praegune kellaaeg 11.08.2025 10:21:18
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
15.04.2008 17:36:08
|
|
|
Väga huvitav - kas ostsid selle monitori HV-lt ja garantii teostajaks on ka HV või oli su teiseks osapooleks siiski ML/Enter
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
MONX33
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2007
|
15.04.2008 17:41:45
|
|
|
XYZ kirjutas: |
Väga huvitav - kas ostsid selle monitori HV-lt ja garantii teostajaks on ka HV või oli su teiseks osapooleks siiski ML/Enter  |
Ei saa eriti su jutule pihta. Monitori ostsin ikka selle ML/Enterist kuhu ka garantiisse viisin.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
15.04.2008 17:44:39
|
|
|
Siis sealtsamast küsidki oma vahetuskaupa
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
MONX33
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2007
|
15.04.2008 17:48:05
|
|
|
XYZ kirjutas: |
Siis sealtsamast küsidki oma vahetuskaupa  |
Kas selline vahetus on muidu teostatav või ei ole?
|
|
tagasi üles |
|
 |
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
15.04.2008 18:11:44
|
|
|
Seda just sealt küsidki, sest loeb vaid nende arvamus asjast
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
16.04.2008 00:02:36
|
|
|
Ei usu, et keegi hakkab kohe monitori vahetama, sest remonditud monitori tarnija tagasi ilmselt ei võta ja müüki seda on ka väga raske panna, pealegi võs ei kohusta niiviisi kohe välja vahetama.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archibald
HV veteran

liitunud: 09.01.2002
|
16.04.2008 03:59:40
|
|
|
Ostsin ruuteri sõbrale, MSI broadband router Wifi'ga, suvaline odav junn siis (no kõige odavam ei ole, 800 kandis maksis).
No siis tuli välja, et PPPOE ühendust see plastmass jublakas tekkitada STV võrgus EI suuda.
Läksin tagasi järgmine päev. Müüja "Ega jah, ta millegi pärast ei tööta STV võrgus, tõsi tõsi". Ok, siis "ehk teeme vahetust? Ma maksasin tühjalt 800, et saada mitte töötava seadme". Tuli küll tegema veidi kurjema näo, sest oli ilmselgelt näha, et niisama vahetust ei tee. Natukene jamas, siis helistas kuskile "bossidele", et jah, vahetame teise ruuteri vastu. Ajas juttu ala "oled sa täpsustanud mida sa soovid osta ja milleks?".
Mida ma tahtsin: Ethernet WAN pesaga ruuteri, mis toetab PPPOE protokolli. Seda ta on, eks? Miks ta ei tööta STV võrgus, võiks kohe hoitatust panna ülesse, mind ei koti, et Taiwanis ei suutnud korraliku ülemaailma protokolli sisse toppida karpi. Oleks ma ostnud DSL ruuteri ja imestaks, miks mul CAT5 kaabel RJ45 otsikuga ei lähe sisse, siis oleksin jah, loll. Aga... Mul oli õigus, ma kontrollisin karbi peal, et vajalikud funktsioonid olemas, ostsin. See, et ta ei tööta "mingil põhjusel" (C) Enteri müüja, mind ei peaks nagu kottima.
Aga lõpp on hea, veendusin, et Linksys ja Cisco endiselt rullib Võetud asemel Linksys toimib tipp topp kõik
_________________ http://www.linktr.ee/archik_off |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
155 |
|
tagasi üles |
|
 |
hendrik32
HV Guru
liitunud: 09.01.2007
|
30.04.2008 15:45:14
|
|
|
Kas internetist tellitud asjade eest saab ka kaupluses kohapeal maksta või peab läbi pange ikkagi?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
mobster
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2003
|
28.05.2008 08:32:27
|
|
|
DeCoder kirjutas: |
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.
Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.
Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab  |
Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat.
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
TheDJ
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
28.05.2008 12:57:15
|
|
|
mobster kirjutas: |
DeCoder kirjutas: |
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.
Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.
Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab  |
Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat. |
Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
Edu
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
mobster
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2003
|
28.05.2008 14:39:32
|
|
|
TheDJ kirjutas: |
mobster kirjutas: |
DeCoder kirjutas: |
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.
Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.
Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab  |
Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat. |
Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
Edu |
Kui kedagi huvitab...
..võtsin siis täna asja ette. Uurisin kõigepealt tarbijakaitsest kaua võiks üldse mingi toodet garantiis hoida. Sain vastuse kui tarbija pole saanud tooded tagasi 5 nädala jooksul siis loetakse see tarbija huvisid oluliselt kahjustatavaks ning on õigus raha tagasi nõuda.
Läksin siis selle jutuga uuesti ML-i rääkisin kõik rahulikult ära. Nad vabandasid ja pakkusid kompensatsiooniks 1gb mälu juurde panna. Leppisime siis suusõnaliselt et kui nädala lõpuks valmis ei ole siis nõuan raha tagasi.
Arvuti oli küll enamvähem OK. Maksis vist mingi 16.5 k, pole specce käepärast aga 17" 1.6 dual core, korraliku videoga.Ainuke see mehaaniline viga nagu enne mainiti - hinged jooksevad suuremal kasutamisel nii raskelt et lõpuks murdsid läbi korpuse arvutit kinni pannes.
Mul vaja ka nagu teda kasutada kui nad korda ei saa võtan raha või küsin vahetust samaväärse vastu. Seda pean küll tegema ja juba leppisin ka Flexis kokku, kust masina ostsin. Ehk siis seaduse nupule vajutamine tõi kohese edu
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tough
HV kasutaja

liitunud: 04.01.2007
|
29.05.2008 19:18:37
|
|
|
kas kellelgi on olnud kogemusi Apple asjade garantiiremondiga Enteris?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
TheDJ
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
31.05.2008 09:15:37
|
|
|
mobster kirjutas: |
TheDJ kirjutas: |
mobster kirjutas: |
DeCoder kirjutas: |
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.
Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.
Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab  |
Mul on täpselt sama olukord hingedega. Ainuke vahe et neil neid hingesid neil pole momendil ning arvuti on garantiis juba 1,5 kuud. Ei teagi mis ette võtta , kas hakata Riisalule helistama kuskil pole öeldud ka kaua nad garantiid maksimum aeg teha võivad. Ekspress garantii see ei ole, just sai 1 aasta läbi garantii on aga 2 aastat. |
Ma helistaksin ohjeldamatult ja tüütaks sellisel juhul. Ja kui ikka täiesti metsas keegi suhelda ei taha, vot siis. Ennem prooviks leebemate vahenditega hakkama saada. Sest tegelikult kui firmale on klient olnuline, peab ka kliendi ära kuulama ja talle vastu tulema, nii hästi kui saab. Mingi kokkuleppe vast ikka saab, ma ei usu et see asi nii lootusetu on.
8)
Millal Sulle neid hingi lubati? ja kas on see kuupäevaliselt lubatu täidetud? Kui jutt oli kindlast kuupäevast päri aru uuesti aga kui mitte et pole siis ega Sina pole süüdi et pead nii kaua ootama, äkki pakutakse muud lahendust välja. Mõttetu on ju osta läpparit mille osad on nii def et isegi müüjafirma ei suuda neid sisse tuua õigel ajal nagu vaja, et muudkui oota. Esita oma probleem neile või mine kohale ja ütle et oled toote eest raha maksnud ja soovid oma toodet kasutada,milleks enam venitada ja oodata. Kui sa oled viisakas ja isegi kaua oodanud, peaksid ka nemad kui kliendist lugu peavad, midagi ette võtma. Ja tegelikult kui mingi asjaga on probleeme (nt. mõni detail mida raske saada ei pruugi nii kiirelt jõuda) sis nõuagi selgeid vastuseid, pole mõtet inimesele mulli ajada, oled palju rohkem rahul kui tead et ahhaa jupp tulebv 3 kuuga kohale, siis tead kuidagi edasi reageerida/olla/seisukohta võtta. Muidu on ikka selline lolli lootmine ja pikapeale võib küll jah tekkida tunne et hea oleks TV´sse minna ja seal asju ajada aga minu kogemuste põhjal on ML küll viisakas koht nii et soovitaksin Sul inimlikult asju ajada. Lõppkokkuvõtteks pole meie asi kritiseerida kuidas ja mida kus keegi klienditeenindaja millega tegeleb vaid põhiline et oma toote kätte saame ja veendume et see on ikka täie raha eest ja kõik nagu peab.
