Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 17.10.2006 08:50:48 vasta tsitaadiga

Aga angel, kui see sul pidev probleem, siis HV võib aidata sellest üle saada AM-ga, mis annab aega postitust üle vaadata ja seda viga parandada. Ainult ütle ise palju ta võiks olla: 10, 20 või 30 min. icon_wink.gif Me aitame heameelega icon_lol.gif icon_wink.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2006 08:54:08 vasta tsitaadiga

ma süüdi et see kahe silma vahele jääb.... eesti haridussüsteem on nii tõhus noh 8)

aga mis sellest nüüd arutada kui palju kordi ma ühe J ära unustan... võiks firmasid edasi sõimata icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 17.10.2006 09:11:47, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 17.10.2006 08:58:47 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
ma süüdi et see kahe silma vahele jääb.... eesti haridussüsteem on nii nõhus noh 8)

aga mis sellest nüüd arutada kui palju kordi ma ühe J ära unustan... võiks firmasid edasi sõimata icon_rolleyes.gif
Nii vigase teksti puhul peab siiski tõsiselt kaaluma AM-kest icon_confused.gif Heast-peast firmade sõimamise asemel harjuta pigem postituse eelvaate kasutamist ja teksti korrigeerimist.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2006 16:35:56 vasta tsitaadiga

Vabandust, jah edasimüüjaga oli Võrus tegu. Igatahes täpselt nädal aega läks selle tellimusega. Täna sain kätte ja õnnejunnis kinni icon_cool.gif. Huvitav aitn see, et tellisin Xp Home aga kaasa sain siis Xp Pro. Ka lubatud NOD32 aastase litsentsi asemel sain BitDefender 9 standard.

Ordiga rahul thumbs_up.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AJ
HV Guru
AJ

liitunud: 03.02.2005




sõnum 18.10.2006 21:20:50 vasta tsitaadiga

Ostsin videokaardi ja igati rahul thumbs_up.gif
_________________
Küsige mida tahate, me vastame mida tahame.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sasu2
HV vaatleja
sasu2

liitunud: 15.02.2004




sõnum 26.10.2006 03:26:57 vasta tsitaadiga

Tulnud tegemist teha kahe ordist ostetud arvutiga. Mõlemad on enne aastaseks saamist garantiiremondis käinud. Esimene (pc) sai ostetud pärnust ja seal teda ka remonditi. Videokaart! Käis 3x kuu jooksul, aga ei tolku. Vast proovisid putitada kõiksee aeg sama tööle. Tihti ordis käies tuli koduigatsus juba peale ja otsustasin osta ise uue videokaardi. Nägin 1.x arvutit seest poolt, vahetasin videokaardi ära ja töötab tänaseni!!! Arvan, et arvuti polnud poolt aastatki vana! Teise arvutiga lappar.gif pole ka probleemidest pääsenud. Jälle garantiiremont, aga seekord jooksutamist polnud. Läppar oli Tallinna ORDIS lihtsalt 3 kuud. Sain siis kunagi ta kätte, aga nädala pärast viisin ORDISSE tagasi, sest asi polnud muutunud, seekord ainult Tartusse. Rääkisin siis Tartus oma läppati elulugu, et just parandusest tulnud ja vahetatud need ja need asjad. Imestus suur, kui naisterahvas leti taga arvutist vaadates nii ei arvanud! Ennast seniilseks pidades koju Tallinnast saadud paberit uurima, aga õnneks mu mäluga veel ok. Lihtsalt arusaamatud asjad toimuvad seal hoopis. Õnneks piirduti seekord kolme päevaga ja asi sai korralikult tööle jälle. Veel parem, et enam ise neid ei kasuta, sest aastast suurema osa välismaal elades, ei tahaks enam küll ühtäkki arvutist ilma jääda. Sai need riistapuud lähisugulastele ära anda ja nüüdsest DELLi rahulolev klient. Kui tekibki jama, siis esindatud kõikides riikides, kuhu mu jalg võiks sattuda!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ramba
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2002




sõnum 26.10.2006 23:50:22 vasta tsitaadiga

To - sasu2

Räägi rohkem sellest sülearvuti teemast, mis täpsemalt viga oli ja kas tõesti hoiti arvutit kolm kuud teeninduses?
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sasu2
HV vaatleja
sasu2

