Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ML Arvutid + Enter märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 37, 38, 39  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 15.04.2008 17:36:08 vasta tsitaadiga

Väga huvitav - kas ostsid selle monitori HV-lt ja garantii teostajaks on ka HV või oli su teiseks osapooleks siiski ML/Enter icon_question.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONX33
HV vaatleja

liitunud: 06.10.2007




sõnum 15.04.2008 17:41:45 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
Väga huvitav - kas ostsid selle monitori HV-lt ja garantii teostajaks on ka HV või oli su teiseks osapooleks siiski ML/Enter icon_question.gif


Ei saa eriti su jutule pihta. Monitori ostsin ikka selle ML/Enterist kuhu ka garantiisse viisin.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 15.04.2008 17:44:39 vasta tsitaadiga

Siis sealtsamast küsidki oma vahetuskaupa icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONX33
HV vaatleja

liitunud: 06.10.2007




sõnum 15.04.2008 17:48:05 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
Siis sealtsamast küsidki oma vahetuskaupa icon_exclaim.gif


Kas selline vahetus on muidu teostatav või ei ole?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 15.04.2008 18:11:44 vasta tsitaadiga

Seda just sealt küsidki, sest loeb vaid nende arvamus asjast icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 16.04.2008 00:02:36 vasta tsitaadiga

Ei usu, et keegi hakkab kohe monitori vahetama, sest remonditud monitori tarnija tagasi ilmselt ei võta ja müüki seda on ka väga raske panna, pealegi võs ei kohusta niiviisi kohe välja vahetama.
_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2008 03:59:40 vasta tsitaadiga

Ostsin ruuteri sõbrale, MSI broadband router Wifi'ga, suvaline odav junn siis (no kõige odavam ei ole, 800 kandis maksis).
No siis tuli välja, et PPPOE ühendust see plastmass jublakas tekkitada STV võrgus EI suuda.
Läksin tagasi järgmine päev. Müüja "Ega jah, ta millegi pärast ei tööta STV võrgus, tõsi tõsi". Ok, siis "ehk teeme vahetust? Ma maksasin tühjalt 800, et saada mitte töötava seadme". Tuli küll tegema veidi kurjema näo, sest oli ilmselgelt näha, et niisama vahetust ei tee. Natukene jamas, siis helistas kuskile "bossidele", et jah, vahetame teise ruuteri vastu. Ajas juttu ala "oled sa täpsustanud mida sa soovid osta ja milleks?".
Mida ma tahtsin: Ethernet WAN pesaga ruuteri, mis toetab PPPOE protokolli. Seda ta on, eks? Miks ta ei tööta STV võrgus, võiks kohe hoitatust panna ülesse, mind ei koti, et Taiwanis ei suutnud korraliku ülemaailma protokolli sisse toppida karpi. Oleks ma ostnud DSL ruuteri ja imestaks, miks mul CAT5 kaabel RJ45 otsikuga ei lähe sisse, siis oleksin jah, loll. Aga... Mul oli õigus, ma kontrollisin karbi peal, et vajalikud funktsioonid olemas, ostsin. See, et ta ei tööta "mingil põhjusel" (C) Enteri müüja, mind ei peaks nagu kottima.
Aga lõpp on hea, veendusin, et Linksys ja Cisco endiselt rullib thumbs_up.gif Võetud asemel Linksys toimib tipp topp kõik

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hendrik32
HV Guru

liitunud: 09.01.2007




sõnum 30.04.2008 15:45:14 vasta tsitaadiga

Kas internetist tellitud asjade eest saab ka kaupluses kohapeal maksta või peab läbi pange ikkagi?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2008 13:59:35 vasta tsitaadiga

hendrik32 kirjutas:
Kas internetist tellitud asjade eest saab ka kaupluses kohapeal maksta või peab läbi pange ikkagi?

https://www.enter.ee/et/footer_menu/abi/makseviisid
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobster
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2003




sõnum 28.05.2008 08:32:27 vasta tsitaadiga

DeCoder kirjutas:
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.

Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.

Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab icon_lol.gif


Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TheDJ
HV veteran

liitunud: 02.02.2003




sõnum 28.05.2008 12:57:15 vasta tsitaadiga

mobster kirjutas:
DeCoder kirjutas:
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.

Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.

Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab icon_lol.gif


Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat.

Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
thumbs_up.gif Edu
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mobster
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2003




sõnum 28.05.2008 14:39:32 vasta tsitaadiga

TheDJ kirjutas:
mobster kirjutas:
DeCoder kirjutas:
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.

Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.

Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab icon_lol.gif


Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat.

Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
thumbs_up.gif Edu


Kui kedagi huvitab...

