Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 99, 100, 101  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 11.11.2002 07:25:26 vasta tsitaadiga

libekala kirjutas:
njah - tee mis tahad, minu masinaga see ei jookse isegi mitte k6ige madalamate settingutega

... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ?
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 11.11.2002 09:41:48 vasta tsitaadiga

Kaesin kah asja ära. Pildi lõi küll eest ära, kui esmakordselt seda kõikuvat valgust ja liikuvaid varje nägin, aga see oli küll kõik. Mitte midagi uut mängu koha pealt...

Perfoormantsist niipalju, et ~25fps minu konfiga, vahepeal, lambist, viskas fps'i 1-2 peale ja siis küll enam mängida ei saanud. Kui ekraanil oli rohkem kui üks fagoot, tõmbas fps kuskil 10 peale.

AmdXP 2000+/PoV GF4 4200Ti /256Mb DDR
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 11.11.2002 10:23:55 vasta tsitaadiga

heh, peale varjusi on seal ka väga hea modellide 'bumpmapping', sorides doom3 kataloogides leidsin et kasutatakse natukene teistsugust tehnoloogiat kui teistes mängudes tavaliselt...

muide, kolmandas levelis on ainus paks zombi selles demos(teisi mulle ette ei jäänud) millele omandatud gravitatsiooni jõud - ehk siis kui ta treppi otsas ära tapad siis kutt veereb alla, ja kui üle tema laiba astut, siis nagu komistaks ja lohistab laiba kaasa, lubati sellist asja et laibad enam üks teise sees ei vedele põrandal vaid üks teise peal hopis, vaatame kas peab paika, demos seda tehtud polnud, samuti kõik kollid (va see enne mainitud üks paksu) treppidel tapetud lamasid jalad õhus paralleelselt põrandale... kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima icon_smile.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 11.11.2002 17:06:55 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:

... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ?
asi ikka jooksis stabiilselt 2-13FPS ja seda 3**x2** resolutsioonil - ausalt öeldes rohkem ei viitsinud eriti trupsida ka
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 11.11.2002 17:35:17 vasta tsitaadiga

libekala kirjutas:
DigeBeni kirjutas:

... kuda nii ? Isegi Rage128 jooksutab kuidagimoodi, see vana RADEON
peaks asja ikka "üsna hästi" välja vedama. Kas Sa proovisid leveleid
eraldi või kogu seda kupatust korraga ?
asi ikka jooksis stabiilselt 2-13FPS ja seda 3**x2** resolutsioonil - ausalt öeldes rohkem ei viitsinud eriti trupsida ka

Mnjaa.. ega Rage128 kaardiga sa suuremat asja pilti ka ei näe.. Mul TNT2'ga sama asi icon_razz.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
X-1
HV vaatleja
X-1

liitunud: 08.10.2002




sõnum 13.11.2002 03:04:35 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima icon_smile.gif

Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab icon_lol.gif icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.11.2002 10:13:18 vasta tsitaadiga

X-1 kirjutas:
mutabor kirjutas:
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima icon_smile.gif

Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab icon_lol.gif icon_razz.gif


icon_lol.gif ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud...
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 13.11.2002 12:41:57 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
X-1 kirjutas:
mutabor kirjutas:
kui ma ühe laiba puhul komistasin siis ma ei kujuta ette milliseid hunnikuid võib tekitada kui neid järjest sama koha peal nottida ja kuda ma pärast üle selle hunniku peaksin saama kõndima icon_smile.gif

Sa ei kujuta ette mis su fps siis olema saab icon_lol.gif icon_razz.gif


icon_lol.gif ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud...

Seda kutsutakse "füüsika mootoriks" mitte gravitatsiooniks.. Gravitatsioonijõud oli ju koguaeg olemas.. Ma küll ei mäleta ei laibad oleksid õhus hõljunud icon_lol.gif
Unreal Tournament 2003 "füüsika mootoriks" oli Karma mootor.. DOOM III kasutab aga miskit muud id Software enda poolt loodud mootorit.. Eks näis mis nende vahe on kui DOOM III's see lõpuks korralikult tööle saadakse/pannakse icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.11.2002 15:31:18 vasta tsitaadiga

tonx kirjutas:
tsitaat:

icon_lol.gif ma pole pärsi kindel et selline variant peaks fps tegema palju madalamaks kui seda puhul kui laibad üksteise sees lamavad. igaljuhul meeldib mulle see uuendus, ut2k juba tegi nii et laipadel mingisugune gravitatsioon omandatud, et nad treppidel ei vedeleks jalad õhus, sof2 üritas panna laibad vastavalt kohale kus ta kukub (seinad, mööbel, trepid) ja selle tulemus oli küll naeruväärne kõikide nende mõttetu poosidega milles laibad olid vedelenud...

