Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Riistvara »  Järjekordne laserhiir mänguritele - Saitek Cyborg märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 07.11.2007 15:19:33 vasta tsitaadiga

tumbuser kirjutas:
Piip kirjutas:
teeks mingi testi, kus mitte-just-väga-profile mängurile rullikuga hiire, siis mõne korraliku optilise, mingi odavama otsa laseri, keskmise laseri ja siis näiteks selle 4000dpi hiire.
ja laseks tal mingit mängu mängida iga hiirega tund aega. ma miskiprärast arvan, et alates korralikust optilisest kuni selle super-hüper-eliit hiireni te mängudes mingit erilist märgatavat vahet ei näe.
see on umbes sama hea müügiteema tegelikult juba, kui digikaamerate megapikslid. mida rohkem, seda uhkem


Shooteris saab eelise mängija, kes väiksema hiireliigutusega jõuab kiiremini 180 kraadi oma tuki otsa pöörata, mida rohkem dpi-sid seda vähem sebimist. Ja kui ongi overkill, siis selle kohapealt vanarahvas ütles, et egas küll küllale liiga ei tee.
shooteris saab eelise mängija, kes suudab oma sihikut täpsemini hoida vajalikus kohas
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2007 16:22:15 vasta tsitaadiga

... hea hiir annab üsna palju juurde ja seejuures pole DPI üldse peamine, see mängib küll mingi piirini rolli, kuid märksa tähtsam on olnud minu jaoks, kuidas hiir käes istub, kuidas on paigutatud nupud ja kindlasti ka hiire kaal. Kõrge DPI on ka omamoodi nuhtluseks, kuna selle potentsiaali ära kasutamiseks on vajalik vastav hiirematt, millega hiire sensor võimalikult väheste vigadega suhelda oskaks. Mängurid aga kindlasti teavad, et üks matt ei kõlba kõigi hiirte jaoks ja seda olenemata, kui kallis see on. 4000DPI on tegelikult juba naeruväärne, selleks peaks olema reso ikka ülikõrge ja käsi pea-aegu nagu robotil, et selle kasutegurit keegi ära suudaks kasutada ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 07.11.2007 18:19:24 vasta tsitaadiga

Chuck Norrise käsi peaks olema icon_wink.gif
_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tumbuser
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.12.2004




sõnum 07.11.2007 20:01:56 vasta tsitaadiga

fredd kirjutas:
180 kraadi pööramine on küll väikseim asi mille üle muretseda, aga mängida sa ikka ei oska eriti kui sa mängid 4000 dpi'ga ja sihik väriseb nagu vanainimese käsi. (ps. keegi ei keela sul sensitivity't juurde keerata kui tahad 180 kraadi kiiresti pöörata nagu varem mainitud)
samas sellistes mängudes kus skilli vaja pole nagu näiteks battlefield või mõni muu mäng, kus on tankid and whatnot võibolla võidab tõesti see, kes 180 kraadi suudab pöörata. (naljakas)


veel mainiks ära, et kui kasutad 2000 dpi jne, siis pead panema madalama sensitivity, et su hiir liiga kiire poleks. see omaette tekitab negative accel'it ja igasugune accel on halb, kuna su hiire kiirus pole kunagi sama ning sa ei suuda sellega harjuda, isegi kui mängid oma valitud mängu pikemat aega.



ega see vanainimese hiir kah pole ju ja toolis istudes käsi ei värise kui pole just kõrtsist, trennist või sepikojast tulnud. Sensitivity peale? Aga kas pärast seda mitte odavhiire täpsus ei kannata: kursor hakkab jõnksudega liikuma? Kui aga kõrge DPI-ga hiirt kasutada koos sama firma parima hiirematiga ja kui mängus kasutada suure tuletihedusega riista, saab ju parema tulemuse?

