Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Maldur
HV veteran
liitunud: 02.02.2007
|
09.02.2009 11:03:57
|
|
|
Loomulikult on õigus neil kes hindavad tankimise kiirust vs sõiduulatus. Muidugi on see kiirem ja harjumuspärasem kui saad 5minutiga laadida autosse ca 1000km võimalikku sõituulatust, kuid on ju võimalik ka elektri kasutamisel seda mugavust säilitada. Selleks peaksima kasutama akusid mis käivad pakendina ringi, neid vahetatakse vastavas jaamas ning tarbijale on kulunud aeg võrdne vahetuse ajaga ning vaevalt see saaks olla pikem kui 5minutit. Küsimus mis vajab aga jätkuvalt tähelepanu on just sõiduulatuse saamine võrreldavaks tavakütustega. See on teadlaste ja inseneride töö ning nad teevad seda praegugi.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
namstoop
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
09.02.2009 11:12:41
|
|
|
Maldur kirjutas: |
Loomulikult on õigus neil kes hindavad tankimise kiirust vs sõiduulatus. Muidugi on see kiirem ja harjumuspärasem kui saad 5minutiga laadida autosse ca 1000km võimalikku sõituulatust, kuid on ju võimalik ka elektri kasutamisel seda mugavust säilitada. Selleks peaksima kasutama akusid mis käivad pakendina ringi, neid vahetatakse vastavas jaamas ning tarbijale on kulunud aeg võrdne vahetuse ajaga ning vaevalt see saaks olla pikem kui 5minutit. Küsimus mis vajab aga jätkuvalt tähelepanu on just sõiduulatuse saamine võrreldavaks tavakütustega. See on teadlaste ja inseneride töö ning nad teevad seda praegugi. |
Sellisest süsteemis on IMO siin teemas isegi juttu olnud, kui kunagi mingi firma plaanis välja tulla lahendusega, mille puhul sa autot ei osta vaid rendid jne, kusjuures kuumaks koos akudega oli suht normaalne, eesti rahas vist mõnituhat krooni. Et rajatakse "automaattanklad", sõidad oma elektriautoga sisse, peatud õiges kohas ja süsteem vahetab sul aku nipsti ära ning saad edasi kimada. Isegi mingid joonised ja värgi olid.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.02.2009 11:21:41
|
|
|
Seega võiks elektriauto poisid ja patareipakkide poisid hakata koostööd tegema, mis nad kõik eraldi oma poekeses jauravad
Selle aasta jooksul peaks praeguse seisuga valmima oma 3-4 seeriatootmisesse minevat elektriautot, mitte ükski neist piisavalt suure firma käe all, kes suudaks tõeliselt turu endale võita - koostöö oleks edu alus.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
namstoop
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
09.02.2009 13:46:52
|
|
|
Novot, ja olemas olevad tanklad kohandav ühe vahe ümber elektriautode teenindamiseks, sinna paigaldatakse miski vastav automaat ja lähebki asi sujuvalt ühest olekust teise.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Deadlock
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.07.2004
|
09.02.2009 13:49:11
|
|
|
ehh, ja siis elektriautod laevad seal akusid mitmeid tunde + järjekorrad?
_________________ "Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
09.02.2009 13:49:36
|
|
|
Sama hästi võivad tanklad ükskõik, millise teise "kütuse" jaoks ümberkohanduda.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
2korda2
HV kasutaja
liitunud: 19.07.2003
|
09.02.2009 13:55:36
|
|
|
Eranditult kõigi siiani tehtud elektriautode ühiseks nimetajaks on "sobimatus meie kliimasse". Praegu on ilm.ee andmetel Tartus 2 kraadi sooja - juba sellise temp juures ei ole ainult akude mahutavus väiksem vaid olulisema komponendina on autos krdi külm! Akude pealt kütma hakates tuleb aga "tanklad" igale tänavanurgale panna.
