Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 10.03.2007 17:10:37 vasta tsitaadiga

Üldiselt on tekkinud kaunis surnud ring - ostad väiksest firmast läheb see otse maaletoojale garantiisse, suuremates aga on remondi/testi järjekorrad kõvasti kasvanud. Sõber ootas ka ordis videoka testimist üle 2 nädala. Seega tihti pole vale otsus endale uus jupp ära osta ja loota, et äkki saab kas raha tagasi või sama raha eest mingi muu jupi.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 11.03.2007 12:26:53 vasta tsitaadiga

angel, emme kiibistiku jahutus pläriseb, mille jaoks siis garantii on kui mitte korda tegemise jaoks icon_rolleyes.gif kui esimest korda selle probleemiga sinna saatsin siis puhastati miski vahendiga jahutit ja kõik icon_confused.gif muidugi peale tund aega arvuti kasutamist hakkas uuesti plärisema icon_lol.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2007 12:33:01 vasta tsitaadiga

darkside kirjutas:
angel, emme kiibistiku jahutus pläriseb, mille jaoks siis garantii on kui mitte korda tegemise jaoks icon_rolleyes.gif kui esimest korda selle probleemiga sinna saatsin siis puhastati miski vahendiga jahutit ja kõik icon_confused.gif muidugi peale tund aega arvuti kasutamist hakkas uuesti plärisema icon_lol.gif


ega seda korda ei saagi... IMO mõttetu oma aega ja närve raisata selle pärast garantiisse minemisega. Aga üldiselt need väiksed vendid hakkavadki plärisema. Ja selle vasta aitab ainult uue jahutuse ostmine mobo chipsetile. Isegi kui peenet õli vendi mootorisse panna toimib see asi ainult lühikest aega.


Endal vanasti Abit IC7 vms vent pani nagu turbiin kui arvuti tööle hakkas. Praegasel DFI nF4 vent hakkas samuti plärisema ning ka see vent mis sinna asemele panin hakkab kulumise märke näitama. Kunagi oli ka asus a8n sli mobo ja selle vent oli ikka viimne piix mis lärmas nagu segane kuigi jahutus tegur oli suur 0.

Ehk siis need pisikesed vendid kärvavadki maha pikapeale.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 11.03.2007 13:33:27 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
ega seda korda ei saagi... IMO mõttetu oma aega ja närve raisata selle pärast garantiisse minemisega. Aga üldiselt need väiksed vendid hakkavadki plärisema. Ja selle vasta aitab ainult uue jahutuse ostmine mobo chipsetile. Isegi kui peenet õli vendi mootorisse panna toimib see asi ainult lühikest aega.
Ehk siis need pisikesed vendid kärvavadki maha pikapeale.
Garantiiajal peab garantiikohustuse võtja need vendid välja vahetama, mitte tilka õli vahele panama. Ja see ei ole ka õigustus, et need vendid kärvavadki maha. Kui müüd toodet, kus garantiiajal vendid kärvavad, siis on müüja kohustus need vendid vahetada. Vähemalt kahe aastase pretensioonide esitamise ajal tuleb kliendi nõudmised rahuldada.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2007 14:05:13 vasta tsitaadiga

iseasi kui mõttekas on oma aega raisata kui teada et 1) see vent nagunii üldiselt mitte piixugi ära ei jahuta 2) see läheb nagunii pikapeale katki uuesti. Ehk siis mõistlikum oleks sinna parem jahutus peale panna ja kõik. Mobol chipset jahedam ja enda aeg kokku hoitud + teatud jahutuse valikul on asi ka vaiksem.

muidu jäädki seda mobo seal vahetama. Minuteada eraldi vente neil seal lademetes ei ole seega peab terve mobo välja vahetama.

Aga jah... kui endal aega liiga palju ja arvutit ei taha kasutada (või siis seda mobo) siis võib alati selle garantiisse hoiule anda ja oodata millal uus antakse.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 11.03.2007 14:10:17 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
muidu jäädki seda mobo seal vahetama. Minuteada eraldi vente neil seal lademetes ei ole seega peab terve mobo välja vahetama.

pigem ikka nii, et võetakse uuelt mobolt see vent ja pannakse kliendi emaplaadile, mobo ennast pole ju mõtet vahetada kui kõik muu töötab. icon_smile.gif

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Müüa: Xbox 360 E 500GB (UUS)
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 11.03.2007 14:17:55 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
iseasi kui mõttekas on oma aega raisata kui teada et 1) see vent nagunii üldiselt mitte piixugi ära ei jahuta 2) see läheb nagunii pikapeale katki uuesti. Ehk siis mõistlikum oleks sinna parem jahutus peale panna ja kõik. Mobol chipset jahedam ja enda aeg kokku hoitud + teatud jahutuse valikul on asi ka vaiksem.

muidu jäädki seda mobo seal vahetama. Minuteada eraldi vente neil seal lademetes ei ole seega peab terve mobo välja vahetama.

