Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
maynard
HV vaatleja
liitunud: 13.02.2005
|
|
tagasi üles |
|
 |
Goon
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2005
|
26.08.2006 21:57:21
|
|
|
"Multiplayer matsh võib kesta 10+ tundi" Omg kellelgi on vist jube palju vabaaega ...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
27.08.2006 01:12:30
|
|
|
10 tundi WADEVER.. No ma tahaks näha kes 10 tundi järjest laseb. A noh.. Ma vast laseks ka.. xD
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
30.08.2006 11:04:52
|
|
|
"Although Crysis will support both current and the next version of DirectX, Crytek claims that only DirectX 10 allows the game to run as it was intended by the developers because the next-generation DirectX API, which will ship along with Windows Vista, allows more effects and more objects to be drawn on the screen with a smaller computational cost for the hardware. "
Nad peaks OpenGL'i peale portima, sellel pole taolisi efektiivsusprobleeme nagu DX9'l ning väiksemal määral DX10'l
Pealegi PS3 ei kasuta dx'i vaid OpenGLES'i.
Kui nüüd PS3 ei jõua Crysist normaalselt välja vedada siis võib üsna kindel olla et ka 2.5GHz x2/C2D ning 7900gt kanti kaart seda ei suuda. Jõudlust on neil jämedalt sama palju, ainult et 7900gt omab rohkem mälu läbilaset.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
30.08.2006 11:24:06
|
|
|
Sellest tuleb kah mingi vahe ,ert arvuti konfi ja silmailu saab ise näppida Aga konsoolidel on see konstantne,raske oleks uskuda et tekib võimalus HDR ja muu pissakollane tilulilu välja lülitada parema mängitavuse kasuks
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
30.08.2006 11:27:40
|
|
|
Aga kas AGPle tuleb ka DX10 kaarti Sellest tekstist võib aru saada et DX9 kaardiga ei saagi mängida või siiski on vaja lihtsalt DX10 soft windooza lasta (tuleb vist vistaga preinstallitult?)
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
30.08.2006 11:30:37
|
|
|
dreamx, konsoolipeal näpitakse see silmailu siis paika kui mängu tehakse kuna pole vaja arvestada, et konfid on erinevad. Seega näiteks saaks teha ,et konsoolipeal by default HDR'i pole vms. Iseensesest mõttetu uudis. Samahästi võiks ju teatada, et olgu sul praegu dualcore ekstriim pentium koos 4GB mäluga ja 2x1950XTXOMFG krossfajas siis ikkagi kuna DX10't ei toeta siis ilge saast ja ei saa mängida nagi intended.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
30.08.2006 11:34:47
|
|
|
Auron, No vot peaks olema paigas graafika küll aga just proovisin X-Karbi peal NFSMW ja kollane oli lihtsalt rõvedalt häiriv
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2003
|
30.08.2006 12:49:00
|
|
|
DX10 küll, aga millal raud tuleb? Soft lastakse mingi jaanuaris vist juba välja, aga rauda testimiseks pole veel . Siis kui diifoorss 8xxx ja radejunn x2xxx ilmavalgust näevad, siis hakkab neid dx täiendusi p****etäis tulema a'la dx10.0001a ja paari tunni pärast võid tirida juba dx10.002c koos turvaparandusega KB9321035732 Või hakkab olema nagu alguses dx8-ga oli, et raud ei tea sellest tuhkagi, aga lihtsalt softina vaja dx???
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
sushimees
HV kasutaja
liitunud: 21.05.2004
|
30.08.2006 12:50:58
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
"Although Crysis will support both current and the next version of DirectX, Crytek claims that only DirectX 10 allows the game to run as it was intended by the developers because the next-generation DirectX API, which will ship along with Windows Vista, allows more effects and more objects to be drawn on the screen with a smaller computational cost for the hardware. "
Nad peaks OpenGL'i peale portima, sellel pole taolisi efektiivsusprobleeme nagu DX9'l ning väiksemal määral DX10'l
Pealegi PS3 ei kasuta dx'i vaid OpenGLES'i.
Kui nüüd PS3 ei jõua Crysist normaalselt välja vedada siis võib üsna kindel olla et ka 2.5GHz x2/C2D ning 7900gt kanti kaart seda ei suuda. Jõudlust on neil jämedalt sama palju, ainult et 7900gt omab rohkem mälu läbilaset. |
7900GT on võimsam ju kui PS3 oma.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
30.08.2006 13:40:59
|
|
|
sushimees kirjutas: |
7900GT on võimsam ju kui PS3 oma. |
By default on 7900gt shaderites vähem võimsust (450 vs 550MHz) kuid mälu läbilase on ~2x suurem.
Vahepeal oli küll inq's jutt et RSX pannase 550/700 asemel tööle 500/650 peal kuid minu teada on siiani inq ainus kes seda väitnud on.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mOnster
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2002
|
16.09.2006 16:40:10
|
|
|
ei, väga äge, juhtusin ka piltide otsa ja meeldiv üllatus oli ,ei oleks uskund ,et nii kenaks jubaläheb see värk. igatahes .
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
02.10.2006 10:41:23
|
|
|
Siin intervjuu Cryrek CEO Cevat Yerli-ga. http://www.gameinformer.com/News/Story/200608/N06.0830.2058.31148.htm .Lugege DX10 osa tsiteerin
tsitaat: |
GI: How close are you working with Microsoft with Vista and DX10?
Yerli: Very close. Actually we are so close that we get new drivers everyday, new hardware, and new builds. You know, our programmers are crazy about it. Its an insult that they go crazy because what happens is that everyday potentially a new thing has to be rebuilt. Since its Vista we are working with Alpha versions of Vista, we are working with drivers that get updated everyday with new source code, we work with hardware that are prototypes, everything is just unstable. And then our game is unstable in development. We want to understand where it crashes, and why and who caused it.