_________________
"The computer says I need to upgrade my brain to be compatible with the new software."



.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2007 20:10:56 vasta tsitaadiga

tumbuser kirjutas:
fredd kirjutas:
180 kraadi pööramine on küll väikseim asi mille üle muretseda, aga mängida sa ikka ei oska eriti kui sa mängid 4000 dpi'ga ja sihik väriseb nagu vanainimese käsi. (ps. keegi ei keela sul sensitivity't juurde keerata kui tahad 180 kraadi kiiresti pöörata nagu varem mainitud)
samas sellistes mängudes kus skilli vaja pole nagu näiteks battlefield või mõni muu mäng, kus on tankid and whatnot võibolla võidab tõesti see, kes 180 kraadi suudab pöörata. (naljakas)


veel mainiks ära, et kui kasutad 2000 dpi jne, siis pead panema madalama sensitivity, et su hiir liiga kiire poleks. see omaette tekitab negative accel'it ja igasugune accel on halb, kuna su hiire kiirus pole kunagi sama ning sa ei suuda sellega harjuda, isegi kui mängid oma valitud mängu pikemat aega.



ega see vanainimese hiir kah pole ju ja toolis istudes käsi ei värise kui pole just kõrtsist, trennist või sepikojast tulnud. Sensitivity peale? Aga kas pärast seda mitte odavhiire täpsus ei kannata: kursor hakkab jõnksudega liikuma? Kui aga kõrge DPI-ga hiirt kasutada koos sama firma parima hiirematiga ja kui mängus kasutada suure tuletihedusega riista, saab ju parema tulemuse?
ma ei viitsi sinuga edasi vaielda, ehk lõpetame offtopicu icon_razz.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
386
Kreisi kasutaja
386

liitunud: 09.11.2003




sõnum 07.11.2007 23:05:29 vasta tsitaadiga

Hiir pole essugi. Vaadake antud firma uut klaviatuuri!
http://www.engadget.com/2007/11/03/saitek-offers-up-cyborg-keyboard-for-the-gamer-in-you/

Ise oman Saiteki mingit juhtmevaba mängupulti. Tigedalt nägin sellega vaeva. Pole teab mis usaldusväärne firma...

_________________
Minu klaviatuur vihkab mind...
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 07.11.2007 23:20:54 vasta tsitaadiga

Keegi on Death Star'st selle klaveri pihta pannud.
_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mambo10
HV kasutaja

liitunud: 31.07.2002




sõnum 08.11.2007 00:33:49 vasta tsitaadiga

Endiselt tunnetan, et pean veel korra mainima tõsiasja, et uue "vinge" klaviatuuri või hiire soetamine ei anna teile vähemalt mängudes mitte midagi juurde peale psüühilise poole ( uus asi ja tundub vähemasti, et läheb kordades paremini)- asi siis juhul muidugi, kui vana raud on töökorras.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 08.11.2007 16:04:02 vasta tsitaadiga

Sain G9 kätte. Täitsa mõnus hiir tundub vähemalt esialgu olevat. Väike pilt ka võrdluses MX1000'ga:


_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2007 16:44:00 vasta tsitaadiga

tundub nagu hiirel oleks väike puue, aga ok icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marut6bi
HV vaatleja
marut6bi

liitunud: 01.06.2004




sõnum 08.11.2007 22:45:16 vasta tsitaadiga

Ideaalne näide pöidlaühiskonna toetamisest ja arenemisest.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2007 22:56:05 vasta tsitaadiga

Kui palju DPI-d vaja on erinevate tundlikkuste ja resolutsioonide korral (eeldusel, et mingit accelerationit ei ole), saab vaadata siit: http://www.mikofoto.net/ae/calculator2.php
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 09.11.2007 00:39:48 vasta tsitaadiga

