Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 170, 171, 172  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Mõttetu mees
HV Guru

liitunud: 18.07.2003



Online

sõnum 02.06.2006 10:30:30 vasta tsitaadiga

Ma ei saa nüüd aru, tahate mind hoopis mingiks petujutu tegijaks tembeldada? Nagu Ordi oleks mingi püha koht, kus midagi imelikku kunagi ei juhtu.

Helistasin nüüd siis õele ja täpsustasin üle. Läks oma kastiga Betooni tänavale ja lasi eelnimetatud tööd teha. Kasti kättesaamisel küsis vanasid jahutusi ja ülejäänud kraami. Alguses ei tehtud teda kuulmagi. Teistkordse küsimise peale toodi 4 ülejäänud videokaardi mälu radikat(zalman). Ülejäänud kraami ei antud. Näiteks sellesama zalmani komplekti kuulub veel ju ühendus Nvidia kaardi tarbeks, mis oleks ju vajalik tulevikule mõeldes. Aga selles ei olegi point, point on DigeBeni jutus talvekummide kohta.
Ma ei tea, kas Betooni tänava Ordi on urgas sõne otseses mõttes, kuna pole seal kunagi käinud. Aga see on arvutiurgas, nagu kõik arvutipoed on arvutiurkad minu arvates.
Minu enda suhe Ordiga on suht hea, aga minu õe suust kostab küll kibedaid sõnu. Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida. No ei vea tal selle Ordiga lihtsalt.
Barbo20, see on tõesti imelik, et kui neil seda kraami mägede viisi üle jääb, miks siis neid nii kangesti endale hoitakse.
Kommentaarid: 648 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 526
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aabor
HV vaatleja

liitunud: 17.11.2001




sõnum 02.06.2006 10:44:38 vasta tsitaadiga

Ei hoitagi kangesti endale. Lihtsalt visatakse minema ja kui ENNE tellimuse sisseandmist suud lahti ei osata teha, et neid asju vaja on siis kes neid pärast enam leiab. Kuna enamik ei taha vana kola tagasi, ei oska keegi enam tagantjärgi asju kokku viia. Vaevalt, et Ordi poistel sellisest kraamist puudus on.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 02.06.2006 11:18:43 vasta tsitaadiga

Mõttetu mees

... ma kasutan sellesama Betooni tn. Ordi teenuseid üsna tihti ja kui miskit jääb soovida, siis on see reeglina olnud kinni ikka minus endas, kuna olen midagi unustanud ja mainimata jätnud. Poes ei tööta iromandid ja klienditeenindaja ei pea teadma lennult, mida klient soovib. Loomulikult püütakse igal võimalusel vastu tulla ja aidata kliendil omi soove sõnadesse panna, kuid kui klient oma soove piisavalt selgelt ei väljenda, siis ei saa ka pood üle oma varju hüpata. Põhjus, miks ma sinu kommentaari üldse kommenteerin, peitub inimeste käitumises kliendina ja kummalises suhtumises klienditeenindajatesse, kes peaksid olema kui üliinimesed ja kui nad seda ei suuda, karjutakse kohe tervele maailmale, kui paha on see või teine firma, kuna klienditeenindaja ei suutnud neile taevast tähti alla tuua ega neid takkaotsa punaseks värvida ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõttetu mees
HV Guru

liitunud: 18.07.2003



Online

sõnum 02.06.2006 11:38:52 vasta tsitaadiga

Palun vabandust, et julgesin teie jumal Ordi kohta midagi halba öelda!

Kas ma karjusin midagi tervele maailmale? Kas see teema pole mõeldud arvutifirmaga Ordi seotud kogemuste kirjeldamiseks? Mis pärast te nüüd siis minu peale kurjad olete? Kirjeldasin ainult ühte juhtumit. Kui need jubinad ära visatakse, siis oleks nagu inimlik seda ka kliendile öelda, mitte lihtsalt vait olla. Mu õde pole mingi ülbik näkkukargaja. Ta küsis neid jubinaid viisakalt, sest mina soovitasin nii. Ja ei saanud mida küsis ja mille eest on maksnud! Samuti ei saanud selgitust.
Minule tegi see lugu ainult nalja, võtan üldse elu huumoriga. Miks te härra DigeBeni nii pöördesse lähete, on minu jaoks arusaamatu.
Minu jaoks ja ka minu õe jaoks on poogen need paar jubinat. Lihtsalt kirjeldasin Ordiga seotud lugu, mis tekitas tavalisest natuke erinevaid emotsioone.
Kommentaarid: 648 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 526
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 02.06.2006 12:07:08 vasta tsitaadiga

