Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
02.03.2008 14:56:30
|
|
|
Beaver kirjutas: |
smurfer anna andeks aga tavakasutaja või mitte on kaks aasta ikka liiga pikk aeg et kisa tõsta.Kui nüüd vaadata seda läbi firma silmade,kujutan ette kui palju masuurikaid käib seal ja nõuab igasugu asju välja,võimalik et see kleeps anti talle niisama kaasa võimalik et ta suutis selle ära kaotada,võimalik et see kadus ära,võimalik et seda ei antud või unustati anda.Midagi välistada ei saa kuid see ei ole firma viga kui inimene seda nii hilja märkab.Siin ei aita enam miski. |
lihtsalt seda tahtsin rõhutada, et igale probleemile peab lähenema individuaalselt, mitte lahmima sitiilis "ah, meil käib siin päevas 100 pätti ja kaaki igast staffi välja petmas - ega sa kah nagunii targem pole"
Iseasi, kas selleks individuaalseks lähenemiseks ressurssi jätkub.
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
Geomees
HV vaatleja
liitunud: 01.03.2008
|
02.03.2008 15:00:34
|
|
|
Seda kleepekat pole olnudki, nad unustasid selle peale panna. Ja kui ma vaatan enda praegust kleepsu, siis seda on küll väga raska maha tõmmata, on arvatavasti mingisuguse kangema liimiga küljes. Rääkige mis tahes, aga mina pole seda kleepekat Ordist saanud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
02.03.2008 15:06:54
|
|
|
kleepekas ju isegi disainitud nii et ei oleks võimalik ühes tükis maha saada
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
02.03.2008 15:11:44
|
|
|
Henrik kirjutas: |
Mismõttes, võti ju ongi kõige olulisem. |
tegelikult on kõige olulisem see, et sa litsentsi ostnud oleksid... ja seaduse järgi on ostu-müügilepingut tõendavaks dokumendiks arve... Microsoftist peaks arve alusel ka võtme saama minu teada, kui suudad ära tõendada, et ostsid, aga kleepsu ei antud...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 15:59:42
|
|
|
Geomees kirjutas: |
Seda kleepekat pole olnudki, nad unustasid selle peale panna. Ja kui ma vaatan enda praegust kleepsu, siis seda on küll väga raska maha tõmmata, on arvatavasti mingisuguse kangema liimiga küljes. Rääkige mis tahes, aga mina pole seda kleepekat Ordist saanud. |
Oli kleeps või ei olnud. Igatahes kaks aastat on nüüd mõõdas. Ordile pretensioone esitada on mõttetu. Liiga palju aega on mõõdas. Isegi siis kui tegemist oli Ordi veaga siis pole enam midagi teha. Järgmine kord oled targem ja vaatad kas litsentsi kleeps on olemas. Individuaalselt igale probleemile läheneda on mõttetu. Niipea kui ordi garantii osakond üritab seda teha siis kasvavad järjekorrad suureks ja siis jälle kisa lahti.
Ordi ei ole selles süüdi ,et neil kaks aastat tagasi töötas keegi kes "võib olla" unustas kleepida kleepeka arvuti peale. Sina kui klient ka asjast mitte midagi ei taibanud. Kaks aastat on mõõdas ja mine võta nüüd kinni kellel õigus oli. Arvutitehniku asi ei ole hakata uurima kas kliendile pandi see kleeps peale või mitte. Arvutitehnik täidab kindlaid ettekirjutisi. Kui kleepsu pole ja kleepekat ei esitata siis ei hakata midagi tegema. Kui klient väidab ,et tal kaks aastat tagasi ostetud arvutil ei pandudki seda kleepekat siis no andke andeks. Tehnik ei hakka selle peale aega raiskama vaid võtab kohe järgmise arvuti ette kuna HV foorumis inimesed räägivad ,et järjekorrad on suured ja nad üritavad oma tööd paremini teha ,et järjekorrad väiksemad oleksid
ja Ordit kui terviklikult pole ka mõtet süüdistada. Sa üldistad kogu firmat ainult sellepärast ,et keegi kunagi aastaid tagasi tegi sinu väitel mingi vea. Juhul kui tegu oligi Ordi töötaja veaga siis kahjuks ei ole aeg nii kaugel ,et saaks panna robotid tööle kes kunagi mingeid vigu ei tee.