Lisaks, see Scart poolt viimati lingitud monstrum - kuidas see küll rootslaste "põdrakatse" läbiks Elektriautode häda on selles, et vähegi arvestatava sõiduulatuse saavutamiseks ohverdatakse absoluutselt kõik muu - mugavus, turvalisus jne. Mina selliste kirstudega küll sõita ei julge. Kui suudetakse suurusjärgu võrra rohkem särtsu kaasa vedada, siis räägime uuesti.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
namstoop
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
09.02.2009 14:10:06
|
|
|
Bluebull kirjutas: |
ehh, ja siis elektriautod laevad seal akusid mitmeid tunde + järjekorrad? |
namstoop kirjutas: |
Et rajatakse "automaattanklad", sõidad oma elektriautoga sisse, peatud õiges kohas ja süsteem vahetab sul aku nipsti ära ning saad edasi kimada. Isegi mingid joonised ja värgi olid. |
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.02.2009 14:32:39
|
|
|
link :: kae siit
Feb. 9 (Bloomberg) -- The stimulus package the U.S. Congress is completing would raise the governments commitment to solving the financial crisis to $9.7 trillion, enough to pay off more than 90 percent of the nations home mortgages.
The Federal Reserve, Treasury Department and Federal Deposit Insurance Corporation have lent or spent almost $3 trillion over the past two years and pledged to provide up to $5.7 trillion more if needed. The total already tapped has decreased about 1 percent since November, mostly because foreign central banks are using fewer dollars in currency-exchange agreements called swaps. The Senate is to vote early this week on a stimulus package totaling at least $780 billion that President Barack Obama says is needed to avert a deeper recession. That measure would need to be reconciled with an $819 billion plan the House approved last month.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
09.02.2009 14:54:56
|
|
|
ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
09.02.2009 15:09:58
|
|
|
Nad v6iksid need minituumajaamad auto pagasisse monteerida. Siis saaks 10-20 aastat järjest s6ita ja talvel oleks m6nusalt soe kah.
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
09.02.2009 15:24:52
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah. |
Kuidas lahendada sellise aparaadi soojendamine? -20C juures pole just kuigi lõbus sellise kuudiga sõita
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaspar00
HV Guru

liitunud: 06.07.2003
|
09.02.2009 15:27:02
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah. |
Kuidas lahendada sellise aparaadi soojendamine? -20C juures pole just kuigi lõbus sellise kuudiga sõita  |
Palju selleks kütmiseks ikka energiat vaja läheb, võrreldes sõitmisega vähemalt
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
09.02.2009 15:35:44
|
|
|
Lisaks salongi soojas hoidmisele tuleb ka mootor ja muud liikuvad osad enam-vähem normaalse töötemperatuurini soojendada. Pakun et harilik aku peaks vastu tund-kaks, kui sedagi.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.02.2009 15:47:53
|
|
|
486 kirjutas: |
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on? |
Sellepärast, et tavalise auto kerega ei liiguks need paarkümmend kilomeetritki. Need on sõna otseses mõttes disaini ja tuuletunnelite ränga töö tulemus ehk väga madala õhutakistuse kehastus. See omakorda aga tekitab olukorra, mida 2korda2 mainis - need on ratastel kirstud, sest materjal on ülikerge ja seda on väga vähe ning auto omakaal on viidud praktilise miinimumini elik "seda massi, mis mootorit ei lase salongi sõita", nendel eriti ei ole.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
09.02.2009 16:31:46
|
|
|
Scart kirjutas: |
486 kirjutas: |
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on? |
Sellepärast, et tavalise auto kerega ei liiguks need paarkümmend kilomeetritki. Need on sõna otseses mõttes disaini ja tuuletunnelite ränga töö tulemus ehk väga madala õhutakistuse kehastus. See omakorda aga tekitab olukorra, mida 2korda2 mainis - need on ratastel kirstud, sest materjal on ülikerge ja seda on väga vähe ning auto omakaal on viidud praktilise miinimumini elik "seda massi, mis mootorit ei lase salongi sõita", nendel eriti ei ole. |
Seda ma saan aru, et kerge peab olema aga kuju v6iks küll teine olla. See vist ei v6tagi vastavad kiirust sisse, et 6hk takistama hakkaks.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.02.2009 16:55:22
|
|
|
486 kirjutas: |
See vist ei v6tagi vastavad kiirust sisse, et 6hk takistama hakkaks.  |
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Maldur
HV veteran
liitunud: 02.02.2007
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
10.02.2009 14:02:02
|
|
|
link :: kae siit
The Nikkei newspaper has released a very troubling if not totally surprising story, that Russia will ask foreign lenders to reschedule loans worth $400 billion, potentially the equivalent of a debt default depending on how it is structured.
