Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
21.04.2025 23:40:11
|
|
|
etk, EV3 ilus küll, kuid silmaga vaadeldes on näha, et väiksem kui Sportage, samas varustustaset ei ole uurinud/kõrvutanud.
EV6 tundus mahult Sportage sarnane olema ja samal ajal olid mõlemad ka saadaval. Hinnavahe lihtsalt ei kutsunud ostma. #OlenLiigaVaene, et mõtetuste peale raha pritsida ja mingi entukas olla ja taevani oma perset kiita, kuigi pole taevamanna.
von Wu, Talvel, kui päikesepaneelidega võid lutsu visata on ka elekter tunduvalt kallim ehk jääb see kasutegur ära. Lisaks vaja eraldi investeeringut soetusele ehk su isiklik "bensiinijaam" peab ennast ennem tasa teenima, kui saab tasa teenida elektri vs ICE ostu vahe.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 166 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
22.04.2025 00:22:55
|
|
|
See mu mõte oligi. Aga ilmselt jah ei tasu üldse mitte kunagi ära (v.a. kui fossiilkütuste hind kunstlikult üüratuks tõstetakse). Päikesejaam vajab ka hooldust, remonti, uuendust jne.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
22.04.2025 03:21:41
|
|
|
tsitaat: |
kes on oma autode orjad ja peavad oma autosid käima vedamas spets kohtadesse, et need edasi sõidaks
|
Mul on tööle-lasteaeda-koju 7km peale 4 erinevat tanklat +"oma tünn". Eestis vaevalt keegi kuskile spetsiaalselt sõitma ei pea, iga nurga peal tankla.
Aa, lahe lugu, andsin leafile diiseli pealt täkku ükspäev. Läks uus 12v aku peale. Kas on raske seda korralikult laadida automaatselt sõidu ajal? Olen grupis ikka lugenud, et tihti on probleemiks 12v aku
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.04.2025 08:01:57
|
|
|
Unustage ära kodus paneelidest laadimine, isegi suvel. Pole enamus juhtudel reaalne.
kjaups kirjutas: |
von Wu, Talvel, kui päikesepaneelidega võid lutsu visata on ka elekter tunduvalt kallim ehk jääb see kasutegur ära. Lisaks vaja eraldi investeeringut soetusele ehk su isiklik "bensiinijaam" peab ennast ennem tasa teenima, kui saab tasa teenida elektri vs ICE ostu vahe. |
Viimane talv oli elekter väga väga odav.
Ma andsin elektrikaga subarikule täkku ükskord
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
22.04.2025 08:47:41
|
|
|
kjaups, https://www.carsized.com/en/cars/compare/kia-ev3-2024-suv-vs-kia-sportage-2021-suv/ EV3 on Sportage võrdne suuruselt. Pagassi mahult ei ole kumbki. 2a tagasi ei olnud jah EV3 müügil, üldiselt nii kipub olema, et iga aasta mudelivalik laieneb
Markos, Sold OUT, Eks olegi raske märgata kui orjus on nii sügaval harjumustes sees. Tankla ei ole keset teed ehk pead ikkagi eraldi kohta sõitma, küsimus vaid selles kas vahemaa sellel kõrvalepõikel väike või suur. Lisaks pead seal passima ja ootama kuni auto tangib. Elektriautol seda muret ei ole, sest auto ei vaja, et sa tema "kätt hoiaks" seni kuni ta energiat kogub, saad oma elu elada. Ja mis laadijate otsimisse puutub, siis neid kerkib aina juurde igale poole.
Markos, Su enda kirjutistest siin ilmneb, et sul tegelikult poleks olnud tarvidust kiirlaadijaid külastada kummagi pikema sõidu ajal. Ühel juhul oli juba su sihtpunktis laadija olemas, kuhu oleksid saanud ühendada ja teisel juhul oleks jagunud akut, et koju tagasi sõita ja seal laadida. Mõlemal juhul selle kaabli ühendamine võtab max paarkümmend sekundit, koos kaardi viipamisega või äpist käivitamisega ning auto pargib nagunii seal, kus sa ise nagunii tahtsid olla. Ja mida aasta edasi seda enam on neid olukordi, kus laadija ootab sind seal, kus sa nagunii peatuda tahad. Õhku jäävad vaid rahvusvahelised pikad sõidud ja harva juhtuvad eriolukorrad.