liitunud: 15.02.2004




sõnum 28.10.2006 15:03:30 vasta tsitaadiga

To - ramba

Sülearvuti hakkas ennast natuke rohkem jõudu tahtvate progedega välja lülitama. Lihtsalt lõi pildi kotti nagu vool läheks ära. Kuna olin eestist ära ja parandusse kohe viia ei saanud arvutit, aitasid külmad mahlapakid läppari all mind niikaua. Ilma nendeta sain ainult netis surfata, aga selleks pole vaja mulle nii kallist sülearvutit. Eestisse jõudes viisin arvuti Tallinna Pärnu mnt. ORDISSE ja seal see oli tõesti 3 kuud. Mõned päevad peale isegi. Teema oli, et vidinate maaletoojate taga asi(emaplaat). Garantii remondi puhul natuke naljakas, et asjad niikaua võtavad. Pakuks siis mingit asendusasja, aga ei. Ja lõpptulemus peale 3 kuud, et sama asi läheb edasi. Samuti oli 1 asi mis garantii alla ei läinud, klaviatuur. Nõus sellega. Meeldib bf2-te mängida ja paar tihdemalt kasutusel olevat nuppu nats sügavamale vajunud. Aga sedagi nad ei suutnud leida sama nagu ennem oli, SWE oma. Pidin US klaveriga leppima. Aga õnneks vana jäi alles ja sain nupud ümber vahetada ise. 3kuud ootamist ja ei mingit tolku. Hiljem Tartus uuendati ainult termopastat ja asi OK peale seda. Kogu asi kolme päevaga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sommer
Kreisi kasutaja
Sommer

liitunud: 01.09.2004




sõnum 06.11.2006 16:11:07 vasta tsitaadiga

mis värk nende ordi läpaka korpustega on, mitmel tuttaval ekraani ümbert plastik serv liimist lahti ja imelik ragin klaviatuuris kui kätt läpakale toetada. kui korpus välja vahetada on asi väärt kraam
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2006 17:34:06 vasta tsitaadiga

Eee kusagilt peab ju hinnas kokku hoidma. Kuidas sa muidu seletad kvaliteet läppari ja ordi kraami hinnavahet?

Korpus ja aku ongi üldiselt need "kokkuhoiju" kohad.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.11.2006 17:14:55 vasta tsitaadiga

http://www.chaos.ee/cdg/ordijoke.html <- gg @ kliendid
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2006 17:20:10 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
http://www.chaos.ee/cdg/ordijoke.html <- gg @ kliendid


Windows HP ? Windows XP ei peaks olema


väga väga kahtlase sisuga tekst igatahes näiteks lause " ei vasta isegi protsessori eest ja tagavaatele. " ning "Protsessoris aga selgus, et töötab ainult üks kettaajam ja teine on tühi." on minujaoks... veider.



kui asi pole väljamõeldis siis tekib tunne et : müüja kes müüs oli lammas ja ei seletanud asja nii et ostja kah aru saaks ning sellest see probleem tekkima hakkaski.
Ennegi juhtunud et probleemid tekkivad sellest et müüja on paras tottu. Ühe tuntud firma enamus probleemidest sellest hakkavadki.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 08.11.2006 17:44:41, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2006 17:21:52 vasta tsitaadiga

See on välja mõeldud või tegelikkus icon_eek.gif
Raske uskuda sellist asja icon_lol.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 08.11.2006 18:13:42 vasta tsitaadiga

indre329 kirjutas:
See on välja mõeldud või tegelikkus icon_eek.gif

Ma küll usun, seda kliendipoolset bullat.
Nähtud-kuuldud paari sellist.
Samas kivi ka müüja kapsaaeda - ei viitsitud kundele selgeks teha, et CD kopeerimiseks pole "duubelmakki" vaja. Või ei saanud kunde sellest aru.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 08.11.2006 18:19:47 vasta tsitaadiga

mind ajab see igaljuhul naerma:
mida tähendab "PROFESSIONAL kodus töötamiseks", või siis "protsessori tekst ei vastanud monitori tekstile"... see, et ta ei teadnud, et kontoritööpaketti ei ole op.süsteemiga kaasas, on sügavalt tema enda harimatus (kui ta ütles, et ta tahab PROFESSIONAL kodus töötamiseks, siis ei pea müüja aru saama, et ta tahab ka kontoritööpaketti)... tahab videotöötlust teha... heheh, WMM (Windows Movie Maker) oli vanasti ju winiga kaasas icon_razz.gif... sellest peaks ilmselt piisama... misasi on kettaajam? kõvaketas...

siiski arvan ma pigem, et tegu on naljaga, kui mitte, oleks võinud pärisnime ka avalikustada...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2006 18:30:07 vasta tsitaadiga

Mind huvitas see HP? Windows Hewlett-Packard? Või sai klient tõesti aru, et eksisteerib koduprofessionaalidele mõeldud Windows (Home Professional)? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2006 19:25:46 vasta tsitaadiga

Minuarust selleks see müüja seal poes passibki terve päev et klientidega tegeleda. Ja kui klient ei saa häste kõigest aru siis peaks talle nagu asjad selgeks tegema kenasti ja mõistetavas keeles. Aga jah... sellised need värgid Eestis on. Kui midagi ostad pead kohe spets olema sellel alal muidu võib jura kokku saada.

Ega kõik inimesed tea et iga asja jaoks on eri programm jms värgid.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henrik
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003




sõnum 08.11.2006 22:56:59 vasta tsitaadiga

angel, sa oled kuidagi negatiivne. Teab kas sina ehk oledki see kliendiosapool selles loos. Ilmselt mitte - oletan et selline klient ei oskaks HV foorumit kasutada. Olen näinud ka igasuugu Jobusid kliente. Mõni ei taha ja eiu soovigi teinekord asjast aru saada arvates et teda nagunii tüssata tahetakse. Või siis on nad raudselt veendunud et neil õigus on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raibs
HV vaatleja
raibs

liitunud: 23.04.2003




sõnum 08.11.2006 23:17:02 vasta tsitaadiga

Mul on nendest inimesest kahju, kes selles juhtumis naljakohta näevad... See saab näidata vaid kahte asja - kas halba lastetuba või vaimupeetust. Saage palun aru, kõik inimesed pole sündinud "itimehed", või saanud selleks peale oma esimest Windowsi installi. No oli see klient ehk natuke ebakompetentsem kui ta ise end arvas olevat. Või soovis välja näidata. Mõni asi.

