praegune kellaaeg 19.06.2025 17:40:20
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
02.06.2006 10:30:30
|
|
|
Ma ei saa nüüd aru, tahate mind hoopis mingiks petujutu tegijaks tembeldada? Nagu Ordi oleks mingi püha koht, kus midagi imelikku kunagi ei juhtu.
Helistasin nüüd siis õele ja täpsustasin üle. Läks oma kastiga Betooni tänavale ja lasi eelnimetatud tööd teha. Kasti kättesaamisel küsis vanasid jahutusi ja ülejäänud kraami. Alguses ei tehtud teda kuulmagi. Teistkordse küsimise peale toodi 4 ülejäänud videokaardi mälu radikat(zalman). Ülejäänud kraami ei antud. Näiteks sellesama zalmani komplekti kuulub veel ju ühendus Nvidia kaardi tarbeks, mis oleks ju vajalik tulevikule mõeldes. Aga selles ei olegi point, point on DigeBeni jutus talvekummide kohta.
Ma ei tea, kas Betooni tänava Ordi on urgas sõne otseses mõttes, kuna pole seal kunagi käinud. Aga see on arvutiurgas, nagu kõik arvutipoed on arvutiurkad minu arvates.
Minu enda suhe Ordiga on suht hea, aga minu õe suust kostab küll kibedaid sõnu. Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida. No ei vea tal selle Ordiga lihtsalt.
Barbo20, see on tõesti imelik, et kui neil seda kraami mägede viisi üle jääb, miks siis neid nii kangesti endale hoitakse.
|
|
Kommentaarid: 648 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
526 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aabor
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2001
|
02.06.2006 10:44:38
|
|
|
Ei hoitagi kangesti endale. Lihtsalt visatakse minema ja kui ENNE tellimuse sisseandmist suud lahti ei osata teha, et neid asju vaja on siis kes neid pärast enam leiab. Kuna enamik ei taha vana kola tagasi, ei oska keegi enam tagantjärgi asju kokku viia. Vaevalt, et Ordi poistel sellisest kraamist puudus on.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
02.06.2006 11:18:43
|
|
|
Mõttetu mees
... ma kasutan sellesama Betooni tn. Ordi teenuseid üsna tihti ja kui miskit jääb soovida, siis on see reeglina olnud kinni ikka minus endas, kuna olen midagi unustanud ja mainimata jätnud. Poes ei tööta iromandid ja klienditeenindaja ei pea teadma lennult, mida klient soovib. Loomulikult püütakse igal võimalusel vastu tulla ja aidata kliendil omi soove sõnadesse panna, kuid kui klient oma soove piisavalt selgelt ei väljenda, siis ei saa ka pood üle oma varju hüpata. Põhjus, miks ma sinu kommentaari üldse kommenteerin, peitub inimeste käitumises kliendina ja kummalises suhtumises klienditeenindajatesse, kes peaksid olema kui üliinimesed ja kui nad seda ei suuda, karjutakse kohe tervele maailmale, kui paha on see või teine firma, kuna klienditeenindaja ei suutnud neile taevast tähti alla tuua ega neid takkaotsa punaseks värvida ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
02.06.2006 11:38:52
|
|
|
Palun vabandust, et julgesin teie jumal Ordi kohta midagi halba öelda!
Kas ma karjusin midagi tervele maailmale? Kas see teema pole mõeldud arvutifirmaga Ordi seotud kogemuste kirjeldamiseks? Mis pärast te nüüd siis minu peale kurjad olete? Kirjeldasin ainult ühte juhtumit. Kui need jubinad ära visatakse, siis oleks nagu inimlik seda ka kliendile öelda, mitte lihtsalt vait olla. Mu õde pole mingi ülbik näkkukargaja. Ta küsis neid jubinaid viisakalt, sest mina soovitasin nii. Ja ei saanud mida küsis ja mille eest on maksnud! Samuti ei saanud selgitust.
Minule tegi see lugu ainult nalja, võtan üldse elu huumoriga. Miks te härra DigeBeni nii pöördesse lähete, on minu jaoks arusaamatu.
