teeb küll jah. nt öösel palja silmaga ei näe mitte haisugi
lisab mängu uusi elukaid ja teeb nende tapmise raskemaks
ise tegin veteraniga läbi (ilma kiirustamata) ja peaks ütlema, et kui ennem olin mängu läbinud kuskil 3-4 korda siis Oblivion Lost 2.0-ga pelamine oli midagi uut
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel _________________ ☠
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel
S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde? _________________ zero
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel
S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde?
ei ole see asi nii hull midagi. Kõik kohad saab vabalt läbi käia ja kui keegi jalgu jääb siis aitab korralik relv probleemi lahendada. Muidu hakaks liiga igav kui poleks kellesse kuule investeerida
Lõputult ei spawni kuskil kedagi, alati saab platsi puhtaks teha.
mõtsin et teeks ka selle stalkeri viimaks läbi, seeoblivion lost läks peale, kuid nii palju mutante ajab rohkem marru
ei saa rahulikult hängida ja pelada
isegi mitte novice raskusastmel
S6dureid on ka rohkem? Kas need mutandid on nagu igal pool ja peale killimist spawnib ikka juurde?
Spawnima peaks vist ainult peale blow out´i ja see mod muudab ikkagi mängu hulga reaalsemaks, kes seda hindab, siis "kohustuslik" mod.
Njah, kõige eelpoolloetu põhjal jääb siiski mulje et Oblivioni mod jääb minust järele proovimata, kui mulle just mingit erilist masohhismihoogu peale ei tule. Sedasorti realism, kus iga paari minuti pärast üritab keegi su istumisorganit küljest närida pole minu jaoks Jään parem kahejalgsete vastastega kaklemise juurde, nendega on vähemalt huvitav võidelda, koerad aga... pole neil mingit taktikat ega midagi, lihtsalt tulevad karjaga kallale ja järavad kuni sa nad maha lased. Tüütu ju. Aga eks see ole maitse asi ja maitse üle teadupärast ei vaielda. Mina igal juhul olen selles küsimuses kasutaja "libe" - ga ühel nõul. Üldse kui nüüd realismist rääkida, siis kui palju 45 kaliibriseid kuule kulub päriselus ühe peni maharahustamiseks? Mul on kuri kahtlus et oluliselt vähem kui selles mängus.
Phh, need koerad. Kahju et selles mängus pole võimalik jalahoope anda. Hea oleks tõmmata selga eksoskelett, anda mõnele penile jalaga ja nautida pilti kuidas rakats kauni kaarega üle rämpsuhunnikute tähtede poole purjetab... Sadisti lihtsad rõõmud...
Aga vaat poltergeiste võiks küll rohkem olla. Kasulikud olevused. Sellest kolmikust seal tuumajaamas oli mulle palju abi. Ilma nendeta peaksin ma mängu jätkama kehva öönägemisseadmega eksoskeletiga oma tolleks hetkeks juba kõvasti pihta saanud Fangi armori asemel, millel on parandatud öönägemissüsteem ja mille need sõbralikud olevused lahkesti ära remontisid.
Ok, selgitan asja ära, enne kui keegi mulle kiirabi järele saadab ja mu hullumajja ravile toimetab. Leidsin nimelt netist ühe veidra väikese nõksu, mis mu lõpuks vabastas vajadusest pidevalt uusi suite otsida või osta. Mina ei tea on see bug või siis omapärane katse asendada mängus puuduvaid remondimehi aga igatahes asi toimib...
Spoiler
Niisiis, armori parandamiseks läheb vaja vähemalt nelja teatud tüüpi artefakti, minu kirjeldatud juhtumil siis põletuse vastu kaitsvat battery't. ( mul oli neid küll koguni 5 tükki kaasas, et asi kiiremini aetud saaks ) Haagi need vidinad vöö külge ja hüppa tulle. Tavaline lõke ajab asja sama hästi ära kui burner või poltergeistide tulejoad. Tulemuseks on igatahes see, et esiteks hakkab sinu tervis erakordse kiirusega paranema ja samal ajal paraneb ka su suit. Mida nõrgem suit seda rutem paranemisprotsess lõpule jõuab. Tõeliselt kasulik nali igatahes.
Samamoodi võib kasutada ka elektrilöögi vastaseid battery artefakte ja electro anomaaliat, või pellicle artefakte ja fruit punchi, kuid mina eelistan siiski just põletusvastaseid battery'sid, kuna sobivat tüüpi anomaaliaid ei tarvitse igast kohast leida, lõkkeid aga leidub peaaegu igal pool. Üks mis kindel, kui ma peaks tulevikus veel kord mänguga otsast alustama, üritan ma endale neli batteryt kokku korjata juba enne kui Dark Valleysse lähen. Mõnus saab olema lasta labori poltergeistil oma armorit parandada ja kujutada ette selle õnnetu olevuse näoilmet hetkel mil ta lõpuks aru saab et tema tulepursked teevad mulle hoopis head.
