|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
miq1988
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2006
|
29.09.2025 06:40:44
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
| Tanel kirjutas: |
| tsitaat: |
Igatahes sai STOP teenus tellitud igaks juhuks, Elisa väitel tasuta.
|
|
Fak it, näen et 1 Eur arvele lisatud selle teenuse eest, kuigi 2x küsisin üle, lubati, et tasuta.
Mitte ükski Elisa antud lubadus ei pea
See keberniit on üle mõistuse.
Suhtlen nädala alguses viimast korda... |
Elis arvetel on kõik need lisad kirjas täishinnaga ja kui mingil asjal on soodukas siis all pool on need miinusega eraldi ridadel.
Vb oled kursis aga igaksjuhuks mainin.
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
| Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
29.09.2025 10:27:22
|
|
|
| macc kirjutas: |
Viskasin veel pilgu iseteenindusse, seal oli selline asi:
Minu arusaamist mööda oleks pidanud siis mingi sms tulema. Seda aga telefonis ei ole. Arve tasumise lõpptähtaja ja 5 eurise meeldetuletuse saatmise vahe oli vist 10 päeva, ehk piisav aeg, et arve maksta. SMS-i aga ei ole. |
No kui SMS pole, siis kisa õigustatud
Ehk teavitus saamata
Ehk las tühistavad siis need meeldetuletused ära, eriti kui maksid iseteenindusse. Tegelikult neil raha käes.
Ehk pärast seda kui sul leping käes tasub alati kõik maksed teha sinna süsteemi mitte mingitele välistele linkidele. Seda hetkel hea rõhutada, et sa küll mingeid linke ei usalda
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
29.09.2025 13:10:56
|
|
|
Linnuke panemata. Seega ei saadudki saata, kui klient pole selleks ekstra nõusolekut andnud?
|
|
| tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
29.09.2025 23:22:38
|
|
|
Elisa väidab, et on mulle 4 smsi saatnud, viimase eelmisel nädalal. Mis võib olla probleem, et mina neid smse ei näe? Blokeeritute nimekirja ja arhiivi vaatasin üle, seal Elisat ei ole.
Küsisin AI käest, miks ma ei saa smsi Elisalt, vastus:
Elisa on hakanud osade teenindussõnumite edastamiseks kasutama RCS-i (nt kampaaniateated, arveinfo jms).
Need ei pruugi alati SMS-ina kohale jõuda Tele2 võrku, sest RCS-i jaoks peab olema mõlemapoolne koostöö (Elisa → Tele2).
Kui Tele2 ei toeta või ei aktsepteeri Elisa RCS-sõnumit, siis sõnum ei muutu automaatselt SMS-iks → ja sa ei saa seda üldse.
⚠️ Kokkuvõte:
See ei ole sinu telefoni ega lubade probleem. Pigem on tegemist sellega, et Elisa teenindussõnumid liiguvad ainult RCS-i kaudu ja Tele2 neid hetkel ei pruugi aktsepteerida.
Kas keegi oskab kommenteerida?
........................................................................................................
| BA79 kirjutas: |
macc, imelik. Mulle tuli teavitus SMS-ga, et olen võlgu. Vist isegi 2x saadeti tasuta. Kolmanda eest juba hoiatati, et kui ei maksa, siis kolmas meeldetuletus tuleb tasuline. |
Kas saad vaadata, mis numbrilt see sms teavitus tuli, kas oli tavaline sms või RCS.
|
|
| Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
29.09.2025 23:41:56
|
|
|
| Klienditoe telefoninumbrilt tuli (+372 660 0600). Tavaline SMS on (RCS on vist juba nagu chat) sest mingit interaktiivsust sõnumis ei ole (plain text).
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
30.09.2025 09:01:02
|
|
|
| BA79 kirjutas: |
Linnuke panemata. Seega ei saadudki saata, kui klient pole selleks ekstra nõusolekut andnud?  |
Meeldetuletus tuleb lepingu allkirjastamise numbrile mitte selle uue peale. Loomulikult kui see ainus, siis paned selle.
Tööl mul kõik pandud isikliku numbri peale+ loomulikult töö e-mail ka.
Aastad tagasi oli 2 juhatuse liiget ja mitu eri valdkonda, arvete maksmine kippus väga valikuliseks minema
Elisa spam tuleb kindlasti tava SMS kujul.
