praegune kellaaeg 13.11.2025 13:11:38
|
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| Millega mängid? |
| Ainult konsooliga |
|
12% |
[ 51 ] |
| Rohkem konsooli kui PC-ga |
|
8% |
[ 34 ] |
| 50/50 |
|
5% |
[ 24 ] |
| Rohkem PC kui konsooliga |
|
15% |
[ 65 ] |
| Ainult PC-ga |
|
57% |
[ 238 ] |
|
| hääli kokku : 412 |
|
| autor |
|
siinus
HV Guru

liitunud: 20.01.2007
|
13.11.2025 02:38:27
|
|
|
See barjäär on ammu mõttetu.
PC oli algselt IBM loodud arvutipakett, kus oli Inteli CPU, ISA slotid ja jooksutas softi, millest ilmselt ainult ärikasutajad huvitusid. Olgugi Personal Computer.
NES oli mängukonsool, mis Jaapanis kandis nime Famicom, ehk siis perekonnaarvuti.
Praegu oma kasti kasutan igapäevaselt arvutina, aga LanParty'de tarbeks on seal eraldi Windows10 SSD, mis teeb masinast mängukonsooli, sest muud tarka selles OS'is teha pole.
_________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu, |
|
| Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
13.11.2025 10:36:15
|
|
|
Minu point oli pigem selles, et ma oleme üha rohkem liikumas maailma poole, kus platvormide piirid ei ole enam olulised.
Statistliselt muide võiks öelda ka, et platvormide sees on platvormid tekkinud.
Väidetavalt arvestatav osa noori mängivad ainult Robloxi või Minecrafti ja mänge, mis on nende mängde sees tehtud ja me ei räägi siin väikestest kogukondadest.
Mingid lambi numbrid:
Roblox - Registered Accounts: 9.9B. Daily Active Users: 111.8M*
Minecraft - Sep 9, 2025 — Minecraft has 204.33 million monthly active players. At the start of 2024, the Minecraft player count was 162 million.
Fortnite - Fortnite has approximately 230 million monthly active users (MAU) as of the second quarter of 2025
Vs nt Steam, kus on Epyllioni hinnangul 2025 aastal ca 185-190 milj monthly active users või xbox, mis on kuskil 42 milj vs ps5 mis on ca 85 milj.
Me räägime mänguritest, keda väga ei huvita kus nad oma mängu mängivad - konsool, pc, mobiil, mac... vaid neid huvitab, et nad saavad oma mängu lihtsalt mängida.
Minu hea tuttav juhib ühte eesi mängufirmat, kes toodab mänge Robloxi sees. Go figure. Ma olen liiga vana selleks...
... me oleme siin dinosaurused, kogu "päris elu" käib mobiilil ja mängude sees olevas tööstuses tänapäeval
Ja meie vaidlus on üha ebaolulisem, sest Robloxi saab igal pool mängida ja varsti on PC-d sama lihtsad kui konsool.
Ning on top it, steaming on täna juba niii hea, et kui sul on hea ühendus, siis pole üldse füüsilist rauda vaja ning paarikümne euro eest kuus, asendab see korralikku pc-d pakkudes 4k 120 fps täielikus vaikuses ja 0 upfront kuluga.
| beastbeats kirjutas: |
| Aeron kirjutas: |
Võiks ju ka öelda, et ps3 on mingis mõttes PC sest seal saadi linux. |
See, kui ma Porchega kartuleid vean, ei tee tast veel traktorit  |
Ei ei, sa said valesti aru.
See, et sa oma "radar enhancement, pattern recognition, satellite imagery processing, and artificial intelligence research." - seadmega mängid, ei tee tast veel konsooli
https://phys.org/news/2010-12-air-playstation-3s-supercomputer.html
....
Nii, et jaa, mängunduse turu võitjad on mobiilid, üksikud mängud ja pc.
Eriti kahju selle kõige juures on Microsoftist, kelle jaoks on PC gaming olnud koguaeg nagu kandiku peal olemas, aga kes on üritanud kõigest väest mitte mänge toota.
Kord on vaja teha tv kaste, siis osta stuudioid kokku ja kinni panna, siis teha live teenuseid ja nüüd on nad üldse jumal teab mis asi.
Kohe näha, et MSi ainuke tegelik huvi mängunduse osas on 30% kasumimarginaal, 0 passion @ corporate level.
Sony on selles suhtes väga tubli, et 1st party stuudiod on rahastatud ja neil üritatakse aidata õnnestuda ning kohe on ka tulemusi näha.
Palju parem sortiment vs xbox, mitmekülgsem. Kuigi nüüd kui platvormid segunevad ja crossplatform MP on ka üha tavalisem, siis on see vb vähem oluline.
I guess timed exclusivity jääb ikka.
Üks mõte veel - Valve peaks oma kastil, AGA ERITI VR headsetil tegema ülihea Robloxi, Minecrafti ja Fortnite kogemuse ning nendele kasutajatele relaamima seda kui the best way to play!
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
| Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
| tagasi üles |
|
 |
d3t
HV Guru