Minu jaoks ja ka minu õe jaoks on poogen need paar jubinat. Lihtsalt kirjeldasin Ordiga seotud lugu, mis tekitas tavalisest natuke erinevaid emotsioone.
|
|
Kommentaarid: 648 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
526 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
02.06.2006 12:07:08
|
|
|
... sinu postidest ei loe küll naljaga võtmist välja, pigem loeb välja väga negatiivse noodi, kuna nimetad poodi urkaks, süüdistad varguses ja selle mittetunnistamises st. olgugi, et sa seda nii otseselt välja ei öelnud, kuid erapooletu kõrvaltvaataja jaoks selline mulje jääb ja mina leian, et sellise mulje levitamie on igati ülekohtune ja võiksid natike enne ikka mõelda, kui midagi kirja paned, seda jama loeb siin n+1 inimest, mitte ainult mina ja sina ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
02.06.2006 17:52:53
|
|
|
Mõttetu mees kirjutas: |
Palun vabandust, et julgesin teie jumal Ordi kohta midagi halba öelda!
Kas ma karjusin midagi tervele maailmale? Kas see teema pole mõeldud arvutifirmaga Ordi seotud kogemuste kirjeldamiseks? Mis pärast te nüüd siis minu peale kurjad olete? Kirjeldasin ainult ühte juhtumit. Kui need jubinad ära visatakse, siis oleks nagu inimlik seda ka kliendile öelda, mitte lihtsalt vait olla. Mu õde pole mingi ülbik näkkukargaja. Ta küsis neid jubinaid viisakalt, sest mina soovitasin nii. Ja ei saanud mida küsis ja mille eest on maksnud! Samuti ei saanud selgitust.
Minule tegi see lugu ainult nalja, võtan üldse elu huumoriga. Miks te härra DigeBeni nii pöördesse lähete, on minu jaoks arusaamatu.
Minu jaoks ja ka minu õe jaoks on poogen need paar jubinat. Lihtsalt kirjeldasin Ordiga seotud lugu, mis tekitas tavalisest natuke erinevaid emotsioone. |
Ma saan aru, et su õel oli 2 varianti. Kas ostab selle zalman cooleri ja paneb ise või laseb oma tuttaval panna. Teine variant mille ta valis siis, et lasi ordis panna peale ja ei maininud kohe, et ülejäänud juppe võib hiljem vaja olla kes teab mille jaoks. Mõni klient näiteks soovib, et jäetakse emaplaadi karp alles. Ega see ei tähenda , et kõigile klientidele pannakse ka tühjad karbid pakkekasti juba pakitud arvuti peale lahtiselt. Ja muide mis graafikaga tegu oli üldse?
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
lohesell
HV vaatleja
liitunud: 21.05.2004
|
03.06.2006 12:53:51
|
|
|
Tegelikult ongi nii, et kui keegi tütarlaps oma kasti vaiksemaks tuleb tegema, siis kõik jupid vasakule tõstame ning kambakesi pühapäeval täikale müüma läheme!!!
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
03.06.2006 13:06:35
|
|
|
Mõttetu mees kirjutas: |
Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida. |
üldjuhul ikka kõik masinad testitakse enne kliendile üle andmist. ja ilma mäluta ei saa testida.
kui mingeid toodete karpe ja muid lisajubinaid soovid ka kaasa saada, siis tuleb seda kindlasti öelda enne uue arvuti komplekteerimist, mitte pärast kättesaamisel.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
03.06.2006 15:36:54
|
|
|
Kurat sai jälle Pärnu ordis käidud ning mälu ostetud ja kõik super.Ostaks sealt rohkemgi kui sama hinnaga saaks mis peebust
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
03.06.2006 19:07:10
|
|
|
minu arust küll normaalne ei ole, et kliendi asjad minema visatakse ilma klienti teavitamata!
