nagu, nad panid reaalselt selle lüliti kaabliga läbi salongi? isegi kui see vooluhulk ja suits kõrvale jätta, siis nende tavaliste sitast ja pulkadest mehaaniliste lahendustega ma oodanuks mingit asja, mis trellide nuppu vajutab kui vaja _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Euroopa Liit on loobunud plaanist keelustada uute sisepõlemismootoriga autode müük alates 2035, vahendab Reuters.
Selle asemel hakatakse rakendama paindlikumaid reegleid, et saavutada autode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine, ütles Euroopa Parlamendi suurima fraktsiooni, Euroopa Rahvapartei (EPP) president Manfred Weber.
Weberi sõnul ei pea autotootjad alates 2035. aastast enam täitma nõuet vähendada uute autode CO₂-heidet sajaprotsendiliselt. Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine ning ka 2040. aastast ei tule täielikku ehk 100-protsendilist nullheite nõuet. See tähendab, et sisepõlemismootorite täielik keelustamine jääb ära ning Saksamaal praegu toodetavaid mootoritüüpe saab ka edaspidi valmistada ja müüa.
Weberi hinnangul on see oluline signaal kogu Euroopa autotööstusele ning aitab kaitsta kümneid tuhandeid tööstustöökohti. Tema sõnul peegeldab otsus muret ühe Euroopa tähtsaima majandusharu tuleviku pärast.
Regulatsioonide leevendamise eest on lobitööd teinud nii mitmed EL-i liikmesriigid, sealhulgas Saksamaa ja Itaalia, kui ka suured autotootjad. Kehtiv eesmärk näeb praegu ette, et alates 2035. aastast peaks uute autode süsinikuheide olema null, mis sisuliselt keelaks uute sisepõlemismootoriga autode müügi.
Suured autotootjad nagu Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz ja BMW on leidnud, et keelust tuleks loobuda ning jätta otsus rohkem tarbijate teha, mitte kehtestada rangeid ja jäiku sihtarve.
Eelmisel aastal oli kõigist ELis müüdud uutest autodest vaid 13,6% täielikult elektrilised. 2023. aastal oli see osakaal 14,5%.
Euroopa Liit on loobunud plaanist keelustada uute sisepõlemismootoriga autode müük alates 2035, vahendab Reuters.
tsitaat:
Selle asemel hakatakse rakendama paindlikumaid reegleid, et saavutada autode süsinikdioksiidi heitmete vähendamine, ütles Euroopa Parlamendi suurima fraktsiooni, Euroopa Rahvapartei (EPP) president Manfred Weber.
Weberi sõnul ei pea autotootjad alates 2035. aastast enam täitma nõuet vähendada uute autode CO₂-heidet sajaprotsendiliselt. Senise plaani asemel nähakse ette 90-protsendiline vähendamine ning ka 2040. aastast ei tule täielikku ehk 100-protsendilist nullheite nõuet. See tähendab, et sisepõlemismootorite täielik keelustamine jääb ära ning Saksamaal praegu toodetavaid mootoritüüpe saab ka edaspidi valmistada ja müüa.
Weberi hinnangul on see oluline signaal kogu Euroopa autotööstusele ning aitab kaitsta kümneid tuhandeid tööstustöökohti. Tema sõnul peegeldab otsus muret ühe Euroopa tähtsaima majandusharu tuleviku pärast.
Regulatsioonide leevendamise eest on lobitööd teinud nii mitmed EL-i liikmesriigid, sealhulgas Saksamaa ja Itaalia, kui ka suured autotootjad. Kehtiv eesmärk näeb praegu ette, et alates 2035. aastast peaks uute autode süsinikuheide olema null, mis sisuliselt keelaks uute sisepõlemismootoriga autode müügi.
Suured autotootjad nagu Volkswagen, Stellantis, Renault, Mercedes-Benz ja BMW on leidnud, et keelust tuleks loobuda ning jätta otsus rohkem tarbijate teha, mitte kehtestada rangeid ja jäiku sihtarve.
Eelmisel aastal oli kõigist ELis müüdud uutest autodest vaid 13,6% täielikult elektrilised. 2023. aastal oli see osakaal 14,5%.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.