda...aitab ning spawnida rünnaku all mitteolevasse punkrisse,et siis värske strateegiaga vaenalast õõnestama asuda
tumbuser kirjutas:
selle asemel et taanduda, võtta ref truckid ja tulla uuesti peale kui vastane on punkri ümbert laiali jooksnud.

Just.Ref truck on minumeelest üks alahinnatumaid relvi selles mängus.Koos radar skänneriga icon_wink.gif .See kui sul on ikka ref truck iga energiasaidi juures ja sured saad sinna spawnida ja energia tagasi võtta+Bonus annab tiimile energiakogumises ikka märgatava eelise võrreldes tiimiga kes jookseb pea laiali mööda mappi ja võtab saidid tagasi, et need 2 min hiljem uuesti kaotada

Märkasin siiski, et sa ei saanud ükspäev ise ühest mänguelemendist aru kui süüdistasid mind proto mitteründamises.
Nimelt ma olin ainuke tiimiliige kes üritas meie tiimile energiat koguda.Sina muudkui käskisid protot rünnata ja kui ma ütlesin, et ma kogun energiat siis vastasid mängu süüvimata:kellele?.vaenlasele või?
Ausalt ei oodanud absoluutselt sellist kommentaari ja seda veel sinu käest icon_neutral.gif .Mis suurt kasu on proto ründamisest kui kogu energia on vaenlase käes?.Vastus on suur 0

Eriti siis kui kasvõi üksainus tiimiliige ei tegele energia kogumisega icon_exclaim.gif
Hea näide oli ühest teisest mängust(võis ka sama mäng olla ei mäleta nii täpselt) kui ma võtsin D6 ja E5 energia meie tiimile ja teie ründasite ja vallutasite edukalt proto.Vot see on koostöö mis viib eduka lõpuni mitte lõputu proto ründamine terve tiimiga icon_exclaim.gif
Kui tahad vastu öelda,et oleksid peale proto vallutamist(mida tollal muidugi ei juhtunud) läinud energiasaite vallutama siis sorry aga mis kasu sellest oleks olnud?.Tiim oleks mapi peale laiali jooksnud ja vastased oleks kerge vaevaga jälle proto tagasi võtnud ja tiim oleks jälle nullis olnud tagasi icon_neutral.gif

Strateegiliselt mitte ainult ei tule mõelda vaid peab mõtlema, et iga mängu võita.Arutu tormamine pea ees tulle ja tiimikaaslaste selle mittetegemise eest kirumine pole kahjuks kõige viljakam tegevus thumbs_up.gif

Kukkus kriitiline post välja aga mul oli palju meelel
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tumbuser
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.12.2004




sõnum 03.10.2009 13:37:06 vasta tsitaadiga

Nagu öeldakse, vaidluses sünnib tõde ja õige ka. Mina toetan sind energia küsimuses ja sina oled päri et ilma ref trucita pole mõtet selles süsteemis üldse ringi ajada. On hea kui kõik energiad on sinu käes, see sunnib vastast protost väljuma. Ma tihti ise proovin energiaid hõljuki või AA tankiga (kui vtol on yleval) võtta kui vastne on end protosse barrikadeerinud ja omab paari hästi valvsat tiimimängijat.

Samas on mul tunne et kui rahvast on servus tosinajagu, siis tuleb pigem keskenduda proto hoidmisele ja hingetõmbepausi ajal võtta üks või mõned energiad tagasi ning mitte mingi hinna eest proovida c7 vallutada kuigi ahvatlus on suur. Sest vähema arvu mängijate korral kui 2 läheb mööda energiaid ja c7-sse, on ülekaal rängem (võrdle suhteid 2-4 ja 20-22) ja see tähendab kaotust. Antud mängus kärvasin seal järjest mina, kuna proovisin kaitsta mõlemaid punkreid ja kaitsta objekte ja lasta õhku vastase ref-e, mida vastane pidevalt kohale vedas ja võitlesin seisus - kaks versus neli enamuse aega.

Pealetungimise taktikates võiksime aga üksteiselt eeskuju võtta. Sina arvad et tule all peaks tagasi end hoidma, mina leian et kvantiteediga lööb kvaliteeti s.o. rohkem surma aga rohkem edu. Küllap on tõde aga seal kusagil vahepeal nagu lauluski öeldakse: esimesed heidetakse, tagumised tapetakse, keskmised kodu tulevad. Vahest on nii, et kui pikem retk mingiśse punkti, tuleb olla ettevaatlikum, et ei oleks aja kulutus asjata ja kui vaja saja meetri kaugusel kedagi kustutada siis tasub pigem söösta.

____________


Ok, NH-sse jälle. Ja ma luban et hoian nüüd oma keele hammaste taga, juhtugu mis tahes dance.gif

_________________
"The computer says I need to upgrade my brain to be compatible with the new software."



.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  VMT: Crysis MP + Wars MP! mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 180, 181, 182  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.