Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 15.09.2008 03:29:17 vasta tsitaadiga

Oinapealuu, kas sa spoilerit ei oska kasutada?
_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 15.09.2008 04:00:19 vasta tsitaadiga

noonius kirjutas:
Oinapealuu, kas sa spoilerit ei oska kasutada?


Pardon icon_redface.gif ma siin uus, nii et see asi oli mulle tõesti tundmatu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 17.09.2008 13:29:41 vasta tsitaadiga

Oinapealuu, kasutad ikka Oblivion Lost 2.0 modi?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 17.09.2008 18:31:28 vasta tsitaadiga

t6nn_k kirjutas:
Oinapealuu, kasutad ikka Oblivion Lost 2.0 modi?


Mkm, ainult 5 patch on peal, muud midagi.

Muideks, veel üks kala, sedapuhku naljakavõitu selline. icon_biggrin.gif http://y.delfi.ee/orig/67845/4405561_bUa06T.jpeg
Mitte et mul midagi lemmikloomade vastu oleks, aga... icon_eek.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fragile
Kreisi kasutaja
fragile

liitunud: 13.10.2006




sõnum 17.09.2008 19:17:25 vasta tsitaadiga

Oinapealuu kirjutas:

Muideks, veel üks kala, sedapuhku naljakavõitu selline. icon_biggrin.gif http://y.delfi.ee/orig/67845/4405561_bUa06T.jpeg
Mitte et mul midagi lemmikloomade vastu oleks, aga... icon_eek.gif

mul on pseudodogiga see olnud icon_razz.gif
patch 05 ja OL mod
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 17.09.2008 19:18:14 vasta tsitaadiga

Oinapealuu kirjutas:
t6nn_k kirjutas:
Oinapealuu, kasutad ikka Oblivion Lost 2.0 modi?


Mkm, ainult 5 patch on peal, muud midagi.

Muideks, veel üks kala, sedapuhku naljakavõitu selline. icon_biggrin.gif http://y.delfi.ee/orig/67845/4405561_bUa06T.jpeg
Mitte et mul midagi lemmikloomade vastu oleks, aga... icon_eek.gif

juhtub icon_lol.gif, 1.00 buuge:


Link

_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.09.2008 21:38:01 vasta tsitaadiga

KuriVaiM1 kirjutas:
Oinapealuu kirjutas:
t6nn_k kirjutas:
Oinapealuu, kasutad ikka Oblivion Lost 2.0 modi?


Mkm, ainult 5 patch on peal, muud midagi.

Muideks, veel üks kala, sedapuhku naljakavõitu selline. icon_biggrin.gif http://y.delfi.ee/orig/67845/4405561_bUa06T.jpeg
Mitte et mul midagi lemmikloomade vastu oleks, aga... icon_eek.gif

juhtub icon_lol.gif, 1.00 buuge:


Link

Ma ei mäleta ühtki neist icon_eek.gif . Peab vast SoC uuesti peale laskma icon_razz.gif .
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 20.09.2008 00:01:17 vasta tsitaadiga

see oblivion lost mod teeb mängu raskemaks ka icon_question.gif icon_rolleyes.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 20.09.2008 08:39:51 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
see oblivion lost mod teeb mängu raskemaks ka icon_question.gif icon_rolleyes.gif


teeb küll jah. nt öösel palja silmaga ei näe mitte haisugi thumbs_up.gif
lisab mängu uusi elukaid ja teeb nende tapmise raskemaks thumbs_up.gif

ise tegin veteraniga läbi (ilma kiirustamata) ja peaks ütlema, et kui ennem olin mängu läbinud kuskil 3-4 korda siis Oblivion Lost 2.0-ga pelamine oli midagi uut
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 20.09.2008 10:42:12 vasta tsitaadiga

mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel thumbs_down.gif

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 20.09.2008 11:34:34 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel thumbs_down.gif


S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde?

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 20.09.2008 11:50:51 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
libe kirjutas:
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel thumbs_down.gif


S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde?


ei ole see asi nii hull midagi. Kõik kohad saab vabalt läbi käia ja kui keegi jalgu jääb siis aitab korralik relv probleemi lahendada. Muidu hakaks liiga igav kui poleks kellesse kuule investeerida beer_yum.gif
Lõputult ei spawni kuskil kedagi, alati saab platsi puhtaks teha.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2008 12:29:08 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
libe kirjutas:
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel thumbs_down.gif


S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde?