Aga jah... kui endal aega liiga palju ja arvutit ei taha kasutada (või siis seda mobo) siis võib alati selle garantiisse hoiule anda ja oodata millal uus antakse.
On küll mõtet pretensioon iga kord esitada. Sellega sa sunnid Müüjat vähendama saasta müüki. Kui teed omale enda õigused selgeks, siis on sul emaplaat tasuta näiteks. Lugesin hiljuti Tarbijakaitse juhtumit, kus klient esitas 2 päeva enne 2 aastase pretensioonide esitamise õiguse lõppu pretensiooni K-le ja tema kasuks mõisteti kogu läppari summa välja. Ehk siis klient ostis note, kasutas 2 aastat ja nõudis siis müüjalt kogu raha ka veel tagasi. Nagu sa aru saad, siis note hind on kahe aastaga kõvasti kukkunud ja klient saab selle raha eest endale nüüd lubada uut notet + jääb veel beer_yum.gif jaoks ka piisavalt üle.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2007 15:14:14 vasta tsitaadiga

Skeptik kirjutas:
angel kirjutas:
muidu jäädki seda mobo seal vahetama. Minuteada eraldi vente neil seal lademetes ei ole seega peab terve mobo välja vahetama.

pigem ikka nii, et võetakse uuelt mobolt see vent ja pannakse kliendi emaplaadile, mobo ennast pole ju mõtet vahetada kui kõik muu töötab. icon_smile.gif


aga mis siis selle uue moboga tehakse? siis võin ma ju nende terve mobode lao teha ilma chipset vendita kuna endal neid päris tihti piixu läinud ja pidevalt oleks olnud vaja vahetada (ükskord läks videokaardil see vent piixu, selline väike julla nagu mobol tavaliselt ja anti uus videokaart kohe, samas teise poe garantiiga oli tegemist kus seda tehti).
Uus mobo (kus pealt see jahutus virutati) jääb siis üldse jahutuseta ja kui seda müüa vaja (arvatavasti komplekti) siis peaks sinna uus jahutus peale panema. Igavesti uutelt mobodelt vaevalt neid chipset jahuteid hakatakse ära võtma seega ükskord peab ikka panema mingi teise jahutuse kui just tootjalt kottiga neid chipset jahuteid tellida ei saa.

Ja uus jahutus chipsetile üldiselt = suurem hind.


Ja see ammugi teada et need väiksed vendid ei pea vasta. ainult loll vast ei saa aru et need väiksed vendid ei jahuta ning on lärmakad ja pikapeale surevad. Ise juba algusest peale vaatan mille vasta selle välja vahetada peale ostu.

Aga hey... kui mõnele meeldib oma aega raisata ja ei taha arvutit kasutada siis ega ma ei keela. Iga üks teab ise kas läheb selle väikse asja pärast pidevalt garantiisse või lihtsalt paneb sinna ise mingi odava ja tõhusa asja peale.

to toivos:

asus ei ole just saast ja kui selle tootja mobosid ei müüda siis rahvas läheb ostab neid häid asju kusagilt mujalt. ja selle järgi võin öelda et enamus mobode tootjaid on siis saastad kuna pea kõigil on need väiksed vinisevad ja kasutud chipset vendid peal. Alles nüüd hakkasid tekkima mobod kus heatpipe (hind kallis ainult) või radikas peal. Ja kui kõik mobod on ainult heatpipe vms kallima jahutusega hakkab ju idiootne rahvas jälle vinguma et miks nii kallis jms.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 11.03.2007 15:21:37 vasta tsitaadiga

vigane ventikas peale ja maaletoojale või tootjale tagasi saata või siis tootja saadab eraldi partii uusi ventikad. icon_wink.gif

aga jah see väikeste ventikate kiire suremine on paratamatus. see ei ole ainult emaplaatidel, vaid ka videokaartidel. tootja hoiab hinna madalamal kui paneb mingi juustu sinna peale. ja enamik ostabki ju hinna järgi.