Mainin kohe ära et radiatsioonivastaste artefaktidega seda nalja teha ei saa, ükskõik kui palju sa neid ka endale külge ei riputa. Kasu on ainult anomaaliavastasest kraamist.
Muide, kui kellelgi on aimu, kas seesinane nõks ka Clear Sky's veel töötab, siis võiks ta mulle asja kohta teada anda juhuks kui ma millalgi ka selle mänguni jõuan. Ühtlasi saaks ilmselt ka selgeks, kas tegemist on bugiga või oligi asi mängu tegijate poolt niimoodi mõeldud.
Üks küsimus. Täna sigines ootamatult baari territooriumile üks sõdur. Kas on mu mäng hulluks läinud või hakkabki pärast mängus teatud kohani jõudmist selliseid asju juhtuma? Viimane variant oleks jama, ma ei saa ju nendega seal võidelda kui ei taha et kõik teised sealsed asukad minu suhtes vaenulikuks muutuksid. Kahju oleks kui mängu viimane rahulik ala samuti pideva sõjategevuse tandriks muutub.
Niisiis, armori parandamiseks läheb vaja vähemalt nelja teatud tüüpi artefakti, minu kirjeldatud juhtumil siis põletuse vastu kaitsvat battery't. ( mul oli neid küll koguni 5 tükki kaasas, et asi kiiremini aetud saaks ) Haagi need vidinad vöö külge ja hüppa tulle. Tavaline lõke ajab asja sama hästi ära kui burner või poltergeistide tulejoad. Tulemuseks on igatahes see, et esiteks hakkab sinu tervis erakordse kiirusega paranema ja samal ajal paraneb ka su suit. Mida nõrgem suit seda rutem paranemisprotsess lõpule jõuab. Tõeliselt kasulik nali igatahes.
Samamoodi võib kasutada ka elektrilöögi vastaseid battery artefakte ja electro anomaaliat, või pellicle artefakte ja fruit punchi, kuid mina eelistan siiski just põletusvastaseid battery'sid, kuna sobivat tüüpi anomaaliaid ei tarvitse igast kohast leida, lõkkeid aga leidub peaaegu igal pool. Üks mis kindel, kui ma peaks tulevikus veel kord mänguga otsast alustama, üritan ma endale neli batteryt kokku korjata juba enne kui Dark Valleysse lähen. Mõnus saab olema lasta labori poltergeistil oma armorit parandada ja kujutada ette selle õnnetu olevuse näoilmet hetkel mil ta lõpuks aru saab et tema tulepursked teevad mulle hoopis head.
Mainin kohe ära et radiatsioonivastaste artefaktidega seda nalja teha ei saa, ükskõik kui palju sa neid ka endale külge ei riputa. Kasu on ainult anomaaliavastasest kraamist.
Muide, kui kellelgi on aimu, kas seesinane nõks ka Clear Sky's veel töötab, siis võiks ta mulle asja kohta teada anda juhuks kui ma millalgi ka selle mänguni jõuan. Ühtlasi saaks ilmselt ka selgeks, kas tegemist on bugiga või oligi asi mängu tegijate poolt niimoodi mõeldud.
Spoiler
ehk saad mingit pilti nendest vidinatest ja nende kirjeldusest näidata, pole ise veel pela mänginud ega igasugu vidinaid näinud
ehk saad mingit pilti nendest vidinatest ja nende kirjeldusest näidata, pole ise veel pela mänginud ega igasugu vidinaid näinud
Spoiler
http://stalker.heroesradio.com/Items_Artifacts.php Siit lehelt leiab kogu info artefaktide kohta, mida mängus vaja võib minna ja muudki huvitavat. Ja hunnikute viisi spoilereid muidugi ka, nii et ettevaatust, mõne asja lugemine võib mängurõõmu tõsiselt rikkuda. Ka mainitud nõksu kirjelduse leidsin just nimelt sellelt lehelt.
Mul oblivioni kõige uuem versioon peal ja mängin helliga, ja menüüst on pandud master. Küsimus selline et kohati on mäng ikkagi liiga kerge, kas mingit karmimat modi või lisa raskusastet kuskilt ei saa?
