Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Scanline/Flowline - Specialeffects at highest level märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 22.04.2006 00:33:57 Scanline/Flowline - Specialeffects at highest level vasta tsitaadiga

Leidsin surfides kaks videot - loodud eriefektide spetsialistide poolt thumbs_up.gif

Flowline R&D Reel
Megalodon

Quicktime formaat

Mis imekaardid sellist graafikat küll jooksutavad? icon_neutral.gif


viimati muutis MitchriX 26.04.2006 06:06:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 22.04.2006 02:42:00 vasta tsitaadiga

füüsikakaart on abiks kindlalt - ageia ?
ja need videod ei saand olla real-time, kuna kopter oli näiteks actioncopter'i oma (saksa firma, kes tegeleb kopterite action-stseenidega sarjade-filmide jaoks)
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 22.04.2006 03:04:16 vasta tsitaadiga

Kust seda üldse võtad, et reaalajas renderdus ?
http://www.flowlines.info/gallery.html
quicktime video ?
icon_razz.gif
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 22.04.2006 03:14:01 vasta tsitaadiga

vaatasin kah ise lehe üle korralikumalt ja ju selgelt kirjas, et lihtsalt rendered in one pass... mis ei tähenda, et oleks reaalajas renderdatud... poiss.. sa ei tunne 3D maailma icon_wink.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 22.04.2006 06:17:19 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
vaatasin kah ise lehe üle korralikumalt ja ju selgelt kirjas, et lihtsalt rendered in one pass... mis ei tähenda, et oleks reaalajas renderdatud

Lolz icon_biggrin.gif Selgelt kirjas ju:
tsitaat:
The following is a section of 100% Full CG Clips. Every clip is rendered one-pass

CG = Computer Generated
Kas sa näed vett või suitsu "lagimas"? Hmm. EI! Antud klipid moodustavad uskumatult reaalse pildi. Kuidas sa looksid arvutiga sellise efekti ilma reaalaja renderduseta?
Mis arusaamatuks jäi? icon_razz.gif

mikk36 kirjutas:
kopter oli näiteks actioncopter'i oma (saksa firma, kes tegeleb kopterite action-stseenidega sarjade-filmide jaoks)

Flowline - Hydro Fluid Dynamics For Visual Effects
Miks nad peaksidki seda kopterit renderdama, kui nad tegelavad hoopis vee, suitsu, tule ja teiste "voolavate" elementidega icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 22.04.2006 06:40:42 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kuidas sa looksid arvutiga sellise efekti ilma reaalaja renderduseta?
freim-haaval renderdatakse see asi valmis, lol... - igas sekundis 30 freimi ja iga freim tehakse valmis, pärast liidetakse need kõik kokku icon_smile.gif
sa vist pole üldse cg ja filmidega kokku puutunud...
ja ühe freimi peale läheb seal minutites-tundides aega ikka...

sul pole mõtet vaielda teemal, millest sa tuhkagi ei tea...
olen ise 3d cg'ga tegelenud ~3 aastat
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 22.04.2006 10:09:54 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
freim-haaval renderdatakse see asi valmis, lol... - igas sekundis 30 freimi ja iga freim tehakse valmis, pärast liidetakse need kõik kokku icon_smile.gif

Ma saan sellest freimide liitmisest väga hästi aru - so no need for flames here, aight? icon_smile.gif

Flowline/Scanline juures ongi see eriline, et nad suudavad "voolavat" graafikat ilma "kleepimiseta" renderdada.
tsitaat:
Every clip is rendered one-pass, in camera with no compositing

Tegemist pole lihtlabase joonisfilmiga, vaid tohutu füüsika/3D mootoriga, mis jooksutab miljoneid koode reaalaja muutujatega.
tsitaat:
Now after 5 years, and more than a million lines of code, Flowline 2 has become a full robust system for fluid related effects.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 22.04.2006 11:52:06 vasta tsitaadiga

MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ?
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
47th ronin
HV veteran
47th ronin

liitunud: 22.02.2003




sõnum 22.04.2006 12:39:29 vasta tsitaadiga

ma võin küll eksida, aga mina saan asjast aru niiviisi, et video post processing on see etapp, mis ära jääb. iga frame renderdatakse valmis otsast lõpuni ning reaalajast ei võta keegi suud täis. minu mäletamist mööda oli traditsiooniline lähenemine selline, et renderdatakse kõigepealt scene kõigi objektidega ning video post lisab järgmise pass-i ajal glow, siis järgmise ajal miski läätse efekti jne, see mootor aga teeb kõik ühe laksuga ära.
ärge siis jalaga lööge, eks.

_________________
rgrds,
ronin, neljakümne seitsmes
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 22.04.2006 20:13:17 vasta tsitaadiga

TanElofJ kirjutas:
MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ?