Väike OT , aga palun ärge nüüd näkku lööge ja ärge hakake ka targutama a'la et ise muretseb endale sellise gaming hiire ja ei tea elementaarseid asju. Jah, ma tõesti ei saa päris täpselt neile pihta ning kuna ma mingi hardcore gamer ei ole, siis pole ka kunagi huvitanud hiirte spetsiifika, aga tahaks ikkagi aru saada. Ning kuna selle hiire sain vahetuse korras tasuta, siis ei maksa arvata, et ma lihtsalt lampi ostan asju millel suured numbrid vaid ma lihtsalt tahtsin näha mida see gaming hiir siis tavalisest parem on icon_biggrin.gif

Aga küsimus selle sensitivity ja fov (ma eeldan et see on field of view)kohta, et mis nad täpselt on ja kuidas neid siis arvutatakse.

See sensitivity cm/360 tähendab vast loogiliselt arutledes seda, et mitu cm pead hiirt liigutama, et mängus siis teha täispööre ning FOV peaks jällegi loogiliselt mõeldes olema seotud vaatenurgaga mängudes eks? Et kuidas neid arvutatakse ning mida nende teadmine mulle praktiliselt juurde annab?

Tänud juba ette kui keegi vastata viitsib mu lollidele küsimustele icon_biggrin.gif

_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 01:21:25 vasta tsitaadiga

Cm/360 on vahemaa, mis hiir peab läbima, et mängus teha 360-kraadine pööre. Seda saab mõõta nt nii, et paned hiire mati ühte äärde, teed mängus 360-kraadise pöörde ja siis mõõdad vahemaa hiirest mati servani, kust alustasid. Sellel mõõtmisel on mõtet ainult siis, kui accelerationit ei ole. FOV on enamikes mängudes by default 90, tihtipeale saab seda konsoolikäsuga muuta, nt trükkides "fov 110". Suurema FOV-ga on vaateväli suurem, st näed rohkem.

FOV 90: http://xs221.xs.to/xs221/07454/fov90.JPG
FOV 110: http://xs221.xs.to/xs221/07454/fov110.JPG
Screenshotid on tehtud täpselt ühe ja sama koha peal seistes.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 09.11.2007 02:21:39 vasta tsitaadiga

Ok nii et nende olemusele sain ma isegi pihta, aga miks neid ikkagi teada on vaja?

Tsiteerides sind:
tsitaat:
Kui palju DPI-d vaja on erinevate tundlikkuste ja resolutsioonide korral (eeldusel, et mingit accelerationit ei ole)


Et mis mõttes palju DPI'd on vaja? Et selles mõttes, et palju normaalseks kasutuseks läheb vaja? Mulle tundub see DPI vajalikkus suht subjektiivne asi olevat hetkel. Täna näiteks mängisin prooviks BF2 ja seal tõesti tanki puhul oli sellest suurest DPI'st kasu IMO, sest ei pidanud hiirt nii palju vedima, et kuskile näiteks seljataha sihtida. Samas vintpüssi kasutades oli jälle madalam DPI seade parem, sest siis ei "tõmmelnud" nii palju optilist sihikut kasutades.

Võib-olla mul jälle mingi oma värd-arusaam asjast icon_razz1.gif

_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 02:34:24 vasta tsitaadiga

On vaja selle jaoks, et hiire liikumine oleks täpne. Kõrge resolutsiooni korral on ekraanil palju piksleid. Selleks, et hiir täpselt õiged piksleid mööda liiguks, on vaja rohkem DPI-d kui madala resolutsiooni korral.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 09.11.2007 02:55:53 vasta tsitaadiga