Spawnima peaks vist ainult peale blow out´i ja see mod muudab ikkagi mängu hulga reaalsemaks, kes seda hindab, siis "kohustuslik" mod.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 27.09.2008 02:49:43 vasta tsitaadiga

Njah, kõige eelpoolloetu põhjal jääb siiski mulje et Oblivioni mod jääb minust järele proovimata, kui mulle just mingit erilist masohhismihoogu peale ei tule. Sedasorti realism, kus iga paari minuti pärast üritab keegi su istumisorganit küljest närida pole minu jaoks icon_biggrin.gif Jään parem kahejalgsete vastastega kaklemise juurde, nendega on vähemalt huvitav võidelda, koerad aga... pole neil mingit taktikat ega midagi, lihtsalt tulevad karjaga kallale ja järavad kuni sa nad maha lased. Tüütu ju. Aga eks see ole maitse asi ja maitse üle teadupärast ei vaielda. icon_wink.gif Mina igal juhul olen selles küsimuses kasutaja "libe" - ga ühel nõul. Üldse kui nüüd realismist rääkida, siis kui palju 45 kaliibriseid kuule kulub päriselus ühe peni maharahustamiseks? Mul on kuri kahtlus et oluliselt vähem kui selles mängus.
Phh, need koerad. Kahju et selles mängus pole võimalik jalahoope anda. Hea oleks tõmmata selga eksoskelett, anda mõnele penile jalaga ja nautida pilti kuidas rakats kauni kaarega üle rämpsuhunnikute tähtede poole purjetab... Sadisti lihtsad rõõmud... icon_razz1.gif
Aga vaat poltergeiste võiks küll rohkem olla. Kasulikud olevused. Sellest kolmikust seal tuumajaamas oli mulle palju abi. icon_wink.gif Ilma nendeta peaksin ma mängu jätkama kehva öönägemisseadmega eksoskeletiga oma tolleks hetkeks juba kõvasti pihta saanud Fangi armori asemel, millel on parandatud öönägemissüsteem ja mille need sõbralikud olevused lahkesti ära remontisid. icon_wink.gif
Ok, selgitan asja ära, enne kui keegi mulle kiirabi järele saadab ja mu hullumajja ravile toimetab. icon_biggrin.gif Leidsin nimelt netist ühe veidra väikese nõksu, mis mu lõpuks vabastas vajadusest pidevalt uusi suite otsida või osta. Mina ei tea on see bug või siis omapärane katse asendada mängus puuduvaid remondimehi aga igatahes asi toimib...

Spoiler Spoiler Spoiler


Üks küsimus. Täna sigines ootamatult baari territooriumile üks sõdur. Kas on mu mäng hulluks läinud või hakkabki pärast mängus teatud kohani jõudmist selliseid asju juhtuma? Viimane variant oleks jama, ma ei saa ju nendega seal võidelda kui ei taha et kõik teised sealsed asukad minu suhtes vaenulikuks muutuksid. Kahju oleks kui mängu viimane rahulik ala samuti pideva sõjategevuse tandriks muutub.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 27.09.2008 07:55:25 vasta tsitaadiga

Oinapealuu kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 27.09.2008 17:14:09 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 28.09.2008 11:06:55 vasta tsitaadiga

peaks ka uuesti installima, oblivion modiga vist kõvasti mängu muudetud?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 28.09.2008 11:08:31 vasta tsitaadiga

nagu öö ja päev thumbs_up.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 05.10.2008 19:59:04 vasta tsitaadiga

Mul oblivioni kõige uuem versioon peal ja mängin helliga, ja menüüst on pandud master. Küsimus selline et kohati on mäng ikkagi liiga kerge, kas mingit karmimat modi või lisa raskusastet kuskilt ei saa?
Näiteks iga bandega kes tsoonis ringi luusib võiks olla vähemalt 1 snaiper kaasas ja snaiprite headshot võiks olla enabled, ehk siis mind eriti pähe ei lasta ju icon_cry.gif
Lisaks kõik playerid võiksid olla masterid ja vastavas varustuses ja reaktsiooni aeg peaks olema 0ms- ehk siis ei mingit munemist kohe tuld kui mind näevad, elukaid võiks olla vähemalt 2 korda rohkem jne.
Soovitusi?
Muidu on lõbus mod, mul juhtus nii et dolg sai head hagu kontrollerite käest, hea laiba hunnik oli järgi icon_biggrin.gif
Areenile ei saandki minna krt, see kuju seal on surnd ja uut pole tuld icon_biggrin.gif