... sinu postidest ei loe küll naljaga võtmist välja, pigem loeb välja väga negatiivse noodi, kuna nimetad poodi urkaks, süüdistad varguses ja selle mittetunnistamises st. olgugi, et sa seda nii otseselt välja ei öelnud, kuid erapooletu kõrvaltvaataja jaoks selline mulje jääb ja mina leian, et sellise mulje levitamie on igati ülekohtune ja võiksid natike enne ikka mõelda, kui midagi kirja paned, seda jama loeb siin n+1 inimest, mitte ainult mina ja sina ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 02.06.2006 17:52:53 vasta tsitaadiga

Mõttetu mees kirjutas:
Palun vabandust, et julgesin teie jumal Ordi kohta midagi halba öelda!

Kas ma karjusin midagi tervele maailmale? Kas see teema pole mõeldud arvutifirmaga Ordi seotud kogemuste kirjeldamiseks? Mis pärast te nüüd siis minu peale kurjad olete? Kirjeldasin ainult ühte juhtumit. Kui need jubinad ära visatakse, siis oleks nagu inimlik seda ka kliendile öelda, mitte lihtsalt vait olla. Mu õde pole mingi ülbik näkkukargaja. Ta küsis neid jubinaid viisakalt, sest mina soovitasin nii. Ja ei saanud mida küsis ja mille eest on maksnud! Samuti ei saanud selgitust.
Minule tegi see lugu ainult nalja, võtan üldse elu huumoriga. Miks te härra DigeBeni nii pöördesse lähete, on minu jaoks arusaamatu.
Minu jaoks ja ka minu õe jaoks on poogen need paar jubinat. Lihtsalt kirjeldasin Ordiga seotud lugu, mis tekitas tavalisest natuke erinevaid emotsioone.


Ma saan aru, et su õel oli 2 varianti. Kas ostab selle zalman cooleri ja paneb ise või laseb oma tuttaval panna. Teine variant mille ta valis siis, et lasi ordis panna peale ja ei maininud kohe, et ülejäänud juppe võib hiljem vaja olla kes teab mille jaoks. Mõni klient näiteks soovib, et jäetakse emaplaadi karp alles. Ega see ei tähenda , et kõigile klientidele pannakse ka tühjad karbid pakkekasti juba pakitud arvuti peale lahtiselt. Ja muide mis graafikaga tegu oli üldse?

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lohesell
HV vaatleja

liitunud: 21.05.2004




sõnum 03.06.2006 12:53:51 vasta tsitaadiga

Tegelikult ongi nii, et kui keegi tütarlaps oma kasti vaiksemaks tuleb tegema, siis kõik jupid vasakule tõstame ning kambakesi pühapäeval täikale müüma läheme!!! icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 03.06.2006 13:06:35 vasta tsitaadiga

Mõttetu mees kirjutas:
Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida.

icon_eek.gif üldjuhul ikka kõik masinad testitakse enne kliendile üle andmist. ja ilma mäluta ei saa testida. icon_rolleyes.gif


kui mingeid toodete karpe ja muid lisajubinaid soovid ka kaasa saada, siis tuleb seda kindlasti öelda enne uue arvuti komplekteerimist, mitte pärast kättesaamisel.