Seda kutsutakse "füüsika mootoriks" mitte gravitatsiooniks.. Gravitatsioonijõud oli ju koguaeg olemas.. Ma küll ei mäleta ei laibad oleksid õhus hõljunud icon_lol.gif
Unreal Tournament 2003 "füüsika mootoriks" oli Karma mootor.. DOOM III kasutab aga miskit muud id Software enda poolt loodud mootorit.. Eks näis mis nende vahe on kui DOOM III's see lõpuks korralikult tööle saadakse/pannakse icon_smile.gif


heh, okok icon_wink.gif, ma kasutasin vale sõnavara... ma selle gravitatsiooni all mõtlesin just laibad ja nende kehaosad, füüsika mootor on nagu veidi globaalsem asi...
kuda sa ei näinud siis laibasi õhus rippumas, doom3 alphas tapa ükskõik keda treppi peal siis lamab põrandaga paralleelselt poolenisti õhus, ja ainus paks zombi kolmandas levelis oligi see kelle laip käitus vastavalt sellele kuidas asjast räägiti.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 13.11.2002 19:03:05 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
heh, okok icon_wink.gif, ma kasutasin vale sõnavara... ma selle gravitatsiooni all mõtlesin just laibad ja nende kehaosad, füüsika mootor on nagu veidi globaalsem asi...
kuda sa ei näinud siis laibasi õhus rippumas, doom3 alphas tapa ükskõik keda treppi peal siis lamab põrandaga paralleelselt poolenisti õhus, ja ainus paks zombi kolmandas levelis oligi see kelle laip käitus vastavalt sellele kuidas asjast räägiti.

Ei tea.. nii nad seda kutsuvad.. "Karma" füüsika mootor..

Ma mõtlesin sedasi et täiesti õhus.. Jah, seda muidugi et vahel seisid laibad imelikult õhus/serval, aga siiski mitte täielikult õhus..

Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis icon_smile.gif Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Plin500
HV piljardihai
Plin500

liitunud: 15.01.2002




sõnum 14.11.2002 15:00:45 vasta tsitaadiga

ZorroZip kirjutas:
mul on igastähes asi ammu käes ja mul tõkkab päris kobedalt
duron 750
128sdram
gef2mx400

kuid tõkkas jubedalt ka
duron 750
192sdram
gef3ti500


Mis sa ise ka saad aru, mida sa jahud?!?!
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 14.11.2002 16:35:01 vasta tsitaadiga

tonx kirjutas:

Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis icon_smile.gif Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide icon_smile.gif


teevad raudselt, ma ju seda räägingi et üks koll selles demos käitubki vastavalt asjadele...
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 15.11.2002 22:14:00 vasta tsitaadiga

mutabor kirjutas:
tonx kirjutas:

Selle DOOM III'e kohta ütleks niipalju et mäng pole ju ka veel valmis icon_smile.gif Usun et kui nad on seda lubanud siis viivad nad ka oma lubaduse täide icon_smile.gif


teevad raudselt, ma ju seda räägingi et üks koll selles demos käitubki vastavalt asjadele...

Jah, kahju et nad pole seda veel kõikeidele teinud..
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
predator
HV Guru
predator

liitunud: 08.12.2001




sõnum 16.11.2002 20:45:20 vasta tsitaadiga

Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na).
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 16.11.2002 23:15:00 vasta tsitaadiga

predator kirjutas:
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na).

Usun et video mälu mängib DOOM III juures üprisgi suurt rolli, kuna DOOM III textuurid on siiski suhteliselt "hi-res" ja tavaliselt laetakse tekstuurid just videokaardi mällu.. seega suured pildid vajavad suuremat ruumi.. selline on aga minu järeldus.. Praktiliselt pole proovinud..
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 17.11.2002 02:41:17 vasta tsitaadiga

predator kirjutas:
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na).

... vahepeal tekib tunne, et ei viitsita suuremat muud, kui teema pealkirja
lugeda. See demo on ju kõigest üks kogum fragmente tegelikust mängust
ja pole mõeldud mängimiseks vaid näitamiseks. Seega ei saa teha mingeid
objektiivseid järeldusi, kuidas mäng valmis kujul jooksma hakkab.
Ma olen kindel, et see mäng on täiesti mängitav ka 64MB mäluga kaartidel,
kui ta ükskord ka viimistletud kujul välja lastakse ja pigem pole asi niivõrd mälus,
kui uuemates efektides, mida vanemad kaardid rauas jooksutada ei suuda ...
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 17.11.2002 18:57:56 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
predator kirjutas:
Oskab keegi öelda kas Doom 3 puhul võib asi paremini joosta kui videol 128 MB mälu on. Muude mängude puhul pole sellest 128 MB suurt tolku (v.a. Radeon 8500 seeria puhul, R9700 puhul pole võrdlusmomenti olemas, kuna seda ei toodeta 64 MB`na).

