Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
11.09.2003 09:10:41
Esimesed HL2 testid... |
|
|
link :: Half Life 2 testid
Ei taha küll alustada järgmist nVidia versus ATI aga...
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
11.09.2003 09:17:53
|
|
|
Ostame kõik FX5200 või 9600PRO-d endale
Dx9 Full Precision FPS/$
Valve did a little homework on Pricewatch to see which card offers best frame rate for the dollar - yes, we're just as surprised as you are to see the 9600 Pro take the top honors. That doesn't meant at all that it's the best card, just the best value.
viimati muutis corvette 11.09.2003 09:23:11, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 09:21:17
|
|
|
see näitab hinna ja jõudluse suhet. Ehk siis R9600 Pro'l on oma hinna kohta
suhteliselt kõige parem jõudlus. (maksab 4x vähem aga on aint 2x aeglasem kui R9800)
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
viimati muutis Nu 11.09.2003 09:23:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
11.09.2003 09:22:45
|
|
|
There's no doubting that ATI's hardware is clearly superior.
Thats the way I like it
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
11.09.2003 09:39:51
|
|
|
fx* vist ei saand 24-bitiga hakkama.. oli kas 16-bit või 32-bit precision..
Aga programmeeritavate dx9 shaderitega on kalad küll, see on ammu välja tulnud.
Aga noh, arvata on, et järgmine kord tehakse korralikult
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 09:43:48
|
|
|
minu teada sai ta nende kõigiga hakkama. ainult kui FP täpsus oli 32 ja rohkem siis
jäi asi väga aegalaseks. Sellepärast ka kuulujutud, et Doom3 nV kaardid jasutavad FP24 ja FP16 mode.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
11.09.2003 09:47:03
|
|
|
Aga 24bit siis nagu on piisav HL2 jaoks? Full splendour...sain ma õieti aru?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
11.09.2003 12:14:54
|
|
|
Nu kirjutas: |
minu teada sai ta nende kõigiga hakkama. ainult kui FP täpsus oli 32 ja rohkem siis
jäi asi väga aegalaseks. Sellepärast ka kuulujutud, et Doom3 nV kaardid jasutavad FP24 ja FP16 mode. |
Nvidia Fx-seeria toetab FX12, FP16 ja FP32 formaate, kusjuures esimene on siis kiire ja
fixed point, mitte floating point. Lisaks saab aru ka FX8'st.
ati r*3*0 seeria kaardid toetavad FP24 formaati, aksepteerib ka fx8, fx16, fp16, fp32 (lihtsalt
konverdib need fp24'ks).
Muidu vist r8500 oli fx16 ja gf4 fx9..
Aga FX FP24'st aru ei saa... ja FP32 on tõesti aeglane..
Ja lõpuks jääbki selline kamm, et fx-seeria kaardid nö dx9 mängudes ei kasuta yldse dx9 level
shadereid.. vaid sellist kummalist segu..
corvette kirjutas: |
Aga 24bit siis nagu on piisav HL2 jaoks? Full splendour...sain ma õieti aru?
|
FP24 on täpselt see, mis dx9 määratud on. ehk siis sobib.
Ja mis nvidia asjast arvab:
Nvidia kirjutas: |
"Since NVIDIA cards were not used to develop Half-Life 2(a game that pales to Doom 3 anyways) we do not get a chance to work with Valve on writing the shaders we like. We don't know what they did but it looks like they have intentionally tried to create a scenario that makes our products look bad. This is obvious since our relative performance on games like Unreal Tournament 2003 and Doom3 shows that The GeForce FX 5900 is by far the fastest graphics on the market today." |
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
11.09.2003 12:19:09
|
|
|
anandtech plaanib ka asja testida:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1862
pisike quote:
anandtech kirjutas: |
- Valve is pissed at all of the benchmarking "optimizations" they've seen in the hardware community;
- Half-Life 2 has a special NV3x codepath that was necessary to make NVIDIA's architecture perform reasonably under the game;
- Valve recommends running geforce fx 5200 and 5600 cards in dx8 mode in order to get playable frame rates.
- even with the special NV3x codepath, ATI is the clear performance leader under Half-Life 2 with the Radeon 9800 Pro hitting around 60 fps at 10x7. The 5900 ultra is noticeably slower with the special codepath and is horrendously slower under the default dx9 codepath;
- the Radeon 9600 Pro performs very well - it is a good competitor of the 5900 ultra;
- ATI didn't need these special optimizations to perform well and Valve insists that they have not optimized the game specifically for any vendor.
|
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
11.09.2003 12:24:09
|
|
|
Yks pisike mõte veel:
Kogu see HL2 kamm võib lõpuks väga halvasti lõppeda..
