Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 241, 242, 243  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 28.11.2005 00:15:12 vasta tsitaadiga

sest prose võimsus on piiratud. Tava mängudes üle 5-10 ragdolli korraga ei simuleeri ning kahe või rohkema ragdolli omavahelise põrkumise simuleerimine on vägagi ressursinõudlik tegevus (keerukus kasvab eksponentsiaalselt kui ragdollid on üksteisele väga lähedal, näiteks ühes hunnikus).

Btw, ut2004's kasutatakse mängijate ning kaardi ja liikuvate objektide puutumiste testimiseks silindreid. Ragdolli laadse detailsusega sama tehes poleks paljude mängijatega multiplayer eriti võimalik icon_smile.gif

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
j22lind
HV kasutaja

liitunud: 31.03.2004




sõnum 28.11.2005 00:18:53 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
sest prose võimsus on piiratud. Tava mängudes üle 5-10 ragdolli korraga ei simuleeri ning kahe või rohkema ragdolli omavahelise põrkumise simuleerimine on vägagi ressursinõudlik tegevus (keerukus kasvab eksponentsiaalselt kui ragdollid on üksteisele väga lähedal, näiteks ühes hunnikus).

Btw, ut2004's kasutatakse mängijate ning kaardi ja liikuvate objektide puutumiste testimiseks silindreid. Ragdolli laadse detailsusega sama tehes poleks paljude mängijatega multiplayer eriti võimalik icon_smile.gif

Sina oled mulle üldse silma jäänud kui teadja mees icon_wink.gif tänks

_________________
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 28.11.2005 01:25:51 vasta tsitaadiga

Mingi käsk oli ka et neid kehade läbivajumisi takistada...
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2005 08:19:01 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
Mingi käsk oli ka et neid kehade läbivajumisi takistada...

cl_ragdoll_collide 1 oli vast üks icon_wink.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 10.12.2005 02:51:38 vasta tsitaadiga

Filmiefektid Source mootoril:

http://www.bit-tech.net/gaming/2005/12/09/source_film_effects/1.html

WOW!

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2005 10:59:14 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
Filmiefektid Source mootoril:

http://www.bit-tech.net/gaming/2005/12/09/source_film_effects/1.html

WOW!

Antud efektid (või vähemalt enamus neist) olid juba Garry`s Mod Eight`s sees icon_wink.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 10.12.2005 11:35:12 vasta tsitaadiga

Jah, aga nüüd topitakse nad Day of Defeati mängu käiku sisse.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2005 12:09:39 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif labidaga backfucki icon_biggrin.gif mida veel icon_smile.gif
"grenade scheisssssseee!!!!" 5+ thumbs_up.gif
kuid siiski väga mängulik video.

btw, kas keegi on mtv-st näinud "COD2 : Bid red 1 " reklaamvideot. see on päris thumbs_up.gif, aga ei tea mis mootoril see tehtud on? vastu mitte mängu omal?
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 10.12.2005 12:39:38 vasta tsitaadiga

Mingi prerender, nagu kõik next gen konsooli reklaamid icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riivo
HV Guru
Riivo

liitunud: 23.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.12.2005 00:13:32 vasta tsitaadiga

link :: Valve releases 64-Bit versions of Half-Life 2 and Lost Coast

mitme core tuge oleks ka veel vaja
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 24.12.2005 00:17:25 vasta tsitaadiga

jep... seni kuni multi-core korraliku tuge pole, siis asi mõttetu...
tulevikule mõeldes tasuks mängutootjatel pigem kasutada Doom ja Unreal 3 mootorit... ega ka SS2 mootor paha pole icon_wink.gif kasutavad juba suti mult-CPU'd
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 25.12.2005 16:16:16 vasta tsitaadiga

link :: Half-Life 2 World'i uudis

Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet thumbs_up.gif.

Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).