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
30.09.2025 17:00:35
|
|
|
Nüüd sai minu Elisa saaga lõpu. Tagastati 3,90+5+5 eur. Põhjuseks, et teenust ei asutud kasutama ja arve oli eksitus. Kuna asi lahenes minu kasuks, siis ei olnud enam ärrituseks põhjust. Miks aga jäid sms-id teavitusena tulemata, see jäigi selgusetuks. Küsisin Tele2-st üle, lubasid uurida.
Edit:
Tele2 andis nüüd teada, et Elisa poolt ei ole mulle sms-e saadetud.
viimati muutis macc 09.10.2025 20:40:38, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
07.10.2025 14:49:02
|
|
|
| tsitaat: |
Elisa kliente tabas nädalavahetusel massiline arvepettuste laine
Nädalavahetusel said Elisa kliendid massiliselt petukirju, mis nägid välja nagu ametlik arve või teavitus. Pettuse eesmärk oli meelitada inimesi avama link ja sisestama oma makseandmed.
Esmane info klientide poolt jõudis Elisani pühapäeva õhtul, misjärel Elisa oma võrgus e-kirjas toodud lingid inimeste jaoks blokeeris. Petturid kasutasid e-kirju, mis matkisid ettevõtte visuaali ja keelekasutust ning kus mõned lingid viisid ka ametlikule kodulehele – kõik selleks, et tekitada usaldust.
„Pettused muutuvad üha osavamaks ning ka digiteadlikel inimestel on neid vahel keeruline märgata. Seetõttu on oluline alati kontrollida saatja aadressi ja mitte kunagi sisestada oma andmeid kahtlastel lehtedel,“ sõnas Elisa infoturbe juht Mai Kraft.
Ettevõte tuletab meelde, et nad ei palu kunagi kliendil e-kirja või SMS-i teel sisestada makse- ega isikuandmeid. Arvetega seotud infot näeb ja neid tasuda saab Elisa iseteeninduses. Samuti on alati oodatud info sellistest õngitsuste kohta ja kõige lihtsam on see edastada läbi ametlikul kodulehel oleva vestlusroboti.
“Ühe inimese kiire reageerimine ja meile info edastamine võib aidata paljusid teisi kliente. Mida varem saame ohust teada ja selle blokeerida, seda vähem jõuavad petturid kahju põhjustada,” lisas Kraft. |
Nädalavahetusel levinud kiri:
Spoiler 
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 471 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
07.10.2025 14:51:08
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
Jätkuks, tasulise teenuse osutaja kirjutas järgmist.
| tsitaat: |
Tere
Täname taas kirjutamast.
Teenusele ligipääsu ostu algatamiseks on mobiilist välja saadetud tekstisõnum lühinumbrile:
2025-08-10 18:13:26 - NOW 9896
Teenuse ostmiseks peab mobiilile olema füüsiline ligipääs, saates välja tekstisõnumi, kuna tegemist on SMS-maksega. Teenuse ostu algatamise (mobiilist välja liikuva SMS-i lühinumbrile 13018) saatmises on võimalik veenduda läbi operaatori sõnumieristuse.
Vastavalt ostule on edastatud ligipääs Gameapex teenusele:
2025-08-10 18:13:28 - Sa ostsid juurdepääsu Game Apex sisule 5.18 EUR eest. Külasta portaali:
https://portal.gamesapex.space info: ee@gameapex.space
Sideteenuse lepingu sõlmib täisealine, kes on vastutavaks numbrilt sooritatud tehingute eest. Rääkimata sellest, et pole sellist sõnumivahetust.
Lugupidamisega
Ants
support.ee@txthelper.com
Support EE klienditugi |
Laps kuuleb sellest esimest korda, pole eales sellise teenusega ega mänguga tegemist olnud.
Ilmselt tütar pole sellega seotud. |
Tehtigi refund
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 471 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Naabrivana
HV kasutaja

liitunud: 01.06.2012
|
07.10.2025 18:11:12
|
|
|
Elisa peatab ka siis kui peatad teenuse. Peatasin tv nende juures - Teenuse osutamise peatamise tasu september 2025 3,93. Kuigi nende enda kodulehel on kirjas - Lepingu peatamise eest tuleb maksta ühekordse tasu 3.56 €. Ootan kuna nad nüüd helistavad, sest tahaks vaielda. Ah jaa teenindaja seda telefonivestluseajal ei maininud, et tahavad selle eest raha.