Näiteks iga bandega kes tsoonis ringi luusib võiks olla vähemalt 1 snaiper kaasas ja snaiprite headshot võiks olla enabled, ehk siis mind eriti pähe ei lasta ju
Lisaks kõik playerid võiksid olla masterid ja vastavas varustuses ja reaktsiooni aeg peaks olema 0ms- ehk siis ei mingit munemist kohe tuld kui mind näevad, elukaid võiks olla vähemalt 2 korda rohkem jne.
Soovitusi?
Muidu on lõbus mod, mul juhtus nii et dolg sai head hagu kontrollerite käest, hea laiba hunnik oli järgi
Areenile ei saandki minna krt, see kuju seal on surnd ja uut pole tuld _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Mul oblivioni kõige uuem versioon peal ja mängin helliga, ja menüüst on pandud master. Küsimus selline et kohati on mäng ikkagi liiga kerge, kas mingit karmimat modi või lisa raskusastet kuskilt ei saa?
Näiteks iga bandega kes tsoonis ringi luusib võiks olla vähemalt 1 snaiper kaasas ja snaiprite headshot võiks olla enabled, ehk siis mind eriti pähe ei lasta ju
Lisaks kõik playerid võiksid olla masterid ja vastavas varustuses ja reaktsiooni aeg peaks olema 0ms- ehk siis ei mingit munemist kohe tuld kui mind näevad, elukaid võiks olla vähemalt 2 korda rohkem jne.
Soovitusi?
Muidu on lõbus mod, mul juhtus nii et dolg sai head hagu kontrollerite käest, hea laiba hunnik oli järgi
Areenile ei saandki minna krt, see kuju seal on surnd ja uut pole tuld
Muide, kõigile, kellel on automaatmissioonidest kopp ees, soovitaks seda modi. Töötab nagu kellavärk ja muudab kõik automaatmissioonid tavalisteks. Võid neid soovi korral oma tööandjatelt ise võtta, või hoopis vahele jätta. Mõnus. 8)
http://stalker.filefront.com/file/Quest_Overhaul;93065
Minul igatahes nüüd mäng tehtud, nii et alustasin otsast peale, lihtsalt selleks et modidega eksperimenteerida ja niisama asju uurida. Eile õnnestus mul siis lõpuks ka vastus leida küsimusele, et kas seda Duty liiget, keda bandiidid Dark Valleys vangis hoidsid on üldse võimalik ka tegelikult ära päästa, mitte ainult nii et teed kongi ukse lahti ja edasi on juba kama kas ta lastakse maha või mitte. On, aga nalja saab kõvasti. Selle tegelaskuju programmis ujub vist küll terve kalaparv ringi.
Esimesel korral kui ma sinna bandiidipessa läksin, lasin ma ta kongist välja nagu alati ja siis eskortisin ta Garbage piiri lähedusse, lastes maha kõik vaenlased kes teele ette jäid. Paraku keeldus seesinane oinas üle piiri minemast, vaid jäigi sinnasamasse ringi tolgendama, ajades kogu aeg sama juttu mida Orika baasiski, et me peame siit kiiresti kaduma jne. Bullet ja teised Duty mehed läksid kõik minema, tema aga jäigi piirile kinni, nii et lõpuks, pärast poole tunni pikkust ootamist lõin ma asja peale käega ja läksin edasi baari poole.
Igatahes, järgmine kord kui ma Dark Valley bandiidipessa läksin, leidsin ma selle tegelase jälle õndsa Orika baasist meeleheitlikult põgenemas. Sõnaga, loll oli tagasi läinud sinna kust ma ta esimesel korral leidsin ja alustas kogu mängu otsast peale. Ok, tegin talle tee puhtaks ja järgnesin talle natuke maad, et anda talle veel üks võimalus eluga pääseda. Seekord keeldus ta isegi rääkimast, ainult jooksis ja sõimas kogu aeg, et tõmba uttu, kõrini sinust, jäta rahule ja muudki sellist teksti, mida NPC-d räägivad kui nad jututujus pole. Hea veel et otsesõnu nahh ei saatnud.
