Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elion märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 233, 234, 235  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Mooses
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2002




sõnum 23.06.2008 11:50:17 vasta tsitaadiga

Archibald kirjutas:
salatoimik,
Teed taotluse (165 numbril või esinduses), tehtakse tehnilise võimaluse selgituse (reeglina võtab aega 3 t.p.), siis võetakse ühendust ja antakse kindlat vastust, kas saab või ei saa. Midagi muud ei olegi vaja teha. Kindlalt ilma tehnilise selgituseta ei saagi vastust.


Vbolla Tallinnas ja muudes vähemdepressiivsetas linnades see nii ongi. Väiksemates kohtades, kus tehniliste tingimuste päringud saavad tihtipeale negatiivseid vastuseid, ei ole ole ka esialgne positiivne vastus viimase instantsi tõde. Endal juhus, kus enne tootmispinna rendilepingut sai Elionist ärilahenduse päring tehtud. Vastus oli positiivne, sõlmisime ruumide haldajaga rendi- ja Elioniga ärilahenduse lepingu. Kuna alustasime ruumide väljaehitamisega, siis Elionist soovitati tehnik tellida enne sissekolimist. 100 000-kroonine kolimine_ehitamine tehtud, tuli Elioni tehnik. Tema küsimus "Kus teil sidekapp siin on?" tekitas õudsa eelaimuse: TEGELIKULT ADSLi VÕIMALUST SIIN POLE!!! Nii oligi, Tallinna kabinetivaikuses ADSLi lubaja ei tea väikelinna äärealade nõukaaegse tööstusterritoorimi üksikasjadest midagi, kaartidest-skeemidest ei maksa unistada. See on reaalsus. Kirjutasime muidugi pretensiooni, vastus hiljemalt juuli alguseks. Näis mis saab.
MUIDUGI oleks pidanud enne nii suurte investeeringute tegemist paranoilisem olema ja asju topeltkontrollima. Samas moodsad mantrad räägivad keskendumisest oma põhitegevusele ja laksma tugiteenused tellima spetsidelt... Antud juhul spetsid munasid täiega, hetkel kannatajaks heausklik klient.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 23.06.2008 14:47:29 vasta tsitaadiga

Mooses,
Ärihoonetega jms ühendustega on veidi keerulisem, mina praegu suhtlesin KM interneti teemasse. Seal kaks võimalust "Kas switch vaba portidega on majas või ei ole". Ja kui on, siis mis võimalustega (kiirus, DTV). See olukord on küll praegu kehv, mida Sina kirjeldasid icon_sad.gif

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
unn
HV kasutaja


liitunud: 16.05.2002




sõnum 17.07.2008 10:03:45 vasta tsitaadiga

Teab keegi mis Elioniga juhtunud viimasel ajal- pidevalt nett maas ja abitelefonil teated et üleeestilised katkestused?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 17.07.2008 10:44:32 vasta tsitaadiga

unn kirjutas:
Teab keegi mis Elioniga juhtunud viimasel ajal- pidevalt nett maas ja abitelefonil teated et üleeestilised katkestused?


Metallivargad tegutsevad
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 17.07.2008 11:07:21 vasta tsitaadiga

Eile õhtul kutsuti mind ühte külasse ruuterit paigaldama. Läksin kohale, keegi täpselt ei tea, mis ühendus on, arvele on kirjutatud "asendusinternet" icon_eek.gif
Helistasin siis Elioni, et teada saada, mis on ühenduse parameetrid. Ja ülla ülla: ei osanud mulle helpdesk ega tehniline tugi öelda, mis on ühenduse parameetrid. Peale pikka tuhnimist ja helistamist sain siiski teada, et selle ühenduse otsa ruuterit panna ei saagi (mask 255.255.255.255) icon_eek.gif
Kuna telefoniteel midagi enam ei saanud, saatsin kliendi esindusse. Kui ühenduse parameetreid ei muudeta, siis saab Kõu uue kliendi...

_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 05.09.2002




sõnum 17.07.2008 11:15:47 vasta tsitaadiga

unn kirjutas:
Teab keegi mis Elioniga juhtunud viimasel ajal- pidevalt nett maas ja abitelefonil teated et üleeestilised katkestused?


Täna hommikul oli jah auk, praeguseks korras.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 17.07.2008 11:18:29 vasta tsitaadiga

bigmarx,
Asendusinternet on endised kahte firma (TaverTrade ja Prolink) ühendused. Võrgud, mis on läinud Elioni alla.

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 05.09.2002




sõnum 17.07.2008 11:21:10 vasta tsitaadiga

Archibald kirjutas:
bigmarx,
Asendusinternet on endised kahte firma (TaverTrade ja Prolink) ühendused. Võrgud, mis on läinud Elioni alla.


