Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
22.04.2006 00:33:57
Scanline/Flowline - Specialeffects at highest level |
|
|
Leidsin surfides kaks videot - loodud eriefektide spetsialistide poolt
Flowline R&D Reel
Megalodon
Quicktime formaat
Mis imekaardid sellist graafikat küll jooksutavad?
viimati muutis MitchriX 26.04.2006 06:06:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.04.2006 02:42:00
|
|
|
füüsikakaart on abiks kindlalt - ageia ?
ja need videod ei saand olla real-time, kuna kopter oli näiteks actioncopter'i oma (saksa firma, kes tegeleb kopterite action-stseenidega sarjade-filmide jaoks)
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.04.2006 03:14:01
|
|
|
vaatasin kah ise lehe üle korralikumalt ja ju selgelt kirjas, et lihtsalt rendered in one pass... mis ei tähenda, et oleks reaalajas renderdatud... poiss.. sa ei tunne 3D maailma
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
22.04.2006 06:17:19
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
vaatasin kah ise lehe üle korralikumalt ja ju selgelt kirjas, et lihtsalt rendered in one pass... mis ei tähenda, et oleks reaalajas renderdatud |
Lolz Selgelt kirjas ju:
tsitaat: |
The following is a section of 100% Full CG Clips. Every clip is rendered one-pass |
CG = Computer Generated
Kas sa näed vett või suitsu "lagimas"? Hmm. EI! Antud klipid moodustavad uskumatult reaalse pildi. Kuidas sa looksid arvutiga sellise efekti ilma reaalaja renderduseta?
Mis arusaamatuks jäi?
mikk36 kirjutas: |
kopter oli näiteks actioncopter'i oma (saksa firma, kes tegeleb kopterite action-stseenidega sarjade-filmide jaoks) |
Flowline - Hydro Fluid Dynamics For Visual Effects
Miks nad peaksidki seda kopterit renderdama, kui nad tegelavad hoopis vee, suitsu, tule ja teiste "voolavate" elementidega
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
22.04.2006 06:40:42
|
|
|
tsitaat: |
Kuidas sa looksid arvutiga sellise efekti ilma reaalaja renderduseta? |
freim-haaval renderdatakse see asi valmis, lol... - igas sekundis 30 freimi ja iga freim tehakse valmis, pärast liidetakse need kõik kokku
sa vist pole üldse cg ja filmidega kokku puutunud...
ja ühe freimi peale läheb seal minutites-tundides aega ikka...
sul pole mõtet vaielda teemal, millest sa tuhkagi ei tea...
olen ise 3d cg'ga tegelenud ~3 aastat
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
22.04.2006 10:09:54
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
freim-haaval renderdatakse see asi valmis, lol... - igas sekundis 30 freimi ja iga freim tehakse valmis, pärast liidetakse need kõik kokku
|
Ma saan sellest freimide liitmisest väga hästi aru - so no need for flames here, aight?
Flowline/Scanline juures ongi see eriline, et nad suudavad "voolavat" graafikat ilma "kleepimiseta" renderdada.
tsitaat: |
Every clip is rendered one-pass, in camera with no compositing |
Tegemist pole lihtlabase joonisfilmiga, vaid tohutu füüsika/3D mootoriga, mis jooksutab miljoneid koode reaalaja muutujatega.
tsitaat: |
Now after 5 years, and more than a million lines of code, Flowline 2 has become a full robust system for fluid related effects.
|
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
22.04.2006 11:52:06
|
|
|
MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ?
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
47th ronin
HV veteran

liitunud: 22.02.2003
|
22.04.2006 12:39:29
|
|
|
ma võin küll eksida, aga mina saan asjast aru niiviisi, et video post processing on see etapp, mis ära jääb. iga frame renderdatakse valmis otsast lõpuni ning reaalajast ei võta keegi suud täis. minu mäletamist mööda oli traditsiooniline lähenemine selline, et renderdatakse kõigepealt scene kõigi objektidega ning video post lisab järgmise pass-i ajal glow, siis järgmise ajal miski läätse efekti jne, see mootor aga teeb kõik ühe laksuga ära.
ärge siis jalaga lööge, eks.