_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 06.10.2008 19:44:17 vasta tsitaadiga

sant kirjutas:
Mul oblivioni kõige uuem versioon peal ja mängin helliga, ja menüüst on pandud master. Küsimus selline et kohati on mäng ikkagi liiga kerge, kas mingit karmimat modi või lisa raskusastet kuskilt ei saa?
Näiteks iga bandega kes tsoonis ringi luusib võiks olla vähemalt 1 snaiper kaasas ja snaiprite headshot võiks olla enabled, ehk siis mind eriti pähe ei lasta ju icon_cry.gif
Lisaks kõik playerid võiksid olla masterid ja vastavas varustuses ja reaktsiooni aeg peaks olema 0ms- ehk siis ei mingit munemist kohe tuld kui mind näevad, elukaid võiks olla vähemalt 2 korda rohkem jne.
Soovitusi?
Muidu on lõbus mod, mul juhtus nii et dolg sai head hagu kontrollerite käest, hea laiba hunnik oli järgi icon_biggrin.gif
Areenile ei saandki minna krt, see kuju seal on surnd ja uut pole tuld icon_biggrin.gif



Uuri seda lehte, erinevaid mode on siin kõvasti, ehk leiad midagi, mis sinu soovid kas või osaliselt täidab.
http://stalker.filefront.com/files/Stalker/Mods/Singleplayer;3788


Muide, kõigile, kellel on automaatmissioonidest kopp ees, soovitaks seda modi. Töötab nagu kellavärk ja muudab kõik automaatmissioonid tavalisteks. Võid neid soovi korral oma tööandjatelt ise võtta, või hoopis vahele jätta. Mõnus. 8)
http://stalker.filefront.com/file/Quest_Overhaul;93065


Minul igatahes nüüd mäng tehtud, nii et alustasin otsast peale, lihtsalt selleks et modidega eksperimenteerida ja niisama asju uurida. Eile õnnestus mul siis lõpuks ka vastus leida küsimusele, et kas seda Duty liiget, keda bandiidid Dark Valleys vangis hoidsid on üldse võimalik ka tegelikult ära päästa, mitte ainult nii et teed kongi ukse lahti ja edasi on juba kama kas ta lastakse maha või mitte. On, aga nalja saab kõvasti. Selle tegelaskuju programmis ujub vist küll terve kalaparv ringi. icon_biggrin.gif
Esimesel korral kui ma sinna bandiidipessa läksin, lasin ma ta kongist välja nagu alati ja siis eskortisin ta Garbage piiri lähedusse, lastes maha kõik vaenlased kes teele ette jäid. Paraku keeldus seesinane oinas üle piiri minemast, vaid jäigi sinnasamasse ringi tolgendama, ajades kogu aeg sama juttu mida Orika baasiski, et me peame siit kiiresti kaduma jne. Bullet ja teised Duty mehed läksid kõik minema, tema aga jäigi piirile kinni, nii et lõpuks, pärast poole tunni pikkust ootamist lõin ma asja peale käega ja läksin edasi baari poole.
Igatahes, järgmine kord kui ma Dark Valley bandiidipessa läksin, leidsin ma selle tegelase jälle õndsa Orika baasist meeleheitlikult põgenemas. Sõnaga, loll oli tagasi läinud sinna kust ma ta esimesel korral leidsin ja alustas kogu mängu otsast peale. Ok, tegin talle tee puhtaks ja järgnesin talle natuke maad, et anda talle veel üks võimalus eluga pääseda. icon_biggrin.gif Seekord keeldus ta isegi rääkimast, ainult jooksis ja sõimas kogu aeg, et tõmba uttu, kõrini sinust, jäta rahule ja muudki sellist teksti, mida NPC-d räägivad kui nad jututujus pole. Hea veel et otsesõnu nahh ei saatnud. icon_biggrin.gif
Ok, otsustasin, et olgu peale, kui see suitsidist ikka tingimata tahab, et keegi ta maha laseks, siis saagu nii, soovisin talle mõttes hüva kõdunemist ja läksin tagasi bandiitide baasi, et seal õhk puhtaks lüüa. Läksin kõige otsemat teed pidi. Sprintides. Ja niipea kui ma sain üles trepist, mis viib selle kompleksi peahoonesse, jooksis mulle kõigi nelja jäsemega lendavale lehmale omase graatsiaga vehkides vastu - arvake ära kes? Eks ikka jälle mu vana tuttav Dutykas, seltsimees Shaggy Sergei, kes oli mingil salapärasel viisil hoonesse tagasi teleporteerunud ja jälle oma põgenemismängu alustanud. icon_eek.gif Seekord ma isegi ei üritanud teda eskortida, kuna suunas kuhu ta jooksis polnud enam ühtegi elusat bandiiti, vaid tegin lihtsalt oma tapatööd edasi. Ja siis, kui viimane bandiit oli maha löödud, leidsin ma jälle sellesinase tropi sealtsamast majast seismast... Sedapuhku ta isegi ei jooksnud, oli mingis tardumusseisundis, nagu NPC-dega mõnikord juhtub. Ok, tegin quick save, siis laadisin mängu uuesti ja see äratas tüübi jälle ellu. Hakkas taas ajama seda juttu, et peame siit kiiresti kaduma jne. Ega's midagi, kuna mul polnud seal enam midagi teha, saigi uttu tõmmatud, ja seekord, siis kui me jõudsime kaardi piiril seisvate Duty meeste juurde, läks asi lõpuks õnneks. Mees sai teistelt Duty sõduritelt relva, läks üle piiri ja on nüüd Baari väravate juures, sealsamas kus Bullet ja teisedki esimesel Dark Valley külastamisel kohatud Duty sõdurid. http://y.delfi.ee/orig/67845/4592010_NLz3lG.jpeg Nii et jah, teda saab päästa, aga... ausalt öelda ma pole kindel, kas ma järgmine kord enam viitsin vaeva näha. icon_biggrin.gif
Üldiselt aga jääb mulle mulje et ta läheb üle piiri Garbage'sse alles siis, kui Dark Valley'sse tekib Duty valvepost, seni aga läheb ta iga kord tagasi Orika baasi, et ikka ja jälle oma põgenemismängu korrata. Paraku ilmub Duty salk sinna alles pärast X-18 labori ärategemist, nii et vahepeal peab see tohman kuidagi ise hakkama saama. Nii mulle vähemalt näib. Kui kunagi viitsin veel kord mängu otsast alustada, siis vast teen nii, et jätangi tüübi esimesel korral kongi istuma ja lasen ta vabaks alles järgmisel korral kui sinnakanti lähen. Näis mis välja tuleb ja kas ta üldse nii kaua elus püsibki.
Igal juhul oleks huvitav kuulda teiste kogemustest selle tegelasega. Kuidas ta teil käitus? Pääses ta üldse Orika baasist minema, läks ta üle kaardi piiri jne?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
t6nn_k
HV kasutaja
t6nn_k