Sina võta seda kui koolituskulusi. Maksid nüüd küll uue windowsi litsentsi eest. Aga nüüd on sul vähemalt elu aeg meeles et arvutil peab olema peal windowsi litsentsi kleebis.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
02.03.2008 16:58:12
|
|
|
Beaver kirjutas: |
smurfer anna andeks aga tavakasutaja või mitte on kaks aasta ikka liiga pikk aeg et kisa tõsta.Kui nüüd vaadata seda läbi firma silmade,kujutan ette kui palju masuurikaid käib seal ja nõuab igasugu asju välja,võimalik et see kleeps anti talle niisama kaasa võimalik et ta suutis selle ära kaotada,võimalik et see kadus ära,võimalik et seda ei antud või unustati anda.Midagi välistada ei saa kuid see ei ole firma viga kui inimene seda nii hilja märkab.Siin ei aita enam miski. |
Oled ordis tööline? Garantii osakonnas?
Ja ära nüüd hakka siin tagasi ajama midagi...
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
02.03.2008 17:11:35
|
|
|
btw: neid kleepse saab vabalt tervelt maha võtta - kahe minuti töö
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
02.03.2008 17:16:24
|
|
|
-Weasel- kirjutas: |
Geomees kirjutas: |
Seda kleepekat pole olnudki, nad unustasid selle peale panna. Ja kui ma vaatan enda praegust kleepsu, siis seda on küll väga raska maha tõmmata, on arvatavasti mingisuguse kangema liimiga küljes. Rääkige mis tahes, aga mina pole seda kleepekat Ordist saanud. |
Oli kleeps või ei olnud. Igatahes kaks aastat on nüüd mõõdas. Ordile pretensioone esitada on mõttetu. Liiga palju aega on mõõdas. Isegi siis kui tegemist oli Ordi veaga siis pole enam midagi teha. Järgmine kord oled targem ja vaatad kas litsentsi kleeps on olemas. Individuaalselt igale probleemile läheneda on mõttetu. Niipea kui ordi garantii osakond üritab seda teha siis kasvavad järjekorrad suureks ja siis jälle kisa lahti.
Ordi ei ole selles süüdi ,et neil kaks aastat tagasi töötas keegi kes "võib olla" unustas kleepida kleepeka arvuti peale. Sina kui klient ka asjast mitte midagi ei taibanud. Kaks aastat on mõõdas ja mine võta nüüd kinni kellel õigus oli. Arvutitehniku asi ei ole hakata uurima kas kliendile pandi see kleeps peale või mitte. Arvutitehnik täidab kindlaid ettekirjutisi. Kui kleepsu pole ja kleepekat ei esitata siis ei hakata midagi tegema. Kui klient väidab ,et tal kaks aastat tagasi ostetud arvutil ei pandudki seda kleepekat siis no andke andeks. Tehnik ei hakka selle peale aega raiskama vaid võtab kohe järgmise arvuti ette kuna HV foorumis inimesed räägivad ,et järjekorrad on suured ja nad üritavad oma tööd paremini teha ,et järjekorrad väiksemad oleksid
ja Ordit kui terviklikult pole ka mõtet süüdistada. Sa üldistad kogu firmat ainult sellepärast ,et keegi kunagi aastaid tagasi tegi sinu väitel mingi vea. Juhul kui tegu oligi Ordi töötaja veaga siis kahjuks ei ole aeg nii kaugel ,et saaks panna robotid tööle kes kunagi mingeid vigu ei tee.
Sina võta seda kui koolituskulusi. Maksid nüüd küll uue windowsi litsentsi eest. Aga nüüd on sul vähemalt elu aeg meeles et arvutil peab olema peal windowsi litsentsi kleebis.  |
Tegelikult vastutab asja eest ikkagi ORDI, oli neil tööl ilmeksimatu eksiv robot või ilmeksimatu eksiv inimene. Vastavalt garantiiajale on ka ORDI'l kohustus probleemiga tegeleda! Ja personaalselt! Ja kui ei tegele, siis lähebki maine alla ja kogu lugu! Ja HV foorumis räägivad inimesed sellepärast, et nad tunnevad, et nendega on ORDI's kas viisakalt/hästi või siis viisakalt/üleolevalt/ülbelt/halvasti käitutud.