_________________ Oma ala meister.. www.grillmeister.ee |
|
| Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
07.10.2025 18:43:23
|
|
|
| Naabrivana, Ma sain peatamise osas küll teenindajalt hoiatuse, et on ühekordne tasu. Võeti maha, aga peatamine ise toimus ca 2-3 nädalat hiljem, st. peatamise kuul tiksus arve edasi. Esitasin selle kohta vaide ja tehti tasaarveldus. Nüüd teenus lõpetatud ja siiani muresid ei ole.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
07.10.2025 18:55:32
|
|
|
Ma ühe sim kaardi ka peatasin. Tahtsin lõpetada, aga Annikast mööda ei saanud.
Varasemate kogemuste põhjal ei tahtnud talle enam oma numbrit ka öelda, kuramused helistavad n+1 päeva pärast ja alati sel ajal kui veel magan.
Tiksus see aastake täis ja lõpped ise ära.
Aga selles mõttes on nendega kehv kogemus küll, et abivalmis on nad ainult siis kui liituda tahad või ise sulle midagi lisaks pähe määrida tahavad. Muus osas on Annikast mööda saada peaaegu et võimatu. Ja see chatbot ei tea miskit, mida ma ise KKK alt lugeda ei oskaks.
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
08.10.2025 00:06:41
|
|
|
| Ma sain Annikast lihtsalt üle, kui kirjutasin chatbotile, et tahan lepingu lõpetada. Seepeale andis süsteem asja üle inimteenindajale, kes ca 3 päeva pärast ühendust võttis. Mööda ei saa, aga üle saab küll. Lihtsalt veidi tüütu on, et otse lõpetada ei saa. Ja see telefonikõne inimteenindajaga oli otseselt müügi- ja veenmiskõne. Mitte küll agressiivselt, aga tehti pakkumine ja uuriti ka minu internetiühenduse kohta (taheti enda oma pakkuda). Loobusin kõigest viisakalt ja sellega sai asja lõpetatud. Ahjah, tagasisideküsitluses keelasin neil endaga ühendust võtmast. Pole vaja. Teenindajale ütlesin lõpetamisel, et kui tekib vajadus nende teenuse järele siis võtan ise ühendust või liitun neti teel. See variant sobis ja rohkem mind pole selle teemaga tülitatud.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
08.10.2025 08:27:02
|
|
|
Ni on jah. See kuupäev läheb kirja. Nende probleem kui ühendust ei võta
Samas see tüütamine on küll neil jura... nad ju näevad, et pole teenust kasutanud... TV, mobiilne internet.
Samas ärikliendina sain hinnad oluliselt soodsamaks kui tele2 ja telia pakkusid. Lisaks veel tele2 hinna soodsamaks
Elisa tagasihelistamise kiirus oli 3h, tele2 märkas alles numbriliikumise peale ja siis oli sunnitud vaatama üle kõik teised numbrid kuna ütlesin mis läinud see läinud.
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
22.10.2025 10:21:33
|
|
|
| Kas saan õigesti aru, et Elisa arvet maksta kaardiga ei saa? Laseb valida ainult mingit kindlat panka. Aga kui mul ei ole pangaarvet. Ainult maksekaart on. Telias näiteks saab kaardiga maksta.
|
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Inspiro
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2012
|
22.10.2025 10:29:02
|
|
|
| DVDRW kirjutas: |
| Kas saan õigesti aru, et Elisa arvet maksta kaardiga ei saa? Laseb valida ainult mingit kindlat panka. Aga kui mul ei ole pangaarvet. Ainult maksekaart on. Telias näiteks saab kaardiga maksta. |
Millisel maksekaardil puudub pangaarve? Kust see raha sinna kaardi peale saab?
Esindustes ja postkontorites saab kaardimaksega arvet maksta.
viimati muutis Inspiro 22.10.2025 10:30:25, muudetud 1 kord |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.10.2025 10:29:34
|
|
|
| Osadel puuduvad, mul ka selline olnud kus sai ainult maksta ja sulli võtta
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Inspiro
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2012
|
22.10.2025 10:31:58
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Osadel puuduvad, mul ka selline olnud kus sai ainult maksta ja sulli võtta |
|
|
| tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
22.10.2025 10:44:44
|
|
|
| Inspiro kirjutas: |
| Esindustes ja postkontorites saab kaardimaksega arvet maksta. |
Mingit lisatasu juurde ei tule? A iga kuu esindusse ka vast ei hakka minema anyway. Või saab teha ehk suure ettemakse?