..võtsin siis täna asja ette. Uurisin kõigepealt tarbijakaitsest kaua võiks üldse mingi toodet garantiis hoida. Sain vastuse kui tarbija pole saanud tooded tagasi 5 nädala jooksul siis loetakse see tarbija huvisid oluliselt kahjustatavaks ning on õigus raha tagasi nõuda.

Läksin siis selle jutuga uuesti ML-i rääkisin kõik rahulikult ära. Nad vabandasid ja pakkusid kompensatsiooniks 1gb mälu juurde panna. Leppisime siis suusõnaliselt et kui nädala lõpuks valmis ei ole siis nõuan raha tagasi.

Arvuti oli küll enamvähem OK. Maksis vist mingi 16.5 k, pole specce käepärast aga 17" 1.6 dual core, korraliku videoga.Ainuke see mehaaniline viga nagu enne mainiti - hinged jooksevad suuremal kasutamisel nii raskelt et lõpuks murdsid läbi korpuse arvutit kinni pannes.

Mul vaja ka nagu teda kasutada kui nad korda ei saa võtan raha või küsin vahetust samaväärse vastu. Seda pean küll tegema ja juba leppisin ka Flexis kokku, kust masina ostsin. Ehk siis seaduse nupule vajutamine tõi kohese edu icon_smile.gif
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tough
HV kasutaja
Tough

liitunud: 04.01.2007




sõnum 29.05.2008 19:18:37 vasta tsitaadiga

kas kellelgi on olnud kogemusi Apple asjade garantiiremondiga Enteris?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
TheDJ
HV veteran

liitunud: 02.02.2003




sõnum 31.05.2008 09:15:37 vasta tsitaadiga

mobster kirjutas:
TheDJ kirjutas:
mobster kirjutas:
DeCoder kirjutas:
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.

Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.

Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab icon_lol.gif


Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat.

Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
thumbs_up.gif Edu


Kui kedagi huvitab...

..võtsin siis täna asja ette. Uurisin kõigepealt tarbijakaitsest kaua võiks üldse mingi toodet garantiis hoida. Sain vastuse kui tarbija pole saanud tooded tagasi 5 nädala jooksul siis loetakse see tarbija huvisid oluliselt kahjustatavaks ning on õigus raha tagasi nõuda.

Läksin siis selle jutuga uuesti ML-i rääkisin kõik rahulikult ära. Nad vabandasid ja pakkusid kompensatsiooniks 1gb mälu juurde panna. Leppisime siis suusõnaliselt et kui nädala lõpuks valmis ei ole siis nõuan raha tagasi.

Arvuti oli küll enamvähem OK. Maksis vist mingi 16.5 k, pole specce käepärast aga 17" 1.6 dual core, korraliku videoga.Ainuke see mehaaniline viga nagu enne mainiti - hinged jooksevad suuremal kasutamisel nii raskelt et lõpuks murdsid läbi korpuse arvutit kinni pannes.

Mul vaja ka nagu teda kasutada kui nad korda ei saa võtan raha või küsin vahetust samaväärse vastu. Seda pean küll tegema ja juba leppisin ka Flexis kokku, kust masina ostsin. Ehk siis seaduse nupule vajutamine tõi kohese edu icon_smile.gif

Anna ka teada kuidas asi lahenduse saab. Oleks vägagi huvitav teada thumbs_up.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Snowy
HV vaatleja

liitunud: 03.11.2002




sõnum 03.07.2008 20:32:07 vasta tsitaadiga

Hea on tõdeda, et poed panevad üha enam rõhku online keskonnale. Uue poe on teinud ka Enter. Kõik on loogiliselt ülesehitatud ja infot on müüdava kauba kohta piisavalt. Meenutab suuri "lääne" veebipoode.

On keegi juba ka midagi sealt soetanud? Kuidas teenindus on?

_________________
Praegu kodus
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mats matu
HV vaatleja

liitunud: 01.07.2008




sõnum 04.07.2008 20:48:23 vasta tsitaadiga

Teenindus on normaalne, vähemalt Viljandis
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rudolf112
Kreisi kasutaja
Rudolf112

liitunud: 27.04.2003




sõnum 13.07.2008 01:24:12 vasta tsitaadiga

Pärnu esinduse teenindus on alla igasugust arvestust, võin seda juba öelda mingi vähemalt viiendat korda. Üleeile sai saadetud e-mail, et kaua läheb ühe asjaga garantiis. Saatis tibi e-maili vastu, et sellele vastab tehnik järgmine päev, kuna teda pole hetkel tööl. Otseloomulikult seda e-maili ei tulnud. Oligi vist liiga palju tahetud.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 07.11.2008 20:49:36 vasta tsitaadiga

