Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
03.03.2008 15:20:39
|
|
|
angel kirjutas: |
arvuti nr vms asi peaks ju ostu arvel kirjas olema või ei ole? pole ammu komplekti ostnud seega ei oska täpselt öelda. ja kui arvuti koos windowsiga ostetud siis peaks nagu saama need 2 asja omavahel kokku viia. |
Isegi kui arve on olemas, siis CD keyd ju sealt välja ei võlu. Kuna juba nii pikk aeg on möödas, siis ongi õiguslik asi, kas ordil on kohustus sebida uus key või mitte.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beaver
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
03.03.2008 15:34:26
|
|
|
angel kirjutas: |
arvuti nr vms asi peaks ju ostu arvel kirjas olema või ei ole? pole ammu komplekti ostnud seega ei oska täpselt öelda. ja kui arvuti koos windowsiga ostetud siis peaks nagu saama need 2 asja omavahel kokku viia. |
Arvenumber näitab ainult millal on ost sooritatud ja kas on tasutud või mitte ja mis on ostetud seda ei saa viia kokku olematu kleepsu seeria nr-iga kahjuks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
raibs
HV vaatleja

liitunud: 23.04.2003
|
03.03.2008 16:05:08
|
|
|
imelik, et paljud siin juba teavad, kes süüdi ja kes süütu... olematu infi põhjal.
äkki alustaks PS-iga tutvumisest. seejärel võiks põhjendatud seisukoha kujundamiseks esitada täpsustavaid küsimusi. ja kui hirmsasti tahetakse oma arvamust ja veendumusi esitada, siis oleks viisakas alustada lauset stiilis: "minu arust..., mulle tundub, et..." vms.
jõudu!
_________________ vikat konna ees ei kohku |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
03.03.2008 19:57:01
|
|
|
Beaver kirjutas: |
angel kirjutas: |
arvuti nr vms asi peaks ju ostu arvel kirjas olema või ei ole? pole ammu komplekti ostnud seega ei oska täpselt öelda. ja kui arvuti koos windowsiga ostetud siis peaks nagu saama need 2 asja omavahel kokku viia. |
Arvenumber näitab ainult millal on ost sooritatud ja kas on tasutud või mitte ja mis on ostetud seda ei saa viia kokku olematu kleepsu seeria nr-iga kahjuks. |
Ostuarve peal on kirjas arvutikomplekti nimi, sisu ja ka arvuti seerianumber, samamoodi ka see, kas arvutiga on kaasa müüdud operatsioonisüsteem või ei ole!
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
Geomees
HV vaatleja
liitunud: 01.03.2008
|
03.03.2008 21:02:06
|
|
|
Ikka nadi tunne on küll, kui oled pidanud endale 2 Windowsit ostma ühele arvutile ja Ordil on asjast jumala suva. Mis te ise teeksite, kui teid nii alatult tillist tõmmatakse? Läheksite poodi ja ostaksite uue Windowsi ja tänaks Ordit, et ta sind targemaks tegi? E/ selles mõttes targaks, et nüüd kontrollid, kas kleepekas on arvuti peal
|
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
03.03.2008 21:13:54
|
|
|
Ja jälle me jõuame ringiga tagasi algusesse. Geomees sa enne tõesta ,et sul see windows XP oli enne kui ordile pähe kused. Esita siis kasvõi ostuarve kurat võtaks. Ordil nüüd küll ükskõik ei ole. Nad lihtsalt EI SAA sulle uut XP-d kinkida. Kuidas sa sellest küll aru ei saa. Eriti veel kui alles kaks aastat hiljem pretensioone esitad.
Ma lähen ka homme ordi juurde nõuan neilt uut windowsit. Minul on ka nendelt arvuti ostetud. Rebin enda arvutilt XP kleepeka maha ja väidan ,et ma pole seda kunagi saanudki.
