Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Unreal Engine 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Djomka
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.12.2003




sõnum 19.02.2005 21:06:45 vasta tsitaadiga

jep, selle pärast mõtlesin ma ka, et mis seal mmofps'il nii arusaamatut on...
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 19.02.2005 21:13:36 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Pea igat tavalist FPSi saab netis teiste inimeste vastu mängida


õige, kuid nimeta mõni fps kus saab yhes servus olla näiteks 10000 inimest?

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 19.02.2005 22:40:39 vasta tsitaadiga

ehk siis mäng näeks välja nagu gta:sa ühes serveris 5k matsiga icon_razz.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 20.02.2005 20:40:19 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
ehk siis mäng näeks välja nagu gta:sa ühes serveris 5k matsiga icon_razz.gif

"mida iganes" ütlen mina selle peale... ei usu küll sellisesse ülesehitusse icon_confused.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 20.02.2005 22:50:26 vasta tsitaadiga

nreali viimaste mängude nimes on olnud osa "Tournament". Ehk tuleb siis miski ülemaailmne suur Tournament inimmängijate vahel. Mingil määral võibolla sarnane Starcrafti paremusarvestusega
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
2III7
HV veteran
2III7

liitunud: 20.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2005 00:38:13 vasta tsitaadiga

ja nimeks tuleb Unreal Tournament 2007: The Reality Tournament icon_razz.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 21.02.2005 08:34:49 vasta tsitaadiga

ei usu, et nimes ebareaalsuse ja reaalsuse kombineerivad icon_razz.gif

aga üldiselt ootan mängu huviga... mootor tundub ju väga võimas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 21.02.2005 16:20:02 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
mikk36 kirjutas:
ehk siis mäng näeks välja nagu gta:sa ühes serveris 5k matsiga icon_razz.gif

"mida iganes" ütlen mina selle peale... ei usu küll sellisesse ülesehitusse icon_confused.gif

no mingi jura ta olema hakkab igatahes, lihtsalt fantaseerisin väheke icon_razz.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
smike
HV vaatleja

liitunud: 15.03.2004




sõnum 21.02.2005 17:22:51 vasta tsitaadiga

MMOFPS pole ju uus idee. Planetside märksõnaks.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 21.02.2005 20:05:02 vasta tsitaadiga

idee on üsna vana jah, samas teostust ootan huviga... eriti veel selle taustal, et U3 on kuuldavasti üsna über graafikaga
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 25.02.2005 21:58:00 vasta tsitaadiga

Epic gets Unreal 3 engine ready

http://www.techpowerup.com/index.php?2328
asi siis lõpuks valmis 8)
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 10.03.2005 10:36:45 vasta tsitaadiga

link :: Unreal Engine 3 to power Microsoft's next-gen games

siit saab ka uusi videosi vaadata mis on kahjuks kaameraga filmitud presentatsiooni ajal seega kvaliteet pole kõige parem...
samal lehel ka mõned kenad skriinid.

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 11.03.2005 14:35:27 vasta tsitaadiga

link :: Gamespot pajatab

Game Developers Conference päevadel San Franciscos loomulikult näitas oma asju ka Epic Games.

mõned viideod on eelmises postituses olemas kuid kahjuks ei leia veel kusagilt high-res videosi ja pealegi mõni video on veel nägemata, näiteks see kus sõdurid patrullivad pommitatud linnas vms.

samuti ei ole nähtud veel väga võimsat mootori võimalust mida Gamespot nimetab 'seamless level loading' - ehk siis mootor on võimeline laadida korraga mitu levelit. põmst mäng analyysiks kuhu mängur liigub ja laeb leveli juba ette nii et mingit 'loading screen' ei tulegi yldse ette kuna selleks ajaks kui uute levelisse oled jõudnud on see juba mälus.

samuti mainitakse et kogu see iludus peaks olema võimeline välja vedada arvutis kus on Nvidia 6600GT sees.

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 11.03.2005 21:42:14 vasta tsitaadiga

tsitaat:
samuti mainitakse et kogu see iludus peaks olema võimeline välja vedada arvutis kus on Nvidia 6600GT sees.


Valetavad, raisad icon_wink.gif

Minimaalne videomälu oli mu arust 256MB, recommended 1GB. Ainuke võimalus, kuidas see väide tõeseks võib osutuda, on juhul, kui kasutatakse PCI-express 6600GT-d, mis suudab RAM-iga piisaval kiirusel suhelda, et mälu vähesust kompenseerida.

Niiet pange oma masinad valmis... 2GB RAMi oleks vast paras selle mängu jaoks vanemate kaartidega icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 12.03.2005 09:55:04 vasta tsitaadiga

need esialgsed miinimumnõuded on minu teada aasta - paar vanad. Eks nad siis vahepeal optimeerisid asja. See et U3 jookseb 6600GT peal pole midagi imelikku, jookseb ju HL2 ka gf2 peal päris kenasti
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 13.03.2005 03:13:04 vasta tsitaadiga

tsitaat:
need esialgsed miinimumnõuded on minu teada aasta - paar vanad. Eks nad siis vahepeal optimeerisid asja. See et U3 jookseb 6600GT peal pole midagi imelikku, jookseb ju HL2 ka gf2 peal päris kenasti



See on nali, eksju? icon_eek.gif

Ma tean et GF4 MX440 pidi seda hädapäraselt jooksutama, aga GF2???


Mis puudutab seda 6600GT asja, siis no way, kui sa ei taha just, et sul näeks mäng välja nagu tükk p*ska. Asi pole ainult optimiseerimises, vaid reaalses tekstuuride mahus. Lugesin Beyond 3d-s ühe venna threadi, kes töötab Unreal 3 enginet kasutavas game development companys.

