Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004
|
29.11.2004 11:57:42
|
|
|
Scart kirjutas: |
pagan... yhest asjast tundsin küll Nova Prospektil puudust- seinaplaatide purunemine pärast shotgunni lasku nagu maatriksi kinudes kombes, siis oleks olnud asi täiuslik |
täiuslikkusest jääb ikka seal palju puudu, neid oleks võinud nii olla asju oli ikka väga palju mängu juures, kuid üldine pilt oli üle keskmise kuid samas ka mitte midagi erilist, liiga palju nähtut oli juba kahjuks .
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
29.11.2004 12:15:45
|
|
|
predator kirjutas: |
FPS`del tahaks oma saapaninasid ka näha, mitte tühjust kui alla enda nina ette vaatan, lihtsalt oleks pilt vähe täiuslik |
Jah ja omale võiks saada siis ka pistoliga jalga lasta
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Krunge
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
29.11.2004 12:40:38
|
|
|
predator kirjutas: |
samuti oleks ronimise võimalus võinud ka olemas olla, mitte, et kui taksitsus on kõrgem kui ~1m, siis üle sellest niisama ei saa.
|
Mõnest vallist ei saa siis kah üle, kui näiteks kastidest selle servani trepi ehitad. Lihtsalt nähtamatu sein ees. Kui koodiga läbi minna, siis saab seal käia ja mingit konflikti ei tekki st. see nähtamatu barjäär on täiesti mõttetu interaktiivsuse kärpija.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
29.11.2004 13:01:31
|
|
|
Tbit kirjutas: |
Scart kirjutas: |
pagan... yhest asjast tundsin küll Nova Prospektil puudust- seinaplaatide purunemine pärast shotgunni lasku nagu maatriksi kinudes kombes, siis oleks olnud asi täiuslik |
täiuslikkusest jääb ikka seal palju puudu, neid oleks võinud nii olla asju oli ikka väga palju mängu juures, kuid üldine pilt oli üle keskmise kuid samas ka mitte midagi erilist, liiga palju nähtut oli juba kahjuks . |
nujah, kuid vangla oli sama tegija kui ravenholm... tõesti, nende 2 asja pärast võib mängu uuesti läbi teha
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
häpijoii
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
29.11.2004 14:02:01
|
|
|
Mulle meeldisid linna levelid kõige rohkem, imelik et fullis mehed ei röögi enam STRAIIDEEEEEEEEER
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Krunge
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
29.11.2004 14:10:13
|
|
|
häpijoii kirjutas: |
Mulle meeldisid linna levelid kõige rohkem, imelik et fullis mehed ei röögi enam STRAIIDEEEEEEEEER  |
Kuidas ei röögi?!? Mul küll röögivad, kopteritest ja muust röögivad kah
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaivo
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2004
|
29.11.2004 14:11:45
|
|
|
Vangla osad olid parimad,muu on suht cräpppp.
Need lõpu osad olid ka lahedad,kuskil pirakas ehitises möllad.
_________________ Tracker------------------->-Dra[EST]coN-<------------------- |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
29.11.2004 14:28:05
|
|
|
Proovisin kah selle mängu ära ja ei meeldi
Koguaeg mingi killimine nagu doom3'es
Story praktiliselt puudub, graafika pole midagi erilist. Füüsikamootor väga hea, aga oleks võinud paremini
näiteks seal kus tuli laua otsa telliseid laduda, et teine pool üles tõuseks ja edasi liikuda saaks kaalus freeman koos tellise käes hoidmisega sama palju kui ilma telliseta. tegelt oleks pidanud olema telliskivi + tyybi kaal kui tellist käes hoida. laua ots tõusis siis üles kui tellise laua peale jalge ette maha panin.
heli kehvapoolne.
512mälu oli natuke vähe, panin veel ühe 256mb pulga sisse ja jooksis kenasti, ja ei peidanud midagi all kinni panema.
Doomi spuuki atmosfäär ja ehmatused jätsid parema mulje, ikka omaette klass.
valvele minupoolt 6/10. (esimene osa kah ei meeldinud)
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
29.11.2004 17:41:24
|
|
|
kusjuures, tekkis täiesti totter idee modi jaoks. keegi hästi tubli võiks valmis progeda magnetkraanade deathmatchi või midagi taolist, see kraana osa oli küll ülimalt fann täpsuse ja aja peale combine'ide loopimist konteineritega teeks isegi lustlikul meelel
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
häpijoii
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
29.11.2004 17:49:32
|
|
|
Krunge kirjutas: |
häpijoii kirjutas: |
Mulle meeldisid linna levelid kõige rohkem, imelik et fullis mehed ei röögi enam STRAIIDEEEEEEEEER  |
Kuidas ei röögi?!? Mul küll röögivad, kopteritest ja muust röögivad kah  |
hmm imelik
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nokia
Serverid.ee

liitunud: 06.10.2004
|
29.11.2004 17:55:10
|
|
|
minu arust on see mäng liiga lühike... selle pärast mul läks miski 2 päeva ja oligi kõik
_________________ Web3 | ERC721A |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
anti144
HV vaatleja
liitunud: 10.11.2003
|
29.11.2004 18:13:06
|
|
|
Kas keegi oskaks aidata mind sellise koha peal, kus peab koos naisega lifti minema...aga naine jääb seisma ja ei tule minuga kaasa...see suht alguses, siis kui sõidad selle vee masinaga...Midagi teha ei anna ja kuhugi minna ka pole
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mõmmar
HV vaatleja
liitunud: 15.04.2004
|
29.11.2004 18:36:22
|
|
|
niih...sai ka siis lõpuks läbi tehtud...graafika isegi low-i peal midagi halba pole öelda füüsika kohta aga stroy küll kuidagi väga väga imelik...pool mängu lähed sinna black mesa east-i ja pool mängu päästad siis seda neegrist professorit.... selline tunne et doom3l oli isegi parem stoori
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
draggo
HV kasutaja