(NB ma ei ürita siinkohal väite ,et sa ise kleepeka maha kiskusid. Ma lihtsalt tahan näidata ,et kui lihtne on nii uut OP süsteemi endale nõuda.) Ja kui ordi minu nõudmist ei rahulda siis tulen HV foorumisse ja räägin mis sülg suhu toob ja ma olen kindel ,et kõik siinolijad usuksid ka mind. Ordi poolt niikuinii keegi kuulda ei võtaks.
tsitaat: |
Mis te ise teeksite, kui teid nii alatult tillist tõmmatakse? |
Ole väga ettevaatlik mis sa siin praegu seletad. praegu sa otseselt süüdistad Ordit sinu petmisest ilma ,et sa suudaksid seda TÕESTADA. Sinu kui 14 aastase noormehe jutt ei pruugi alati 100% tõsi olla. Ameerikas oleks selle jutu eest sind ammu kohtusse kaevatud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Geomees
HV vaatleja
liitunud: 01.03.2008
|
03.03.2008 21:25:59
|
|
|
-Weasel- kirjutas: |
Ja jälle me jõuame ringiga tagasi algusesse. Geomees sa enne tõesta ,et sul see windows XP oli enne kui ordile pähe kused. Esita siis kasvõi ostuarve kurat võtaks. Ordil nüüd küll ükskõik ei ole. Nad lihtsalt EI SAA sulle uut XP-d kinkida. Kuidas sa sellest küll aru ei saa. Eriti veel kui alles kaks aastat hiljem pretensioone esitad.
Ma lähen ka homme ordi juurde nõuan neilt uut windowsit. Minul on ka nendelt arvuti ostetud. Rebin enda arvutilt XP kleepeka maha ja väidan ,et ma pole seda kunagi saanudki.
(NB ma ei ürita siinkohal väite ,et sa ise kleepeka maha kiskusid. Ma lihtsalt tahan näidata ,et kui lihtne on nii uut OP süsteemi endale nõuda.) Ja kui ordi minu nõudmist ei rahulda siis tulen HV foorumisse ja räägin mis sülg suhu toob ja ma olen kindel ,et kõik siinolijad usuksid ka mind. Ordi poolt niikuinii keegi kuulda ei võtaks.
tsitaat: |
Mis te ise teeksite, kui teid nii alatult tillist tõmmatakse? |
Ole väga ettevaatlik mis sa siin praegu seletad. praegu sa otseselt süüdistad Ordit sinu petmisest ilma ,et sa suudaksid seda TÕESTADA. Sinu kui 14 aastase noormehe jutt ei pruugi alati 100% tõsi olla. Ameerikas oleks selle jutu eest sind ammu kohtusse kaevatud. |
Ma olen tegelikult 15. aastane.
Nõustun: see tillist tõmbamise väljend polnud just kõige parem, arvatavasti oli kellegi töötaja hooletusviga.Dokumendi proovin siis homme üles saada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
03.03.2008 22:06:55
|
|
|
product key on igal samal tootel sama
serial number on see, mis erineb toodetel
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
03.03.2008 22:07:20
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
product key on igal samal tootel sama
serial number on see, mis erineb toodetel |
ei ole sama
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
apelsin16
HV veteran

liitunud: 30.06.2007
|
03.03.2008 22:09:25
|
|
|
peaks mainima et ordi läpakat on suht võimatu normaalse hinna eest maha müüa
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
themm
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2004
|
03.03.2008 23:25:38
|
|
|
serial nr on üks asi ning product key on teine asi, product key on see nr millega aktiveerid wini, ja kõigil on need erinevad, kuidas sa siis aktiveeriksid windowsi kui kõigil win litsentsidel on üks ja sama võti
Eks see ole ju tegelikult ka inimese enda lollus, et ta ei taipa mida ta ostab, avastab alles paar aastat hiljem, idiootsus on ju hakata nõudma ja laimama ordit paar aastat hiljem.
