Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.11.2005 00:15:12
|
|
|
sest prose võimsus on piiratud. Tava mängudes üle 5-10 ragdolli korraga ei simuleeri ning kahe või rohkema ragdolli omavahelise põrkumise simuleerimine on vägagi ressursinõudlik tegevus (keerukus kasvab eksponentsiaalselt kui ragdollid on üksteisele väga lähedal, näiteks ühes hunnikus).
Btw, ut2004's kasutatakse mängijate ning kaardi ja liikuvate objektide puutumiste testimiseks silindreid. Ragdolli laadse detailsusega sama tehes poleks paljude mängijatega multiplayer eriti võimalik
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
j22lind
HV kasutaja
liitunud: 31.03.2004
|
28.11.2005 00:18:53
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
sest prose võimsus on piiratud. Tava mängudes üle 5-10 ragdolli korraga ei simuleeri ning kahe või rohkema ragdolli omavahelise põrkumise simuleerimine on vägagi ressursinõudlik tegevus (keerukus kasvab eksponentsiaalselt kui ragdollid on üksteisele väga lähedal, näiteks ühes hunnikus).
Btw, ut2004's kasutatakse mängijate ning kaardi ja liikuvate objektide puutumiste testimiseks silindreid. Ragdolli laadse detailsusega sama tehes poleks paljude mängijatega multiplayer eriti võimalik  |
Sina oled mulle üldse silma jäänud kui teadja mees tänks
_________________
 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
28.11.2005 01:25:51
|
|
|
Mingi käsk oli ka et neid kehade läbivajumisi takistada...
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
28.11.2005 08:19:01
|
|
|
madedog kirjutas: |
Mingi käsk oli ka et neid kehade läbivajumisi takistada... |
cl_ragdoll_collide 1 oli vast üks
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
10.12.2005 10:59:14
|
|
|
Antud efektid (või vähemalt enamus neist) olid juba Garry`s Mod Eight`s sees
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
10.12.2005 11:35:12
|
|
|
Jah, aga nüüd topitakse nad Day of Defeati mängu käiku sisse.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
10.12.2005 12:09:39
|
|
|
labidaga backfucki mida veel
"grenade scheisssssseee!!!!" 5+
kuid siiski väga mängulik video.
btw, kas keegi on mtv-st näinud "COD2 : Bid red 1 " reklaamvideot. see on päris , aga ei tea mis mootoril see tehtud on? vastu mitte mängu omal?
|
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
10.12.2005 12:39:38
|
|
|
Mingi prerender, nagu kõik next gen konsooli reklaamid
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
24.12.2005 00:17:25
|
|
|
jep... seni kuni multi-core korraliku tuge pole, siis asi mõttetu...
tulevikule mõeldes tasuks mängutootjatel pigem kasutada Doom ja Unreal 3 mootorit... ega ka SS2 mootor paha pole kasutavad juba suti mult-CPU'd
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
25.12.2005 16:16:16
|
|
|
link :: Half-Life 2 World'i uudis
Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet .
Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).
Mod, mida annab oodata
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
prigo
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.06.2005
|
25.12.2005 18:07:54
|
|
|
Oota mis unreal3 mooror on dx9?Ja doom on opengl?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
25.12.2005 18:37:36
|
|
|
U3 peaks olema OpenGL minu arusaamist mööda.. Source on see, mis on DX.
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
25.12.2005 19:14:53
|
|
|
Oli igav Lost Coasti mängides click
|
|
Kommentaarid: 196 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
circles
HV kasutaja

liitunud: 20.12.2003
|
26.12.2005 00:27:25
|
|
|
madedog kirjutas: |
Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet .
Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).
Mod, mida annab oodata  |
tore küll, aga kui alguses lubati võimalikult täpselt half-life 1 maailma jälgida, siis nüüd pole sellest enam palju järel.
_________________ Võtke õuna! |
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
FBC
HV vaatleja
liitunud: 29.12.2005
|
31.12.2005 15:51:24
|
|
|
circles kirjutas: |
madedog kirjutas: |
Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet .
Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).
Mod, mida annab oodata  |
tore küll, aga kui alguses lubati võimalikult täpselt half-life 1 maailma jälgida, siis nüüd pole sellest enam palju järel.  |
et ära ei tüütaks see üks ja sama
et mõnel vennal ju peas kogu see 1 HL ja viskab üle niimoodi, mis siis et uus graafika ja värgid
ma arvan vähemalt
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
16.01.2006 10:44:29
|
|
|
Sai Lost Coasti proovida. Rämedalt ilus graafika ikka
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
16.01.2006 23:41:28
|
|
|
Mis see HL2 Platium veel on? On siis Aftermathi poolelt ka midagi erilist oodata või läheb sama rada edasi mis HL2 pakkus?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
17.01.2006 00:46:48
|
|
|
UB kirjutas: |
Mis see HL2 Platium veel on? On siis Aftermathi poolelt ka midagi erilist oodata või läheb sama rada edasi mis HL2 pakkus? |
Aftermath jätkab Half-Life 2 storyt
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
17.01.2006 09:25:05
|
|
|
Tegelikult ma pidasin oma küsimusega silmas rohkem mängitavuse poolt. Seda lugu sisust olen ma kuulnud küll. Ma pidasin silmas uusi tegelasi, relvi ja miks mitte ka keskkondasid?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
thebull
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2004
|
17.01.2006 09:29:55
|
|
|
see pack peaks siis fps´i pääris palju maha võtma kui ma ei eksi... siis pole vast mõtet sellel packil, kui sul just väga võimast masinat pole
_________________ Salamander |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
|