Skeptik kirjutas: |
btw: neid kleepse saab vabalt tervelt maha võtta - kahe minuti töö  |
Saab, aga seda nimetatakse antud kontektis juba seaduse rikkumiseks ja seda me kallistest kaasfoorumlastest ju ei eelda
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
02.03.2008 17:25:21
|
|
|
Väikeste firmade puhul saab läheneda igale asjale personaalselt, uurida iga kliendi muret kasvõi aasta otsa, peaasi, et ta rahul oleks, suurte puhul ei ole asi enam nii lihtne. Kui ühele teed mingi järeleandmise, siis ta kinldasti räägib sellest kuskil, kes jälle räägivad seda edasi, ühesõnaga varsti hakkab neid tahtjaid rohkem olema. Kas keegi üldse oskab nimetada mõnda suuremat ettevõtet, kelle kohta pole kunagi pretensioone olnud?
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 17:30:42
|
|
|
Ordi garantii kehtib ainult riistvaralisele korrasolekule. Kui arvuti on füüsiliselt korras siis on kõik OK. Kõik muu tarkvaraga seonduvad probleemid ei ole garantii teema. Ja ammugi ei pea Ordi hakkama mingeid imetrikke tegema ja üritama uurida kas kliendil oli arvuti peal (mis talle kaks aastat tagasi müüdi) litsentsi kleebis või mitte. Seda asja ei võta enam kusagilt kinni.
Ühtegi lahendust Ordi kliendile pakkuda ei saa kui klient ei suuda tõestada ,et tal seda kleepekat tõepoolest peal ei olnud. Mis sa arvad mis peaks Ordi lahendus olema??? Vabandama kliendi ees ja talle tasuta uue litsentsi peale panema. (saan aru kui tegemist oleks äsja müüdud arvutiga) Siis hakkaks tulema igasuguseid sibulaid kes ka väidavad ,et neil oli ostes kunagi midagi tegemata.
Klient võib küll suure jutuga siia foorumisse tulla ja öelda ,et talle tehti liiga.
Ja olgem ausad. Suurem osa siin foorumis kirjutajad on siin ainult sellepärast ,et Ordit täis sittuda. Ordil on ka väga palju rahul olevaid kliente. Mitmeid kordi rohkem kui mitterahul olevaid. Kuid need rahulolevad kliendid ei käi kahjuks kiitmas neid siin. Siin käivad ainult täissittujad. Ja sellepärast võibki mõnele mulje jääda ,et tegemist on ülbe firmaga keda kliendi probleemid ei huvita.
Huvitavad küll probleemid kui klient on ka suuteline mingit lahendust välja pakkuma. See jutt ,et mul varem ei olnud ja miks te ei pannud, pange nüüd mulle uus ja tasuta või muidu lähen HV-sse kakale ei aita küll kedagi.
Ma arvan ,et Ordi ei saa siin mitte midagi enne teha kui klient ei ole ära tõestanud ,et tal tõepoolest ei olnud seda kleepekat seal peal. Suurim probleem asja juures ongi see ,et ajast on mõõdas juba kaks aastat. Oleks kaks kuud mõõdas olnud siis võib olla oleks Ordi saanud asja uurida veel.
viimati muutis -Weasel- 02.03.2008 17:33:11, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
02.03.2008 17:31:39
|
|
|
-Weasel-, Ordil kui OEM'il on kohustus veenduda et see kleeps oleks enne kliendile üle andmist omal kohal (kasti välisküljel)
kui see seal ei ole, siis on ordi litsentsitingimusi rikkunud
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
02.03.2008 17:37:44
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
-Weasel-, Ordil kui OEM'il on kohustus veenduda et see kleeps oleks enne kliendile üle andmist omal kohal (kasti välisküljel)
kui see seal ei ole, siis on ordi litsentsitingimusi rikkunud |
nagu üks räägib aiast ja teine aiaaugust. Kindlasti on arvutitootjal see kohustus, aga 2a pärast ei saagi enam midagi nõuda. Pretensiooniesitamise õigus on ka selleks ajaks läbi. Arvuteid, mis on koos garantiiklepsuga müüdud, mille puhul klepsu avamine oluliselt piirab garantiid, siis sealgi on pidevalt vaidlusi, et näe klepsu ei olnudki ja/või vist ise tuli lahti. Samas kui keegi aasta-kaks hiljem tuleb sellise jutuga, siis tõenäosus on suurem faktil, et see on ikkagi enda poolt või siis kellegi tuttava abiga lahti kistud. Kunagi ei saa välistada võimalust, et tegelikult ongi kliendil õigus, aga kui anda kõikidele õigus automaatselt, siis tõuseksid ilmselt arvutite hinnad, et mitte kahjumisse jääda.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 17:43:08
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
-Weasel-, Ordil kui OEM'il on kohustus veenduda et see kleeps oleks enne kliendile üle andmist omal kohal (kasti välisküljel)
kui see seal ei ole, siis on ordi litsentsitingimusi rikkunud |
Oeh Jälle mingi ekspert kargas välja ja räägib hoopis teisest asjast. Eriti veel siis kui ei suudeta tõestada ,et Ordi OEM-i rikkus.