Mod, mida annab oodata icon_wink.gif

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prigo
Kreisi kasutaja
prigo

liitunud: 25.06.2005




sõnum 25.12.2005 18:07:54 vasta tsitaadiga

Oota mis unreal3 mooror on dx9?Ja doom on opengl?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 25.12.2005 18:37:36 vasta tsitaadiga

U3 peaks olema OpenGL minu arusaamist mööda.. icon_rolleyes.gif Source on see, mis on DX.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2005 19:14:53 vasta tsitaadiga

Oli igav Lost Coasti mängides icon_razz1.gif click
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
circles
HV kasutaja
circles

liitunud: 20.12.2003




sõnum 26.12.2005 00:27:25 vasta tsitaadiga

madedog kirjutas:
Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet thumbs_up.gif.

Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).

Mod, mida annab oodata icon_wink.gif

tore küll, aga kui alguses lubati võimalikult täpselt half-life 1 maailma jälgida, siis nüüd pole sellest enam palju järel. icon_neutral.gif

_________________
Võtke õuna!
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
FBC
HV vaatleja

liitunud: 29.12.2005




sõnum 31.12.2005 15:51:24 vasta tsitaadiga

circles kirjutas:
madedog kirjutas:
Black Mesa: Source'i meedia uuendus tuli välja ning tuleb tunnistada, et neil on annet thumbs_up.gif.

Neile, kes siis veel ei tea, BMS on Half-Life 1-e Source'ile ümbertegemine, sedapuhku kasutades uusi tekstuure, uue kujundusega maailmu ja uusi mudeleid. Lühidalt, kasutatakse ära enamus Source-mootori aspekte (ka HDR).

Mod, mida annab oodata icon_wink.gif

tore küll, aga kui alguses lubati võimalikult täpselt half-life 1 maailma jälgida, siis nüüd pole sellest enam palju järel. icon_neutral.gif

et ära ei tüütaks see üks ja sama
et mõnel vennal ju peas kogu see 1 HL ja viskab üle niimoodi, mis siis et uus graafika ja värgid
ma arvan vähemalt
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.01.2006 23:10:44 vasta tsitaadiga

Kõigil kellel HL2 olemas võiksid vaadata ka seda teemat: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=228627 icon_wink.gif thumbs_up.gif
Ehk siis Source engine uusim testivariant koos HDR-iga jms.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 10.01.2006 23:50:41 vasta tsitaadiga

Jee HL2 aftermath tuleb 24 aprill http://www.gamershell.com/news/27252.html
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draco
HV veteran
Draco

liitunud: 15.09.2005




sõnum 16.01.2006 10:44:29 vasta tsitaadiga

Sai Lost Coasti proovida. Rämedalt ilus graafika ikka beer_yum.gif
_________________
Purgatory Judgement
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2006 23:41:28 vasta tsitaadiga

Mis see HL2 Platium veel on? On siis Aftermathi poolelt ka midagi erilist oodata või läheb sama rada edasi mis HL2 pakkus?
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2006 23:48:02 vasta tsitaadiga

hires texture pack

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_Fakefactory_Cinematic_Insane_Hires;54352

http://www.ggmania.com/pics//06/jan/hl2hires/hl2hires02.jpg
http://www.ggmania.com/pics//06/jan/hl2hires/hl2hires03.jpg
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 17.01.2006 00:46:48 vasta tsitaadiga

UB kirjutas:
Mis see HL2 Platium veel on? On siis Aftermathi poolelt ka midagi erilist oodata või läheb sama rada edasi mis HL2 pakkus?

Aftermath jätkab Half-Life 2 storyt
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2006 09:25:05 vasta tsitaadiga

Tegelikult ma pidasin oma küsimusega silmas rohkem mängitavuse poolt. Seda lugu sisust olen ma kuulnud küll. Ma pidasin silmas uusi tegelasi, relvi ja miks mitte ka keskkondasid?
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
thebull
HV kasutaja
thebull

liitunud: 12.02.2004




sõnum 17.01.2006 09:29:55 vasta tsitaadiga

Raidomarek kirjutas:
hires texture pack

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_Fakefactory_Cinematic_Insane_Hires;54352

http://www.ggmania.com/pics//06/jan/hl2hires/hl2hires02.jpg
http://www.ggmania.com/pics//06/jan/hl2hires/hl2hires03.jpg

see pack peaks siis fps´i pääris palju maha võtma kui ma ei eksi... siis pole vast mõtet sellel packil, kui sul just väga võimast masinat pole icon_confused.gif

_________________
Salamander
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 241, 242, 243  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.