Vend ütles, et kui kõik detailid max. peale panna, kulub tekstuuridele mälu just täpselt veidi alla 1 GB.
Niiet kui me näeme 256MB kaartide peal enamvähem silma mittesolvavat pilti, siis on hea küll.

Ho Ho, kommenteeri, kui tead kuidas 1 GB tekstuure saab GF 6xxx seeria rauas olevat tehnoloogiat kasutades ilma pildikvaliteeti suht kakaks keeramata 128MB peale vähendada icon_wink.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 13.03.2005 10:28:39 vasta tsitaadiga

eric, sa tõepoolest arvad et U3 peaks jooksma low end kaartidel sama kvaliteediga kui high end kaartidel icon_lol.gif Näita mulle üks mäng mis jookseb pildikvaliteeti märgatavalt muutmata enamus videokaartidel ühtviisi hästi.

Ma olen ise oma silmaga olen näinud kuidas HL2 jookseb p4 1.4G, 512 rdram ja gf2mx440 64m peal keskmise fps'iga kusagile 30-50 kanti low kuni medium detailidega. Loomulikult kasutati dx7t ning igasugu läiget-varje ei olnud kuid vähemasti asi liikus ning oli mängitav.

6600 peale peaks asi suht-koht kenasti ära mahtuma kui näiteks 1024x1024 tekstuuride asemel kasutada vaheldumisi 256x256 ja 512x512 tekstuure või siis pakkida neid suurema kompressiooni astmega. Muigugi pci-e 16x siini läbilase on ka piisavalt korralik et vajadusel saaks vähemkasutatavaid tekstuure ka arvuti rammis hoida.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 13.03.2005 11:43:59 vasta tsitaadiga

Nvidia 6600GT jutt oli paar päeva tagasi San Franciscos Game Developers Conferene ajal välja öeldud, Ho Ho. ses mõttes et nad ei ole aasta paar vanad need nõudmised. kuigi ma olen ise suht skeptiline sellise jutu suhtes icon_smile.gif
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanel112
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2003




sõnum 13.03.2005 12:12:07 vasta tsitaadiga

Kui palju mäng mälu tahab see peaks ju mängutegijate teha olema. Quake 3 mootoril jookseb Call of Duty mis tahab 32mb videomälu ja Quake 3 tahab ainult 8. Gta Lb ja Vc 16 32le ja sama mootor
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-=Px=-
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2004




sõnum 13.03.2005 14:14:32 vasta tsitaadiga

Minu P4 1.6 256MB DDR ja MX/400 64Mb ja HL2 jooksis täiesti talutavalt, tetailid olid low-medium ja ainult väga suurtes lahingutes hakkas jõnksutama õrnalt thumbs_up.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tanel112
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2003




sõnum 13.03.2005 14:28:43 vasta tsitaadiga

ja ja.Minul jookseb hl2 väga hästi.1024*768 medium 4fsaa 8aa.ainult 9200
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 13.03.2005 18:38:11 vasta tsitaadiga

jajah, mul nõgistas õrnalt 2048x1536 / 6x AA ja 16x AF-iga icon_lol.gif

u3-e mootor võib kena küll tulla - kui ei tuleks siis oleks ju totaalne läbikukkumine icon_razz1.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 13.03.2005 19:43:41 vasta tsitaadiga

ei saa täpselt aru, et mille kohta te vingute ?
D3'e Ultra sätetel oli kah öeldud, et vaja oleks 512MB kaarti, mis pole siiamaani rahvale kättesaadav...
samas sai aga ka 128MB kaartidega täiesti talutavalt ultra sätetel ängu jooksutada ja tekstuuridki polnud udused...
1GB kaarte näete heal juhul aastakese pärast...kas tahate öelda, et mootor on vähemalt aasta aega oma ajast ees ?
mootori jooksmisel loeb rolli pigem mälusiini laius ja mälu kiirus ning GPU võimekus, kui mälu mahtuvus...
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 13.03.2005 19:59:12 vasta tsitaadiga

Siiski ei nõustuks selle mälumahu jutuga päris 100%. Kui võtta vana AGP siin siis selle läbilase videokaardi suunas oli 2.1GB/s, 50 kaadri kohta teeb see 42MB/frame ehk siis teoreetiliselt saaks arvuti mälus hoida umbes 40M eest tekstuure ja piksel/veretex puhvreid. Samas peab arvestama ka sellega et lisaks nendele tekstuuridele liigub sama kanalit pidi ka kõik renderdamis käsud mis söövad siini läbilaskest päris suure hulga ning ega siis prose ei tegele ainult siini toitmisega.

Kui aga peab hakkama videokaardist andmeid prose/mälu suunas saatma siis AGP läbilase selles suunas on umbes 200MB/s ehk pea kümme korda väiksem.

PCIE parandab olukorda vaid osaliselt sest kiirus võrreldes AGP'ga on ~4X suurem(16X variandis) kuid õnneks on kiirus ühtlane mõlemas suunas.

Veel üks väga oluline asi on see et viide mis tekib kui videokaart püüab laadida andmeid üle AGP/PCIE on sadades kordades suurem kui selle info korral mis võetakse videomälust. Kiirus kahaneb sarnaselt olukorrale kui mälu hakatakse kettale swappima või kui prosel tekib cace miss.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.03.2005 12:16:46 vasta tsitaadiga

SpeedTreeRT Integrated with Unreal Engine 3
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=307441

Esimesed pildid U3 mootorist SpeedTreega siin:
http://www.idvinc.com/html/downloads_images.htm

Mida ma oskan öelda; suurt midagi, vaadake ise.

Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Unreal Engine 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.