Just a reminder, the last time Russia defaulted on its bonds it set off a cataclysmic chain of events that terminated with Long Term Capital Management's implosion and the first major Wall Street mediated rescue of the financial system. This report has already caused the Euro in early Japanese trading to drop significantly against both the Dollar and Yen.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
10.02.2009 17:20:07
|
|
|
Venemaa eitab kuuldusi firmade laenutasumisraskutest
11:14, 10. veebruar 2009
MOSKVA, 10. veebruar, AFP-BNS - Venemaa pangaliidu juht Anatoli Aksakov lükkas ümber Jaapani meedias ilmunud teate, nagu oleks ta esitanud valitsusele taotluse, et edasi lükata 400 miljoni euro mahus firmade ja pankade laenude tasumist.
"Üksikud laenuvõtjad peavad ise oma laenu tagastamise üle kõnelusi. Mina küll ei ole kuulnud sellisest suurest ühistaotlusest," selgitas ta.
Kuuldus on nõrgestanud euro kurssi, sest analüütikute hinnangul on Euroopa pangad andnud suur laene Vene firmadele.
Tokyos langes euro kurss dollari suhtes 1,3002 dollarilt 1,2861 dollarile
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
2korda2
HV kasutaja
liitunud: 19.07.2003
|
10.02.2009 17:30:39
|
|
|
Päevasisesed kõikumised on volatiivset turul loomulikult suured. Praegu näeme järgmist pilti:
Hetkekurss (Live rates at 2009.02.10 14:29:10 UTC): http://www.xe.com/ucc/convert.cgi andmetel 1.00 EUR=1.29741 USD.
Võtame lahti selle aasta kursid siit ja näeme, et EUR on sel perioodil olnud dollari suhtes odavamgi, korduvalt.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
10.02.2009 20:14:05
|
|
|
link
Ilusa graafikuna
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xarthaz
HV vaatleja
liitunud: 29.08.2008
|
10.02.2009 21:41:24
|
|
|
2korda2 kirjutas: |
Eranditult kõigi siiani tehtud elektriautode ühiseks nimetajaks on "sobimatus meie kliimasse". Praegu on ilm.ee andmetel Tartus 2 kraadi sooja - juba sellise temp juures ei ole ainult akude mahutavus väiksem vaid olulisema komponendina on autos krdi külm! Akude pealt kütma hakates tuleb aga "tanklad" igale tänavanurgale panna.
Lisaks, see Scart poolt viimati lingitud monstrum - kuidas see küll rootslaste "põdrakatse" läbiks Elektriautode häda on selles, et vähegi arvestatava sõiduulatuse saavutamiseks ohverdatakse absoluutselt kõik muu - mugavus, turvalisus jne. Mina selliste kirstudega küll sõita ei julge. Kui suudetakse suurusjärgu võrra rohkem särtsu kaasa vedada, siis räägime uuesti. |
Liitiumakud kannatavad külma küll, muud sorti akudega on kahjuks kehvemini. Põhiline elektrimasinate probleem on ikkagi hiiglaslik kapitali hulk et neid tootma hakata(nõuab ropult energiat) ja hiiglaslik energiahulk, et neid töös hoida. Mõlema faktori tõttu ilmselt laias skaalas neid kasutama ei hakata kui mõnda ime energiatootmises ei juhtu.
Biokütuste kohalt, USAs läheks kolmandik maapinnast maisipõldude alla, et vajalik kokus piiritust autode jaoks toota
|
|
tagasi üles |
|
 |
|