Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
28.10.2008 21:17:58
|
|
|
CSis on lõppe vaid üks
ja rohkem ei SAAGI olla kuna tegu on ju PREQUEL'ga
ja see lõpp ei ole mitte midagi ütlev... saite ju teada kuidas peategelane sinna surnuvankrile sattus...duh.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
29.10.2008 00:14:52
|
|
|
jäi tuumajaama vilkuvaid ekraane vahtima... äkki oli isegi üks laipadest SOC'i algusvideos... strelok ainuke kes ellu jäi
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
29.10.2008 00:34:55
|
|
|
kjaups kirjutas: |
Spoiler 
No ma ei tea. Siin on nagu aru saada, et tuleb ka teine lõpp + veel üks, et ma lähen hakkan siis uurima, et ei killigi seda Sterlokit kohe alguses ära vaid madistab tema armeega tiba
Ammot ja tukke on lõpus ikka jaijebuu kaasas.
Et siis peaks olema 3 erinevat lõppu  |
Need on STALKER Shadow of Chernobyl lõpud , mitte Clear Sky lõpud .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
29.10.2008 00:37:41
|
|
|
Heineken, Nu ma polnud neid veel näinud
Aga kas mitte SOC'is STERLOKIT taga aetud ja siis CS lõpus sai ta ju ära killitud...
Kuidagi väga segane Peab vist SOCi uuesti lammutama hakkama...
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
29.10.2008 00:40:26
|
|
|
SoC'is sa olidki Strelok ja Clear Sky on SoC prequel ehk siis eellugu , ehk siis toimus ennem SoC sündmusi .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
plekkpurk
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2008
|
29.10.2008 01:59:41
|
|
|
Proovisin, sama, mis SoC puhul - poolkõva. Bugid rikuvad kõik ära, user interface tundub kuidagi lihvimata ja toores. On palju mänge, mis beta staadiumis on juba palju rafineeritumad. Ei saanud siis mingit kuukest veel testidele kulutada või? Pätsid ka palju ei päästa, lisks pead peale igat patchi mängu uuesti alustama. See ei ole valmis mäng.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
zero2340
HV vaatleja
liitunud: 23.03.2005
|
30.10.2008 04:06:01
|
|
|
Kas keegi on leidnud need mälupulgad cordonist, mida see mehaanik tahab? Olen terve cordoni läbi kammind, isegi military baasi, aga ei leia. Või on üldse tegemist mingi järjekordse bugiga?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirigon
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2007
|
30.10.2008 04:25:27
|
|
|
Heineken kirjutas: |
Clear Sky on SoC prequel ehk siis eellugu , ehk siis toimus ennem SoC sündmusi . |
kas mitte vastupidi ei ole??? alguses kohe räägib see cs tegelane et mingid vandid pääsesis brain schortserist mööda ja nüüd tsoon vihkab kõiki ja sajatab taevast alla surnud linde ja emissiooni pauke... jube segane stoori
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
30.10.2008 10:24:41
|
|
|
Mirigon kirjutas: |
Heineken kirjutas: |
Clear Sky on SoC prequel ehk siis eellugu , ehk siis toimus ennem SoC sündmusi . |
kas mitte vastupidi ei ole??? alguses kohe räägib see cs tegelane et mingid vandid pääsesis brain schortserist mööda ja nüüd tsoon vihkab kõiki ja sajatab taevast alla surnud linde ja emissiooni pauke... jube segane stoori  |
Ei ole vastupidi.
Mäletad, STALKERi alguses toodi Strelok laibaautoga tsooni keskelt ära? CS lõpus ongi näidatud, kuidas ta sinna satub.
Juba STALKERis räägiti ju, et Streloki kamp oli mööda saanud scorcherist.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirigon
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2007
|
30.10.2008 14:08:30
|
|
|
softis kirjutas: |
Mirigon kirjutas: |
Heineken kirjutas: |
Clear Sky on SoC prequel ehk siis eellugu , ehk siis toimus ennem SoC sündmusi . |
kas mitte vastupidi ei ole??? alguses kohe räägib see cs tegelane et mingid vandid pääsesis brain schortserist mööda ja nüüd tsoon vihkab kõiki ja sajatab taevast alla surnud linde ja emissiooni pauke... jube segane stoori  |
Ei ole vastupidi.
Mäletad, STALKERi alguses toodi Strelok laibaautoga tsooni keskelt ära? CS lõpus ongi näidatud, kuidas ta sinna satub.
Juba STALKERis räägiti ju, et Streloki kamp oli mööda saanud scorcherist. |
vaikselt hakkab selle kaose tunneli lõpus loogilisuse valgus paistma
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
30.10.2008 16:47:18
|
|
|
zero2340 kirjutas: |
Kas keegi on leidnud need mälupulgad cordonist, mida see mehaanik tahab? Olen terve cordoni läbi kammind, isegi military baasi, aga ei leia. Või on üldse tegemist mingi järjekordse bugiga? |
3nda pulga kohta saad infot selle unise selli k'aest, kes baasis istub. 800 maksab.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
sessa
HV veteran

liitunud: 27.09.2004
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
30.10.2008 22:50:36
|
|
|
veel 1 patch? ma arvasin ise et 05 on suht viimane... aga väga siis ju
release notes:
tsitaat: |
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky V1.5.06 patch notes:
V1.5.06
Saved games:
1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.
Game changes:
- Fixed an error when the wounded guide didn't want to lead the player anywhere.
- Increased the number of items for sell for the trader at the goods market.
- Added the possibility to upgrade SVDm 2 at Freedom's mechanic.