Võimalik tõesti et see oli ordi viga... kuid ka inimesi on "igasuguseid", ja ma arvan et ordis käib neid "igasuguseid" päris palju, kuid minu arust on see küll suht mõttetu läbustamine siin....paar aastat peale juhtumit....mida siin enam rääkida....saad äkki varsti ise ka aru... ma siiralt loodan...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
03.03.2008 23:39:24
|
|
|
themm kirjutas: |
serial nr on üks asi ning product key on teine asi, product key on see nr millega aktiveerid wini, ja kõigil on need erinevad, kuidas sa siis aktiveeriksid windowsi kui kõigil win litsentsidel on üks ja sama võti
Eks see ole ju tegelikult ka inimese enda lollus, et ta ei taipa mida ta ostab, avastab alles paar aastat hiljem, idiootsus on ju hakata nõudma ja laimama ordit paar aastat hiljem.
Võimalik tõesti et see oli ordi viga... kuid ka inimesi on "igasuguseid", ja ma arvan et ordis käib neid "igasuguseid" päris palju, kuid minu arust on see küll suht mõttetu läbustamine siin....paar aastat peale juhtumit....mida siin enam rääkida....saad äkki varsti ise ka aru... ma siiralt loodan... |
keegi pole vastupidist väitnudki (serial vs product)
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
Geomees
HV vaatleja
liitunud: 01.03.2008
|
04.03.2008 00:14:27
|
|
|
Olgu, lõpetame selle kleepeka teema ära. Nagunii ei tule sellest midagi välja. Olen mina süüdi, kuid on ka Ordi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
04.03.2008 18:56:41
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
X-z kirjutas: |
Geomees kirjutas: |
Esiteks, kui ma Ordi arvuti koos Windowsiga ostsin, olin ma alles 12 aastane ja see oli mu esimene XP (ennem oli W95, kus ma ainult wormsi mängisin ) Ja tõesti, mul ei olnud üldse jamasid, enne 2008 aasta jaanuarit, kui pidi Windowsi uuesti peale laskma. Ja mind absoluutselt ei huvita, kas te usute, et ma ise ei tõmmanud kleepekat maha või mitte. Ja keegi mainis siin veel, et see oli ühe töötaja viga. Aga töötajad kujundavadki firma mulje. See on igatahes 100% kindel et mulle uut Windowsit Ordi poolt ei hüvitata, aga ma ei saa aru, kus ma olen viidanud sellele, et ma sooviks Windowsi hüvitamist (kuigi see oleks Ordist kena), tahtsin lihtsalt HV'lasi teavitada sellisest asjast. |
Nii et kasutasid 2 aastat ilma litsensita tarkvara. OEM tarkvara puhul peab olema kleeps arvuti küljes, vastasel juhul kasutad piraattarkvara. Selle eest on võimalik sind kriminaalvastutusele võtta nii et parem korja oma postid kokku siit ja tagasi Wormsi mängima! |
Millest sellised kurjad sõnad? Kui arvuti oli Ordist ostetud ja koos Windowsiga (arvel ka kenasti olemas), siis läheb kleepsu puudumine pigem Ordi kaela. |
Kuna klient ei suuda ordi viga tõestada tekib surnud ring ja mingisugust otsust vastu võtta pole võimalik. See on ju hoopis teine asi. Kui litsentsi pole ei tohi ka tarkvara kasutada, seda pead sa ise jälgima et sul litsens olemas oleks. Nii et see kas ordi on süüdi või mitte ei ole sellel juhul enam oluline kuna seda ei suudeta tõestada... Loogiline, kas pole. HV Guru kohta ei mõtle sa oma postituste sisu läbi...:/
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
04.03.2008 19:24:49
|
|
|
X-z kirjutas: |
Max Powers kirjutas: |
X-z kirjutas: |
Geomees kirjutas: |