Ning ilmselt parim viis infot saada oleks saata üldse email Elioni (tugi@elion.ee peale) kuna siis saavad asjapulgad rahulikult süveneda probleemi ning anda läbimõteldud ja asjaliku vastuse. Telefoni otsas olev teenindaja ei pruugi jah alati suuta operatiivselt reageerida nagu näha...
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 17.07.2008 11:55:30 vasta tsitaadiga

Mark0, tehniline tugi helistas mulle tagasi ja väitis, et nemad ei saa mulle võrgu parameetreid öelda, kuna nemad sinna ligi ei pääse. Tehnik on seal ka enne mind kohal käinud ja too tegelane lahkus sealt sõnadega, et tema ei oska seal midagi teha, peale seda kutsuti mind.
Teiseks on see asendusinternett juba mitu kuud seal olnud omaniku väitel. Mul üldiselt savi, aga inimesest on kahju, kes maksab kuumaksu ja ei saa normaalselt teenust.

_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 17.07.2008 23:26:33 vasta tsitaadiga

bigmarx kirjutas:
Mark0, tehniline tugi helistas mulle tagasi ja väitis, et nemad ei saa mulle võrgu parameetreid öelda, kuna nemad sinna ligi ei pääse. Tehnik on seal ka enne mind kohal käinud ja too tegelane lahkus sealt sõnadega, et tema ei oska seal midagi teha, peale seda kutsuti mind.
Teiseks on see asendusinternett juba mitu kuud seal olnud omaniku väitel. Mul üldiselt savi, aga inimesest on kahju, kes maksab kuumaksu ja ei saa normaalselt teenust.

See toetelefon ongi esiemese taseme tugi, nii tehnilist infot ei oska neist keegi sulle anda. Nende idee ongi võimalikult palju probleeme telefoni teel lahendada (Dumbuserid, kellest nii mõnelegi piisab ainult resetist) ja siis suuremad probleemid edasi anda teisele tasemele. Teise taseme jaoks on kindlasti juba märksa pikem lahendusaeg kehtestatud sisemiselt. Ma ei teagi, kas Elion tavakliendile üldse mingit SLA-d lubab. Loomulikult, kui raha on võid teha erilepingu 1h taasteajaga SLA-le.
Samas kui see on mingid ületulevad kliendid, siis kes üldse teab, kuidas seal asi hallatud. Võimalik et mingi lepingu alusel toimetavad seal ikka endised teenusepakkujad või endised adminnid. Arvatavasti mingi hetk paneb lihtsalt Elion oma süsteemid püsti ja ongi kõik.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 17.07.2008 23:45:54 vasta tsitaadiga

See toetelefon, ehk siis esimese astme tugi suudab reeglina öelda, mis ühendusega kliendil tegu on.
Teise astme tugi, ehk siis tehniline tugi suudab juba ka seda öelda, et mis on ühenduse parameetrid a'la staatiline IP või dünaamiline IP ja mis peaks olema gateway ning DNS serverite IP aadressid. Täpselt seda tahtsin mina teada, kuid seda infot ei suudetud mulle anda. Arve esitab Elion, seega võiks nagu Elion ka teada ise täpsemalt, mida nad kliendile müüvad, või mis.
Igatahes hetkeseisuga on too klient minu teada Elionist lahti ütelnud ja Kõu kasuks otsustanud.

Mis see SLA üldse siia puutub? Või kodukasutaja ei peagi mingit tehnilisemat tuge saama? Et kutsuge aga tehnik, 350 krooni tund, ja kohapeal tehnik ütleb, et ei oska?

_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 18.07.2008 00:00:33 vasta tsitaadiga

Mõtlesin seda, et äkki su probleemiga alles keegi tegeleb ja kontakteerub alles paari kolme päeva pärast. Lihtsalt prioriteetsemad on alati "rohkem" maksvad kliendid. Mis puutub Elioni mitteteadmisse, siis teinekord jääb mulje, et nad pigem ei soovigi teinekord kõike avalikustada. Meil on standardvastus, et "ise läks korda, meie ei teinud midagi" (30+ punkti ühe suure erilepingu all). Või siis tõesti, et pigem saadame oma mehe kohale, mitte ei avalikusta kõiki andmeid. Kunagi käisin ka ühe tuttava Elioni kliendi juures. Sai ka sealt mingit infot taga aetud. Lõpuks helistati tagasi alles 2-3 päeva hiljem.

Teemasse. Keegi Friikideöölt ka midagi ostnud? Sai üks tellimus tehtud, 2 tööpäeva jooksul lubati ühendust võtta. 2 tööpäeva ammu läbi, aga ei ühtki kõnet. Ma muidugi ei tea, mida seal enam ühendust võtta. Valisin ju poe välja ja läheks kaubale järgi. Eks homme peab ise taga ajama hakkama.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
Navigatsiooniseadmete müük ja rent, IT toodete müük
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.07.2008 10:49:22 vasta tsitaadiga

bigmarx,

Tuleks ikkagi edastada rikkena (seda teeb esimene tasand telefonitsi) või siis saata tugi@elion.ee. Kuna uus võrk, hiljuti ületoodud, siis ei ole sellest palju infi siis esimesel tasandil.