see, et klient ise suud lahti ei teinud ei õigusta midagi! või on see kuskil kirjas, et midagi paigaldada lastes
peab KINDLASTI ütlema, et palun ärge ülejäävat kraami ära visake? müstika
ja ärge minu kallal fleimima tulge - mind see asi ei koti, mina ei olnud klient ja ei tea 100% asja
aga see jutt siin teemas ordi töötajate poolt, et asi on normaalne ei tundu küll eriti loogiline
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
03.06.2006 19:52:12
|
|
|
Ma arvan, et selline suhtumine ütleb kõik, kui kõik arvutipoed on "urkad", isegi kui sinna pole oma jalga veel kordagi pandud
Mõttetu mees kirjutas: |
Ma ei tea, kas Betooni tänava Ordi on urgas sõne otseses mõttes, kuna pole seal kunagi käinud. Aga see on arvutiurgas, nagu kõik arvutipoed on arvutiurkad minu arvates.
|
Ordis testitakse kõik toodetud arvutid läbi. Pole ma näinud veel arvutit, mida saab testida ilma mäluta. Või on siin väide, et tootja tahtis mälusi endale ja "unustas" kaasa panna, lootes et klient ei pane tähele.
Mõttetu mees kirjutas: |
Näiteks, kui ta selle arvuti kunagi ostis ja koju taris, siis olid Ordi arvutisepad unustanud mälud arvutisse toppida. No ei vea tal selle Ordiga lihtsalt.
|
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
03.06.2006 22:20:07
|
|
|
Sõber ostis ordist arvuti komplekti paar kuud tagasi. Tallinna esindus (pärnu mnt) ja käskis kõik karbid ja asjad kaasa panna. Sai ka absoluutselt kõik. Poolikud termopasta tuubid ja karbid. Kõik läks sujuvalt ja kiiresti.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
03.06.2006 22:49:20
|
|
|
eks neid poode on igasuguseid mis sest et kõigil ordi nimi peal. Igas firma poes võib vahest sitta kaela saada
Mõnes lihtsalt juhtub seda harvemini mõnes jälle tihedamini
|
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tlp
HV vaatleja
liitunud: 18.04.2004
|
05.06.2006 14:21:33
|
|
|
Minu meelest on ka elementaarne, et mingeid arvutikomponente ostes/vahetades pannakse ilma küsimata kaasa ka kõik see, mis komponendi pakendis sisaldus. Olgu siis kruvikas paigaldamiseks või mõni väike radikas vms. Kui klient asju ei vaja, siis viskab ise minema, tema nende eest ju maksis. Rääkimata sellest, et vahetuse korral peaks vana asja tagasi andma, äkki see oli igati korralik ja kliendil oli plaanis see maha müüa, kellelegi teisele anda või mis iganes. Ordis see paraku alati nii ei käi jah.
Suurim ja pidev probleem Ordiga on aga see, et arvutit tellides ei ole neil alati selget ülevaadet laoseisust. Kontrollid internetis üle, et soovitud komponendid oleks Betooni tänaval olemas, lähed kohale, lased veel kord kontrollida, väidetakse, et on olemas. Siis tellid arvuti ära ja lubatakse, et kolme päevaga on valmis. Annad telefoninumbri ka, kuhu helistada.
Seejärel ootad kolm päeva, ootad nädala, ei midagi. Helistad ise, öeldakse, et kahjuks pole arvutit veel tegema hakatud, sest soovitud kõvaketast pole (kuigi tellimisel sai üle kontrollitud, aga ju siis laoprogramm näitas mõnda ketast, mis oli juba teise arvuti sisse pandud). Ütled, et ok, pange siis mõne teise firma sama suur kõvaketas, mis seal ikka. Lubatakse uuesti, et kolme päeva pärast on valmis. Läheb jälle kolm päeva mööda, keegi ei helista, helistad ise. Öeldakse, et kahjuks müüdi eile maha viimane selline graafikakaart, mida tellisite. Ütled, et pange siis mõni analoogne, suvaline kontoriarvuti nagunii, mis seal vahet. Lubatakse ära teha, aga kuna suur tellimus tuli vahele, siis kohe ei saa, ülehomseks ehk. Keegi muidugi ei helista ka ülehomme. Helistad ise nädala pärast. Siis lõpuks lubatakse, et jah, õhtuks saab valmis, võite järgi tulla. Õnnelik lõpp, aga liiga palja mässamist.