Esiteks, kui ma Ordi arvuti koos Windowsiga ostsin, olin ma alles 12 aastane ja see oli mu esimene XP (ennem oli W95, kus ma ainult wormsi mängisin ) Ja tõesti, mul ei olnud üldse jamasid, enne 2008 aasta jaanuarit, kui pidi Windowsi uuesti peale laskma. Ja mind absoluutselt ei huvita, kas te usute, et ma ise ei tõmmanud kleepekat maha või mitte. Ja keegi mainis siin veel, et see oli ühe töötaja viga. Aga töötajad kujundavadki firma mulje. See on igatahes 100% kindel et mulle uut Windowsit Ordi poolt ei hüvitata, aga ma ei saa aru, kus ma olen viidanud sellele, et ma sooviks Windowsi hüvitamist (kuigi see oleks Ordist kena), tahtsin lihtsalt HV'lasi teavitada sellisest asjast. |
Nii et kasutasid 2 aastat ilma litsensita tarkvara. OEM tarkvara puhul peab olema kleeps arvuti küljes, vastasel juhul kasutad piraattarkvara. Selle eest on võimalik sind kriminaalvastutusele võtta nii et parem korja oma postid kokku siit ja tagasi Wormsi mängima! |
Millest sellised kurjad sõnad? Kui arvuti oli Ordist ostetud ja koos Windowsiga (arvel ka kenasti olemas), siis läheb kleepsu puudumine pigem Ordi kaela. |
Kuna klient ei suuda ordi viga tõestada tekib surnud ring ja mingisugust otsust vastu võtta pole võimalik. See on ju hoopis teine asi. Kui litsentsi pole ei tohi ka tarkvara kasutada, seda pead sa ise jälgima et sul litsens olemas oleks. Nii et see kas ordi on süüdi või mitte ei ole sellel juhul enam oluline kuna seda ei suudeta tõestada... Loogiline, kas pole. HV Guru kohta ei mõtle sa oma postituste sisu läbi...:/ |
siinkohal kasutatakse kliendi kohta (14a!) sõna "heauskne" ja sellega langebki kliendilt kahtlus piraattarkvara kasutamise ja omamise osas.
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
buu
HV vaatleja

liitunud: 25.10.2002
|
05.03.2008 10:35:03
|
|
|
Igatahes hinnapäringutele Ordi tegelased ei suvatse vastata Saatsin nädal tagasi meili ja tahtsin pakkumist suht korralikule komplektile enda meelest, aga vastust pole siiani saanud
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
right
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2005
|
05.03.2008 18:28:26
|
|
|
hooldus on tõsiselt aega ja suhtumine kliedisse on väga kehv. Müügi pool on kõvasti parem ja profsonaalsem
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.03.2008 19:12:26
|
|
|
right kirjutas: |
hooldus on tõsiselt aega ja suhtumine kliedisse on väga kehv. Müügi pool on kõvasti parem ja profsonaalsem |
aga kas see siis ammu selgeks ei ole saanud et enamasti ollakse esimesed pähe määrima aga pärast kui probleeme tekib ja supporti vaja siis keegi ei taha enam sinuga tegeleda kuna raha juba käes.
ehk siis müügi osakond teenib ju reaalselt kasumit firmale sisse (raha, raha kõige tähtsam alati kõigest missest et ta ainult üks täis soditud paber on) aga garantii toob ainult kahjumit vms "probleeme".
Aga ordi garantii minuarust see kõige hullem nüüd kah ei ole enda kogemuse põhjal... on kõvasti sitemaid kogemusi olnud (näiteks vanasti ML garantiiga).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
05.03.2008 19:20:33
|
|
|
angel kirjutas: |
Aga ordi garantii minuarust see kõige hullem nüüd kah ei ole enda kogemuse põhjal... on kõvasti sitemaid kogemusi olnud (näiteks vanasti ML garantiiga). |
MLA's on nüüdseks vähemalt hakatud hindama garantii rolli üldise mainekujunduse osana (mulle on vähemalt selline mulje jäänud).
