Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 325, 326, 327 ... 548, 549, 550  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 09.02.2009 11:03:57 vasta tsitaadiga

Loomulikult on õigus neil kes hindavad tankimise kiirust vs sõiduulatus. Muidugi on see kiirem ja harjumuspärasem kui saad 5minutiga laadida autosse ca 1000km võimalikku sõituulatust, kuid on ju võimalik ka elektri kasutamisel seda mugavust säilitada. Selleks peaksima kasutama akusid mis käivad pakendina ringi, neid vahetatakse vastavas jaamas ning tarbijale on kulunud aeg võrdne vahetuse ajaga ning vaevalt see saaks olla pikem kui 5minutit. Küsimus mis vajab aga jätkuvalt tähelepanu on just sõiduulatuse saamine võrreldavaks tavakütustega. See on teadlaste ja inseneride töö ning nad teevad seda praegugi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 09.02.2009 11:12:41 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Loomulikult on õigus neil kes hindavad tankimise kiirust vs sõiduulatus. Muidugi on see kiirem ja harjumuspärasem kui saad 5minutiga laadida autosse ca 1000km võimalikku sõituulatust, kuid on ju võimalik ka elektri kasutamisel seda mugavust säilitada. Selleks peaksima kasutama akusid mis käivad pakendina ringi, neid vahetatakse vastavas jaamas ning tarbijale on kulunud aeg võrdne vahetuse ajaga ning vaevalt see saaks olla pikem kui 5minutit. Küsimus mis vajab aga jätkuvalt tähelepanu on just sõiduulatuse saamine võrreldavaks tavakütustega. See on teadlaste ja inseneride töö ning nad teevad seda praegugi.



Sellisest süsteemis on IMO siin teemas isegi juttu olnud, kui kunagi mingi firma plaanis välja tulla lahendusega, mille puhul sa autot ei osta vaid rendid jne, kusjuures kuumaks koos akudega oli suht normaalne, eesti rahas vist mõnituhat krooni. Et rajatakse "automaattanklad", sõidad oma elektriautoga sisse, peatud õiges kohas ja süsteem vahetab sul aku nipsti ära ning saad edasi kimada. Isegi mingid joonised ja värgi olid.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 09.02.2009 11:21:41 vasta tsitaadiga

Seega võiks elektriauto poisid ja patareipakkide poisid hakata koostööd tegema, mis nad kõik eraldi oma poekeses jauravad icon_smile.gif

Selle aasta jooksul peaks praeguse seisuga valmima oma 3-4 seeriatootmisesse minevat elektriautot, mitte ükski neist piisavalt suure firma käe all, kes suudaks tõeliselt turu endale võita - koostöö oleks edu alus.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 09.02.2009 13:46:52 vasta tsitaadiga

Novot, ja olemas olevad tanklad kohandav ühe vahe ümber elektriautode teenindamiseks, sinna paigaldatakse miski vastav automaat ja lähebki asi sujuvalt ühest olekust teise.
_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 09.02.2009 13:49:11 vasta tsitaadiga

ehh, ja siis elektriautod laevad seal akusid mitmeid tunde + järjekorrad?
_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 09.02.2009 13:49:36 vasta tsitaadiga

Sama hästi võivad tanklad ükskõik, millise teise "kütuse" jaoks ümberkohanduda.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2korda2
HV kasutaja

liitunud: 19.07.2003




sõnum 09.02.2009 13:55:36 vasta tsitaadiga

Eranditult kõigi siiani tehtud elektriautode ühiseks nimetajaks on "sobimatus meie kliimasse". Praegu on ilm.ee andmetel Tartus 2 kraadi sooja - juba sellise temp juures ei ole ainult akude mahutavus väiksem vaid olulisema komponendina on autos krdi külm! Akude pealt kütma hakates tuleb aga "tanklad" igale tänavanurgale panna.
Lisaks, see Scart poolt viimati lingitud monstrum - kuidas see küll rootslaste "põdrakatse" läbiks icon_lol.gif Elektriautode häda on selles, et vähegi arvestatava sõiduulatuse saavutamiseks ohverdatakse absoluutselt kõik muu - mugavus, turvalisus jne. Mina selliste kirstudega küll sõita ei julge. Kui suudetakse suurusjärgu võrra rohkem särtsu kaasa vedada, siis räägime uuesti.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 09.02.2009 14:10:06 vasta tsitaadiga

Bluebull kirjutas:
ehh, ja siis elektriautod laevad seal akusid mitmeid tunde + järjekorrad?



icon_rolleyes.gif


namstoop kirjutas:
Et rajatakse "automaattanklad", sõidad oma elektriautoga sisse, peatud õiges kohas ja süsteem vahetab sul aku nipsti ära ning saad edasi kimada. Isegi mingid joonised ja värgi olid.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 09.02.2009 14:32:39 vasta tsitaadiga

link :: kae siit

Feb. 9 (Bloomberg) -- The stimulus package the U.S. Congress is completing would raise the government’s commitment to solving the financial crisis to $9.7 trillion, enough to pay off more than 90 percent of the nation’s home mortgages.