Vaadake kui kerge on firma mainet alla tirida. Piisab ainult ühest inimest kes väidab ,et talle kaks aastat tagasi müüdi ilma kleepsuta ja nüüd hakkavad jutud käima ,et ORDI rikub OEM tingimusi
viimati muutis -Weasel- 02.03.2008 17:44:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
02.03.2008 17:47:06
|
|
|
no siiski on ordi süüdi, aga ei saa enam karistada kuna pretensioonide esitamise aeg on möödas
(eeldusel et siis ordi jättis ka reaalselt panemata)
igal juhul ei saaks sellist asja enam kuhugi kaebusena esitada (st, kohus ei võtaks vastu)
ainus, kellele nüüd võib loota on microsofti enda tugi, et ehk annab neilt välja võluda uue võtme (või kui sul vana võti on veel alles (pole wini ära kustutanud), siis saaks tolle vastu uue)
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 17:47:27
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
no siiski on ordi süüdi, aga ei saa enam karistada kuna pretensioonide esitamise aeg on möödas
(eeldusel et siis ordi jättis ka reaalselt panemata)
igal juhul ei saaks sellist asja enam kuhugi kaebusena esitada (st, kohus ei võtaks vastu) |
no siiski on klient süüdi, aga ei saa enam käru keerata kuna pretensioonide esitamise aeg on möödas
(eeldusel ,et klient ise võttis selle kleepeka maha)
igal juhul ei saa ta enam kaebust esitada. (kohtusse 1000 kroonise litsentsi probleem vaevalt jõuab)
ise ka saad aru ,et jälle süüdistad sa aluseltult Ordit ilma ,et teaksid 100% fakte. Võibolla on kliendil õigus võibolla on Ordil õigus. Me ei saa seda kunagi teada.
Ja siis no ikka Ordit sa hetkel süüdistada ei saa. (juhul kui sa selgeltnägija ei ole)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
02.03.2008 18:14:36
|
|
|
kas keegi selgitaks mulle, miks inimesel ei või 2+ aastat xp arvutis olla, ilma et tekiks vajadus reinstalli või kleepeka uurimise järgi?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
02.03.2008 18:26:18
|
|
|
-Weasel- kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
-Weasel-, Ordil kui OEM'il on kohustus veenduda et see kleeps oleks enne kliendile üle andmist omal kohal (kasti välisküljel)
kui see seal ei ole, siis on ordi litsentsitingimusi rikkunud |
Oeh Jälle mingi ekspert kargas välja ja räägib hoopis teisest asjast. Eriti veel siis kui ei suudeta tõestada ,et Ordi OEM-i rikkus.
Vaadake kui kerge on firma mainet alla tirida. Piisab ainult ühest inimest kes väidab ,et talle kaks aastat tagasi müüdi ilma kleepsuta ja nüüd hakkavad jutud käima ,et ORDI rikub OEM tingimusi  |
Vaata, siinkohal tuleb jälle see koht, kus on vaja personaalset lähenemist, kui ORDI läheneb sellele küsimusele stiilis "meil poogen, me ei saa kõigiga personaalselt tegeleda" siis ongi kunagise Kõhhi maine käes.
PS. Ise olen ORDI'ga igatepidi rahul va. garantii (MLA garantiiga öö ja päev!)
|
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 20:06:51
|
|
|
Vaata, nagu korduvalt olen varem maininud. Siinkohal võib personaalset lähenemist harrastada nii kaua kui vaja. Sellele olukorrale on ainult kaks lahendust. Kas anda kliendile uus XP või mitte anda. Mõlemal korral on ORDI kaotaja. Kui ORDI annab uue XP siis on klient rahul sai uue tasuta windowsi. Jutud lähevad liikvele ja siis tulevad juba igasugused muud inimesed ka "oma" asju nõudma. (Tulevad välja ka kõik sellised kliendid kellel kass windowsi kleepeka ära tiris ja ,et miks neile samasugust järeleandmist ei tehtud) Kui jällegi mitte anda XP siis tuleb klient siia laitma ,et temaga käituti halvasti.