Edu |
Kui kedagi huvitab...
..võtsin siis täna asja ette. Uurisin kõigepealt tarbijakaitsest kaua võiks üldse mingi toodet garantiis hoida. Sain vastuse kui tarbija pole saanud tooded tagasi 5 nädala jooksul siis loetakse see tarbija huvisid oluliselt kahjustatavaks ning on õigus raha tagasi nõuda.
Läksin siis selle jutuga uuesti ML-i rääkisin kõik rahulikult ära. Nad vabandasid ja pakkusid kompensatsiooniks 1gb mälu juurde panna. Leppisime siis suusõnaliselt et kui nädala lõpuks valmis ei ole siis nõuan raha tagasi.
Arvuti oli küll enamvähem OK. Maksis vist mingi 16.5 k, pole specce käepärast aga 17" 1.6 dual core, korraliku videoga.Ainuke see mehaaniline viga nagu enne mainiti - hinged jooksevad suuremal kasutamisel nii raskelt et lõpuks murdsid läbi korpuse arvutit kinni pannes.
Mul vaja ka nagu teda kasutada kui nad korda ei saa võtan raha või küsin vahetust samaväärse vastu. Seda pean küll tegema ja juba leppisin ka Flexis kokku, kust masina ostsin. Ehk siis seaduse nupule vajutamine tõi kohese edu  |
Anna ka teada kuidas asi lahenduse saab. Oleks vägagi huvitav teada
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Snowy
HV vaatleja
liitunud: 03.11.2002
|
03.07.2008 20:32:07
|
|
|
Hea on tõdeda, et poed panevad üha enam rõhku online keskonnale. Uue poe on teinud ka Enter. Kõik on loogiliselt ülesehitatud ja infot on müüdava kauba kohta piisavalt. Meenutab suuri "lääne" veebipoode.
On keegi juba ka midagi sealt soetanud? Kuidas teenindus on?
_________________ Praegu kodus |
|
tagasi üles |
|
 |
mats matu
HV vaatleja
liitunud: 01.07.2008
|
04.07.2008 20:48:23
|
|
|
Teenindus on normaalne, vähemalt Viljandis
|
|
tagasi üles |
|
 |
Rudolf112
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.04.2003
|
13.07.2008 01:24:12
|
|
|
Pärnu esinduse teenindus on alla igasugust arvestust, võin seda juba öelda mingi vähemalt viiendat korda. Üleeile sai saadetud e-mail, et kaua läheb ühe asjaga garantiis. Saatis tibi e-maili vastu, et sellele vastab tehnik järgmine päev, kuna teda pole hetkel tööl. Otseloomulikult seda e-maili ei tulnud. Oligi vist liiga palju tahetud.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
07.11.2008 20:49:36
|
|
|
Niisis, Enteri kodulehel lubatud et kui kaup on laos ja tellimus tehtud tööpäeval enne kella 16-ti, siis kauba toob kohale ELS kuller järgmisel tööpäeval hiljemalt kell 16.00.