The Federal Reserve, Treasury Department and Federal Deposit Insurance Corporation have lent or spent almost $3 trillion over the past two years and pledged to provide up to $5.7 trillion more if needed. The total already tapped has decreased about 1 percent since November, mostly because foreign central banks are using fewer dollars in currency-exchange agreements called swaps. The Senate is to vote early this week on a stimulus package totaling at least $780 billion that President Barack Obama says is needed to avert a deeper recession. That measure would need to be reconciled with an $819 billion plan the House approved last month.


icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2009 14:38:11 vasta tsitaadiga

ei tea kas peaks hakkama nafta hinna tõusu ootama? nss ja prass lähevad uue hooga käima..
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 09.02.2009 14:54:56 vasta tsitaadiga

ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 09.02.2009 15:09:58 vasta tsitaadiga

Nad v6iksid need minituumajaamad auto pagasisse monteerida. Siis saaks 10-20 aastat järjest s6ita ja talvel oleks m6nusalt soe kah. icon_razz.gif
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on?

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 09.02.2009 15:24:52 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah.
Kuidas lahendada sellise aparaadi soojendamine? -20C juures pole just kuigi lõbus sellise kuudiga sõita icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kaspar00
HV Guru
kaspar00

liitunud: 06.07.2003




sõnum 09.02.2009 15:27:02 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Winterwind kirjutas:
ma loodaks siiski, et nn õhuautod(air car) saavutavad kunagi läbimurde.
teoorias on asi igatahes vinge ja igasugu töötavaid kuute on juba leiutatud kah.
Kuidas lahendada sellise aparaadi soojendamine? -20C juures pole just kuigi lõbus sellise kuudiga sõita icon_smile.gif


Palju selleks kütmiseks ikka energiat vaja läheb, võrreldes sõitmisega vähemalt icon_razz1.gif
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 09.02.2009 15:35:44 vasta tsitaadiga

Lisaks salongi soojas hoidmisele tuleb ka mootor ja muud liikuvad osad enam-vähem normaalse töötemperatuurini soojendada. Pakun et harilik aku peaks vastu tund-kaks, kui sedagi.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 09.02.2009 15:47:53 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on?


Sellepärast, et tavalise auto kerega ei liiguks need paarkümmend kilomeetritki. Need on sõna otseses mõttes disaini ja tuuletunnelite ränga töö tulemus ehk väga madala õhutakistuse kehastus. See omakorda aga tekitab olukorra, mida 2korda2 mainis - need on ratastel kirstud, sest materjal on ülikerge ja seda on väga vähe ning auto omakaal on viidud praktilise miinimumini elik "seda massi, mis mootorit ei lase salongi sõita", nendel eriti ei ole.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2009 15:54:17 vasta tsitaadiga

no ja kaob ära luksus, kus iga mats suvalisel aja hetkel suvalises kohas vurab. jalgrattad tulevad moodi ja ühistransa nt. mingid rongid / trammi moodi asjad. iga mats omale kuubikut üksi vuramiseks lubada ei saa enam paraku..
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 09.02.2009 16:31:46 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
486 kirjutas:
Üksasi millest ma aru ei saa, et miks need elektriautod k6ik nii pede disainiga on?


Sellepärast, et tavalise auto kerega ei liiguks need paarkümmend kilomeetritki. Need on sõna otseses mõttes disaini ja tuuletunnelite ränga töö tulemus ehk väga madala õhutakistuse kehastus. See omakorda aga tekitab olukorra, mida 2korda2 mainis - need on ratastel kirstud, sest materjal on ülikerge ja seda on väga vähe ning auto omakaal on viidud praktilise miinimumini elik "seda massi, mis mootorit ei lase salongi sõita", nendel eriti ei ole.