Niisis, Enteri kodulehel lubatud et kui kaup on laos ja tellimus tehtud tööpäeval enne kella 16-ti, siis kauba toob kohale ELS kuller järgmisel tööpäeval hiljemalt kell 16.00.
Tellisin eile kell 13.40 asja mis oli 100% ühes Tallinna kaupluses, oma akkauntis nägin et makse laekus neile koheselt. Ise samuti asun Tallinnas, aga see kaubaartikkle on füüsiliselt suur ja nõnda otsustasin et ise ei lähe talle järgi poodi, parem ootan üks päev ja kuller toob ta mulle koju lahkelt, nagu neil lubatud.
Ha ha, dream on sucker. Vaikus siiamaani. Enteri customer support töötab ainult kella 17-ni, nagu neil kodulehel kirjas, sest kell 17.05 helistades (enne seda veel lootsin et kuller helistab) mulle keegi ei vastanud. Vähemalt see üks väide nende kodulehel vastab tõele. Hea algus seegi nende jaoks, aga see on ka selle tehingu lõpp. Miks ma ei viitsi veel mõned päevad oodata jne.? Sest mulle ei meeldi valetajatega äri ajada ja sellist lohakust sponseerida. Selliseks viletsaks teenindamiseks oli aeg ja koht - NSV Liit. Ja ainuke viis selliseid tegelasi kuidagi õpetada on raha kaudu. Nii et taganen tehingust ja nõuan oma raha tagasi. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dinkz
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2008




sõnum 07.11.2008 21:10:10 vasta tsitaadiga

Minul on siiani Kristiine ja Järve esindustega väga meeldivad kogemused olnud. Tuntakse huvi kliendi soovide vastu ja siiani on alati ka ilusti abistatud, kui on probleeme tekkinud. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jamaylem
HV kasutaja
jamaylem

liitunud: 05.06.2005




sõnum 11.11.2008 15:30:53 vasta tsitaadiga

Oleneb, mida targemad pead mõtlevad. Arvestavad asjaolusid jne. Mõeldav see on aga kas reaalne, see jääb nende otsustada.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 22.11.2008 19:04:34 vasta tsitaadiga

4 päeva tagasi lubati kirjalikult et raha laekub mulle tagasi samal päeval.
Siiamaani pole laekunud ... haletsusväärsed tegijad thumbs_down.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nika0
HV veteran
Nika0

liitunud: 03.01.2005




sõnum 18.12.2008 17:39:17 vasta tsitaadiga

ML Arvutiga head kogemused olnud icon_smile.gif !

Aga ütleks, et see teeniduse telefoni numberil ei vasta mitte keegi, see selleks !

Sai siis pöörtutud sinna probleemiga Emaili teel, et kui xp installima hakkasin ei lasknud ütles et kõvaketast pole, sai kiri kirjutatud ja öeldi tee niimodi biosist ja nii asi toimis 5+ neile ! Kiri tuli tagasi koos vastusega 2min jooksul !

_________________
Motomehed täidavad kõhtu suu lahti sõites
Kommentaarid: 217 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Electrical
HV kasutaja
Electrical

liitunud: 25.05.2007




sõnum 18.12.2008 18:03:18 vasta tsitaadiga

Üritasin täna tellida Xbox 360 Elite konsooli Enteri kodulehelt, sai ilusti kõik ära makstud ja paari tunni pärast helistatakse, et üheski poes konsoole pole ja kantakse makstud raha tagasi icon_evil.gif thumbs_down.gif
Praegugi veel ilutseb nende kodulehel, et ühes poes saadaval icon_evil.gif
Enteri kodulehe infot ei tasu üldse usaldada... icon_mad.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 18.12.2008 18:51:38 vasta tsitaadiga

Electrical kirjutas:
Üritasin täna tellida Xbox 360 Elite konsooli Enteri kodulehelt, sai ilusti kõik ära makstud ja paari tunni pärast helistatakse, et üheski poes konsoole pole ja kantakse makstud raha tagasi icon_evil.gif thumbs_down.gif


See nüüd küll mingi halb pole,mõni teine ettevõte oleks mitu nädalat vastamata jätnud ja raha endale hoidnud.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
telefoon
HV vaatleja

liitunud: 05.05.2003




sõnum 03.02.2009 00:08:53 vasta tsitaadiga

Enteris on hinnad enamasti kallimad kui mujal. Ja kui midagi osta tahaks, siis on seegi otsas.
Näiteks sai kunagi ostetud printer. Lootsin, et saan tulevikus selle tarbeks ka tinti osta, kuid siiamaani pole seda seal kunagi olemas olnud.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ML Arvutid + Enter mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 37, 38, 39  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.