Ja oleks siis üks kord niimoodi olnud, siis ma ei kurdaks, sest üks kord võib ju juhus olla. Aga sarnast lugu on mul aastate jooksul Ordis ikka paarkümmend korda olnud. See viitab selgelt sellele, et tuleks tekitada konkreetne ülevaade laos olevast kaubast ja kauba broneerimise süsteem. Kaup võib ju hetkel laos olla ja klienditeenindaja ei eksi, aga teine klienditeenindaja müüb selle ehk juba tund hiljem teisele kliendile maha ja kui minu arvutit paari päeva pärast kokku panema hakatakse, polegi sinna konkreetset komponenti sisse panna. Samuti ei tohiks laosüsteem näidata sellist kaupa, mis on juba mõnda teise arvutisse sisse pandud, mida klient pole veel välja ostnud.
Ja lõpuks: kliendiga tuleb suhelda. Kui pole mingit komponenti, siis enamasti on see asendadatav. Tuleb lihtsalt helistada ja küsida, et kas võime midagi analoogset asemele panna. Aga vot nii pole kordagi tehtud. Ikka läheb tähtaeg kõvasti üle, siis lõpuks helistad ise ja siis selgub, milles asi.
Puuduva mälu teemal: ükskord olen ka ise Ordist ilma mäluta arvuti saanud. Aga sellega polnud ka tarkvara kaasas, ilmselt siis seetõttu ei tulnud mälu puudumine välja. Aga see oli aastate eest, usun, et praegu nad testivad ka tarkvarata arvuteid, selles suhtes on asi paremuse poole liikunud.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.06.2006 15:00:44
|
|
|
... eks algav suveperiood, oma puhkustehooajaga, hakkab ennast juba vaikselt tunda andma. Inimesi on vähem tööl, kaupa võetakse vähem sisse ja igasugu ootamatud olukorrad tekitavad rohkem tööd, kui seda muul ajal. Seega, pole midagi parata, kui arvutikomplekti saadavus, lükkub varasema 3 päeva asemel isegi nädala pikkuseks ja klienditeenindusega suhtlemisel, tuleb ka ise natike initseatiivi üles näidata, kuna nüüd peab üks inimene ära tegema eeldatavasti päris mitme puudu oleva inimese töö. Seega, kui arvutiga on kiire ja vaja 3 päeva jooksul see kätte saada, siis tuleks seda ka klienditeenindajale teada anda, mitte nädalapärast vihaste kommentaaride saatel foorumisse kurtma tulla ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
tlp
HV vaatleja
liitunud: 18.04.2004
|
05.06.2006 15:15:17
|
|
|
Jutt ei käinud praeguse hetke kohta. Nagu mainisin, on mul aastate jooksul esinenud paarkümmend korda sellist situatsiooni, et Ordis on arvuti sisse müüdud mõni komponent, mida neil ei ole või mis on vahepeal kellelegi teisele maha müüdud, kuigi kauba kohta on tellimuse kinnitus saadud ja raha ära makstud. Ja seda nii suvel kui igal teisel aastaajal.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Softman
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2006
|
05.06.2006 15:20:32
|
|
|
viimati sai arvuti ostetud sealt.ei mingeid probleeme ega midagi...
teenindaja oli viisakas jne
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.06.2006 16:08:36
|
|
|
tlp
... neil näikse olevat kooste, hoolduse ja müügiletiga sama süsteem, ning kuna iga osakond töötab isemoodi, siis pole tegemist päris reaalajas toimiva lahendusega ilmselt. Oled sa kuskil paremat süsteemi kohanud ? Loomulikult annaks seda kuidagi paremini organiseerida, kuid see eeldaks iga osakonna ühtset koordineerimist, mida on ülevabariigiliselt päris keeruline juhtida. Omad kogemused, küll vähe teise valdkonnaga, näitavad seda üsna ilmekalt, et kellavärgi täpsusega, seda süsteemi tööle panna on pea-aegu võimatu, ikka tekivad kuskil mingid nihked vms. ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
05.06.2006 16:14:15
|
|
|
Paneks siis kirja enda konkreetse arvamuse Ordist, mitte mõne sõbra või sugulase oma.