Aga ütleme, et kas siis minu monitori resolutsiooni (1680x1050) puhul on üks ja ainus "õige" DPI olemas või oleneb see jällegi aplikatsioonist mida parajasti kasutada? Arvestades, et FOV ei ole ühtne, siis peaks see ju erinevate programmide kasutamisel mingil määral ju varieeruma? Et siis lihtsalt kui on vale DPI (liiga madal või suur resolutsiooni kohta) võib tekkida see pixel skipping ?
_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 06:09:21 vasta tsitaadiga

kasuta seda, mis sulle sobib. võin öelda, et quake3 mootoriga mängudes ei tasu üle 400 dpi kasutada, pole kindel miks, aga räägitakse, et nussib ära midagi. battlefieldis ja muudes sittades mängudes on nagunii suht pohhui, kuna skilli vaja ei lähe. (isiklik arvamus)


seda cm/360 on täpseks sensitivity mõõtmiseks vaja muidu, kui sa ütled kellelegi, et su sensitivity on "3" siis see ei ütle neile eriti palju, kuna nad ei tea su dpi'd, kas accel on peal, windows'i sensitivity't jne, aga kui ütled näiteks 50cm/360kraadi, siis on täpselt aru saada.
50/360 on siis enamvähem low-mid sens ning näiteks 20/360 on highsens.
pmst teed mängus 360 ära ja vaatad kui kaugele su hiir hiirematil liikus, siis mõõdad ära joonlauaga.


ps. paljud progamerid (ma ei räägi atm hardcore gameritest või misiganes need mainstream singleplayerit mängivad tüübid on) arvavad siiamaani, et IE3.0 on parim hiir mängimiseks tänu oma kujule ja sellel hiirel on juba väga vana sensor ja "ainult" 400 dpi'd, dpi'd lihtsalt ei loe nii palju, lihtsalt marketing värk, "9000 DPI MOUSE BEST PRECISION EVER, GUARANTEED TO WIPE YOUR ASS, KILL YOUR ENEMIES FOR YOU, IMPROVE YOUR SKILL AND KILL YOUR ENEMIES FOR YOU".



tsitaat:
Simple, most poeple fall for all the gimicky crap (interchangable weight system) and marketing bullshit (ZOMG 2000DPI YOUR EPENIS WILL BE HUGEMONGOUS) and think all that crap will help them aim better or whatever. Either that or they finally broke they're old as hell mouse and they don't know any better and therefore buy the most expensive mouse out there.

+ enamus laser hiiri skipivad @ 30+cm/360
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 11:43:08 vasta tsitaadiga

Lotharius kirjutas:
Aga ütleme, et kas siis minu monitori resolutsiooni (1680x1050) puhul on üks ja ainus "õige" DPI olemas või oleneb see jällegi aplikatsioonist mida parajasti kasutada? Arvestades, et FOV ei ole ühtne, siis peaks see ju erinevate programmide kasutamisel mingil määral ju varieeruma? Et siis lihtsalt kui on vale DPI (liiga madal või suur resolutsiooni kohta) võib tekkida see pixel skipping ?

Nii palju kui ma aru olen saanud, siis suurem võib DPI alati olla, aga mingist punktist ei anna ta enam täpsust juurde.

Aga 20/360 ja high sens? Ma just sellega mängingi, ma ütleks, et 20-30/360 on selline mid-sens, 15 on suht high. 50 on juba päris madal.
Erinevate mängude mängijad kasutavad vist ka erinevaid sense. 40-50 on peaks CS-is suht tavaline olema, samas UT-s ei tea ma kedagi, kes nii madalat sensi kasutaks.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 09.11.2007 14:14:41 vasta tsitaadiga

Nii et siis kokkuvõttes on ikka nii, et kasuta seda, mis sobib ja endale kõige etem tundub?
Ning see kiirendus näitab siis seda, et kiirendus on näiteks 3, siis kui sina liigutad ühe piksli matil liigub hiir 3 pixlit ekraanil? Kas see tähendab automaatselt et hiir skipib 2 pixlit ja hüppab kolmandale või ta lihtsalt liigub kiiremini, aga ikkagi ilusti ilma skippimata?
Muideks, kas seda kuidagi kindlaks teha saab tavaliste vahenditega, et kas hiir skipib või ei?