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2006 15:36:54 vasta tsitaadiga

Kurat sai jälle Pärnu ordis käidud ning mälu ostetud ja kõik super.Ostaks sealt rohkemgi kui sama hinnaga saaks mis peebust icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 03.06.2006 19:07:10 vasta tsitaadiga

minu arust küll normaalne ei ole, et kliendi asjad minema visatakse ilma klienti teavitamata!
see, et klient ise suud lahti ei teinud ei õigusta midagi! või on see kuskil kirjas, et midagi paigaldada lastes
peab KINDLASTI ütlema, et palun ärge ülejäävat kraami ära visake? müstika

ja ärge minu kallal fleimima tulge - mind see asi ei koti, mina ei olnud klient ja ei tea 100% asja
aga see jutt siin teemas ordi töötajate poolt, et asi on normaalne ei tundu küll eriti loogiline
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 03.06.2006 19:52:12 vasta tsitaadiga

Ma arvan, et selline suhtumine ütleb kõik, kui kõik arvutipoed on "urkad", isegi kui sinna pole oma jalga veel kordagi pandud icon_rolleyes.gif

Mõttetu mees kirjutas:

Ma ei tea, kas Betooni tänava Ordi on urgas sõne otseses mõttes, kuna pole seal kunagi käinud. Aga see on arvutiurgas, nagu kõik arvutipoed on arvutiurkad minu arvates.





Ordis testitakse kõik toodetud arvutid läbi. Pole ma näinud veel arvutit, mida saab testida ilma mäluta. Või on siin väide, et tootja tahtis mälusi endale ja "unustas" kaasa panna, lootes et klient ei pane tähele.

Mõttetu mees kirjutas:

Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida. No ei vea tal selle Ordiga lihtsalt.
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2006 22:20:07 vasta tsitaadiga

Sõber ostis ordist arvuti komplekti paar kuud tagasi. Tallinna esindus (pärnu mnt) ja käskis kõik karbid ja asjad kaasa panna. Sai ka absoluutselt kõik. Poolikud termopasta tuubid ja karbid. Kõik läks sujuvalt ja kiiresti.
_________________
Tere.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2006 22:49:20 vasta tsitaadiga

eks neid poode on igasuguseid mis sest et kõigil ordi nimi peal. Igas firma poes võib vahest sitta kaela saada icon_neutral.gif

Mõnes lihtsalt juhtub seda harvemini mõnes jälle tihedamini icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tlp
HV vaatleja

liitunud: 18.04.2004




sõnum 05.06.2006 14:21:33 vasta tsitaadiga

Minu meelest on ka elementaarne, et mingeid arvutikomponente ostes/vahetades pannakse ilma küsimata kaasa ka kõik see, mis komponendi pakendis sisaldus. Olgu siis kruvikas paigaldamiseks või mõni väike radikas vms. Kui klient asju ei vaja, siis viskab ise minema, tema nende eest ju maksis. Rääkimata sellest, et vahetuse korral peaks vana asja tagasi andma, äkki see oli igati korralik ja kliendil oli plaanis see maha müüa, kellelegi teisele anda või mis iganes. Ordis see paraku alati nii ei käi jah.
Suurim ja pidev probleem Ordiga on aga see, et arvutit tellides ei ole neil alati selget ülevaadet laoseisust. Kontrollid internetis üle, et soovitud komponendid oleks Betooni tänaval olemas, lähed kohale, lased veel kord kontrollida, väidetakse, et on olemas. Siis tellid arvuti ära ja lubatakse, et kolme päevaga on valmis. Annad telefoninumbri ka, kuhu helistada.
Seejärel ootad kolm päeva, ootad nädala, ei midagi. Helistad ise, öeldakse, et kahjuks pole arvutit veel tegema hakatud, sest soovitud kõvaketast pole (kuigi tellimisel sai üle kontrollitud, aga ju siis laoprogramm näitas mõnda ketast, mis oli juba teise arvuti sisse pandud). Ütled, et ok, pange siis mõne teise firma sama suur kõvaketas, mis seal ikka. Lubatakse uuesti, et kolme päeva pärast on valmis. Läheb jälle kolm päeva mööda, keegi ei helista, helistad ise. Öeldakse, et kahjuks müüdi eile maha viimane selline graafikakaart, mida tellisite. Ütled, et pange siis mõni analoogne, suvaline kontoriarvuti nagunii, mis seal vahet. Lubatakse ära teha, aga kuna suur tellimus tuli vahele, siis kohe ei saa, ülehomseks ehk. Keegi muidugi ei helista ka ülehomme. Helistad ise nädala pärast. Siis lõpuks lubatakse, et jah, õhtuks saab valmis, võite järgi tulla. Õnnelik lõpp, aga liiga palja mässamist. icon_smile.gif
Ja oleks siis üks kord niimoodi olnud, siis ma ei kurdaks, sest üks kord võib ju juhus olla. Aga sarnast lugu on mul aastate jooksul Ordis ikka paarkümmend korda olnud. See viitab selgelt sellele, et tuleks tekitada konkreetne ülevaade laos olevast kaubast ja kauba broneerimise süsteem. Kaup võib ju hetkel laos olla ja klienditeenindaja ei eksi, aga teine klienditeenindaja müüb selle ehk juba tund hiljem teisele kliendile maha ja kui minu arvutit paari päeva pärast kokku panema hakatakse, polegi sinna konkreetset komponenti sisse panna. Samuti ei tohiks laosüsteem näidata sellist kaupa, mis on juba mõnda teise arvutisse sisse pandud, mida klient pole veel välja ostnud.
Ja lõpuks: kliendiga tuleb suhelda. Kui pole mingit komponenti, siis enamasti on see asendadatav. Tuleb lihtsalt helistada ja küsida, et kas võime midagi analoogset asemele panna. Aga vot nii pole kordagi tehtud. Ikka läheb tähtaeg kõvasti üle, siis lõpuks helistad ise ja siis selgub, milles asi.
Puuduva mälu teemal: ükskord olen ka ise Ordist ilma mäluta arvuti saanud. Aga sellega polnud ka tarkvara kaasas, ilmselt siis seetõttu ei tulnud mälu puudumine välja. icon_biggrin.gif Aga see oli aastate eest, usun, et praegu nad testivad ka tarkvarata arvuteid, selles suhtes on asi paremuse poole liikunud.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.06.2006 15:00:44 vasta tsitaadiga