Seda ma saan aru, et kerge peab olema aga kuju v6iks küll teine olla. See vist ei v6tagi vastavad kiirust sisse, et 6hk takistama hakkaks. icon_lol.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 09.02.2009 16:55:22 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
See vist ei v6tagi vastavad kiirust sisse, et 6hk takistama hakkaks. icon_lol.gif


icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 09.02.2009 17:06:57 vasta tsitaadiga

Maailma esimene liitiumakudega seeriaauto oli Nissan Prairie EV, toodeti katseliselt 1996-1998 ning baseerus tavalisele kerele, ära oli jäetud nelikvedu.
Pakun pilti kuid sellel on siiski tavaline auto, kuid kered erinesid vaid uksel oleva märke EV kaudu. http://www.nissan-prairie.info/gallery/1995/nissan-prairie-photo-large.html
Ütleks et ei häiri see välimus.

Ahah, leidsin ühe listi kus Prairie on ka EV maalinguga. http://www.gaura.com/ev/event_arc/catalog/index_e.html
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 10.02.2009 14:02:02 vasta tsitaadiga

link :: kae siit

The Nikkei newspaper has released a very troubling if not totally surprising story, that Russia will ask foreign lenders to reschedule loans worth $400 billion, potentially the equivalent of a debt default depending on how it is structured.

Just a reminder, the last time Russia defaulted on its bonds it set off a cataclysmic chain of events that terminated with Long Term Capital Management's implosion and the first major Wall Street mediated rescue of the financial system. This report has already caused the Euro in early Japanese trading to drop significantly against both the Dollar and Yen.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.02.2009 17:20:07 vasta tsitaadiga

Venemaa eitab kuuldusi firmade laenutasumisraskutest
11:14, 10. veebruar 2009


MOSKVA, 10. veebruar, AFP-BNS - Venemaa pangaliidu juht Anatoli Aksakov lükkas ümber Jaapani meedias ilmunud teate, nagu oleks ta esitanud valitsusele taotluse, et edasi lükata 400 miljoni euro mahus firmade ja pankade laenude tasumist.
"Üksikud laenuvõtjad peavad ise oma laenu tagastamise üle kõnelusi. Mina küll ei ole kuulnud sellisest suurest ühistaotlusest," selgitas ta.

Kuuldus on nõrgestanud euro kurssi, sest analüütikute hinnangul on Euroopa pangad andnud suur laene Vene firmadele.

Tokyos langes euro kurss dollari suhtes 1,3002 dollarilt 1,2861 dollarile

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2korda2
HV kasutaja

liitunud: 19.07.2003




sõnum 10.02.2009 17:30:39 vasta tsitaadiga

Päevasisesed kõikumised on volatiivset turul loomulikult suured. Praegu näeme järgmist pilti:
Hetkekurss (Live rates at 2009.02.10 14:29:10 UTC): http://www.xe.com/ucc/convert.cgi andmetel 1.00 EUR=1.29741 USD.
Võtame lahti selle aasta kursid siit ja näeme, et EUR on sel perioodil olnud dollari suhtes odavamgi, korduvalt.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 10.02.2009 20:14:05 vasta tsitaadiga

link
Ilusa graafikuna
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xarthaz
HV vaatleja

liitunud: 29.08.2008




sõnum 10.02.2009 21:41:24 vasta tsitaadiga

2korda2 kirjutas:
Eranditult kõigi siiani tehtud elektriautode ühiseks nimetajaks on "sobimatus meie kliimasse". Praegu on ilm.ee andmetel Tartus 2 kraadi sooja - juba sellise temp juures ei ole ainult akude mahutavus väiksem vaid olulisema komponendina on autos krdi külm! Akude pealt kütma hakates tuleb aga "tanklad" igale tänavanurgale panna.
Lisaks, see Scart poolt viimati lingitud monstrum - kuidas see küll rootslaste "põdrakatse" läbiks icon_lol.gif Elektriautode häda on selles, et vähegi arvestatava sõiduulatuse saavutamiseks ohverdatakse absoluutselt kõik muu - mugavus, turvalisus jne. Mina selliste kirstudega küll sõita ei julge. Kui suudetakse suurusjärgu võrra rohkem särtsu kaasa vedada, siis räägime uuesti.


Liitiumakud kannatavad külma küll, muud sorti akudega on kahjuks kehvemini. Põhiline elektrimasinate probleem on ikkagi hiiglaslik kapitali hulk et neid tootma hakata(nõuab ropult energiat) ja hiiglaslik energiahulk, et neid töös hoida. Mõlema faktori tõttu ilmselt laias skaalas neid kasutama ei hakata kui mõnda ime energiatootmises ei juhtu.

Biokütuste kohalt, USAs läheks kolmandik maapinnast maisipõldude alla, et vajalik kokus piiritust autode jaoks toota icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 325, 326, 327 ... 548, 549, 550  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.