Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  EDGE beta opendev märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 07.02.2007 19:11:15 EDGE beta opendev vasta tsitaadiga

Aktuaalne:
EDGE projekt on surnud seoses programmeerimise keele vahetusega. Kellel on huvi uue kommuuni projekti vastu, andke märku ja arutame asja

Suurimad väljalasked:
- EDGE GLE 6 Milestone alpha (build 6)
- EDGE GLE 6 beta Milestone 1 (build 24)

Uusim väljalase: EDGE GLE 6 beta Milestone 1 (build 24)

Käesolev teema on EDGE HV mängufoorumi avalik arendusteema, kus lähtudes kasutajate arvamusest ja abist kujundatakse mängumootorit. Projekt valmib eneseharimise eesmärgil ning kõiksugu soovitused ja ettepanekud on teretulnud.

Nõudlused:
Miinimum: Videokaart, mis oleks võimeline kuvama DirectX 7 3D keskkonda 16-bitise värvisügavuse juures.
Soovituslik: nVidia GeForce 7600/6800 või parem. ATI Radeon X600/9800 või parem.

Juhised:
Esc - Programmi sulgemine
WSAD - Liikumine
Shift - Sprint
Space - Hüppamine
Mouselook

Pildid:



Administraatoritele: Loodan, et seda teemat ei panda ajalisele perioodile. Ehk on opendev teema lubatud ning isiklikult leian, et see koondaks ka siit aegajalt läbijooksvaid "teeme ise arvutimängu" teemasid. Ette tänades.


viimati muutis tonism 17.09.2010 18:11:01, muudetud 44 korda
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 07.02.2007 19:15:34 vasta tsitaadiga

Ei meeldi see kiirendusefekt kui vajutad nuppu. Alustab kiirelt ja jääb aeglaselt "jooskma".

Framerate 1950 keskmiselt.

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 07.02.2007 19:31:03 vasta tsitaadiga

gan3b kirjutas:
Ei meeldi see kiirendusefekt kui vajutad nuppu. Alustab kiirelt ja jääb aeglaselt "jooskma".

Framerate 1950 keskmiselt.

Luba VSync ja proovi uuesti. Ma ei ole sinna veel seda süsteemi teinud mis teeks mängu erinevatel arvutitel ühe kiireks. Aga jooksma ta jääda ei tohiks
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 07.02.2007 20:10:59 vasta tsitaadiga

väga täpselt fps 60-61, probleeme ei esinenud.

Kuidas peaks olema mootori võimsus, et mis pilti ta näitab? midagi tänapäevaste mmorpg-de tasemel?
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 07.02.2007 20:57:19 vasta tsitaadiga

mis nupuga ma tulistan
_________________
It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valdars
HV veteran
Valdars

liitunud: 22.02.2003




sõnum 07.02.2007 21:16:07 vasta tsitaadiga

Tulistab arvutikasti eesotsas asuv suur nupp.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 07.02.2007 21:39:00 vasta tsitaadiga

kus pumppüss on
_________________
It is easier to imagine the end of the world than the end of capitalism. -- nüüd saadaval ka eesti keeles
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 07.02.2007 22:06:53 vasta tsitaadiga

crashsmash kirjutas:
Kuidas peaks olema mootori võimsus, et mis pilti ta näitab? midagi tänapäevaste mmorpg-de tasemel?

Ilu sõltub enamasti meediast. Kui ilusad mudelid ja tekstuurid suudan hankida. Kahjuks endal igasugu kunstilised oskused peaaegu puuduvad.

DODONPACHI kirjutas:
kus pumppüss on

Taga, voolukaabli juures olev must lüliti icon_wink.gif Aga vaevalt, et sellest kunagi tüüpilist FP-Shooter'it saabki.

Kel viitsimist võiks vähegi normaalsema heightmapi teha :/
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Crz
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.02.2006




sõnum 07.02.2007 22:58:01 vasta tsitaadiga

väga lahe et viitsid tegeleda sellise asjaga, endal oli päris varieeruv fps, 150-1000.
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 10 :: 5 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 07.02.2007 23:58:33 vasta tsitaadiga

75 stabiilselt kui vsync peal.
150 kui vsync maas.