_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 113
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 15:09:47 vasta tsitaadiga

Lotharius kirjutas:
Nii et siis kokkuvõttes on ikka nii, et kasuta seda, mis sobib ja endale kõige etem tundub?
Ning see kiirendus näitab siis seda, et kiirendus on näiteks 3, siis kui sina liigutad ühe piksli matil liigub hiir 3 pixlit ekraanil? Kas see tähendab automaatselt et hiir skipib 2 pixlit ja hüppab kolmandale või ta lihtsalt liigub kiiremini, aga ikkagi ilusti ilma skippimata?
Muideks, kas seda kuidagi kindlaks teha saab tavaliste vahenditega, et kas hiir skipib või ei?
laserhiired sakivad, enamusajast need skipivad, kui kiirelt liigutad.
mida kiirenduse all mõtled, ma ei saa hetkel aru?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 09.11.2007 15:29:21 vasta tsitaadiga

fredd kirjutas:
Lotharius kirjutas:
Nii et siis kokkuvõttes on ikka nii, et kasuta seda, mis sobib ja endale kõige etem tundub?
Ning see kiirendus näitab siis seda, et kiirendus on näiteks 3, siis kui sina liigutad ühe piksli matil liigub hiir 3 pixlit ekraanil? Kas see tähendab automaatselt et hiir skipib 2 pixlit ja hüppab kolmandale või ta lihtsalt liigub kiiremini, aga ikkagi ilusti ilma skippimata?
Muideks, kas seda kuidagi kindlaks teha saab tavaliste vahenditega, et kas hiir skipib või ei?
laserhiired sakivad, enamusajast need skipivad, kui kiirelt liigutad.
mida kiirenduse all mõtled, ma ei saa hetkel aru?
kiirendus on see kui hiire ekraanil liikumise kasvamine ei ole lineaarne hiire füüsilise liikumise kiiruse kasvamisega
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 16:09:54 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
fredd kirjutas:
Lotharius kirjutas:
Nii et siis kokkuvõttes on ikka nii, et kasuta seda, mis sobib ja endale kõige etem tundub?
Ning see kiirendus näitab siis seda, et kiirendus on näiteks 3, siis kui sina liigutad ühe piksli matil liigub hiir 3 pixlit ekraanil? Kas see tähendab automaatselt et hiir skipib 2 pixlit ja hüppab kolmandale või ta lihtsalt liigub kiiremini, aga ikkagi ilusti ilma skippimata?
Muideks, kas seda kuidagi kindlaks teha saab tavaliste vahenditega, et kas hiir skipib või ei?
laserhiired sakivad, enamusajast need skipivad, kui kiirelt liigutad.
mida kiirenduse all mõtled, ma ei saa hetkel aru?
kiirendus on see kui hiire ekraanil liikumise kasvamine ei ole lineaarne hiire füüsilise liikumise kiiruse kasvamisega
k, mouseaccel'it pole mõtet üldse kasutada, kuna sul pole kunagi sama hiirekiirus ning sa ei harju ära oma kiirusega mängudes.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mambo10
HV kasutaja

liitunud: 31.07.2002




sõnum 09.11.2007 19:09:13 vasta tsitaadiga

mouseacceliga on tegelikult üsnagi kerge ära harjuda, teeorias jah asi ei saa kuidagi su mängupilti parandada, kuid praktika on näidanud, et ka väga väga suure acceliga on võimalik väga väga hästi ja stabiilselt mängida icon_smile.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fredd
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 19:12:32 vasta tsitaadiga

mambo10 kirjutas:
mouseacceliga on tegelikult üsnagi kerge ära harjuda, teeorias jah asi ei saa kuidagi su mängupilti parandada, kuid praktika on näidanud, et ka väga väga suure acceliga on võimalik väga väga hästi ja stabiilselt mängida icon_smile.gif
mnjah, ei tea, pole accelit kasutanud elusees.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Riistvara »  Järjekordne laserhiir mänguritele - Saitek Cyborg mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.