liitunud: 14.05.2004
|
13.11.2025 10:42:55
|
|
|
Aeron, microsofti järgmine konsool on ka PC ja positsioneeritud High Endi. Ilmselt tuleb ka 30% kasumimarginaal ilusti ära.
➡️ Xbox Magnus ≈ 3× faster than Xbox Series X overall, with 4–5× gains in ray-traced and AI-enhanced titles.
In real terms:
Series X: targets 4K 60–120 Hz
Magnus: targets 4K 120–144 Hz native, or 8K 60 Hz with AI upscaling
Bottom line: Magnus isn’t a small generational bump—it’s effectively a console-class RTX 5090 + Ryzen 9 9950X hybrid on 3 nm. If pricing lands around $1 000–$1 500, it sits midway between a traditional console and a high-end PC in both performance and cost.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine |
|
| Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
| tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
13.11.2025 12:11:32
|
|
|
d3t, reaalsuses on Series X 1440p 60fps konsool (PS5 samuti). "targets 4K 60–120 Hz" on marketing BS. See Valve PC oma tagasihoidliku GPU-ga ja 8GB VRAM-iga saab parimal juhul olema 1080p kast. Igasugused AI upscale ja feik kaadrite sisestamised ei tee tast 4K/60fps masinat. Eks näeb, kuidas too Series S-iga konkureerib.
_________________ "We're doing the studies to make the proof" - RFK Jr.
viimati muutis SKG 13.11.2025 12:17:54, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
13.11.2025 12:13:21
|
|
|
Igasugu võrdlus, et konsool võrdub selline arvuti on reeglina sügav BS
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003

|
13.11.2025 12:43:54
|
|
|
olenevalt mängust on 4k 120 ka 7800x3d ning 9800x3d jaoks raske eesmärk. üldise eesmärgina väljendada on puhas urundusmull. gpu osas pole suurt midagi arvata sest seal muutujaid liiga palju aga üldjoontes ka turundusmull.
5090 ja 9950x klassi rauda 3nm peal 1000-1500 hinnaklassi mahtumist tahaks päris näha. 30% kasumimarginaal selle juures?
reaalsusega pole sellel wishful thinking asjal küll midagi pistmist.
| siinus kirjutas: |
See barjäär on ammu mõttetu.
PC oli algselt IBM loodud arvutipakett, kus oli Inteli CPU, ISA slotid ja jooksutas softi, millest ilmselt ainult ärikasutajad huvitusid. Olgugi Personal Computer.
NES oli mängukonsool, mis Jaapanis kandis nime Famicom, ehk siis perekonnaarvuti. |
kui täna öeldakse pc, siis on selle termini taga suuremalt jaolt konkreetsem kontekst, mis on otsapidi ibm pc-st välja kasvanud. masin, mis käivitub bios või täna uefi pealt ja vaikimisi lisatingimusena, et see peaks olema mitte kinni keeratud. lihtsaima vaatena - saad käivitada ja jooksutada/installida omatahtsi erinevaid opsüsteeme. näiteks mac-e selle viimase pärast klassifitseeritakse reeglina pc-dest eraldi. nagu arvutitega ikka, on sellel kõigel rohkem ja vähem põnevaid erandeid. praktilise tulemusena tähendab see siiani, et pc tähendab suuremalt jaolt x86 masinaid ja konsoolid olles x86 ei ole pc-d oma suletuse tõttu. uefi-ga arm ja risc-v masinaid hakkab tulema aga need on isegi täna veel erandlikud.
| SKG kirjutas: |
| d3t, reaalsuses on Series X 1440p 60fps konsool (PS5 samuti). "targets 4K 60–120 Hz" on marketing BS. See Valve PC oma tagasihoidliku GPU-ga ja 8GB VRAM-iga saab parimal juhul olema 1080p kast. Igasugused AI upscale ja feik kaadrite sisestamised ei tee tast 4K/60fps masinat. Eks näeb, kuidas too Series S-iga konkureerib. |
kas suuremas enamuses ei ole nii xsx kui ps5 pigem 1440p30? ps5 pro võiks mööndustega 1440p60 olla. olenevalt kuidas täpselt raud korraldatud on võib see aurumasina 28cu pigem olla ps5 (36cu) kui xss (20cu) kanti, natukene kõrgem takt ja rdna3 vs rdna2 peaks samasse suurusjärku panema.
jõudluse osas konkureerib xss-ga väga hästi. hinna osas võib arvata, et mitte
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
13.11.2025 13:07:17
|
|
|
| londiste kirjutas: |
| kas suuremas enamuses ei ole nii xsx kui ps5 pigem 1440p30? ps5 pro võiks mööndustega 1440p60 olla. |
Ei ole nii.
| londiste kirjutas: |
olenevalt kuidas täpselt raud korraldatud on võib see aurumasina 28cu pigem olla ps5 (36cu) kui xss (20cu) kanti, natukene kõrgem takt ja rdna3 vs rdna2 peaks samasse suurusjärku panema.
jõudluse osas konkureerib xss-ga väga hästi. hinna osas võib arvata, et mitte  |
Huvitav oleks näha samade mängude võrdlust, sest arendajad näevad tihti vaeva, et mängud Series S peal hästi jooksma saada, seega selle konkreetse raua konfi peale pannakse vähe rohkem rõhku. Valve PC peale ei hakka keegi midagi optimeerima, peale Valve enda võibolla.
_________________ "We're doing the studies to make the proof" - RFK Jr. |
|
| Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|
| lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|