_________________


viimati muutis prtv 08.02.2007 00:13:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.02.2007 00:07:11 vasta tsitaadiga

ma ronisin sinna mäe otsa 8)



fps 60 - 61

_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 08.02.2007 00:10:33 vasta tsitaadiga

vähemalt saab kiiremini liikuda nüüd thumbs_up.gif
fps 60
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.02.2007 00:17:25 vasta tsitaadiga

OCUser kirjutas:

fps 60 - 61


vsync maas, siis 160 - 1200

_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006




sõnum 08.02.2007 00:40:48 vasta tsitaadiga

tonx, proovi google mapi järgi heightmap teha.
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2007 00:56:25 vasta tsitaadiga

Profiilis oleva lauaarvutiga oli fps kusagil 51.
Igati tore tundus. Segas taeva värv. Midagi kasutajasõbralikumat võiks selle punase asemel olla.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006




sõnum 08.02.2007 08:48:37 vasta tsitaadiga

mul midagi 60-70 vahel oli see fps
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 08.02.2007 21:14:35 vasta tsitaadiga

VSync hoiab teie framerate lukus seal, kus on teie monitori refresh rate, et ära hoida "kaadrite rebendumist". Kui VSync on maas näete küll kui palju teie masin tegelikult suudab, aga ka mäng läheb samavõrd kiiremaks -- nagu vanad mängud, mis tänapäeva arvutitel tööle pannes on juba ennem läbi kui pilt jõuab ette tulla icon_lol.gif. Mingi aeg üritan selle kah korda teha. Praegu huvitaks mind tasemete süsteem.
Timberg kirjutas:
Igati tore tundus. Segas taeva värv. Midagi kasutajasõbralikumat võiks selle punase asemel olla.

"Fixed". Build 10 lubab seda (tegelikult on see udu) värvi ilusti muuta ja panin ilusa kena helesinise.

Build 10 väljas koos selle tasemete süsteemiga mida praegu teha tahtsin. Muud muudatused on minimaalsed (näiteks nüüd sünnid keset kaarti, mitte ühes nurgas. Tegelikult ei teagi kumb parem variant oleks. Keskel sündida annab vist visuaalselt parema mulje detailsemate mapide puhul tulevikus?). Teise mapi loadimine käib samamoodi nagu alphas käis objektide arvu muutmine -- "edge.exe <mapname>", mis pöördub siis "data\maps\<mapname>\" kausta poole ja loeb taseme informatsiooni sealt. Kui kataloogi ei leita laetakse tase nimega "beta". Nagu näha, kaardid ise on sama lihtsad kui ennem, ainult nüüd on võimalus "map.inf" failist hunnikut numbreid muuta. enamus on valguse-udu koordinaadid, nurgad, värvid ning heitmapi ja tekstuuride scale (kirjutan täpsemalt kui kedagi peaks huvitama).


viimati muutis tonism 08.02.2007 23:22:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 08.02.2007 22:36:28 vasta tsitaadiga

homme kindlasti näpin rohkem icon_smile.gif
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 09.02.2007 00:00:00 vasta tsitaadiga

Build 11 parandas väikese probleemi taeva värviga ning lisas võimaluse resot muuta ("data\gle.cfg"). Järjekord on selline:
resolution (x-axis)
resolution (y-axis)
color depth
fullscreen flag
2x antialiasing flag

AA on testijärgus. Idee järgi peab töötama, aga millegipärast nöögib. Kahtlustan Vistat v selle olematut nVidia driverit. Aga ehk see selgub nüüd.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.02.2007 00:17:10 vasta tsitaadiga

proovisin. AA ei tööta.
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 09.02.2007 01:35:02 vasta tsitaadiga

Muidugi, juhul kui driverist on keelatud siis ta AA'd ei tee. See peaks toimima vaid siis kui driverist on pandud "Application controlled" (vms). Aga kahtlesingi selles. Eks mingi aeg uurin seda siis
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.02.2007 02:20:23 vasta tsitaadiga

oligi "application controlled", ei töötand
_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 09.02.2007 17:44:15 vasta tsitaadiga

kui see kah ei tööta siis ma ei saagi mingi tobeda bugi tõttu AA küsimist kasutada. See on 1:1 kompileeritud näide help-st.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 09.02.2007 17:57:11 vasta tsitaadiga

tonx kirjutas:
kui see kah ei tööta siis ma ei saagi mingi tobeda bugi tõttu AA küsimist kasutada. See on 1:1 kompileeritud näide help-st.

Edit: AA ümberlülitamine ei paista töötavat


viimati muutis Elof 09.02.2007 18:57:00, muudetud 4 korda
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 09.02.2007 17:58:02 vasta tsitaadiga

jama, pean proovima XP'ga kompileerida, kui ükskord viitsin selle tagasi installeerida
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  EDGE beta opendev mine lehele 1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.