Kui nüüd ongi nii, et HL2'es tuleb fx'ide tõeline pale välja, s.t. jõudlus ilma spets optimiseeringuteta suht kesine,
siis võib oodata "The Way It's Meant To Be Played" mängudelt vastupidiseid asju - nimelt
mängud optimiseeritakse spetsiaalselt ati raua peal halvale jõudlusele.
Et asjad veel hullemad näeksid välja...
Ja lõpptulemus see, et tulevad 2 agp (agp specsid btw lubavad seda) või 2 pci express x16 slotiga mobod,
mõlemas eri firma kaardid peal.. millega saab eri mänge pelada..
Võidavad kõik v.a. lõpptarbijad ja keskerakonna valijad
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
11.09.2003 13:12:02
|
|
|
... nu see oleks ülipehmelt öeldes katastroof - vähe usutav, et ATi sellist 'deoptimized' variandiga rahule jääks - nad ju ninapidi Valvega koos
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 13:35:27
|
|
|
a jah ma ajasin sassi. 12 ja 16 32 asemel.
GD: John, we've found that NVIDIA hardware seems to come to a crawl whenever Pixel Shader's are involved, namely PS 2.0..
Have you witnessed any of this while testing under the Doom3 environment?
"Yes. NV30 class hardware can run the ARB2 path that uses ARB_fragment_program, but it is very slow, which is why I have a separate NV30 back end that uses NV_fragment_program to specify most of the operations as 12 or 16 bit instead of 32 bit."
John Carmack |
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Deep Fury
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.12.2001
|
11.09.2003 14:41:16
|
|
|
HL2s on vahe ikka päris radikaalselt ATI kasuks. Need igast vabandused seal lõpus tunduvad suht kahtlastena mulle. nv3x nõrk pixel shader performance on suht teada ja väidetavalt lubas nVidia uute draiveritega nende jõudlust tunduvalt suurendada, mis peaks vahet mingil määral vähendama. Üks suht DX9 pela peaks veel olema Gunmetal ... seal polnud vahed minuarust nii suured. HL2 tegija Gabe Newell presentatsioonist kumabb küll väike nVidia vihkamise toon läbi. Eks aeg näitab kas viha põhjusega (DX9 tugi tõesti nii nigel), isiklik (näiteks nVidia 3Dmarki "optimiseerimised") või makstud (ATIga diil et osadele kõvematele kaartidele pannakse HL2 kaasa). Olen päris kindel et Doom3s nii suurt performance vahet nägema ei hakka. Eather way, this looks ugly.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
vixen
HV vaatleja
liitunud: 07.08.2003
|
11.09.2003 15:23:33
|
|
|
Doom3 ei tohiks olla DX9 mäng, kui ma ei eksi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 15:31:58
|
|
|
ei sa ei eksi.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
A-Circus.
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2002
|
11.09.2003 16:58:45
|
|
|
Ei tahaks neid teste eriti uskuda, tundub nagu tahetaks nvidiat meelga maha teha. Ja ühe mängu põhjal ei tohiks migeid järeldusi veel teha sai ju Ati Nvidialt Doom3 testides ise sama pika puuga.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
11.09.2003 19:06:32
|
|
|
link :: Aqua Mark 3.0 testid Detonator 51.75'ga
Need Valve testid on paras bla-blaa ...Radeon 9600 PRO poole kiirem kui GeForce FX 5900 Ultra? Nojah ...lahe siis
Huvilistele on Guru 3D foorumis üleval Aqua Mark 3.0 testid (Pixel/ vertex shader 2.0 jms) kasutades Detonator 51.75 draivereid. Kuna Aqua Mark'i loojad ei ole seotud ei ATI ega nVidia'ga siis tunduvad need testid mulle palju usaldusväärsemate DirectX 9.0 mõõdupuudena.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
11.09.2003 19:31:40
|
|
|
tsitaat: |
FP24 on täpselt see, mis dx9 määratud on. ehk siis sobib. |
See, kas sobib või mitte, ei sõltu üldse sellest, mis DX9's määratud on. Osade shaderite jaoks on 12bitine täpsus piisav, osade puhul ei ole isegi 32bitine ujuvkoma piisav. Shaderis, mis vajab suuremat täpsust, on tavaliselt käske, mis saavad ka väiksema täpsusega edukalt hakkama.
Nüüd kus NV3x arhitektuur on teada, on mõistetav miks:
1) PS2.0 aeglane on
2) Koodi optimiseerimisega on võimalik üsna palju saavutada
Häda on selles, et ATI puhul töötab ka optimiseerimata kood kiiresti ja optimiseerimisega palju saavutada ei anna. Samas ka NVidia jaoks optimiseeritud shaderid töötavad praktiliselt sama kiiresti kui optimiseerimata shaderid.