So its a nightmare, but, it just means that we are working so state of the art it means we are able to put in DX10 rendering inside the game before DX10 is available. DX10 is available as a SDK, its not that its not available, but DX10 rendering or DX10 hardware. |
siin tegelik DX10 hardware prototype salvestatud lühike video,teine video on veel aga see polnud nii hea
http://www3.incrysis.com/inCrysis_dot_com_first_DX10_Crysis_footage.zip
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
04.10.2006 17:32:33
|
|
|
Ma ei saa aru kuidas need palmid nii kergelt maha kukuvad
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
04.10.2006 17:58:57
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Ma ei saa aru kuidas need palmid nii kergelt maha kukuvad  |
nii on lahe ju
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
04.10.2006 20:21:46
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Ma ei saa aru kuidas need palmid nii kergelt maha kukuvad  |
Ühes videos oli isegi näha kuidas vend lõi kätega puid pikali. Kui nii saab olema, siis see hakkab küll häirima...muidu aetakse ulme-reaalsust taga, aga sellised bulls.it asjad sees.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mart352
HV Guru

liitunud: 05.02.2003
|
04.10.2006 20:27:59
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Ma ei saa aru kuidas need palmid nii kergelt maha kukuvad  |
Oled näinud kuidas päriselus puud kukuvad kui neid lasta?
IMO videos ta lasi neid meelega rohkem, näitamaks, mis on võimalik. See et käega lõi oli üks skillist. Tegelane saab mängu jooksul kolme erineva nö skilli vahel valida. Üks neist on siis see "rambo", loodetavasti on igal skillil ka mingi miinus. Videodest on neist räägitud, ainult et pisut segaselt.
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.10.2006 20:38:13
|
|
|
skillid tulevad eriliste teenete eest vms?
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
04.10.2006 21:07:44
|
|
|
imo seletuseks oli - peategelase futuristlik kaitseülikond, mille omadusi mängja saab olenevalt situatsioonist muuta - andes kas seda üliinimlikku jõudu millega saab kättega puid maha võtta või siis võime kiiresti sprintimiseks ja mingi omadus oli veel, mida praegu peast ei mäleta.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.10.2006 21:17:23
|
|
|
Skeptik kirjutas: |
selleks ajaks on 2GB RAM ja dual-core prosed suht levind juba (23.01.2006 01:20) |
vaatan et mees on täitsa hiromant kohe
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.10.2006 23:51:11
|
|
|
Venturi kirjutas: |
imo seletuseks oli - peategelase futuristlik kaitseülikond, mille omadusi mängja saab olenevalt situatsioonist muuta - andes kas seda üliinimlikku jõudu millega saab kättega puid maha võtta või siis võime kiiresti sprintimiseks ja mingi omadus oli veel, mida praegu peast ei mäleta. |
Sel peaks olema 4 omadust. Armor,Speed,Strenght ja mingi neljas kah.
Max Armor peal on siis saad vabalt tulevahetuses olla vaenlasega ilma suurte kahjustuteta,aga liikumiskiirus on väike
Max Speed peal on siis saad sprintida vaenlase selja taha ja talle kuuli pähe kihutada,samas oled üsna haavatav
Max Strenght peal on siis saad nt vee all luurata ja nagu rakett äkki välja karata ja suure hüppega vaenlasele selga mis ta tapab
igal mode-l on omad plussid ja miinused,erinevates olukordades pead kasutama erinevaid mode-et edasi liikuda.
Mäng ise on jagatud kolme ossa:
1.Dzungel--võitled põhjakorealaste vastu ja üritad aru saada mis %+?) sinna saartele ikkagi maandus
2.Saare külmunud osa--Tulnukate laev avaneb ja jäätab suure osa saarest,see mis enne oli dzungel on nüüd hiiglaslik külmkapp --võitled koos põjakorealastega tulnukate vastu eesmärgiga pääseda tulnukate laeva.
3.Tulnukate laev--Zero gravity on siin märksõna,võitled vist üksi tulnukate vastu.Crytek pole selle osa kohta pilte,videoid ega ausaltöelda suurt midagi avaldanud
Kuskil novembri lõpus või tõenäolisemalt detsembris võib tulla demo kah,ilmselt saab mängida mingit lõiku sellest dzungli osast
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.10.2006 23:53:32
|
|
|
tomorrow tänud selgituse eest,ma just murdsin siin pead,et kui tegemist on tulnukatega,miks kuradi päralt peab seal inimestega taplema
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
05.10.2006 07:12:56
|
|
|
alliance kirjutas: |
tomorrow tänud selgituse eest,ma just murdsin siin pead,et kui tegemist on tulnukatega,miks kuradi päralt peab seal inimestega taplema  |
muide seal külmunud dzungli osas---sa pead põhjakorealastega koostööd tegema aga kõik ei lähe nii libedalt,nimelt peaks mängu olema sisse kirjutatud ka mingid vastuolud koostöös põhjakorealastega,sest ega nad ei unusta kuidas sa nende sõpru maha nottisid mängu esimeses osas ,Võimalik et nad saboteerivad sind kuidagi,ajavad udu või midagi,igatahes ma kuulsin et mingi selline asi pidi olema kuigi see pole 100% ametlik info kah nüüd
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
08.10.2006 10:00:57
|
|
|
Far Crys läks sihtimine päris sitaks kui jooksid, kõige parem oli kaugelt lamades mehi headshotidega maha nottida. Üksik laskudega püsis sihik ilusti paigal.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
|