nagu, nad panid reaalselt selle lüliti kaabliga läbi salongi? isegi kui see vooluhulk ja suits kõrvale jätta, siis nende tavaliste sitast ja pulkadest mehaaniliste lahendustega ma oodanuks mingit asja, mis trellide nuppu vajutab kui vaja _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Euroopa Liit on loobunud plaanist keelustada uute sisepõlemismootoriga autode müük alates 2035, vahendab Reuters.
Selle asemel hakatakse rakendama paindlikumaid reegleid, et saavutada autode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine, ütles Euroopa Parlamendi suurima fraktsiooni, Euroopa Rahvapartei (EPP) president Manfred Weber.
Weberi sõnul ei pea autotootjad alates 2035. aastast enam täitma nõuet vähendada uute autode CO₂-heidet sajaprotsendiliselt. Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine ning ka 2040. aastast ei tule täielikku ehk 100-protsendilist nullheite nõuet. See tähendab, et sisepõlemismootorite täielik keelustamine jääb ära ning Saksamaal praegu toodetavaid mootoritüüpe saab ka edaspidi valmistada ja müüa.
Weberi hinnangul on see oluline signaal kogu Euroopa autotööstusele ning aitab kaitsta kümneid tuhandeid tööstustöökohti. Tema sõnul peegeldab otsus muret ühe Euroopa tähtsaima majandusharu tuleviku pärast.
Regulatsioonide leevendamise eest on lobitööd teinud nii mitmed EL-i liikmesriigid, sealhulgas Saksamaa ja Itaalia, kui ka suured autotootjad. Kehtiv eesmärk näeb praegu ette, et alates 2035. aastast peaks uute autode süsinikuheide olema null, mis sisuliselt keelaks uute sisepõlemismootoriga autode müügi.
Suured autotootjad nagu Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz ja BMW on leidnud, et keelust tuleks loobuda ning jätta otsus rohkem tarbijate teha, mitte kehtestada rangeid ja jäiku sihtarve.
Eelmisel aastal oli kõigist ELis müüdud uutest autodest vaid 13,6% täielikult elektrilised. 2023. aastal oli see osakaal 14,5%.
Euroopa Liit on loobunud plaanist keelustada uute sisepõlemismootoriga autode müük alates 2035, vahendab Reuters.
tsitaat:
Selle asemel hakatakse rakendama paindlikumaid reegleid, et saavutada autode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine, ütles Euroopa Parlamendi suurima fraktsiooni, Euroopa Rahvapartei (EPP) president Manfred Weber.
Weberi sõnul ei pea autotootjad alates 2035. aastast enam täitma nõuet vähendada uute autode CO₂-heidet sajaprotsendiliselt. Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine ning ka 2040. aastast ei tule täielikku ehk 100-protsendilist nullheite nõuet. See tähendab, et sisepõlemismootorite täielik keelustamine jääb ära ning Saksamaal praegu toodetavaid mootoritüüpe saab ka edaspidi valmistada ja müüa.
Weberi hinnangul on see oluline signaal kogu Euroopa autotööstusele ning aitab kaitsta kümneid tuhandeid tööstustöökohti. Tema sõnul peegeldab otsus muret ühe Euroopa tähtsaima majandusharu tuleviku pärast.
Regulatsioonide leevendamise eest on lobitööd teinud nii mitmed EL-i liikmesriigid, sealhulgas Saksamaa ja Itaalia, kui ka suured autotootjad. Kehtiv eesmärk näeb praegu ette, et alates 2035. aastast peaks uute autode süsinikuheide olema null, mis sisuliselt keelaks uute sisepõlemismootoriga autode müügi.
Suured autotootjad nagu Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz ja BMW on leidnud, et keelust tuleks loobuda ning jätta otsus rohkem tarbijate teha, mitte kehtestada rangeid ja jäiku sihtarve.
Eelmisel aastal oli kõigist ELis müüdud uutest autodest vaid 13,6% täielikult elektrilised. 2023. aastal oli see osakaal 14,5%.
Euroopa Liit on loobunud plaanist keelustada uute sisepõlemismootoriga autode müük alates 2035, vahendab Reuters.
tsitaat:
Selle asemel hakatakse rakendama paindlikumaid reegleid, et saavutada autode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine, ütles Euroopa Parlamendi suurima fraktsiooni, Euroopa Rahvapartei (EPP) president Manfred Weber.
Weberi sõnul ei pea autotootjad alates 2035. aastast enam täitma nõuet vähendada uute autode CO₂-heidet sajaprotsendiliselt. Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine ning ka 2040. aastast ei tule täielikku ehk 100-protsendilist nullheite nõuet. See tähendab, et sisepõlemismootorite täielik keelustamine jääb ära ning Saksamaal praegu toodetavaid mootoritüüpe saab ka edaspidi valmistada ja müüa.