... eks algav suveperiood, oma puhkustehooajaga, hakkab ennast juba vaikselt tunda andma. Inimesi on vähem tööl, kaupa võetakse vähem sisse ja igasugu ootamatud olukorrad tekitavad rohkem tööd, kui seda muul ajal. Seega, pole midagi parata, kui arvutikomplekti saadavus, lükkub varasema 3 päeva asemel isegi nädala pikkuseks ja klienditeenindusega suhtlemisel, tuleb ka ise natike initseatiivi üles näidata, kuna nüüd peab üks inimene ära tegema eeldatavasti päris mitme puudu oleva inimese töö. Seega, kui arvutiga on kiire ja vaja 3 päeva jooksul see kätte saada, siis tuleks seda ka klienditeenindajale teada anda, mitte nädalapärast vihaste kommentaaride saatel foorumisse kurtma tulla ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tlp
HV vaatleja

liitunud: 18.04.2004




sõnum 05.06.2006 15:15:17 vasta tsitaadiga

Jutt ei käinud praeguse hetke kohta. Nagu mainisin, on mul aastate jooksul esinenud paarkümmend korda sellist situatsiooni, et Ordis on arvuti sisse müüdud mõni komponent, mida neil ei ole või mis on vahepeal kellelegi teisele maha müüdud, kuigi kauba kohta on tellimuse kinnitus saadud ja raha ära makstud. Ja seda nii suvel kui igal teisel aastaajal.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Softman
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2006




sõnum 05.06.2006 15:20:32 vasta tsitaadiga

viimati sai arvuti ostetud sealt.ei mingeid probleeme ega midagi...
teenindaja oli viisakas jne

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.06.2006 16:08:36 vasta tsitaadiga

tlp

... neil näikse olevat kooste, hoolduse ja müügiletiga sama süsteem, ning kuna iga osakond töötab isemoodi, siis pole tegemist päris reaalajas toimiva lahendusega ilmselt. Oled sa kuskil paremat süsteemi kohanud ? Loomulikult annaks seda kuidagi paremini organiseerida, kuid see eeldaks iga osakonna ühtset koordineerimist, mida on ülevabariigiliselt päris keeruline juhtida. Omad kogemused, küll vähe teise valdkonnaga, näitavad seda üsna ilmekalt, et kellavärgi täpsusega, seda süsteemi tööle panna on pea-aegu võimatu, ikka tekivad kuskil mingid nihked vms. ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõttetu mees
HV Guru

liitunud: 18.07.2003



Online

sõnum 05.06.2006 16:14:15 vasta tsitaadiga

Paneks siis kirja enda konkreetse arvamuse Ordist, mitte mõne sõbra või sugulase oma.