Ok, otsustasin, et olgu peale, kui see suitsidist ikka tingimata tahab, et keegi ta maha laseks, siis saagu nii, soovisin talle mõttes hüva kõdunemist ja läksin tagasi bandiitide baasi, et seal õhk puhtaks lüüa. Läksin kõige otsemat teed pidi. Sprintides. Ja niipea kui ma sain üles trepist, mis viib selle kompleksi peahoonesse, jooksis mulle kõigi nelja jäsemega lendavale lehmale omase graatsiaga vehkides vastu - arvake ära kes? Eks ikka jälle mu vana tuttav Dutykas, seltsimees Shaggy Sergei, kes oli mingil salapärasel viisil hoonesse tagasi teleporteerunud ja jälle oma põgenemismängu alustanud. Seekord ma isegi ei üritanud teda eskortida, kuna suunas kuhu ta jooksis polnud enam ühtegi elusat bandiiti, vaid tegin lihtsalt oma tapatööd edasi. Ja siis, kui viimane bandiit oli maha löödud, leidsin ma jälle sellesinase tropi sealtsamast majast seismast... Sedapuhku ta isegi ei jooksnud, oli mingis tardumusseisundis, nagu NPC-dega mõnikord juhtub. Ok, tegin quick save, siis laadisin mängu uuesti ja see äratas tüübi jälle ellu. Hakkas taas ajama seda juttu, et peame siit kiiresti kaduma jne. Ega's midagi, kuna mul polnud seal enam midagi teha, saigi uttu tõmmatud, ja seekord, siis kui me jõudsime kaardi piiril seisvate Duty meeste juurde, läks asi lõpuks õnneks. Mees sai teistelt Duty sõduritelt relva, läks üle piiri ja on nüüd Baari väravate juures, sealsamas kus Bullet ja teisedki esimesel Dark Valley külastamisel kohatud Duty sõdurid. http://y.delfi.ee/orig/67845/4592010_NLz3lG.jpeg Nii et jah, teda saab päästa, aga... ausalt öelda ma pole kindel, kas ma järgmine kord enam viitsin vaeva näha.
Üldiselt aga jääb mulle mulje et ta läheb üle piiri Garbage'sse alles siis, kui Dark Valley'sse tekib Duty valvepost, seni aga läheb ta iga kord tagasi Orika baasi, et ikka ja jälle oma põgenemismängu korrata. Paraku ilmub Duty salk sinna alles pärast X-18 labori ärategemist, nii et vahepeal peab see tohman kuidagi ise hakkama saama. Nii mulle vähemalt näib. Kui kunagi viitsin veel kord mängu otsast alustada, siis vast teen nii, et jätangi tüübi esimesel korral kongi istuma ja lasen ta vabaks alles järgmisel korral kui sinnakanti lähen. Näis mis välja tuleb ja kas ta üldse nii kaua elus püsibki.
Igal juhul oleks huvitav kuulda teiste kogemustest selle tegelasega. Kuidas ta teil käitus? Pääses ta üldse Orika baasist minema, läks ta üle kaardi piiri jne?
Oinapealuu, ise olen 3 või 4 korda soc-i läbi teinud ja "seesama" tegelane on hästi meelde jäänud... vähemalt mulle tundus et ta lasi ringirattast dark valleys sest kui kõik bandiidid oli juba maha koksatud siis ikka aeg-ajalt radar või mida iganes see on - piiksudes tuvastas alalõppmata kedagi, seisma seda selli ei saanud. igatahes midagit ta sõimas, ähkis ja puhkis, ühesõnaga nagu peata kana jooksis ringi, tolle stalkeri laipa olen ka sealsamas baasi umbruses näinud kui see oli vist mõnel teisel "läbitegemise" ajal, (duty valvepost enne baari peaks olema selle tegelase alaline koht ja seal olen ma teda möödaminnes näinud, nö tutvunud igaühega isiklikult ), küllap siis sõjaväe poolt maha lastud, need tegid ka vahemaandumise DV-s päris tihti, et oma oskusi bandiitide peal demonstreerida _________________ "Mõtle kriitiliselt"
No selge pilt. See tegelane on siis isegi selle mängu NPC-de kohta harukordne idioot. Purjuspäi tehtud vist. Ta ei osanud isegi minu poolt maha visatud relva üles tõsta, kuigi kõik teised tegelased saavad selle nõksuga nüüd pärast mõningat modidega jändamist ilusti hakkama, mistõttu selline hale vaatepilt nagu ainult püstoliga relvastatud rookie on mu mängus juba tõeliseks harulduseks muutunud. Noh, igatahes õnnestus mul seekord mängu vead üle jonnida, saavutus ju seegi. 8)
Ma naersin 5 minutit jutti peale selle pika teksti lugemist . Mul jäi see vend üldse baasis ringi jooksma ( ja järgis ka kindlat ringi , ning sellest bandiitide baasist ta välja ei läinud ) . Purjus peaga kodeeritud vast jah .
ta ei taha!
oli ikka mehel viitsimist jännata selle oinaga:). mina lasin tal lihtsalt ära joosta, miskit eskorti ma küll ei pakkunud. kas see ülesanne täidetuks loeti, seda ei mäleta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.