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 18.07.2008 11:12:36 vasta tsitaadiga

Archibald, mida ma edastan, kui tehnik on kohal käinud ja ennast rumalaks tunnistanud. Rikkest ollakse juba üle nädala teadlikud, aga asi ei liigu kliendi jaoks paremuse suunas. Et las klient ootab, kuni midagi juhtuma hakkab kunagi kui keegi saab ületoodud võrgu osas targemaks vms...?
_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.07.2008 13:07:44 vasta tsitaadiga

Kui olukord on selline, siis on halb loomulikult, aga lahendust peab saama ja ma olen päris kindel, et saabki. Lihtsalt tuleb veits tuletada meelde ennast ehk? icon_smile.gif
_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 18.07.2008 15:28:14 vasta tsitaadiga

Ega see 165 erilist kriitikat ei kannata jah icon_smile.gif. Praegu just lubati mulle traadita internetiühendusele kiirusi 1 Mbit, 512 Gbit ja 256 Gbit (või siis Kigabit vist oleks õige, häälduse järgi kõlas nii).
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
milo
HV kasutaja

liitunud: 17.03.2004




sõnum 18.07.2008 20:33:51 vasta tsitaadiga

dellu kirjutas:
Teemasse. Keegi Friikideöölt ka midagi ostnud? Sai üks tellimus tehtud, 2 tööpäeva jooksul lubati ühendust võtta. 2 tööpäeva ammu läbi, aga ei ühtki kõnet. Ma muidugi ei tea, mida seal enam ühendust võtta. Valisin ju poe välja ja läheks kaubale järgi. Eks homme peab ise taga ajama hakkama.


See friikide öö läks natuke edukamaks kui oodati. Väike järjekord on tekkinud tellimuste vormistamisel. Palun kannatust, kindlasti saavad kõik oma kauba kätte kes selle tellinud on.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.07.2008 05:58:41 vasta tsitaadiga

Kui kellelgi on klienditoega probleeme olnud, siis oma kigemustest või öelda, et seal on ka igasugu rahvast. Kui helistada erinevatel aegadel, siis satud erinevate inimeste otsa ning mõni neist jagab rohkem asja. Õhtuti ja öösiti jäetakse sinna inimesed, kes ei oska sind kuidagi aidata, targad tulevad millegipärast hommikul tööle. Nii et Elionis peab ütlus "hommik on õhtust targem" paika thumbs_up.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2008 01:50:10 vasta tsitaadiga

noh tartu kesklinnas dtv kadunud...nett olemas...kellelgi veel sama jama? icon_rolleyes.gif
krt...ammu ple mingit ühenduse katkemist olnd a nüüd igaljuhul on...eriti veidral kellaajal veel ja etteteatamata...

kuuldavasti sama asi veel osadel HVkasutajatel...


läbi VHS-i lastes on 3 kanalit siiski täitsa talutava pildiga... icon_wink.gif
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 110
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sokimeez
HV kasutaja

liitunud: 09.11.2002




sõnum 10.08.2008 02:00:09 vasta tsitaadiga

Rakveres ka tv kadund.. nett toimib.. ja kadunud juba mitu tundi. Algul mõtlesin et ajutine jama.. ei pörand tähelepanu ja jõin beer_yum.gif edasi.. aga ikke pole....
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sosssepp
HV veteran
sosssepp

liitunud: 12.05.2003




sõnum 10.08.2008 02:22:42 vasta tsitaadiga

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=191182&start=8500
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2008 19:40:33 vasta tsitaadiga

krt....jälle dtv-l pilt lännu...no mille eest ma maksan nah? icon_evil.gif thumbs_down.gif
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 110
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
YRO
HV kasutaja
YRO

liitunud: 02.01.2003




sõnum 30.08.2008 22:14:12 vasta tsitaadiga

Kui sa täpselt kellaajaliselt kirja panid, millal polnud, siis ehk saad oma 3 krooni tagasi olemata aja eest. Ülejäänu eest maksad ikka. Naljahammas.
_________________
Ega inimene ikka massina vastu ei saa!
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.08.2008 22:57:27 vasta tsitaadiga

Vot ei saa tagasiarvestust, andmeside rikke kõrvaldamise aeg Eesti seadusega on 2 tööpäeva. icon_rolleyes.gif
Elioni kliendilepingus kindlasti ka mingi tähtaeg kirjas, uurige 8)

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2008 23:13:54 vasta tsitaadiga

Milles mure? Mõned reklaamipausid kestavad eesti telekanalites ka kauem kui see digitv katkestus oli. Normaalne inimene oleks õnnelik, kiirelt lahendatud probleem ja pilt kenasti tagasi. Kas tõesti siiani ei mõisteta, et tehnika võib igakell alt vedada ja vigadest õpitakse, küll jõutakse ka sinnani, et süsteemi on võimalik dubleerida ja parandada.
Kommentaarid: 259 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elion mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 233, 234, 235  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.