Alustan plussidest.
Suhteliselt head hinnad, annab ka tingida.
Garantii toimib enamasti normaalselt.
Enamus klienditeenindajaid sõbralikud ning asjatundlikud(leidub ka nn troppe).
Tellitud arvutikomplekti saab enamasti kiiresti kätte.
Salongid hea koha peal ning viisakad. Salonge ja edasimüüjaid üle vabariigi.
E-kirja teel saadetud järelepärimistele suvatsetkse vastata(võrdluseks K, kus seda ei tehta pea kunagi)

Miinused
Garantii küll toimib, kuid esineb juhtumeid, kus tuleb kaua oodata ning asju ei saa kätte lubatud ajal. Samas ei teatata ka viivitusest.
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms.
On probleeme olnud koos tarkvaraga tellitud arvutite tarkvaras (samas on kõik juhtumid leidnud positiivse lahenduse garantiis)

Seega, minu arvates Ordi üks täiest tavaline kett. Ei midagi superhead, ega ka midagi halvemat, kui teistel. Võrdlusmomenti oman Beestingu(Dr.Peep) ja K-ga, kust ka kõvasti kaupa ostetud. Teistes urgastes tehtud mõned juhuostud. Ise pean parimaks Beestingut, kuid selle miinusteks ainult üks olemasolev pood. K-s jälle tuleb hoolikalt jälgida, mida osta, sest garantiiga on seal parem mitte tegemist teha.

Zonerman, võibolla tõesti testitakse kõik arvutid läbi, kuid konkreetsel juhul oli uus arvuti mäluta. Fakt! Ehk oli see eemladatud peale testimist ja tahetud vahetada uue vastu ning mingil põhjusel jäi asi pooleli, kes seda teab. Polegi asi, mille pärast pead vaevata. Samas au Ordile, et see mälu siiski sinna pandi, mitte ei hakatud klienti süüdistama. Muidugi, kliendile oli see lisaväljaminek taksoraha ning kulutatud aja näol, seega midagi rõõmustavat siin siiski pole(kuigi peale sita sisse viskamist on hea meel, kui sind sealt välja tõmmatakse).

See on ka huvitav asi, et K-arvutisalong tehakse maatasa, kui klienditeendaja ei taha naeratada, aga Ordi kohta natuke mokka paotades oled ise jobu valmis icon_biggrin.gif

Igaljuhul jõud tööle Ordi poistele ja tüdrukutele!

Mina lähen nüüd siit teemast ära ja tagasi enam ei tule, kiitke oma jumalat edasi, fanboyd!
Kommentaarid: 648 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 526
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tlp
HV vaatleja

liitunud: 18.04.2004




sõnum 05.06.2006 16:57:57 vasta tsitaadiga

DigeBeni

Olen nõus, et Ordi suuruses firmas on juba keerukas kõike laitmatult toimima panna. Kui aga mõni probleem sageli korduma kipub ja sellele on ka tähelepanu juhitud, siis peaks midagi ette võtma. Alati annab paremini teha.
Ja kui jama on tõesti juhtunud ning kliendi poolt tellitud ja kinni makstud arvuti komplekteerimiseks on kogemata mõni komponent puudu või teisele kliendile maha müüdud, siis mida peaks Ordi tegema? Kas nädalate viisi ootama ja lootma, et klient unustab üldse ära, et arvuti tellis ja selle eest maksis?
Või tegema ühe telefonikõne, asja selgitama ja asendusvarianti pakkuma? Seda viimast ei ole ainsatki korda juhtunud ja vaat see on minu meelest tõsine probleem, et alati peab ise helistama ja pinnima, miks juba ammu valmima pidanud arvuti ikka veel valmis pole. Kui Ordi töötaja helistaks siis, kui arvutit tegema hakatakse ja selgub, et midagi on puudu, saaks selle puuduva asja kiiresti millegi muuga asendada ja arvuti valmimine ei viibiks.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.06.2006 17:22:03 vasta tsitaadiga