_________________ rgrds,
ronin, neljakümne seitsmes |
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
22.04.2006 20:13:17
|
|
|
TanElofJ kirjutas: |
MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ? |
Nende saidilt loen, ridade vahelt
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
22.04.2006 20:25:19
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
TanElofJ kirjutas: |
MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ? |
Nende saidilt loen, ridade vahelt  |
Vabanda, ent see on BS
Neil ei ole mingit põhjust mitte kirjutada, et tegemis reaal-ajas tehtud renderdusega.
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga.
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
23.04.2006 01:57:50
|
|
|
TanElofJ kirjutas: |
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga. |
Mis effektide lisamisest sa siinkohas räägid? IMHO Tegemist ONGI ühe suure efektiga
See mootor aretab ikka kõik "voolava" nö NULLIST: Loomine, liikumine, haihtumine luuakse kõik ühes tsüklis
Ent ma ei kujuta ette neid valemeid, mis seda kõike koos hoiavad
I know i know, this is really insane to think of
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
FeZ
HV kasutaja
liitunud: 15.02.2006
|
23.04.2006 04:10:17
|
|
|
Ei saa just reaalajaks nimetada , 1 kaader mingi 1 tunni peale hea compiga, nagu doom3-e jooksutaks 286-e peal
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
23.04.2006 09:58:13
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
TanElofJ kirjutas: |
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga. |
Mis effektide lisamisest sa siinkohas räägid? IMHO Tegemist ONGI ühe suure efektiga
See mootor aretab ikka kõik "voolava" nö NULLIST: Loomine, liikumine, haihtumine luuakse kõik ühes tsüklis
Ent ma ei kujuta ette neid valemeid, mis seda kõike koos hoiavad
I know i know, this is really insane to think of  |
See ei tähenda sugugi reaalajas renderdamist ikkagi mitte kuidagi.
'Efektide lisamisest' räägin selle poolest, et taolisi asju tehakse ka 'multi-pass'. Kuidas kirjeldaksid "2. pass'i" ise, kui tohib küsida ?
Ära parem reklaami toda reaalajas renderdamist niivõrd kõva häälega, antud videote puhul.
reaalajas oleks renderdus siis kui genereeritaks pilt ette reaalajas. ilmselt on aga selle klipi valmis renderdamiseks vaja tarvis siiski tunduvalt kauem aega kui nende klippide pikkus.
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
23.04.2006 17:00:06
|
|
|
Aagh...whateva
Enne ei saa vist siin rahu, kui tegijatelt täpselt küsida. Saadan meili flowline'i
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
23.04.2006 17:25:44
|
|
|
no märksa lihtsam oleks eelpool rääkijaid kuulata :p
realtimest pole seal mingit haisugi, see 'one pass' on pigem märksõnaks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
25.04.2006 11:48:42
|
|
|
Kui see sinu arust reaalajas on siis sul peab ikka kuradi aeglane aeg olema.
Võibolla Einsteini teooriate alusel saaks kuidagi kombineerida nii, et see oleks reaalajas. Näiteks sa tiirled valguskiirusel ümber arvuti ja lähed koguaeg ajas edasi ja siis mingi valemiga on see asi sinu jaoks reaalajas.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
26.04.2006 06:13:16
|
|
|
Vastust pole saanud meilile ja ega seda vist ei tule kah - ju siis tõesti naeruväärne mõttekäik
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
26.04.2006 09:05:15
|
|
|
Keegi viitsib seletada ja analoogiaid tuua tavalisest 3D renderdamisest näiteks mängudes, mingi tarkvara abil, ja lihtsalt video tegemist? Ühesõnaga kuuli viis suht kokku see ülalpool jutt. Mis on erinev, mis sama, mis eriline jne.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
26.04.2006 13:02:41
|
|
|
video tegemisel renderdatakse iga kaader eraldi + ilmselt ka mõned eriefektid liikumise jms tarbeks.
'tavalise' ja 'erilise' renderdamise vahe on eelkõige vajalikus jõudluses. mängude jms realtime renderdamise jaoks on reeglina kvaliteedi arvelt jõudluse jaoks kokku hoitud. (polycount, efektid, peegeldused näiteks) tehnoloogiad on samad. omaette teema on, milliseid tehnoloogiaid 'tavalise' realtime renderdamise jaoks kasutatakse ja miks. elik siis mille jaoks piisavalt jõudu prose või gpu näol olemas on.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
|