Alustan plussidest.
Suhteliselt head hinnad, annab ka tingida.
Garantii toimib enamasti normaalselt.
Enamus klienditeenindajaid sõbralikud ning asjatundlikud(leidub ka nn troppe).
Tellitud arvutikomplekti saab enamasti kiiresti kätte.
Salongid hea koha peal ning viisakad. Salonge ja edasimüüjaid üle vabariigi.
E-kirja teel saadetud järelepärimistele suvatsetkse vastata(võrdluseks K, kus seda ei tehta pea kunagi)
Miinused
Garantii küll toimib, kuid esineb juhtumeid, kus tuleb kaua oodata ning asju ei saa kätte lubatud ajal. Samas ei teatata ka viivitusest.
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms.
On probleeme olnud koos tarkvaraga tellitud arvutite tarkvaras (samas on kõik juhtumid leidnud positiivse lahenduse garantiis)
Seega, minu arvates Ordi üks täiest tavaline kett. Ei midagi superhead, ega ka midagi halvemat, kui teistel. Võrdlusmomenti oman Beestingu(Dr.Peep) ja K-ga, kust ka kõvasti kaupa ostetud. Teistes urgastes tehtud mõned juhuostud. Ise pean parimaks Beestingut, kuid selle miinusteks ainult üks olemasolev pood. K-s jälle tuleb hoolikalt jälgida, mida osta, sest garantiiga on seal parem mitte tegemist teha.
Zonerman, võibolla tõesti testitakse kõik arvutid läbi, kuid konkreetsel juhul oli uus arvuti mäluta. Fakt! Ehk oli see eemladatud peale testimist ja tahetud vahetada uue vastu ning mingil põhjusel jäi asi pooleli, kes seda teab. Polegi asi, mille pärast pead vaevata. Samas au Ordile, et see mälu siiski sinna pandi, mitte ei hakatud klienti süüdistama. Muidugi, kliendile oli see lisaväljaminek taksoraha ning kulutatud aja näol, seega midagi rõõmustavat siin siiski pole(kuigi peale sita sisse viskamist on hea meel, kui sind sealt välja tõmmatakse).
See on ka huvitav asi, et K-arvutisalong tehakse maatasa, kui klienditeendaja ei taha naeratada, aga Ordi kohta natuke mokka paotades oled ise jobu valmis
Igaljuhul jõud tööle Ordi poistele ja tüdrukutele!
Mina lähen nüüd siit teemast ära ja tagasi enam ei tule, kiitke oma jumalat edasi, fanboyd!
|
|
Kommentaarid: 648 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
526 |
|
tagasi üles |
|
 |
tlp
HV vaatleja
liitunud: 18.04.2004
|
05.06.2006 16:57:57
|
|
|
DigeBeni
Olen nõus, et Ordi suuruses firmas on juba keerukas kõike laitmatult toimima panna. Kui aga mõni probleem sageli korduma kipub ja sellele on ka tähelepanu juhitud, siis peaks midagi ette võtma. Alati annab paremini teha.
Ja kui jama on tõesti juhtunud ning kliendi poolt tellitud ja kinni makstud arvuti komplekteerimiseks on kogemata mõni komponent puudu või teisele kliendile maha müüdud, siis mida peaks Ordi tegema? Kas nädalate viisi ootama ja lootma, et klient unustab üldse ära, et arvuti tellis ja selle eest maksis?