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.03.2008 19:26:27
|
|
|
mäletan ainult seda et kui sügisel ühel inimesel oli tõsiselt kiiresti ühte läpparit vaja korda saada (ml oma) siis venitati kah asjaga ML i poolt. Seda kas ta maksis selle "võtke kohe tööse" värgi ära ei mäleta igatahes nagu tigu tehti mingit kuramuse ketta vahetust
(ketas oli piixus mis piixus, ise testisin ja peale paari min hdd testi viskas vigu jms jura)
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
05.03.2008 19:34:41
|
|
|
angel kirjutas: |
mäletan ainult seda et kui sügisel ühel inimesel oli tõsiselt kiiresti ühte läpparit vaja korda saada (ml oma) siis venitati kah asjaga ML i poolt. Seda kas ta maksis selle "võtke kohe tööse" värgi ära ei mäleta igatahes nagu tigu tehti mingit kuramuse ketta vahetust
(ketas oli piixus mis piixus, ise testisin ja peale paari min hdd testi viskas vigu jms jura) |
on selline asi nagu järjekord. ning "võtke kohe tööse värgi" kaste on ka järjekorras
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
05.03.2008 19:36:21
|
|
|
Tegelikult on elu selline, et kui kõik hooldus- ja garantiiosakonnad käituksid nii, nagu kliendid oma unelmates näeksid, siis ahelreaktsioonina tõstaks see toodete hindu.
Ehk siis... kuidas müüja firmal on õigus talitada tootega peale garantiiremonti, määrab tarnijaga sõlmitud kokkulepe. Kui tarnija pmst krediteerib kõik, mis talle saadetakse, on müüjal lihtne, vahetab ringi ja asi ants. Kahjuks selliseid tarnijaid naljalt ei leia, seetõttu saadetakse asi maaletoojale ja seal siis kui saadetakse uus, saab lõpptarbija ehk klient ka uue. Seni, kuni ei ole seaduseid, kuidas reguleerida maaletoojate ja jaemüüjate suhteid, kannatabki lõpuks klient, sest ka müüja ei taha kahjumit kannatada, pealegi ei ole Eesti klientuur ka alati kõige ausam. Kui nüüd müüjad hakkaksid alati kliendile vastu tulema ja see firma finantsolukorrale negatiivselt mõjuks, siis tõstetaks paratamatult kauba hinda. Samas ei saa, sest konkurent müüb odavamalt.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.03.2008 19:55:30
|
|
|
ei oleks midagi... firma lihtsalt teeniks natuke vähem kasumit muud midagi... firma põhimõtte on suurt kasumit sisse tuua ja punkt. Need kes suurt kasumit taga ei aja on vähe.
Seda usun et ka tarnijad võivad keerata jms jura juhtuda ehk siis egas ma poodi täielikult ei süüdista. Lihtsalt sageli on viga selles et müüma on poed esimesed aga pärast kui supporti vaja siis vingutakse et ise süüdi... loll oled vms (igaüks mõtleb endale ise sobiva käitumise supporti poolt välja). Kui ei suudeta korralikult asja töös hoida siis ei tasu ka nii palju müüa ja neid arvuteid valmis klopsida. Ning kusagile tuleks ka tõmmata kvaliteedi piir et X väärtusega sitta pood sisse ei võta ega müü.
Pealegi kui kliendiga korralikult rääkida osatakse siis lahenevad ka enamus probleeme... osad lihtsalt on sellise who gives a F suhtumisega. Ehk siis kui ei osta tõmba na'ui siit.
Ma ütleks selle kliendi aususe kohta seda et: sageli ei ole kumbki üldse aus... ise tunda saanud ja on valusaid piixe kohanud.
(ps: enne kui keegi kõrri kargab siis see jutt oli üldistav ja ei käinud kõik otseselt ordi kohta)
ordi garantii kohta (kui paar korda viimati kogemata sattusin sinna kahtlaste juppide pärast) käis ainult see asi rämedalt pinda et garantii remondis (tallinnas) on kaks teenindaja istekohta (ehk siis kes võtavad arvuteid vasta, annavad jne teenindus garantii osas).... aga mix piixu pärast ainult üks seal õhtuti rabama pidi oli müstika
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
05.03.2008 20:18:11
|
|
|
Ja garantii osakondi pole ka vist erit mõtet võrrelda. Igal inimesel on alati garantiiga erinev kogemus. Kel läheb asi libedamalt kel aga keerulisemalt. See kõik oleneb miljonist pisiasjast. Kaasa arvatud ka inimlikud faktorid. Paljud on Ordi garantiiga rahul ja kiidavad kuid samas on paljusid ka neid kes ei ole rahul. Niipalju kui inimesi nii palju ka arvamusi.
