Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
SK699
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2004
|
09.07.2007 15:47:52
|
|
|
Midagi vanemat
Saitek X52
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
09.07.2007 21:58:57
|
|
|
X52 tahan endale ka, aga ainuke pood, kes HV järgi seda müüd on ATF ja seal pole
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003

|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
09.07.2007 23:21:44
|
|
|
Suur tänu Võrdlesin X52 ja X52 pro-d omavahel, ja ei leidnud mingit meeletut vahet neil... Niiet ostan vist siiski tavalise.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
10.07.2007 09:54:43
|
|
|
Mis asi täpselt on EAS-Knots? Kui on 400 EAS-Knots ja 3.4 Mach siis kumb see "õige" kiirus on?
100 000 jala piir ületatud. 102,xxx täpsemalt
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
10.07.2007 10:55:15
|
|
|
EAS-Knots on ikka üldisem kiirus, Machi kasutatakse kiiruse võrdlemiseks helikiirusega. Kuidas sa üle 50 000 jala said?
EAS peaks tähendama "estimated air speed".
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
10.07.2007 11:01:20
|
|
|
Dumbass kirjutas: |
EAS-Knots on ikka üldisem kiirus, Machi kasutatakse kiiruse võrdlemiseks helikiirusega. Kuidas sa üle 50 000 jala said?
EAS peaks tähendama "estimated air speed". |
Kuni 40 000 saab suht ninataevas tõusta , peale seda peab vaiksema nurga all kõrgust koguma. muidu "surevad" mootorid v2lja ilmselt vist temp pärast. Vähemalt kiri COLD tuleb ette ja pöörded langevad alla kui järsem liigutus teha. + veel, et overstressed on kärme tulema. Mõnusalt kottpime on üleval kabiinist vaadates ( päevasel kellaajal ).
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
SK699
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2004
|
10.07.2007 12:59:26
|
|
|
Mach kiirust hakatakse lugema alates FL260st ehk 26tuhandest jalast ja see näitab õhusõiduki kiirust helikiiruse suhtes, kus helikiirus on tähistatud konstandiga 1
Kiiruses kasutatakse veel groundspeedi, indicated airspeedi ja true airspeedi.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
10.07.2007 16:28:26
|
|
|
EAS - kiirus GPSi jne järgi
IAS - kiirus andurite järgi
IAS arvestab tuult ja õhumasside liikumist sinu lennumasina suhtes, IAS mitte
samas, IAS'i andurid võivad vabalt ära külmuda jaheda õhu käes kui sa unustad neile soojenduse sisse lükata
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
10.07.2007 16:38:33
|
|
|
Umbes , et kui lennnata 3.2 machi aga 500 EAS siis reaalne kiirus on oopis 500 knots ( sõlme ) mitte ca3600 km`h ?
EDIT: 100 000 jala kõrgusel viskab juba 400 EAS juures kirja overspeed kui samas on 3.45 mach
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
10.07.2007 17:05:40
|
|
|
Draco kirjutas: |
Mis asi täpselt on EAS-Knots? Kui on 400 EAS-Knots ja 3.4 Mach siis kumb see "õige" kiirus on?
100 000 jala piir ületatud. 102,xxx täpsemalt  |
Mis lennukit kasutades sa nii kõrgele said?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
10.07.2007 22:08:20
|
|
|
SR-71 "Blackbird"
LINK
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
11.07.2007 01:43:03
|
|
|
no aga: # Maximum speed: Mach 3.3+ (2,200+ mph, 3530+ km/h) at 80,000 ft (24,000m) ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
11.07.2007 08:14:03
|
|
|
SR-71 jap. Ei mis vahet pole see kiirus. Mõnede andmete järgi on nad läinud 125 000 jala kõrgusele. Peab proovima
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
11.07.2007 17:41:02
|
|
|
Ei tea, ükskõik kuidas ma üritan, hakkab 50k jala peal välja surema ja ma spetsilt üritan ründenurga väga madalal hoida.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
11.07.2007 21:18:07
|
|
|
Mul sama lugu, mul surevad mootorid juba 40k jala kõrgusel ära
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
11.07.2007 23:25:36
|
|
|
Proovi siis autopiloodiga ja pane tõusuks mingi 1 m/s alates 40 000 kõrguselt
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
13.07.2007 15:05:12
|
|
|
Mul selline mure, et kui üritan mängida Multiplayeris, siis ütleb mulle, et "The player name you have entered is not valid". Mis ma tegema peaksin ? Sealt gamespy-st olen juba mitu korda oma nime ära vahetanud, aga pole kasu. Kas pean äkki kuskilt mängusiseselt oma nime vahetama?
Edit: Ja selline asi ka veel, et mis nupuga saab kasutada reverse thrust'i (maandumisel paneb mootorist tuleva õhu tööle vastassuunaliselt, et lennuk kiiremini pidama saaks)? Controlsite all ma seda asja üldse ei leidnudki, kuid ühes missioonis ütles, et ma seda kasutaks.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
13.07.2007 16:36:38
|
|
|
Invention kirjutas: |
Mul selline mure, et kui üritan mängida Multiplayeris, siis ütleb mulle, et "The player name you have entered is not valid". Mis ma tegema peaksin ? Sealt gamespy-st olen juba mitu korda oma nime ära vahetanud, aga pole kasu. Kas pean äkki kuskilt mängusiseselt oma nime vahetama?
Edit: Ja selline asi ka veel, et mis nupuga saab kasutada reverse thrust'i (maandumisel paneb mootorist tuleva õhu tööle vastassuunaliselt, et lennuk kiiremini pidama saaks)? Controlsite all ma seda asja üldse ei leidnudki, kuid ühes missioonis ütles, et ma seda kasutaks. |
nuppu ei oska öelda, aga tõmba thrusti kangid täiesti maha (ehk vastassuunda max throttle'st), see aste on siis reverse
lihtsalt throttle't vähendades peaks ka sinna peale liikuma
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Invention
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.02.2005
|
13.07.2007 22:57:49
|
|
|
Sain MP-sse ka sisse 8) Kas eestlastel oma serverit pole kuskil?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
14.07.2007 16:28:17
|
|
|
Võiks ju mõne Eesti kogukonna moodustada...
_________________ Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga ). |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
SK699
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2004
|
14.07.2007 16:30:08
|
|
|
Saan ma õigesti aru, et jutt pole enam Microsoft Flight Simulator X-ist ?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dumbass
HV kasutaja

liitunud: 08.08.2006
|
14.07.2007 16:40:33
|
|
|
Kuidas nii?
_________________ Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga ). |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
SK699
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2004
|
14.07.2007 17:17:59
|
|
|
Ei no multiplayeriga mängimine ja Eesti kogukond Arvasin lihtsalt, et tegemist tõsiste asjahuvilistega. nn Eesti kommuun on ammu olemas Vatsimmi lisasektorina aadressil www.estvacc.net
Multiplayeris mängimine ja gamespy kasutamine on tõsiselt iganenud ning eilne päev. Tänapäeva tegijad lendavad www.vatsim.net võrgus. Selleks on vaja kõigest 1-te programmi ning kasutajatunnust. Kasutatakse reaalseid lennuplaane, hirmkalleid lisalennukeid mis sentimeetri täpsusega modelleeritud ja palju muud.
www.flight1.com
www.feelthere.com
www.precisionmanuals.com
Reversi saab aktiveerida ainult siis, kui lennuk on maapeal ( mõned vanemad lennukid lubavad seda toimingut sooritada ka õhus) esmalt F1ga gaasi neutraali asetades ning siis F2ga reversi aktiveerides.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|