Weberi hinnangul on see oluline signaal kogu Euroopa autotööstusele ning aitab kaitsta kümneid tuhandeid tööstustöökohti. Tema sõnul peegeldab otsus muret ühe Euroopa tähtsaima majandusharu tuleviku pärast.
Regulatsioonide leevendamise eest on lobitööd teinud nii mitmed EL-i liikmesriigid, sealhulgas Saksamaa ja Itaalia, kui ka suured autotootjad. Kehtiv eesmärk näeb praegu ette, et alates 2035. aastast peaks uute autode süsinikuheide olema null, mis sisuliselt keelaks uute sisepõlemismootoriga autode müügi.
Suured autotootjad nagu Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz ja BMW on leidnud, et keelust tuleks loobuda ning jätta otsus rohkem tarbijate teha, mitte kehtestada rangeid ja jäiku sihtarve.
Eelmisel aastal oli kõigist ELis müüdud uutest autodest vaid 13,6% täielikult elektrilised. 2023. aastal oli see osakaal 14,5%.
tsitaat:
Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine
See on samasugune jaburus, et pöialt küll pole väärt
AdBlue rage ka vahepeale. Iga ca 2a tagant on Jeepil üks NOx andur surnud. Andur 600-700€.
Vähe sellest, et see stabiilselt teise ilma läheb, siis sellega piirab ka läbisõidu 500km peale.
Pole julgenud veel 500km lõppu proovida, lubas mitte käivituda enam ja pidavat hulga hullem ellu tagasitoomine olema.
Auto läbisõit õnnetu 108k.
Tõsine ikaldus see AdBlue.
Pole erilist vahet kas 90 või 100% heitme vähendamine. See diisel on juba praegu pool surnuks kägistatud.
Jõuetu (147-152 kw) ja vajamineva dünaamikata mootor (kaalu ja võimsuse suhe 8,54) ning ülekanne, mille kiirendusnäitajad jäävad pigem aeglase pereauto klassi ning isegi teadlikult kergsulamist toodetud osad keredatailid päästavad siin vähe. Vaatamata väga heale kaalujaotusele ja raskuskeskmele (53/47) halvasti projekteeritud ning ehitatud sillad ja vedrustus, mille tagajärjeks on võimendatud ülejuhitavus, mis on originaalmõõdus rehvidega lausa jaburalt halb. Juba 50-60 km/h on äkilisematel manöövritel autol külg ees. Täiendatud rehvivalikuga (laiem ja madalam profiil, laiemad ning rohkem väljaulatuvad tagumised veljed (väiksema ET-ga)) saab seda õnneks natuke ka parandada. Paraku tuleb päris juhitavuse parandamiseks tuua autot vähemalt 20-35 mm allapoole, sest isegi vaatamata madalat raskuskeset toetavale boksermootorile ja LSD tagumisele differentsiaalile ei aita see väga palju kaasa.
Ehk kui tahta rääkida sportautost, siis tuleb ikkagi pakkuda sportautot. _________________ Rakvere parasiit
AdBlue rage ka vahepeale. Iga ca 2a tagant on Jeepil üks NOx andur surnud. Andur 600-700€.
Vähe sellest, et see stabiilselt teise ilma läheb, siis sellega piirab ka läbisõidu 500km peale.
Pole julgenud veel 500km lõppu proovida, lubas mitte käivituda enam ja pidavat hulga hullem ellu tagasitoomine olema.
Auto läbisõit õnnetu 108k.
Tõsine ikaldus see AdBlue.
Pole erilist vahet kas 90 või 100% heitme vähendamine. See diisel on juba praegu pool surnuks kägistatud.
Pead hooldama _________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.
Müüa korter
Persse, 34k km kellal ja viimane kuu+ viskab mõni kord vibra sisse nagu üks pütt jätab vahele. Maru sarnane vibra VAGi 2.0TDi kusevale PD'le...
Meenus kohe ka töökaaslasega jutuajamine, kui enda masina ostis, ajas mingi 3 kuud ca 60kkm oleva eelmise põlvkonna vibra probleemi. Üks pihusti oli läbi, vahetati lõpuks üks pihusti välja. Käis saagis esindust pidevalt, et igasugu softi uuendused jne ei aita...
[LISA] Tuli meelde, et maksa ja molliametis vedeleb raha. Proovisin tsikli osa ära maksta ettemaksukonto alt, ei saa, küsib pangast raha juurde...
Proovin väljamakset teha, tehniline rikke, proovi hiljem uuesti.
Proovisin paar korda ja kui lõpuks õnnestus, vaatasin taotluste registrit ja kolm identset taotlust nüüd aktiivsed
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.