Mõttetu mees

... aga mida erilist sa siis meie kartulivabariigi arvutipoodidelt ootad icon_rolleyes.gif ?

tlp

... eks igal poel ole oma valged kohad toimimises, mida kannataks parandada, miks sina just nende puuduste küüsi sattunud oled, ei oska kommenteerida ehk on tegemist halva õnnega ? Mina olen Ordi teenuseid kasutanud nii era kui ka ärikliendina eelmisest kümnendist saati ja pole veel ühegi lahendamatu olukorra otsa sattunud. Praktiliselt kõik probleemid olen suutnud enda kasuks pöörata, kuigi minu õigus pole sugugi alati nii ümberlükkamatult kindel olnud. Kuna tegemist on suht suure firmaga, siis on alati võimalik valida endale sobiv klienditeenindaja ja ainult tema teenuseid kasutada, mina olen selle valiku teinud ja pole siiamaani pidanu kahetsema, suhtle nagu oma sõbraga ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 05.06.2006 18:37:28 vasta tsitaadiga

tlp, tootmisprotsessi saad jälgida "reaalajas" -> http://www.ordi.ee/tootmine
seal ka väljendub kui mingi jupiga peaks probleem olema ja saab kohe helistada, samas peaks ka müüja seda tegema ja mingit alternatiivi pakkuma.
tegelikult on ilusti näha, kas mõni jupp on sinu masina jaoks kinni või mitte icon_wink.gif seega laosüsteem toimib laitmatult, pigem jääb asi juba inimeste taha. icon_rolleyes.gif

sama asi garantii kohta, kus näed oma jupi/arvuti töö staatust -> http://www.ordi.ee/garantii

ja samas ei ole keelatud anda tagasisiset -> http://www.ordi.ee/pood/contact_form probleemide kohta, küll siis midagi ka ette võetakse, ära looda, et kõrgematel asjapulkadel aega siin HV foorumis klientide nuttu ja hala aega lugeda oleks icon_wink.gif

Mõttetu mees kirjutas:
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms.

üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima.

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 06.06.2006 01:33:19 vasta tsitaadiga

Skeptik kirjutas:
Mõttetu mees kirjutas:
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms.

üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima.

Huvitav. Kas siis juhul kui Ordi enda laos soovitud juppi pole, siis võetakse oma laost mingi lähedane analoog asemele lihtsalt? Selle asemel, et vajalik jupp tellida näiteks GNT laost, kust (Tallinna laost) see üldjuhul mõne tunniga juba kohale sõidutatakse (eeldusel et GNT laos see jupp muidugi olemas on)...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 06.06.2006 01:41:45 vasta tsitaadiga

8 kirjutas:
Skeptik kirjutas:
Mõttetu mees kirjutas:
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms.

üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima.

Huvitav. Kas siis juhul kui Ordi enda laos soovitud juppi pole, siis võetakse oma laost mingi lähedane analoog asemele lihtsalt? Selle asemel, et vajalik jupp tellida näiteks GNT laost, kust (Tallinna laost) see üldjuhul mõne tunniga juba kohale sõidutatakse (eeldusel et GNT laos see jupp muidugi olemas on)...

eks see oleneb juba müüjast

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
voyager_est
HV Guru
voyager_est

liitunud: 02.11.2002




sõnum 07.06.2006 20:31:35 vasta tsitaadiga

Aga ma just jõudsin karmile järeldusele, et ma pole peale ORDI ja HV teede lahkuminekut enam ORDI'ist mitte midagi ostnud. Ausalt öeldes pole ma enam isegi nende kuplustesse sattunudki. icon_neutral.gif
Paistab, et kui firma pole HV's, siis seda firmat pole minu jaoks nagu olemaski. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Ordi mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 170, 171, 172  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.