Tellisin eile kell 13.40 asja mis oli 100% ühes Tallinna kaupluses, oma akkauntis nägin et makse laekus neile koheselt. Ise samuti asun Tallinnas, aga see kaubaartikkle on füüsiliselt suur ja nõnda otsustasin et ise ei lähe talle järgi poodi, parem ootan üks päev ja kuller toob ta mulle koju lahkelt, nagu neil lubatud.
Ha ha, dream on sucker. Vaikus siiamaani. Enteri customer support töötab ainult kella 17-ni, nagu neil kodulehel kirjas, sest kell 17.05 helistades (enne seda veel lootsin et kuller helistab) mulle keegi ei vastanud. Vähemalt see üks väide nende kodulehel vastab tõele. Hea algus seegi nende jaoks, aga see on ka selle tehingu lõpp. Miks ma ei viitsi veel mõned päevad oodata jne.? Sest mulle ei meeldi valetajatega äri ajada ja sellist lohakust sponseerida. Selliseks viletsaks teenindamiseks oli aeg ja koht - NSV Liit. Ja ainuke viis selliseid tegelasi kuidagi õpetada on raha kaudu. Nii et taganen tehingust ja nõuan oma raha tagasi.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dinkz
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2008
|
07.11.2008 21:10:10
|
|
|
Minul on siiani Kristiine ja Järve esindustega väga meeldivad kogemused olnud. Tuntakse huvi kliendi soovide vastu ja siiani on alati ka ilusti abistatud, kui on probleeme tekkinud.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
jamaylem
HV kasutaja

liitunud: 05.06.2005
|
11.11.2008 15:30:53
|
|
|
Oleneb, mida targemad pead mõtlevad. Arvestavad asjaolusid jne. Mõeldav see on aga kas reaalne, see jääb nende otsustada.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
22.11.2008 19:04:34
|
|
|
4 päeva tagasi lubati kirjalikult et raha laekub mulle tagasi samal päeval.
Siiamaani pole laekunud ... haletsusväärsed tegijad
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nika0
HV veteran

liitunud: 03.01.2005
|
18.12.2008 17:39:17
|
|
|
ML Arvutiga head kogemused olnud !
Aga ütleks, et see teeniduse telefoni numberil ei vasta mitte keegi, see selleks !
Sai siis pöörtutud sinna probleemiga Emaili teel, et kui xp installima hakkasin ei lasknud ütles et kõvaketast pole, sai kiri kirjutatud ja öeldi tee niimodi biosist ja nii asi toimis 5+ neile ! Kiri tuli tagasi koos vastusega 2min jooksul !
_________________ Motomehed täidavad kõhtu suu lahti sõites |
|
Kommentaarid: 217 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Electrical
HV kasutaja

liitunud: 25.05.2007
|
18.12.2008 18:03:18
|
|
|
Üritasin täna tellida Xbox 360 Elite konsooli Enteri kodulehelt, sai ilusti kõik ära makstud ja paari tunni pärast helistatakse, et üheski poes konsoole pole ja kantakse makstud raha tagasi
Praegugi veel ilutseb nende kodulehel, et ühes poes saadaval
Enteri kodulehe infot ei tasu üldse usaldada...
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
18.12.2008 18:51:38
|
|
|
Electrical kirjutas: |
Üritasin täna tellida Xbox 360 Elite konsooli Enteri kodulehelt, sai ilusti kõik ära makstud ja paari tunni pärast helistatakse, et üheski poes konsoole pole ja kantakse makstud raha tagasi
|
See nüüd küll mingi halb pole,mõni teine ettevõte oleks mitu nädalat vastamata jätnud ja raha endale hoidnud.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
telefoon
HV vaatleja
liitunud: 05.05.2003
|
03.02.2009 00:08:53
|
|
|
Enteris on hinnad enamasti kallimad kui mujal. Ja kui midagi osta tahaks, siis on seegi otsas.
Näiteks sai kunagi ostetud printer. Lootsin, et saan tulevikus selle tarbeks ka tinti osta, kuid siiamaani pole seda seal kunagi olemas olnud.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|