- Fixed game crash upon the attempt to speak with the wounded character.
- Fixed an error, which led to the blocking of the storyline quest completion at Yantar (the door to Sakharov's bunker couldn't be opened).
- Increased the amount of money of the bandits' trader.
- Fixed the displacement of the military warehouses on the PDA map.
- Added the possibility to load the last saved game by pressing space bar after the player's death.
Render improvements:
- Added DX10.1 support.
- Added MSAA for alpha-tested objects ("alpha-to-coverage" for DX10.0, custom "alpha-to-coverage" for DX10.1 for better performance, native DX10.1 implementation for better quality).
- Added new quality level for sun-shadows (ultra) for better picture quality.
- Added new min/max shadowmap technique (which takes advantage of DX10.1 when available) allows to speed up high quality sunshafts rendering for top video boards and high resolutions.
- Added high quality sunshafts acceleration for DX9 renderer.
Multiplayer:
- Fixed various game crashes of server and client sections.
- Added the detailed server's statistics.
- Changed the saving of the server online-dump (dump is saved to online_dump.ltx).
- Added the changing of keyboard layout by pressing LCtrl +LShift.
All other changes from earlier patches are also included.
|
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
ossa
HV kasutaja

liitunud: 18.11.2004
|
31.10.2008 10:09:32
|
|
|
tsitaat: |
All other changes from earlier patches are also included.
|
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
MatchMaker
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2007
|
31.10.2008 13:47:36
|
|
|
Neid patche tuleb arvatavasti veel üsna palju, nad võiks asja paremini jooksma panna ka.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
31.10.2008 17:51:27
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
release notes:
tsitaat: |
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky V1.5.06 patch notes:
1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.
|
|
äkki nüüd saan sellest bugisest "find stalkers group stash" main questiga ka ühelepoole peale uut paika, huvitav et kõik patchid kaaluvad peaaegu ühepalju
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
31.10.2008 20:01:29
|
|
|
KuriVaiM1 kirjutas: |
DeTHiCa. kirjutas: |
release notes:
tsitaat: |
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky V1.5.06 patch notes:
1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.
|
|
äkki nüüd saan sellest bugisest "find stalkers group stash" main questiga ka ühelepoole peale uut paika, huvitav et kõik patchid kaaluvad peaaegu ühepalju  |
find stalker group stash? see agropromis? seda polegi vaja teha ju?
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
31.10.2008 20:45:09
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
find stalker group stash? see agropromis? seda polegi vaja teha ju? |
agropromis, kui duty valveposti poole minna garbage suunas siis annab uue questi et peab rääkima duty commanderiga aga sellel sellil on sama dialoog mis igal tavalisel stalkeril
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
szultz
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2005
|
31.10.2008 21:17:15
|
|
|
KuriVaiM1, äkki räägid mingi vale vennaga? Duty commander on selle hoone kolmandal korrusel. See punane sihtmärk mis main questi tähistab on sihtmärk kui oled otsitavaga samal korrusel, kui otsitav on kõrgemal on seest täis see ja kui allpool siis alumine pool on kolmnurk.
Ise ronisin siia just oma murega et yantaris on see kuradi uks lukus ja näe ongi paik välja tulnud selle jaoks.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
31.10.2008 21:19:34
|
|
|
szultz kirjutas: |
KuriVaiM1, äkki räägid mingi vale vennaga? Duty commander on selle hoone kolmandal korrusel. See punane sihtmärk mis main questi tähistab on sihtmärk kui oled otsitavaga samal korrusel, kui otsitav on kõrgemal on seest täis see ja kui allpool siis alumine pool on kolmnurk.
Ise ronisin siia just oma murega et yantaris on see kuradi uks lukus ja näe ongi paik välja tulnud selle jaoks. |
ponteri järgi valvepost enne garbaget, - "talk to outpost commander"
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
szultz
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2005
|
31.10.2008 21:29:14
|
|
|
KuriVaiM1 kirjutas: |
ponteri järgi valvepost enne garbaget, - "talk to outpost commander" |
Ok, see oli mingi tsello selle pundi keskel, peaks ütlema et pead baasi commanderiga rääkima ja et neil just üks grupp läheb sinnapoole, soovitas nendega koos minna kuna mutante on palju ümbruskonnas. Aga ei oska siis kahjuks aidata.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
01.11.2008 02:08:54
|
|
|
plekkpurk, kui Sa buge närviliselt taga ei aja ja suudad natukenegi mängu sisse elada, on elamus kõva. Seda mängu tuleb osata nautida, siis bugid ei häirigi väga.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cyberlord
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
01.11.2008 22:39:39
|
|
|
Kas keegi on kokkupuutunud probleemiga, kus mängu sisenedes viskab mingite sekundite pärast monitorile out of range ja aitab ainult restart arvutile. Monitori native on 1280x1024 ja see on ka mängus pandud nii, samuti on refresh 60 peale pandud nii menüüst kui ka läbi konsooli. Päris palju oli foorumites juttu selle kohta aga kahjuks ükski sealsetest lahendustest probleemi ei kõrvaldanud. Mäng on 100% legaalne ja viimane patch peal, masin hd4850, e6400 2gb ram. Driverid on uusimad catalystid
EDIT:
Kusjuures kui jamad hakkasid, siis oli masinas mingi nvidia kaart ja emaplaat oli ka teine, nüüdseks on win korduvalt puhtalt peale pandud, emaplaat ja vga vahetatud.
|
|
Kommentaarid: 546 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
449 |
|
tagasi üles |
|
 |
|