Tarkvara kirjutajal on lihtsam kirjutada lihtsalt töötav kood valmis, kui hakata seda mudima, et see teatud keeruliselt progetaval riistvaral optimaalselt jookseks.
Draiveritega saab NVidia arvatavasti veel ühtteist päästa (ilma pildi kvaliteeti alandamata), kuna NVidia kohased optimisatsioonid on shader->masinkood kompilaatoris kenasti tehtavad. Omapärane, kui neid ole veel tehtud, aga kuna vastavad optimisatsioonid ikka veel parandavad kiirust.
tsitaat: |
Any Half-Life 2 comparison based on the 45 series driver are invalid. NVIDIA 50 series of drivers will be available well before the release of Half-Life 2 |
Valve väidab, et neid ei sobi kasutada, kuna nad alandavad pildikvaliteeti.
tsitaat: |
Olen päris kindel et Doom3s nii suurt performance vahet nägema ei hakka. Eather way, this looks ugly. |
Doom3 stiilis renderdamine sobib NV3x arhitektuurile kõvasti paremini.
tsitaat: |
minu teada sai ta nende kõigiga hakkama. ainult kui FP täpsus oli 32 ja rohkem siis
jäi asi väga aegalaseks. |
"Ja rohkem" ei saanud olla, kuna rohkem ei toeta :). NV3x puhul kasvab instructions in-flight väiksema täpsuse ja registrite arvuga ja seega suureneb efektiivsus. Videokaartide kiirus ei ole juba ammu pixelpipeline'de arv*MHz.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
11.09.2003 19:37:09
|
|
|
ZHarp kirjutas: |
Need Valve testid on paras bla-blaa ...Radeon 9600 PRO poole kiirem kui GeForce FX 5900 Ultra? Nojah ...lahe siis :-P
|
Antud tingimustes arvatavasti ongi nii. Ei ole siin midagi imestada.
ZHarp kirjutas: |
Huvilistele on Guru 3D foorumis üleval Aqua Mark 3.0 testid (Pixel/ vertex shader 2.0 jms) kasutades Detonator 51.75 draivereid. Kuna Aqua Mark'i loojad ei ole seotud ei ATI ega nVidia'ga siis tunduvad need testid mulle palju usaldusväärsemate DirectX 9.0 mõõdupuudena. |
DirectX 9.0'i ei saa mõõta, saab konkreetseid rakendusi mõõta. Ma millegi pärast arvan, et tulevikus hakatakse rohkem HL2 stiilis renderdamist kasutama.
Muideks üks kuulujutt on selline, et kuna NVidia ei olnud osade tingimustega nõus, siis teda ei lastud DX9 speci välja töötamise juurde. See seletaks, miks ATI riistvara sobib ideaalselt DX9 peal progemiseks ja NVidia oma mõistliku efektiivsusega ära kasutada on kui mitte võimatu, siis väga pain in the ass.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
11.09.2003 20:20:40
|
|
|
stepzter kirjutas: |
"Ja rohkem" ei saanud olla, kuna rohkem ei toeta  |
nojah no. per channel jah ei toeta.
enne ajasin segast nac
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillerXP
HV Guru

liitunud: 18.11.2002
|
11.09.2003 20:51:45
|
|
|
Hmmz...äkki keegi saaks kuskilt välja tuua minimal, suggested, optimal nõuded mängule või vähemalt midagi...täna kuidagi laisk, ei viitsi uurida. Mis kuskilt mängu turuhinnast kah kuulda on?
*Benchidest niipalju et kuidagi tõesti absurdsed.
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
 |
suurpealik
HV Guru

liitunud: 04.06.2002
|
11.09.2003 20:57:35
|
|
|
KillerXP kirjutas: |
*Benchidest niipalju et kuidagi tõesti absurdsed. |
Mis mõttes absurdsed
_________________ Apple business solution partner. |
|
Kommentaarid: 227 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
195 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mart352
HV Guru

liitunud: 05.02.2003
|
11.09.2003 20:58:11
|
|
|
HL kodukal vms olid min nõuded 800Mhz 128MB ja TNT2 32MB.
http://www.half-life2.com/
Peaks olema HL2 kodulehekülg kuid hetkel ei saa mina küll sinna
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
11.09.2003 21:05:19
|
|
|
Kui ma nüüd õieti aru sain siis kasutab Half Life 2 varjude joonistamiseks shadereid. Sellest ka väidetav nVidia kaartide madal jõudlus mängus Nende shaderite kasutamist oleks saanud muidugi kergesti vältida!
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
|