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Müüa: Xbox 360 E 500GB (UUS)
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 11.03.2007 15:30:17 vasta tsitaadiga

Asi kipub läbuks minema. Aga siiski, see on müüa asi kuidas ta probleemi lahendab, omal ajal näiteks Gigabyte emade puhul oli garantiil võimalus kasvõi ootetööna vent vahetada. Ehk siis maaletooja andis müüjale teatud koguse vente vahetusfondiks. Samas oleks ikkagi vaja müügimehi koolitada, mida nad ikkagi müüvad. Muidu tal kama kõik, mis ta tootevalikusse võtab. Tükk on tükk tema jaoks. Aga ühel juhul sööb garantiikulu müügikasumi ära. Teisel juhul garantiikulu ei ole. Vat siin tulebki mängu klient. Kui kõik ise vaikselt omi haavu lakuvad, siis midagi paremaks ei lähegi.
Ja Asuse nimi ise veel ei garanteeri kvaliteeti. On ka tal saasta, aga see ei tähenda, et müüja peaks seda kinnisilmi müüma, ja klient vaadates Asuse nime, ostma.

_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
darkside
HV veteran
darkside

liitunud: 20.05.2005




sõnum 11.03.2007 15:47:10 vasta tsitaadiga

garantiid sai juurde ka ostetud, nii et kiiret mul sellega ei ole icon_rolleyes.gif arvutir on vaja pidevalt ikka töötegemiseks

angel, kui sa arvad et ma aega raiskan selle viimisega sinna, siis see on sinu arvamus. Kui garantii on siis see on ka Ordi mure, kes selle mulle müüs, et korda teha. Kuna esimest korda käis ta peale 6 kuud ja sellest on vahepeal m88das juba veel omakorda 7 kuud siis hakkab närve sööma see põrin laua all icon_lol.gif Kuna sai endale ka videokaardile uus jahutus ostetud ja sinna eriti mingi suvaline kiibistiku jahutus ei mahu siis jätan selle tegevuse Ordi teha, neil on aega ja kohustust seda teha icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tupsu
HV Guru
Tupsu

liitunud: 02.10.2002




sõnum 11.03.2007 22:58:23 vasta tsitaadiga

toivos kirjutas:
Lugesin hiljuti Tarbijakaitse juhtumit, kus klient esitas 2 päeva enne 2 aastase pretensioonide esitamise õiguse lõppu pretensiooni K-le ja tema kasuks mõisteti kogu läppari summa välja. Ehk siis klient ostis note, kasutas 2 aastat ja nõudis siis müüjalt kogu raha ka veel tagasi. Nagu sa aru saad, siis note hind on kahe aastaga kõvasti kukkunud ja klient saab selle raha eest endale nüüd lubada uut notet + jääb veel beer_yum.gif jaoks ka piisavalt üle.


Tarbijakaitse otsuse alusel ei mõisteta midagi välja. Tähendab sellega täituri juurde ei marsi.
Kui müüja ikka maksmisega nõus pole , jääb üle ainult kohus.
Seal toimub aga kogu asja uuestui arutamine.

Kohus lähtub sellisest hagist, kui varalisest hagist. Saad esitada hagi ainult ostusumma ulatuses. Ja varalise hagi puhul on võidu korral välja mõistetavad õigusabi kulud ainult 5% hagisummast. (Kui hästi läheb, mõistetakse välja ka ekspertiisitasu, kui seda on tellitud. )

Mõtle nüüd oma peaga, millise õigusabi saab läpaka ostuhinnast 5% arvestades. Juhtub veel asi teise kohtuastmesse minema, on ostja suurfirma ees igal juhul kahjumis ja käpuli. Seda ka võidu korral.

Seega pole see elu hõiskamiseks nii lihtne midagi ja ise soovitan müüjaga kokkuleppele saada, kui juuraharidust ei ole.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 11 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 12.03.2007 09:59:42 vasta tsitaadiga

Tupsu kirjutas:
toivos kirjutas:
Lugesin hiljuti Tarbijakaitse juhtumit, kus klient esitas 2 päeva enne 2 aastase pretensioonide esitamise õiguse lõppu pretensiooni K-le ja tema kasuks mõisteti kogu läppari summa välja. Ehk siis klient ostis note, kasutas 2 aastat ja nõudis siis müüjalt kogu raha ka veel tagasi. Nagu sa aru saad, siis note hind on kahe aastaga kõvasti kukkunud ja klient saab selle raha eest endale nüüd lubada uut notet + jääb veel beer_yum.gif jaoks ka piisavalt üle.