Nende saidilt loen, ridade vahelt icon_wink.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 22.04.2006 20:25:19 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
TanElofJ kirjutas:
MitchriX, räägi nüüd uuesti - kust võtad, et tegemist reaalajas renderdusega ?

Nende saidilt loen, ridade vahelt icon_wink.gif

Vabanda, ent see on BS icon_smile.gif
Neil ei ole mingit põhjust mitte kirjutada, et tegemis reaal-ajas tehtud renderdusega.
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga.
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 23.04.2006 01:57:50 vasta tsitaadiga

TanElofJ kirjutas:
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga.

Mis effektide lisamisest sa siinkohas räägid? IMHO Tegemist ONGI ühe suure efektiga icon_smile.gif
See mootor aretab ikka kõik "voolava" nö NULLIST: Loomine, liikumine, haihtumine luuakse kõik ühes tsüklis thumbs_up.gif
Ent ma ei kujuta ette neid valemeid, mis seda kõike koos hoiavad icon_neutral.gif
I know i know, this is really insane to think of icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FeZ
HV kasutaja

liitunud: 15.02.2006




sõnum 23.04.2006 04:10:17 vasta tsitaadiga

Ei saa just reaalajaks nimetada icon_razz.gif, 1 kaader mingi 1 tunni peale hea compiga, nagu doom3-e jooksutaks 286-e peal icon_smile.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 23.04.2006 09:58:13 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
TanElofJ kirjutas:
Tegemist siiski vast 'erilise asjaga' vaid selle poolest, et kõik efektid lisatakse 1. pass'iga.

Mis effektide lisamisest sa siinkohas räägid? IMHO Tegemist ONGI ühe suure efektiga icon_smile.gif
See mootor aretab ikka kõik "voolava" nö NULLIST: Loomine, liikumine, haihtumine luuakse kõik ühes tsüklis thumbs_up.gif
Ent ma ei kujuta ette neid valemeid, mis seda kõike koos hoiavad icon_neutral.gif
I know i know, this is really insane to think of icon_biggrin.gif

See ei tähenda sugugi reaalajas renderdamist ikkagi mitte kuidagi.
'Efektide lisamisest' räägin selle poolest, et taolisi asju tehakse ka 'multi-pass'. Kuidas kirjeldaksid "2. pass'i" ise, kui tohib küsida ?
Ära parem reklaami toda reaalajas renderdamist niivõrd kõva häälega, antud videote puhul.

reaalajas oleks renderdus siis kui genereeritaks pilt ette reaalajas. ilmselt on aga selle klipi valmis renderdamiseks vaja tarvis siiski tunduvalt kauem aega kui nende klippide pikkus.
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 23.04.2006 17:00:06 vasta tsitaadiga

Aagh...whateva icon_neutral.gif
Enne ei saa vist siin rahu, kui tegijatelt täpselt küsida. Saadan meili flowline'i icon_smile.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.04.2006 17:25:44 vasta tsitaadiga

no märksa lihtsam oleks eelpool rääkijaid kuulata :p
realtimest pole seal mingit haisugi, see 'one pass' on pigem märksõnaks.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piimaPAKK
HV kasutaja
piimaPAKK

liitunud: 06.12.2005




sõnum 25.04.2006 11:48:42 vasta tsitaadiga

Kui see sinu arust reaalajas on siis sul peab ikka kuradi aeglane aeg olema.
Võibolla Einsteini teooriate alusel saaks kuidagi kombineerida nii, et see oleks reaalajas. Näiteks sa tiirled valguskiirusel ümber arvuti ja lähed koguaeg ajas edasi ja siis mingi valemiga on see asi sinu jaoks reaalajas.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 26.04.2006 06:13:16 vasta tsitaadiga

Vastust pole saanud meilile ja ega seda vist ei tule kah icon_rolleyes.gif - ju siis tõesti naeruväärne mõttekäik icon_razz.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2006 09:05:15 vasta tsitaadiga

Keegi viitsib seletada ja analoogiaid tuua tavalisest 3D renderdamisest näiteks mängudes, mingi tarkvara abil, ja lihtsalt video tegemist? Ühesõnaga kuuli viis suht kokku see ülalpool jutt. Mis on erinev, mis sama, mis eriline jne.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 26.04.2006 13:02:41 vasta tsitaadiga

video tegemisel renderdatakse iga kaader eraldi + ilmselt ka mõned eriefektid liikumise jms tarbeks.
'tavalise' ja 'erilise' renderdamise vahe on eelkõige vajalikus jõudluses. mängude jms realtime renderdamise jaoks on reeglina kvaliteedi arvelt jõudluse jaoks kokku hoitud. (polycount, efektid, peegeldused näiteks) tehnoloogiad on samad. omaette teema on, milliseid tehnoloogiaid 'tavalise' realtime renderdamise jaoks kasutatakse ja miks. elik siis mille jaoks piisavalt jõudu prose või gpu näol olemas on.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Scanline/Flowline - Specialeffects at highest level
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.