liitunud: 16.07.2004




sõnum 06.10.2008 20:02:30 vasta tsitaadiga

mul ei tahtnud ta kongist väljagi tulla icon_lol.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 06.10.2008 20:19:32 vasta tsitaadiga

Oinapealuu, ise olen 3 või 4 korda soc-i läbi teinud ja "seesama" tegelane on hästi meelde jäänud... vähemalt mulle tundus et ta lasi ringirattast dark valleys sest kui kõik bandiidid oli juba maha koksatud siis ikka aeg-ajalt radar või mida iganes see on - piiksudes tuvastas alalõppmata kedagi, seisma seda selli ei saanud. igatahes midagit ta sõimas, ähkis ja puhkis, ühesõnaga nagu peata kana jooksis ringi, tolle stalkeri laipa olen ka sealsamas baasi umbruses näinud kui see oli vist mõnel teisel "läbitegemise" ajal, (duty valvepost enne baari peaks olema selle tegelase alaline koht ja seal olen ma teda möödaminnes näinud, nö tutvunud igaühega isiklikult icon_biggrin.gif ), küllap siis sõjaväe poolt maha lastud, need tegid ka vahemaandumise DV-s päris tihti, et oma oskusi bandiitide peal demonstreerida icon_wink.gif
_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oinapealuu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2008




sõnum 06.10.2008 20:59:47 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif No selge pilt. See tegelane on siis isegi selle mängu NPC-de kohta harukordne idioot. Purjuspäi tehtud vist. icon_biggrin.gif Ta ei osanud isegi minu poolt maha visatud relva üles tõsta, kuigi kõik teised tegelased saavad selle nõksuga nüüd pärast mõningat modidega jändamist ilusti hakkama, mistõttu selline hale vaatepilt nagu ainult püstoliga relvastatud rookie on mu mängus juba tõeliseks harulduseks muutunud. icon_biggrin.gif Noh, igatahes õnnestus mul seekord mängu vead üle jonnida, saavutus ju seegi. 8)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.10.2008 21:17:22 vasta tsitaadiga

Ma naersin 5 minutit jutti peale selle pika teksti lugemist icon_lol.gif . Mul jäi see vend üldse baasis ringi jooksma ( ja järgis ka kindlat ringi , ning sellest bandiitide baasist ta välja ei läinud ) . Purjus peaga kodeeritud vast jah icon_razz.gif .
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaanus007
HV kasutaja

liitunud: 18.01.2003




sõnum 07.10.2008 13:33:38 vasta tsitaadiga

ta ei taha!icon_smile.gif
oli ikka mehel viitsimist jännata selle oinaga:). mina lasin tal lihtsalt ära joosta, miskit eskorti ma küll ei pakkunud. kas see ülesanne täidetuks loeti, seda ei mäleta.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.