von Wu, põhimõtteliselt saab jah eramaja puhul sellise mahuti paigaldada (isasi, kas omavalitsusel sinna miskit öelda on). Kortermajas seda naljalt ei tee. Enne on kergem saada elektrikaabel autoni
Oma isikliku päikesepargi tasuvuse probleem on peamiselt see, et siis kui auto seal laadida saaks on öö ja need ei tooda midagi.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
22.04.2025 09:05:27
|
|
|
tsitaat: |
Tankla ei ole keset teed ehk pead ikkagi eraldi kohta sõitma
|
Ja laadijad on meil keset teed?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
priit
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2001
|
22.04.2025 09:57:41
|
|
|
Janis kirjutas: |
Unustage ära kodus paneelidest laadimine, isegi suvel. Pole enamus juhtudel reaalne.
kjaups kirjutas: |
von Wu, Talvel, kui päikesepaneelidega võid lutsu visata on ka elekter tunduvalt kallim ehk jääb see kasutegur ära. Lisaks vaja eraldi investeeringut soetusele ehk su isiklik "bensiinijaam" peab ennast ennem tasa teenima, kui saab tasa teenida elektri vs ICE ostu vahe. |
Viimane talv oli elekter väga väga odav.
Ma andsin elektrikaga subarikule täkku ükskord |
Kui sul kodus juba nagunii päikesepark olemas on (eriti, kui inverter ja paneelide arv on üle dimensioneeritud vs võrku müümise leping), siis täiendav kokkuhoiukoht. Märtsist oktoobrini jääb toodetavat elektrit tugevalt "üle". Kui elektriautot kusagil kodu ümber ukerdamiseks kasutaks, nii et ainult nädalavahetuseti laadida saaks, oleks kütus täitsa "tasuta".
|
|
Kommentaarid: 202 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
22.04.2025 10:03:45
|
|
|
tsitaat: |
Su enda kirjutistest siin ilmneb, et sul tegelikult poleks olnud tarvidust kiirlaadijaid külastada kummagi pikema sõidu ajal. Ühel juhul oli juba su sihtpunktis laadija olemas, kuhu oleksid saanud ühendada ja teisel juhul oleks jagunud akut, et koju tagasi sõita ja seal laadida. Mõlemal juhul selle kaabli ühendamine võtab max paarkümmend sekundit, koos kaardi viipamisega või äpist käivitamisega ning auto pargib nagunii seal, kus sa ise nagunii tahtsid olla. Ja mida aasta edasi seda enam on neid olukordi, kus laadija ootab sind seal, kus sa nagunii peatuda tahad. Õhku jäävad vaid rahvusvahelised pikad sõidud ja harva juhtuvad eriolukorrad. |
Õnnelikud juhused, ja Pärnus laadimiseks sõitsin ikka pikka maad selle laadija juurde oma planeeritud marsruudist eemale. Eks need on algaja asjad, järgmine kord juba tead, et ühtegi Circkli laadijat Tallinna maantee ääres pole ja, kui seda kasutada tahad, siis pead Riia poole sõitma. Ja selle laadimisvajadusega ... 65kwh läks akusse, aku netomaht on ka 65kwh, üsna piiri peal oleks olnud ikkagi. Laadijad tegelikult enamuses ikkagi ei oota sind seal, kuhu sa minna tahad. Pärnus näiteks ma olin arvestanud, et Ammende villas, kuhu me brunchile läksime, on laadijad olemas. Kohale jõudes selgus, et olid, aga põlesid maha.
tsitaat: |
Unustage ära kodus paneelidest laadimine, isegi suvel. Pole enamus juhtudel reaalne. |
Reaalne või mitte, aga tasuvusega on küll kehvasti. Mul võtab auto ühe laadimisega 20-100% samapallju elektrit, kui soojuspump talvel ühe ööga. See kuu on kulunud juba massiivsed 267kwh kodulaadimise peale. Paneks paneelid ? NO!
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
22.04.2025 10:07:55
|
|
|
Teoorias on see tore, aga tavaliselt oled päevasel ajal kodust ära. Kui jah väga vähe sõita, siis kannataks aga minul kindlasti mitte.
Mingitel päikselistel päevadel kodus olles sai 4kw võimsusega natuke autosse lastud aga siis jälle jääks omatarbimiseks puudu (maja aku täis laadimine + küttekehad + muu tarbimine). Mul mingi 11kwp ida/lääs, keskmine majapidamine on ka umbes sellise võimsusega.
Mul auto laadija täitsa eraldi ühendatud muust tarbimisest, aga ümberlüliti on vahel et vajadusel saaks akust või otse päikesest laadida.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
22.04.2025 10:56:12
|
|
|
kel soome keel arusaadav need võiks lugeda https://www.hs.fi/talous/art-2000011171260.html
mis mind üllatab seal artiklis on see, et pettunud ostja küsis kompensatsiooniks kõigest kaks tuhat
kui ta tegelikult ostuga siiski rahul on, siis milleks selline kompensatsiooninõue
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
22.04.2025 12:59:47
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Ja laadijad on meil keset teed? |
Ei, kordan lugemisraskuste all kannatajatele uuesti: laadija on seal, kus sa auto nagunii pargiksid seniks kuni oma eluga tegeled.