Ma ei usu ,et Ordi läheneb kliendi muredele stiilis ,et neil on poogen. Nad ei saa kliendile uut XP ju kinkida. Klient lihstalt tunneb ,et ordil on ükskõik kuna talle ei tuldud vastu nii nagu ta lootis. Sellest ka tulemus ,et siia tullakse kaebama kohe ilma ,et suudetaks oma fakte tõestada.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
02.03.2008 20:22:31
|
|
|
lõoetame selle vaidluse ära... ma müün kellelegi siit ilusti arvega iPodi... on ilus karp, kõik vajalik sees jne.. aga iPodi pole... mida teie teete... lepite, et asi on kooliraha ja kõik?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beaver
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 20:26:01
|
|
|
smurfer kirjutas: |
-Weasel- kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
-Weasel-, Ordil kui OEM'il on kohustus veenduda et see kleeps oleks enne kliendile üle andmist omal kohal (kasti välisküljel)
kui see seal ei ole, siis on ordi litsentsitingimusi rikkunud |
Oeh Jälle mingi ekspert kargas välja ja räägib hoopis teisest asjast. Eriti veel siis kui ei suudeta tõestada ,et Ordi OEM-i rikkus.
Vaadake kui kerge on firma mainet alla tirida. Piisab ainult ühest inimest kes väidab ,et talle kaks aastat tagasi müüdi ilma kleepsuta ja nüüd hakkavad jutud käima ,et ORDI rikub OEM tingimusi  |
Vaata, siinkohal tuleb jälle see koht, kus on vaja personaalset lähenemist, kui ORDI läheneb sellele küsimusele stiilis "meil poogen, me ei saa kõigiga personaalselt tegeleda" siis ongi kunagise Kõhhi maine käes.
PS. Ise olen ORDI'ga igatepidi rahul va. garantii (MLA garantiiga öö ja päev!)  |
Personaalselt suudavad klientidega tegeleda ainult väikesed firmad ala FIE,OÜ jne. kelle klientuuri baasid on väikesed,kui nüüd süüdistada suurt firmat "kuid te ei suuda personaalselt läheneda ja uurida seda probleemi" kriteerium on siiski (2 aastat) siis andke andeks.Siin sellest edasi diskuteerida kes kelle ülelasi on juba mõttetu ja absurdne.Ühelt poolt võiks Ordi vastu tulla ja väljastada uue litsentsi "aga miks peaks" kuna möödas on kaks aastat.
See ongi,kui klient lootis ühte aga sai teist kohe karjutakse.Aga positiivsest kogemustets ei kirjuta keegi sest keegi ei viitsi.
Ma saaks aru kui oleks järgmisel päeval kohe märganud või nädal möödas siis oleks kinldasti suutnud probleemi lahendada.
Mõttetu hala ei midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 20:26:33
|
|
|
mks kirjutas: |
lõoetame selle vaidluse ära... ma müün kellelegi siit ilusti arvega iPodi... on ilus karp, kõik vajalik sees jne.. aga iPodi pole... mida teie teete... lepite, et asi on kooliraha ja kõik? |
Hehee koomik. Ok ma ostan sinult Ipodi. Tulen kaks aastat hiljem sinu juurde tagasi ja ütlen. "Kuule see ipod mis sa mulle kaks aastat tagasi müüsid oli tühja karbiga. Ole hea mees ja anna mulle uus Ipod. Sest kui sa ei anna lähen ma HinnaVaatluse foorumisse ja kakan su täis"
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
02.03.2008 20:27:32
|
|
|
Beaver, see, et ei jõua iga kliendiga personaalseks minna ei tähenda et seda ei peaks isegi püüdma
AS olemine ei anna õigust kohe kliendile pikalt vilistada
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Weasel-
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 20:29:13
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Beaver, see, et ei jõua iga kliendiga personaalseks minna ei tähenda et seda ei peaks isegi püüdma
AS olemine ei anna õigust kohe kliendile pikalt vilistada |
Ole hea ja loe nati eespoolt. Personaalseks minna või mitte. Sellele probleemile on ainult 2 lahendust.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Beaver
HV vaatleja

liitunud: 29.02.2008
|
02.03.2008 20:30:49
|
|
|
PS. Ise olen ORDI'ga igatepidi rahul va. garantii (MLA garantiiga öö ja päev!)
Mina olen kah poolte poodidega rahul väljaarvatud nende garantii osakondadega.
Kes ikka tahab et nende asjad katki lähevad ja oodata mailmatuma kaua aega.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
02.03.2008 20:39:58
|
|
|
-Weasel-, ja ka mina märkisin ära et ordi ei ole kohustatud lillegi liigutama antud juhtumi korral
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|