liitunud: 08.01.2004
|
29.11.2004 19:35:13
|
|
|
HL1s oli lahe, et mingist hetkest saadeti puhastustiim peale kes siis omakorda kolle killima kukkus aga ka sinuga 1:0 ära tegi kui vedelema jäid...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
neros
HV Guru

liitunud: 26.11.2003
|
29.11.2004 19:48:06
|
|
|
HL2-s on sama lugu... aeg-ajalt ikka neid tekkis. kes monstrumeid hävitasid...
_________________ GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
30.11.2004 00:06:56
|
|
|
Tbit kirjutas: |
üldiselt, hl1 ma teadsin mis toimub kuid ei saanud üldse aru kuhu ma jooksen, hl2 ma saan vähemalt aru kuhu ma jooksen sest ma ei saa üldse pihta mis värk toimub. |
umbes nii jah 8)
üks asi mis mulle meelde jäi, oli kohe alguses selle turva-tegelase ülbitsemine plekkpurgi pärast...väga hea
selliseid asju ootaks mängudelt rohkem...ei laseks digiegol lõhki minna 8)
Scart kirjutas: |
link: hl2 tekstuurid d3 mootoris |
mis paneb mõtlema, et kas doomi pimedus oli ikka halb asi?...selline HL2 oleks olnud tunduvalt asjalikum...ning välilevelid tundunuks ka värskematena.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
30.11.2004 00:36:36
|
|
|
g-nome kirjutas: |
Tbit kirjutas: |
üldiselt, hl1 ma teadsin mis toimub kuid ei saanud üldse aru kuhu ma jooksen, hl2 ma saan vähemalt aru kuhu ma jooksen sest ma ei saa üldse pihta mis värk toimub. |
umbes nii jah 8)
üks asi mis mulle meelde jäi, oli kohe alguses selle turva-tegelase ülbitsemine plekkpurgi pärast...väga hea
selliseid asju ootaks mängudelt rohkem...ei laseks digiegol lõhki minna 8)
Scart kirjutas: |
link: hl2 tekstuurid d3 mootoris |
mis paneb mõtlema, et kas doomi pimedus oli ikka halb asi?...selline HL2 oleks olnud tunduvalt asjalikum...ning välilevelid tundunuks ka värskematena. |
doomi mootor tunduvalt parem ja selgemate tekstuuridega jah
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
häpijoii
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
30.11.2004 09:40:02
|
|
|
Nokia555 kirjutas: |
minu arust on see mäng liiga lühike... selle pärast mul läks miski 2 päeva ja oligi kõik  |
Kui läbi joosta siis muidugi on lühike
Ise avastasin leveleid ja käisin kõik nurgad läbi, et secreteid jne stuffi leida, nädal läks lõppu mängimiseks, igapäev 3 ok 4 tundi.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
häpijoii
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
30.11.2004 11:06:07
|
|
|
Ok teeks HV pelur teamile ultimate challenge, koera palliga lõppu, raskusaste hard striderite ja lendavate viholiste killimine läheb raskeks siis võib rocket launcherit kasutada.Või minupoolest killige neidki koera palliga kusjuures pidi võimalik olema
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002
|
30.11.2004 13:40:56
|
|
|
misasja FX-id on ju dx9 kaardid, totaalsed saastad aga dx9 tugi ikkagi olemas ju
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
30.11.2004 13:46:52
|
|
|
ju siis Valve ei tahtnud, et FX-i kasutajad kasutaksid dx9 efekte. tõprad raisad.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
30.11.2004 13:50:36
|
|
|
Nojah, kes veel ei tea siis forseeritakse kõik FX seeria mehed kasutama dx8.1 codepathi.
Lubati ka mixed mode-i, kuid seda ei tehtudki Source mootori jaoks. Neil FX-idel on mingi FP32 teema, millega nad on aeglased. FP16 aga on normaalsed kiired, ilma pildikvaliteedi erilise languseta. Directx9 spec M$ poolt nõuab aga vähemalt FP24 mida FX ei oska, selle asemel tuleks neil asi lahendada aeglase FP32-ga.
Targemad võiks kirjutada sellest, stepzter või keegi kes teab täpsemalt milles asi on.
http://www.petitiononline.com/nvidiafx/petition.html
Mind ajab ilgelt närvi, et kompaniid sellist paska panevad kasutajatele, et lihtsalt ei lase kasutajatel oma riistvarast maksimaalset võtta
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
30.11.2004 14:07:22
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
misasja FX-id on ju dx9 kaardid, totaalsed saastad aga dx9 tugi ikkagi olemas ju |
jälle asjad sa jama suust välja rsk
fx'id igatahes kõige paremad kaardid turul.
näiteks 2xFX6800ultra @ sli
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
30.11.2004 14:10:40
|
|
|
6800 pole FX seeria, FX on ainult 5200, 5500, 5600, 5700, 5800, 5900 ja mõned PCIe kaardid.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
|