Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
11.11.2002 07:25:26
|
|
|
libekala kirjutas: |
njah - tee mis tahad, minu masinaga see ei jookse isegi mitte k6ige madalamate settingutega |
... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ?
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
11.11.2002 09:41:48
|
|
|
Kaesin kah asja ära. Pildi lõi küll eest ära, kui esmakordselt seda kõikuvat valgust ja liikuvaid varje nägin, aga see oli küll kõik. Mitte midagi uut mängu koha pealt...
Perfoormantsist niipalju, et ~25fps minu konfiga, vahepeal, lambist, viskas fps'i 1-2 peale ja siis küll enam mängida ei saanud. Kui ekraanil oli rohkem kui üks fagoot, tõmbas fps kuskil 10 peale.
AmdXP 2000+/PoV GF4 4200Ti /256Mb DDR
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
11.11.2002 10:23:55
|
|
|
heh, peale varjusi on seal ka väga hea modellide 'bumpmapping', sorides doom3 kataloogides leidsin et kasutatakse natukene teistsugust tehnoloogiat kui teistes mängudes tavaliselt...
muide, kolmandas levelis on ainus paks zombi selles demos(teisi mulle ette ei jäänud) millele omandatud gravitatsiooni jõud - ehk siis kui ta treppi otsas ära tapad siis kutt veereb alla, ja kui üle tema laiba astut, siis nagu komistaks ja lohistab laiba kaasa, lubati sellist asja et laibad enam üks teise sees ei vedele põrandal vaid üks teise peal hopis, vaatame kas peab paika, demos seda tehtud polnud, samuti kõik kollid (va see enne mainitud üks paksu) treppidel tapetud lamasid jalad õhus paralleelselt põrandale... kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
11.11.2002 17:06:55
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ? |
asi ikka jooksis stabiilselt 2-13FPS ja seda 3**x2** resolutsioonil - ausalt öeldes rohkem ei viitsinud eriti trupsida ka
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
11.11.2002 17:35:17
|
|
|
libekala kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ? |
asi ikka jooksis stabiilselt 2-13FPS ja seda 3**x2** resolutsioonil - ausalt öeldes rohkem ei viitsinud eriti trupsida ka |
Mnjaa.. ega Rage128 kaardiga sa suuremat asja pilti ka ei näe.. Mul TNT2'ga sama asi
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-1
HV vaatleja

liitunud: 08.10.2002
|
13.11.2002 03:04:35
|
|
|
mutabor kirjutas: |
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima  |
Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab
|
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
13.11.2002 10:13:18
|
|
|
X-1 kirjutas: |
mutabor kirjutas: |
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima  |
Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab  |
ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud...
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
13.11.2002 12:41:57
|
|
|
mutabor kirjutas: |
X-1 kirjutas: |
mutabor kirjutas: |
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima  |
Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab  |
ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud... |
Seda kutsutakse "füüsika mootoriks" mitte gravitatsiooniks.. Gravitatsioonijõud oli ju koguaeg olemas.. Ma küll ei mäleta ei laibad oleksid õhus hõljunud
Unreal Tournament 2003 "füüsika mootoriks" oli Karma mootor.. DOOM III kasutab aga miskit muud id Software enda poolt loodud mootorit.. Eks näis mis nende vahe on kui DOOM III's see lõpuks korralikult tööle saadakse/pannakse
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
13.11.2002 15:31:18
|
|
|
tonx kirjutas: |
tsitaat: |
ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud... |
Seda kutsutakse "füüsika mootoriks" mitte gravitatsiooniks.. Gravitatsioonijõud oli ju koguaeg olemas.. Ma küll ei mäleta ei laibad oleksid õhus hõljunud
Unreal Tournament 2003 "füüsika mootoriks" oli Karma mootor.. DOOM III kasutab aga miskit muud id Software enda poolt loodud mootorit.. Eks näis mis nende vahe on kui DOOM III's see lõpuks korralikult tööle saadakse/pannakse  |
heh, okok , ma kasutasin vale sõnavara... ma selle gravitatsiooni all mõtlesin just laibad ja nende kehaosad, füüsika mootor on nagu veidi globaalsem asi...
kuda sa ei näinud siis laibasi õhus rippumas, doom3 alphas tapa ükskõik keda treppi peal siis lamab põrandaga paralleelselt poolenisti õhus, ja ainus paks zombi kolmandas levelis oligi see kelle laip käitus vastavalt sellele kuidas asjast räägiti.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
13.11.2002 19:03:05
|
|
|
mutabor kirjutas: |
heh, okok , ma kasutasin vale sõnavara... ma selle gravitatsiooni all mõtlesin just laibad ja nende kehaosad, füüsika mootor on nagu veidi globaalsem asi...
kuda sa ei näinud siis laibasi õhus rippumas, doom3 alphas tapa ükskõik keda treppi peal siis lamab põrandaga paralleelselt poolenisti õhus, ja ainus paks zombi kolmandas levelis oligi see kelle laip käitus vastavalt sellele kuidas asjast räägiti. |
Ei tea.. nii nad seda kutsuvad.. "Karma" füüsika mootor..
Ma mõtlesin sedasi et täiesti õhus.. Jah, seda muidugi et vahel seisid laibad imelikult õhus/serval, aga siiski mitte täielikult õhus..
Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Plin500
HV piljardihai