Esimesena visaku kivi see, kes on patust puhas...

_________________
vikat konna ees ei kohku
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2006 00:05:24 vasta tsitaadiga

tsitaat:
...Saage palun aru, kõik inimesed pole sündinud "itimehed", või saanud selleks peale oma esimest Windowsi installi. ...

word thumbs_up.gif
kui ise kunagi alustasin it maailmaga tutvumist siis ma üldse ei imesta, et ma ka kellegi jaoks "lolle" küsimusi esitasin.
Ei ole olemas lolle küsimusi kuid on targad vastused.
Eks see muidugi itimeestele Ja AHVidele nalja pakub(mulle ka icon_smile.gif ) aga ma ei hakkaks selle pärast neid kliente maha tegema.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2006 00:18:11 vasta tsitaadiga

Kliendi esimese kirja puhul norima ei hakka - igaüks on mingil alal dumbuser. Küll aga annab kliendi kallal torisemiseks põhjust teine kiri - on näha, et klient on enesekindel eesel.
tsitaat:

Teie vastus on formaalne ja minu probleeme ei lahenda.

Milline see vastus siis olema oleks pidanud? Familiaarne või? Minu hinnangul asjalik ning mõistlik kiri. Kui klient ei proovigi iseend aidata (eeskätt sellegagi, et kirja sisuse süübida), siis ei maksa müüja kõrri karata. Ma ei imestaks üldse, kui ostuhetkel proovis mees end asjatundjana näidata, mis nt järjekorra ja seetõttu kiirema teenindamise puhul võib läbigi minna. A la palun mulle selline arvuti (K-arvutisalongi reklaamlehelt nt), selline monitor, Windows (XP) Professional, installeerida ka.

Ühesõnaga - loogiline, et iga klient ei saagi olla spetsialist. Küll aga võiks endal klapid peast ja tropid kõrvadest võtta, kui asjalikke vastuseid pakutakse. Kui kõigest hingest tahta olla petetud, siis võtku heaks, olgu.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RKsilver
HV Guru

liitunud: 08.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2006 00:33:59 vasta tsitaadiga

indre329 kirjutas:
Mind huvitas see HP? Windows Hewlett-Packard?


windows home professional icon_rolleyes.gif

/ot
Kommentaarid: 172 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 3 :: 140
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.11.2006 00:36:35 vasta tsitaadiga

sevenhugs kirjutas:
Kliendi esimese kirja puhul norima ei hakka - igaüks on mingil alal dumbuser. Küll aga annab kliendi kallal torisemiseks põhjust teine kiri - on näha, et klient on enesekindel eesel.
word.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2006 02:12:25 vasta tsitaadiga

Henrik kirjutas:
angel, sa oled kuidagi negatiivne. Teab kas sina ehk oledki see kliendiosapool selles loos. Ilmselt mitte - oletan et selline klient ei oskaks HV foorumit kasutada. Olen näinud ka igasuugu Jobusid kliente. Mõni ei taha ja eiu soovigi teinekord asjast aru saada arvates et teda nagunii tüssata tahetakse. Või siis on nad raudselt veendunud et neil õigus on.


Eks neid jobusid kliente kah olemas aga need vast saab kah kenasti paika pandud ehk siis viisakalt talle asjad selgeks räägitud. Üldiselt kui inimesele kõrri ei karga siis hakkab ta ka asju mõistma. Kui nad väga raudselt veendunud on et neil õigus siis saab ju alati kindlate väidetega asja selgeks teha et asjad ei ole ikka nii nagu ta arvab.

Ehk siis sõbralikult seletades vast saab asjast jagu icon_rolleyes.gif

Pealegi kuda saaks inimene HV kasutada kui ta ostaks näiteks esimest arvutit ja ega kõik HV kuulnud kah ei ole. Ma leidsin isiklikult HV suht kogemata ülesse icon_lol.gif

Ja kui ma über dumb user olin oleks väga õnnelik olnud kui keegi oleks viitsinud paari asja seletada (poes) ilma et iga asja ja liigutuse eest raha oleks küsitud icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 09.11.2006 09:44:32 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Üldiselt kui inimesele kõrri ei karga siis hakkab ta ka asju mõistma. Kui nad väga raudselt veendunud on et neil õigus siis saab ju alati kindlate väidetega asja selgeks teha et asjad ei ole ikka nii nagu ta arvab.
Ehk siis sõbralikult seletades vast saab asjast jagu icon_rolleyes.gif

khm, sa olid klienditeenindajana töötanud ka?
ega ikka kõigile klientidele ei tee pikka seletamise peale ka selgeks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.