Tarbijakaitse otsuse alusel ei mõisteta midagi välja. Tähendab sellega täituri juurde ei marsi.
Kui müüja ikka maksmisega nõus pole , jääb üle ainult kohus.
Seal toimub aga kogu asja uuestui arutamine.

Kohus lähtub sellisest hagist, kui varalisest hagist. Saad esitada hagi ainult ostusumma ulatuses. Ja varalise hagi puhul on võidu korral välja mõistetavad õigusabi kulud ainult 5% hagisummast. (Kui hästi läheb, mõistetakse välja ka ekspertiisitasu, kui seda on tellitud. )

Mõtle nüüd oma peaga, millise õigusabi saab läpaka ostuhinnast 5% arvestades. Juhtub veel asi teise kohtuastmesse minema, on ostja suurfirma ees igal juhul kahjumis ja käpuli. Seda ka võidu korral.

Seega pole see elu hõiskamiseks nii lihtne midagi ja ise soovitan müüjaga kokkuleppele saada, kui juuraharidust ei ole.
Nii ta on jah. Aga kuna K-d ei ole komisjoni otsuste eirajate nimekirjas, siis eeldan, et klient sai oma raha kätte.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxy
HV veteran
Foxy

liitunud: 30.08.2004




sõnum 12.03.2007 15:53:48 vasta tsitaadiga

Ennem oli väga rahul ORDI'ga, meie firmas on ka leping nendega, nüüd kui need vahetasid TV kaardi 3 kuu jooksul, ja iga kord kui me helistasime nendele seal keegi ei tea mis juhtus ja millal oleks võimalik kaardi vahetada. Arvan et seal keegi ei teinud midagi selle kaardiga, lihsalt oli pandud kapi peale ja unustanud. Ei soovi rohkem seal midagi osta, on parem äri teha GNT'ga.
Kommentaarid: 444 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 387
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hexmex
HV kasutaja

liitunud: 13.06.2006




sõnum 12.03.2007 16:48:24 vasta tsitaadiga

Foxy kirjutas:
Ennem oli väga rahul ORDI'ga, meie firmas on ka leping nendega, nüüd kui need vahetasid TV kaardi 3 kuu jooksul, ja iga kord kui me helistasime nendele seal keegi ei tea mis juhtus ja millal oleks võimalik kaardi vahetada. Arvan et seal keegi ei teinud midagi selle kaardiga, lihsalt oli pandud kapi peale ja unustanud. Ei soovi rohkem seal midagi osta, on parem äri teha GNT'ga.


Kui iga vääratuse peale firmasid ignoreerima hakata, siis pead varsti ka vorsti Kanadast tellima hakkama, sest pea igast poest on sul võimalik saada vanaks läinud vorsti näiteks icon_lol.gif

Oma eelmises teemas sa seletasid seda situatsiooni ja mulle jäi mulje, et püsikliendina te ei tea et Ordil on olemas ka "garantii- ja teenindusosakonnad". Ning alati tasub asju ajada ühel telefoni numbril ja ühe inimesega, mitte helistada kuhugi salongi või jumal teab kuhu ja siis kurta et seal ei teata midagi sinu julladest mis kuskil garantiis on.

Vabandust kui eksin ja sa nii asju ajasidki icon_wink.gif

_________________
Olgem sõbralikud!
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 12.03.2007 16:50:00 vasta tsitaadiga

... erm, 3 kuu jooksul ei vahetatud ümber ega pakutud muud lahendust ? Ma vaatan, et sa töötad vist Microcom Technologies OÜ -s, mis paistab tegelevat sama valdkonnaga nagu Ordi, miks siis enda firma kaudu asju ei osta, kui GNT'iga niigi sidemed olemas, peaks ju odavamalt kraami saama, kui Ordi kaudu ?! Vabanda, kuid sinu kriitika jätab natuke kahtlase mulje icon_rolleyes.gif
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.03.2007 17:03:27 vasta tsitaadiga