Või tegema ühe telefonikõne, asja selgitama ja asendusvarianti pakkuma? Seda viimast ei ole ainsatki korda juhtunud ja vaat see on minu meelest tõsine probleem, et alati peab ise helistama ja pinnima, miks juba ammu valmima pidanud arvuti ikka veel valmis pole. Kui Ordi töötaja helistaks siis, kui arvutit tegema hakatakse ja selgub, et midagi on puudu, saaks selle puuduva asja kiiresti millegi muuga asendada ja arvuti valmimine ei viibiks.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.06.2006 17:22:03
|
|
|
Mõttetu mees
... aga mida erilist sa siis meie kartulivabariigi arvutipoodidelt ootad ?
tlp
... eks igal poel ole oma valged kohad toimimises, mida kannataks parandada, miks sina just nende puuduste küüsi sattunud oled, ei oska kommenteerida ehk on tegemist halva õnnega ? Mina olen Ordi teenuseid kasutanud nii era kui ka ärikliendina eelmisest kümnendist saati ja pole veel ühegi lahendamatu olukorra otsa sattunud. Praktiliselt kõik probleemid olen suutnud enda kasuks pöörata, kuigi minu õigus pole sugugi alati nii ümberlükkamatult kindel olnud. Kuna tegemist on suht suure firmaga, siis on alati võimalik valida endale sobiv klienditeenindaja ja ainult tema teenuseid kasutada, mina olen selle valiku teinud ja pole siiamaani pidanu kahetsema, suhtle nagu oma sõbraga ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
05.06.2006 18:37:28
|
|
|
tlp, tootmisprotsessi saad jälgida "reaalajas" -> http://www.ordi.ee/tootmine
seal ka väljendub kui mingi jupiga peaks probleem olema ja saab kohe helistada, samas peaks ka müüja seda tegema ja mingit alternatiivi pakkuma.
tegelikult on ilusti näha, kas mõni jupp on sinu masina jaoks kinni või mitte seega laosüsteem toimib laitmatult, pigem jääb asi juba inimeste taha.
sama asi garantii kohta, kus näed oma jupi/arvuti töö staatust -> http://www.ordi.ee/garantii
ja samas ei ole keelatud anda tagasisiset -> http://www.ordi.ee/pood/contact_form probleemide kohta, küll siis midagi ka ette võetakse, ära looda, et kõrgematel asjapulkadel aega siin HV foorumis klientide nuttu ja hala aega lugeda oleks
Mõttetu mees kirjutas: |
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms. |
üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
8
HV Guru
liitunud: 27.04.2005
|
06.06.2006 01:33:19
|
|
|
Skeptik kirjutas: |
Mõttetu mees kirjutas: |
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms. |
üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima. |
Huvitav. Kas siis juhul kui Ordi enda laos soovitud juppi pole, siis võetakse oma laost mingi lähedane analoog asemele lihtsalt? Selle asemel, et vajalik jupp tellida näiteks GNT laost, kust (Tallinna laost) see üldjuhul mõne tunniga juba kohale sõidutatakse (eeldusel et GNT laos see jupp muidugi olemas on)...
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
06.06.2006 01:41:45
|
|
|
8 kirjutas: |
Skeptik kirjutas: |
Mõttetu mees kirjutas: |
Võid avastada tellitud komplektist mõne teise tootja kõvaketta, mälud, emaplaadi vms. |
üldjuhul on see vist tingitud sellest, et soovitud juppi pole ja see on asendatud samaväärsega, eesmärgil, et klient saaks masina viivituseta kätte.
sel juhul oleks müüja pidanud enne teavitama ja ka klient kättesaamisel üle kontrollima. |
Huvitav. Kas siis juhul kui Ordi enda laos soovitud juppi pole, siis võetakse oma laost mingi lähedane analoog asemele lihtsalt? Selle asemel, et vajalik jupp tellida näiteks GNT laost, kust (Tallinna laost) see üldjuhul mõne tunniga juba kohale sõidutatakse (eeldusel et GNT laos see jupp muidugi olemas on)... |
eks see oleneb juba müüjast
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
07.06.2006 20:31:35
|
|
|
Aga ma just jõudsin karmile järeldusele, et ma pole peale ORDI ja HV teede lahkuminekut enam ORDI'ist mitte midagi ostnud. Ausalt öeldes pole ma enam isegi nende kuplustesse sattunudki.
Paistab, et kui firma pole HV's, siis seda firmat pole minu jaoks nagu olemaski.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|