... vahepeal tekib tunne, et ei viitsita suuremat muud, kui teema pealkirja
lugeda. See demo on ju kõigest üks kogum fragmente tegelikust mängust
ja pole mõeldud mängimiseks vaid näitamiseks. Seega ei saa teha mingeid
objektiivseid järeldusi, kuidas mäng valmis kujul jooksma hakkab.
Ma olen kindel, et see mäng on täiesti mängitav ka 64MB mäluga kaartidel,
kui ta ükskord ka viimistletud kujul välja lastakse ja pigem pole asi niivõrd mälus,
kui uuemates efektides, mida vanemad kaardid rauas jooksutada ei suuda ...

100% agreed
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 17.11.2002 20:07:13 vasta tsitaadiga

ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.

kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli"
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 19.11.2002 12:44:12 vasta tsitaadiga

Nu kirjutas:
ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.

kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli"

DOOM III polycount on enamvähem võrdne või isegi väiksem veel kui Q3A'l.. Kogu see detailsus mida sa näed saavutatakse bumpmappingu abil

See ongi asja positiivne külg
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
X-1
HV vaatleja
X-1

liitunud: 08.10.2002




sõnum 19.11.2002 15:56:15 vasta tsitaadiga

tonx kirjutas:
Nu kirjutas:
ma arvan et rohkem kui textuurid ja efektid on vanematele
kaartidele probleemiks suure arvu polygonide liigutamine.

kõik ju kurdavad et muidu on fps norm aga kui zombid ilmuvad ja
actioniks läheb kukub fps "nulli"

DOOM III polycount on enamvähem võrdne või isegi väiksem veel kui Q3A'l.. Kogu see detailsus mida sa näed saavutatakse bumpmappingu abil

See ongi asja positiivne külg

WTF hull oled ve? icon_confused.gif Sa vaata mitu polyconni on ühel tegelasel icon_eek.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 19.11.2002 21:24:52 vasta tsitaadiga

X-1 kirjutas:
WTF hull oled ve? icon_confused.gif Sa vaata mitu polyconni on ühel tegelasel icon_eek.gif

Loe:
http://www.doomworld.com/lordflathead/zaldron.html

Eriti vaata seda "Bumpmaps" osa
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu7
HV vaatleja
matu7

liitunud: 26.09.2002




sõnum 22.11.2002 21:23:36 vasta tsitaadiga

Tahaks seda mängida, aga masin on liiga kehv.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 22.11.2002 21:49:10 vasta tsitaadiga

matu7 kirjutas:
Tahaks seda mängida, aga masin on liiga kehv. icon_cry.gif

Kui sul ikka see sama masin on mis profiilis kirjas siis oli mu eelmine masin umbes samast klassist.. aint et mul oli 666 MHz Celeron.. Aga jah.. selline masin jääb kohe kindlasti DOOM III jaoks aeglaseks.. Ei tea kas selle üldse käimagi saad.. :/
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 25.11.2002 17:39:20 vasta tsitaadiga

tonx kirjutas:
Loe:
http://www.doomworld.com/lordflathead/zaldron.html


lugesin läbi. mitte kuskil pole öeldud et polügone oleks samapalju või isegi vähem kui Q3'es

Mainitud on aint, et polügone on palju aga mitte niipalju kui esialgu tunndub icon_biggrin.gif


edit:
ocisin nüüd nati infot.
Q3's on keskmine model 800-900 polügoni
D3's Carmaki sõnul 2000 - 6000 polügoni

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonism
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.06.2002




sõnum 26.11.2002 12:47:26 vasta tsitaadiga

Nu kirjutas:
tonx kirjutas:
Loe:
http://www.doomworld.com/lordflathead/zaldron.html


lugesin läbi. mitte kuskil pole öeldud et polügone oleks samapalju või isegi vähem kui Q3'es

Mainitud on aint, et polügone on palju aga mitte niipalju kui esialgu tunndub icon_biggrin.gif


edit:
ocisin nüüd nati infot.
Q3's on keskmine model 800-900 polügoni
D3's Carmaki sõnul 2000 - 6000 polügoni

Polygonidest ma ei rääkinudgi.. Ma ei tea palju DOOM III keskmine mudeli polycount on, aga tean et id software's nad teevad kõigepealt "hi-detail" mudeli, ning hiljem siis lasevad miskist konverterilaadsest asjast läbi mis vähendab polygone, ning lisab bumpmapi, et polycount oleks väiksem, kuid mudel paistaks silmale ikkagi ilus ja detailne..
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 99, 100, 101  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.