Postkontoris siiski on ülekandega maksmine (Elisa chat mainis)
Telial päris suur eelis siis.
Njh tuleb siis Teliasse üle kolida. Sundolukord. Arvet üle interneti maksta ei saa
|
|
| Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
22.10.2025 17:40:47
|
|
|
| DVDRW, Netipanga makse on alternatiiv. Kui e-arve meilile tuleb, saab maksekorralduse kas määratud maksena või siis käsitsi sisestatuna ära maksta. Pangakaarti jah ei saa, aga mulle endale pigem meeldibki rohkem läbi netipanga maksta, on turvalisem. Igasugusest e-poest, ka Eestis asuvast näiteks ei julgegi kaardiga osta (pangakaardiandmed võivad jalutama minna), aga teada tuntud saitidel nagu Amazon on jälle kaart suureks plussiks sest SEPA maksega on tellimuse täitmise aeg pikem (nüüd on küll üle-euroopaline välkmakse).
|
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.10.2025 17:56:24
|
|
|
Mis kuramuse kaart see selline on, mille saab ilma pangakontot omamata?
Jah, krediitkaardi pealt iga pank ilmselt ülekannet teha ei lase. Aga krediitkaardi omamiseks on ikka eeldus, et pangakonto on olemas.
Või olen dinosaurus, kes moodsama aja asjadest midagi aru ei saa?
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
22.10.2025 18:40:08
|
|
|
napoleon, Ei reklaami, aga Ilma füüsilise kontota on olemas nt Revolut. No tehniliselt võttes on Revolut äpisisese kaardi puhul tegemist siiski kasutajakontoga, millel on mingi kontonumber ka (muidu ei saaks raha liigutada kontole ja kontolt välja), aga pangakaart ise on virtuaalne. Vajadusel võib tellida füüsilise kaardi, mis on tasuline. Revolut pakub ka IBAN pangakontot, aga ma ei tea, kas ka välisriigi residentidele.
Coop ja LHV Eestis pakuvad ka virtuaalkaarti, aga nende teenindamisel vist avatakse eraldi IBAN, vähemalt SEB virtuaalkaardi puhul oli eraldi IBAN, kui õigesti mäletan.
Virtuaalkaart aitab riske maandada, ehk teha ühekordselt mingi suurem tehing (ajutiselt määrad tehingulimiidi). Kaart kaotab reeglina 30 päeva pärast kehtivuse, kui kaardi väljaandja pole sätestanud teisiti ehk siis kaardiandmete lekkimise korral ei teki kahju. Kui limiit täis siis teistkordselt ei saa tehingut algatada ehk debiteerida korduvalt mingit summat. Nii ei sobi virtuaalkaart perioodiliste arvete tasumiseks nt mingi sisuteenuse eest sagedusega kord kuus.
Vanasti proovisin Revoluti ja N26 aga enam pole kindel, kas konto tegemine ilma KYC protsessita nii sujuv on nagu varem, et ei mingit riigi poolt väljastatud ID kaardi koopia edastamist, täielikud isikuandmed jne nagu tänapäeval kõik bürokraatlikult ülereguleeritud maailmas kombeks on.
100% anonüümseks jääda tänapäeval ilmselt on võimatu. Sularahatehingute puhul vast jah aga ainult nende tehingute puhul, kus ei nõuta isikutuvastust, elektroonilises maailmas jääb nii või naa mingi jälg maha.
viimati muutis BA79 22.10.2025 18:55:51, muudetud 2 korda |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.10.2025 18:42:16
|
|
|
| Need kaardid, millega sai otse krüptot kulutada, olid ka sellised
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
22.10.2025 18:45:35
|
|
|
Revoluti puhul on by default IBAN kohe olemas ju.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
| Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
| tagasi üles |
|
 |
BA79
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.04.2021

|
22.10.2025 18:56:30
|
|
|
| Renka, OK siis neil järelikult IBAN läbi kahe kanali (internetipank UK ja Iirimaa klientidele, Eestis ja mujal vist pakutakse vist ainult äpipanka ja (virtuaal)pangakaarti).
|
|
| tagasi üles |
|
 |
|