DigeBeni, ordi saab üht-teist gnt'st ilmselt odavamalt. eeldame, et suuremad kogused ja whatnot?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxy
HV veteran
Foxy

liitunud: 30.08.2004




sõnum 12.03.2007 17:17:36 vasta tsitaadiga

Ühtegi lahendust ei olnud pakutud.
Nu mõnel korral ORDIst on lihtsam midagi saada, kui GNT'l on vaja tellida. Ja tegelikult mina käin tööle iga päeva läbi ORDI, ja sellest mul oli mugavam seal osta.
Meil oli ka üks mees kes tegeles meie firmas garantiiga, ja pärast esimese samasugust käitust, e.g. hakkas mängida lolli meie kliendiga, ta lihtsalt kaotas oma tööd.
Kommentaarid: 444 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 387
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 13.03.2007 20:16:12 vasta tsitaadiga

Oli ka siis väike jama täpselt 2 nädalat tagasi viisin masina sinna ja siis oli prognoositav töö algus 6. märts aga eile viskas asi tõsiselt üle kuna vaja tööd ka arvutiga teha siis hakkas juba päris kiire.
Siis helistasin sinna ningi üteldi, et selge otsime arvuti ülese ja tõstame ette poole .
siis ema helistas sinna ( jõudis ette minust icon_biggrin.gif ) siis vastati et jah otsime ülese ja hakkame tegema.
Hiljem vaatasin ja ohoo ülla ülla oligi tegema hakatud ja mõne tunni pärast helistati et Arvuti on valmis võite järgi tulla.

Arvuti seisis seal 2 nädalat täpselt.
Kokkuvõttes siis läks ligi 3 nädalat asjaga.

Ühesõnaga ma ei saa aru miks seal need järjekorrad nii pikad on ???
Kas ordit on ka mingi gripi hoog tabanud icon_biggrin.gif ?

_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.03.2007 21:15:07 vasta tsitaadiga

Kes kiiret remonti vajab, võiks ise niipalju vaeva näha ja see kas Tallinnas või Tartus otse esindusse remonti viia. Mitte lootes ja oletades, et ehk igasugu edasimüüjad ka kunagi ennast liigutavad 8)

Ja kui endal aega minna pole esindusse, siis on ju alati ELS olemas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 13.03.2007 21:18:54 vasta tsitaadiga

tahanteada, jutt on ilmselt olnudki garantii- ja teenindusosakonda viidud asjade pihta. seal on päris mitme nädalased järjekorrad viimasel ajal. tea, kas ordil läheb paremini, kui sisemine infrastruktuur välja kannatab või mis? icon_razz.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 13.03.2007 21:45:29 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Kes kiiret remonti vajab, võiks ise niipalju vaeva näha ja see kas Tallinnas või Tartus otse esindusse remonti viia. Mitte lootes ja oletades, et ehk igasugu edasimüüjad ka kunagi ennast liigutavad 8)

Ja kui endal aega minna pole esindusse, siis on ju alati ELS olemas thumbs_up.gif


Ära räägi juttu mida ei ole olnud, probleem oli sellega et arvuti oli seal kaua mitte selles et ei olnud võimalust sinna toimetada- koju saada

kust sellised lollid tulevad...
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mean
HV kasutaja

liitunud: 19.11.2003




sõnum 14.03.2007 04:21:24 vasta tsitaadiga

pigem probleem selles, et sealne töötajaskond vahetub samakiirelt, kui hesburgeri teenindajate oma ning uued töötajad ei jõua veel ametit päris selgeks saada kui juba paremad jahimaad silmeest terendamas. icon_smile.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 14.03.2007 08:24:00 vasta tsitaadiga

Ausa suhtumise korral nad peaks ajutiselt peatama uute arvutite koostamise/müügi senikauaks kuni ebaloomulikud remondijärjekorrad likvideeritud. Kõik koostajad ja müüjad ka remontijatele appi saatma, kasvõi lihtsamate tööde peale.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inzman
HV vaatleja
Inzman

liitunud: 12.02.2007




sõnum 14.03.2007 09:10:43 vasta tsitaadiga

8 kirjutas:
Ausa suhtumise korral nad peaks ajutiselt peatama uute arvutite koostamise/müügi senikauaks kuni ebaloomulikud remondijärjekorrad likvideeritud. Kõik koostajad ja müüjad ka remontijatele appi saatma, kasvõi lihtsamate tööde peale.

Mnjaa, paraku sellist asja vaevalt et kunagi juhtub icon_sad.gif Muuseas, mina olen viinud ainult korra arvuti remonti (Ordi garantiis vahetati mobo kõrisev vent passiivse vastu) ning siis sain järgmine päev juba kätte kui ma ei eksi icon_smile.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.