liitunud: 15.01.2002
|
14.11.2002 15:00:45
|
|
|
ZorroZip kirjutas: |
mul on igastähes asi ammu käes ja mul tõkkab päris kobedalt
duron 750
128sdram
gef2mx400
kuid tõkkas jubedalt ka
duron 750
192sdram
gef3ti500 |
Mis sa ise ka saad aru, mida sa jahud?!?!
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
14.11.2002 16:35:01
|
|
|
tonx kirjutas: |
Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide  |
teevad raudselt, ma ju seda räägingi et üks koll selles demos käitubki vastavalt asjadele...
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
15.11.2002 22:14:00
|
|
|
mutabor kirjutas: |
tonx kirjutas: |
Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide  |
teevad raudselt, ma ju seda räägingi et üks koll selles demos käitubki vastavalt asjadele... |
Jah, kahju et nad pole seda veel kõikeidele teinud..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
predator
HV Guru

liitunud: 08.12.2001
|
16.11.2002 20:45:20
|
|
|
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na).
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
154 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
16.11.2002 23:15:00
|
|
|
predator kirjutas: |
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na). |
Usun et video mälu mängib DOOM III juures üprisgi suurt rolli, kuna DOOM III textuurid on siiski suhteliselt "hi-res" ja tavaliselt laetakse tekstuurid just videokaardi mällu.. seega suured pildid vajavad suuremat ruumi.. selline on aga minu järeldus.. Praktiliselt pole proovinud..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
17.11.2002 02:41:17
|
|
|
predator kirjutas: |
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na). |
... vahepeal tekib tunne, et ei viitsita suuremat muud, kui teema pealkirja
lugeda. See demo on ju kõigest üks kogum fragmente tegelikust mängust
ja pole mõeldud mängimiseks vaid näitamiseks. Seega ei saa teha mingeid
objektiivseid järeldusi, kuidas mäng valmis kujul jooksma hakkab.
Ma olen kindel, et see mäng on täiesti mängitav ka 64MB mäluga kaartidel,
kui ta ükskord ka viimistletud kujul välja lastakse ja pigem pole asi niivõrd mälus,
kui uuemates efektides, mida vanemad kaardid rauas jooksutada ei suuda ...
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
17.11.2002 18:57:56
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
predator kirjutas: |
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na). |
... vahepeal tekib tunne, et ei viitsita suuremat muud, kui teema pealkirja
lugeda. See demo on ju kõigest üks kogum fragmente tegelikust mängust
ja pole mõeldud mängimiseks vaid näitamiseks. Seega ei saa teha mingeid
objektiivseid järeldusi, kuidas mäng valmis kujul jooksma hakkab.
Ma olen kindel, et see mäng on täiesti mängitav ka 64MB mäluga kaartidel,
kui ta ükskord ka viimistletud kujul välja lastakse ja pigem pole asi niivõrd mälus,
kui uuemates efektides, mida vanemad kaardid rauas jooksutada ei suuda ... |
100% agreed
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
17.11.2002 20:07:13
|
|
|
ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.
kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli"
|
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
19.11.2002 12:44:12
|
|
|
Nu kirjutas: |
ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.
kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli" |
DOOM III polycount on enamvähem võrdne või isegi väiksem veel kui Q3A'l.. Kogu see detailsus mida sa näed saavutatakse bumpmappingu abil
See ongi asja positiivne külg
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-1
HV vaatleja

liitunud: 08.10.2002
|
19.11.2002 15:56:15
|
|
|
tonx kirjutas: |
Nu kirjutas: |
ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.
kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli" |
DOOM III polycount on enamvähem võrdne või isegi väiksem veel kui Q3A'l.. Kogu see detailsus mida sa näed saavutatakse bumpmappingu abil
See ongi asja positiivne külg |
WTF hull oled ve? Sa vaata mitu polyconni on ühel tegelasel
|
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu7
HV vaatleja

liitunud: 26.09.2002
|
22.11.2002 21:23:36
|
|
|
Tahaks seda mängida, aga masin on liiga kehv.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
22.11.2002 21:49:10
|
|
|
matu7 kirjutas: |
Tahaks seda mängida, aga masin on liiga kehv.  |
Kui sul ikka see sama masin on mis profiilis kirjas siis oli mu eelmine masin umbes samast klassist.. aint et mul oli 666 MHz Celeron.. Aga jah.. selline masin jääb kohe kindlasti DOOM III jaoks aeglaseks.. Ei tea kas selle üldse käimagi saad.. :/
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
25.11.2002 17:39:20
|
|
|
lugesin läbi. mitte kuskil pole öeldud et polügone oleks samapalju või isegi vähem kui Q3'es
Mainitud on aint, et polügone on palju aga mitte niipalju kui esialgu tunndub
edit:
ocisin nüüd nati infot.
Q3's on keskmine model 800-900 polügoni
D3's Carmaki sõnul 2000 - 6000 polügoni
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
26.11.2002 12:47:26
|
|
|
Nu kirjutas: |
lugesin läbi. mitte kuskil pole öeldud et polügone oleks samapalju või isegi vähem kui Q3'es
Mainitud on aint, et polügone on palju aga mitte niipalju kui esialgu tunndub
edit:
ocisin nüüd nati infot.
Q3's on keskmine model 800-900 polügoni
D3's Carmaki sõnul 2000 - 6000 polügoni |
Polygonidest ma ei rääkinudgi.. Ma ei tea palju DOOM III keskmine mudeli polycount on, aga tean et id software's nad teevad kõigepealt "hi-detail" mudeli, ning hiljem siis lasevad miskist konverterilaadsest asjast läbi mis vähendab polygone, ning lisab bumpmapi, et polycount oleks väiksem, kuid mudel paistaks silmale ikkagi ilus ja detailne..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|