Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
eskone
HV vaatleja

liitunud: 19.09.2004
|
29.08.2005 00:34:08
AGPAperture Size |
|
|
biosis on siis valikud selle koha peal
4MB,8MB,.....,128MB,256MB
et siis mille peal see mul olema peaks ja millest see oleneb?
Praegu on 64Mb peal ja videokaart on 256MB
Ja annab see mingit jõudlust vms juurde ka?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
haigo
HV veteran

liitunud: 05.07.2002
|
29.08.2005 01:03:07
|
|
|
Lubab graafikakaardil vajadusel kasutada süsteemimälu, mille suuruse saad siis sealt paika panna. 128MB on vist selline "harju keskmine", loomulikult ei keela keegi 3dMarki vms. jooksutades oma süsteemi jaoks parim variant ise välja selgitada.
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
29.08.2005 10:30:06
|
|
|
kunagi soovitati siin foorumis panna see kuni 1/4 kogu rammist, aga suurt jõudluse vahet see ei tekitanud
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
eskone
HV vaatleja

liitunud: 19.09.2004
|
29.08.2005 14:06:41
|
|
|
jooksutasin siis 3dmarki 64Mb peal ja siis 128MB peal ja mingit vahet ei olnudki.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
29.08.2005 20:09:05
|
|
|
AGP aperture annab tunda alles siis, kui mängu või aplikatsiooni tekstuurid ei mahu videomälusse ära - 64MB kaardile veel sama palju juurde andes tõuseb teatud sätetega uutes mängudes (HL2, UT2004) perfoormants tuntavalt - st saab isegi kasutada kõrgemaid settinguid mängudes
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
29.08.2005 20:22:07
|
|
|
Aperture's hoitakse andmeid mida nii videokaart kui prose paralleelselt kasutavad (CPU poolt genereeritud või muudetavad tekstuurid ning modelid).
Minu teada ei laeta sinna videomällu mitte mahtuvaid andmeid, nendega majandab draiver mis peaks neid hoidma tavalises mälus.
Mina isiklikult paneks selle 512M või väiksema mälu hulga korral 64M peale, kui on näha et miski asja korral pidurdama hakkab siis võib ju prooviks juurde panna.
Endal 1.5G mäluga on see 128M peal sest pole viitsinud väiksemaks teha ning mälu on nagu muda
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirage
HV veteran
liitunud: 10.09.2003
|
30.08.2005 08:47:33
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Aperture's hoitakse andmeid mida nii videokaart kui prose paralleelselt kasutavad (CPU poolt genereeritud või muudetavad tekstuurid ning modelid).
Minu teada ei laeta sinna videomällu mitte mahtuvaid andmeid, nendega majandab draiver mis peaks neid hoidma tavalises mälus.
Mina isiklikult paneks selle 512M või väiksema mälu hulga korral 64M peale, kui on näha et miski asja korral pidurdama hakkab siis võib ju prooviks juurde panna.
Endal 1.5G mäluga on see 128M peal sest pole viitsinud väiksemaks teha ning mälu on nagu muda  |
Hmmz.... kas siis oleks mõttekas seda suurendada, kui tegutsetakse enamjaolt asjaga, mis õgib nii videokaardi kui ka protsessori resursse? Või noh... kuidas ma seletangi Arusaadav, et liiga suureks pole mõtet ajada, aga... erm. CPU poolt genereeritud või muudetavad tekstuurid... kuidas aru saada, kui palju tegeleb CPU nende genereerimisega ja kui palju videokaart? Või tekstuure genereerib ainult üks neist?
Mõnusalt segaduses nüüd
_________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°> |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
30.08.2005 14:36:14
|
|
|
Mirage kirjutas: |
CPU poolt genereeritud või muudetavad tekstuurid... kuidas aru saada, kui palju tegeleb CPU nende genereerimisega ja kui palju videokaart? |
Ühtset reeglit ei ole, iga programm/mäng võib erinevalt käituda.
Näiteks võib CPU tegeleda modelite animeerimisega. afaik HL2's teeb kõik animatsioonide kokku sulatamise töö ära prose. Mälus on modeli kolmnurgad ühes teatud piirkonnas(AGP aperture) ning prose tegeleb nende kolmnurkade asukohtade muutmisega selles piirkonnas. See piirkond on eriline seetõttu et videokaartsaab vajadusel sealt andmeid lugeda ilma prose poole pöördumata. Seega kui modeli animeerimisega on valmis saadud siis võib videokaart selle vajadusel enda mällu streamida ning renderdada.
peale modelite animeerimise võib prose teha ka muid asiju, näiteks arvutada reaalaja valgustuse jaoks vajalikke erilisi modeleid. Tekstuure vist eriti ei genereerita prose poolt kuid teoreetiliselt oleks see võimalik.
Üsna palju sellest tööst hakkab vaikselt liikuma GPU kanda. Praegu on olemas algoritme mis suudavad modeleid animeerida ilma prose vahele sekkumata kuid need tahavad reeglina suht uut videokaarti.
Enamasti kasutatakse proset graafika tegemisel ning modelite animeerimisel võimalikult vähe kuna too on võrreldes videokaardiga niigi aeglane. Valdav enamus tekstuure ja modeleid laeteakse videomällu ning videokaart kasutab neid sealt, tippkaartide ~35GiB/s videomälu kiirus on üsna palju kiirem kui PCIe/AGP 8x (~2GiB/s, ~4x pcie16x korral), samuti on viiteaeg palju väiksem.
nagu ma ennist ütlesin siis võiks panna aperture nii väikseks kui võimalik et veel ei mõjuta mängude kiirust. Olen üsna kindel et 64MiB peal peaks enamus mänge vabalt hakkama saama.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
30.08.2005 15:06:00
|
|
|
Kuskilt on meelde jäänud selline lause:
"A good rule of thumb is to set your AGP aperture size to half of your total system RAM"
Oli vist mingi mängu Readme failis.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
30.08.2005 15:22:49
|
|
|
tsitaat: |
"A good rule of thumb is to set your AGP aperture size to half of your total system RAM" |
Ja räägiti et ka swap võiks olla 2x suurem kui ram.
Seega ma peaks oma 1.5G'a tegema 3G swapi ning platoon oma 3G'ga 6G swapi?
Maksimaalselt olen näinud et kasutatakse 400M swappi(winis oli vist rohkem)
need "rule of thumb"'id on reeglina kehtivad ainut sel ajahetkel kui need välja öeldakse.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirage
HV veteran
liitunud: 10.09.2003
|
31.08.2005 08:53:51
|
|
|
Hmmz. EQ2 meeletult igasugu tekstuure täis Tuleb katsetada... ei mäletagi millal viimati bioses sai käidud
Aga noh, jälle targem
_________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°> |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
eskone
HV vaatleja

liitunud: 19.09.2004
|
31.08.2005 18:03:04
|
|
|
minu jaoks läks jutt väga keeruliseks
aga põhimõttest sain aru küll, nii et aitäh teile
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
|