Mis müümisse puutub siis müüja ainult müüb. Tema saab tasu selle pealt mis ta maha müüb. Mida rohkem müüb seda rohkem saab tasu. Kui tema müüdud asjaga probleeme tekib siis suunatakse ta garantiisse. Garantii tehnik ainult parandab. Leiab arvutis vea ja asendab selle terve detailiga. Tema saab tasu selle pealt kui palju arvuteid ta parandab. Võibolla sellepärast jääbki kliendile mulje ,et garantii tehnik on halb klienditeenindaja. Ega klient ei pruugi alati heas tujus ka olla kui helistab ja võib ka vahest rumalaid küsimusi ja nõudmisi esitada.
Teenindaja teenib raha selle pealt kui hästi ta klientidele pähe määrida suudab. Selleks on vaja häid suhtlusoskusi.
Tehnik teenib raha selle pealt kui hästi ta arvuteid parandab. Suurem osa nendest ei pruugigi olla suurem asi suhtlejaid.
Aga on ka erandeid. Maailm ei ole must ja valge. Seda tõestab ka osati mõttetuks muutunud HV vaidlused ,et kes parem on.
tsitaat: |
ei oleks midagi... firma lihtsalt teeniks natuke vähem kasumit muud midagi... firma põhimõtte on suurt kasumit sisse tuua ja punkt. Need kes suurt kasumit taga ei aja on vähe. |
Ja need firmad pahatihti rabelevad ka selle küüsis ,et tihedas konkurentsis kasumit saada.
tsitaat: |
Kui ei suudeta korralikult asja töös hoida siis ei tasu ka nii palju müüa ja neid arvuteid valmis klopsida. Ning kusagile tuleks ka tõmmata kvaliteedi piir et X väärtusega sitta pood sisse ei võta ega müü. |
Kahjuks seda piiri ei ole. Jällegi tahetakse rämedat kasumit. Kui üks firma müüb odavat EQS emaplaadiga masinat mis tavaliselt praak on siis peab teine ka seda müüma ,et hoida arvutit samas hinnaklassis.
tsitaat: |
Pealegi kui kliendiga korralikult rääkida osatakse siis lahenevad ka enamus probleeme... osad lihtsalt on sellise who gives a F suhtumisega. Ehk siis kui ei osta tõmba na'ui siit. |
Vale. On väga palju normaalseid inimesi. Aga kuna tegu on siiski garantiiga siis on ka palju vihaseid kliente kes karjuvad. Vähese klienditeeninduse oskusega tehnik võib hätta jääda.
Ja see üks klienditeenindaja on neil sellepärast ,et arvatavasti ei taha keegi sinna tööle minna. Töö on ikkagi raske. Sa ei pea 8 tundi asju müüma vaid pead 8 tundi probleeme lahendama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.03.2008 20:36:06
|
|
|
need vihased karjuvad kliendid kes ilma põhjuseta kriiskavad võiks piixu kerida ma alati üritanud igatpidi rahulikult asjad ära ajada... ükskõik kui M seal teiselpool on.
ps: kui töö on raske ja käib üle jõu siis keegi ei käse sul seal töötada... seega ei ole vabandus et pead "probleeme lahendama". Egas keegi seal 8h jutti istuma peaks... võiks mingi vahetuste kaupa aka 2 paari X ajani siis 2 paari Y ajani. Lihtsalt väga FUN oli seal seista kella 16:45 ajal higises ja lämbes ruumis ning oodata järjekorras + kui teenindaja kahtlaselt venib... venigu aga tulgu siis teine kah kõrvale venima mis ta seal üksi nende tigedate pilkude all peab olema
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|