Sa elad oma elu ja sellega paralleelselt auto tegeleb enda energiaga varumisega, mitte sa ei tegele oma eluna auto energiaga varustamisega.
Neil, kes eksklusiivselt kulgevad marsruutidel, kus puudub elektrivarustus, ei tasu ilmselgelt elektriautode suunas vaadata.
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Su enda kirjutistest siin ilmneb, et sul tegelikult poleks olnud tarvidust kiirlaadijaid külastada kummagi pikema sõidu ajal. |
Õnnelikud juhused |
Mõned aastad tagasi oli palju pädevam see kriitika. Praeguseks on laadijaid palju rohkem ja säärane kriitika üha naeruväärsem.
Pigem ilmestavad su kogemused suunda kuhu asi on liikunud ja üha enam liigub. Nagu juba ammu on ka öelnud need, kellel elektriautod olemas ja kogemused nendega liiklemisel. Need kes vähegi jälginud, mis selles valdkonnas toimumas on.
Ja iga aastaga levib neid aina rohkem ja rohkem ehk liigume aina rohkem sinna suunda, kus igalpool parkides saab juhtme taha ühendada. Mis see euro direktiiv oligi, 2027 aasta tähtajaga?
Markos kirjutas: |
Reaalne või mitte, aga tasuvusega on küll kehvasti. Mul võtab auto ühe laadimisega 20-100% samapallju elektrit, kui soojuspump talvel ühe ööga. See kuu on kulunud juba massiivsed 267kwh kodulaadimise peale. Paneks paneelid ? NO! |
Sinu läbisõite arvestades ei oleks sul mingit probleemi jättagi see auto nädalaks sinna juhtme otsa tilgutama päikesest energiat, iga päev natuke. Sa ei sõida ju päeva peale keskmiselt isegi 10kWh maha.
See muidugi eeldaks, et sa reaalselt võtaks üle harjumuse igal parkimiskorral juhe seinalt hoidjast võtta ja auto külge ühendada. Selline kohutavalt raske ja keeruline 5-10 sekundiline tegevus. Ülejäänud juhtimine sul ju nagunii automaatikale üles ehitatud.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
22.04.2025 13:25:33
|
|
|
tsitaat: |
laadija on seal, kus sa auto nagunii pargiksid seniks kuni oma eluga tegeled.
|
Miks üldistad, mul on kodule lähim laadija 600m, kas peaksin tööjuures varastama?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.04.2025 13:32:07
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
tsitaat: |
laadija on seal, kus sa auto nagunii pargiksid seniks kuni oma eluga tegeled.
|
Miks üldistad, mul on kodule lähim laadija 600m, kas peaksin tööjuures varastama? |
Kui tööjuures on ampreid piisavalt, siis ilmselt saaks tööandjaga kokkuleppele, et pannakse eraldi arvesti ja kompenseerid selle kulu.
Aga noh, kohe tehakse sulle selgeks, et takso tellimine on ju lihtne kui seda 600m jalutada ei viitsi
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
22.04.2025 13:34:23
|
|
|
Ei ma pole EV vastu, ma olen fanboyde vastu lihtsalt, kelle arvates 15-20 minti kuskil kiirlaadijas istuda on okei aga tankuri juures autos istudes 2 minutit on elu raiskamine.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
22.04.2025 13:35:20
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Ei ma pole EV vastu, ma olen fanboyde vastu lihtsalt, kelle arvates 15-20 minti kuskil kiirlaadijas istuda on okei aga tankuri juures autos istudes 2 minutit on elu raiskamine. |
Kindlalt kauem kui 2 minutit, sest käid kabanossit ja kofit ostmas.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
22.04.2025 13:36:17
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
tsitaat: |
laadija on seal, kus sa auto nagunii pargiksid seniks kuni oma eluga tegeled.
|
Miks üldistad, mul on kodule lähim laadija 600m, kas peaksin tööjuures varastama? |
Kui tööjuures on ampreid piisavalt, siis ilmselt saaks tööandjaga kokkuleppele, et pannakse eraldi arvesti ja kompenseerid selle kulu.
Aga noh, kohe tehakse sulle selgeks, et takso tellimine on ju lihtne kui seda 600m jalutada ei viitsi  |
Igale töötajale oma arvesti ja laadija? Optimist
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.04.2025 13:39:53
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
tsitaat: |
laadija on seal, kus sa auto nagunii pargiksid seniks kuni oma eluga tegeled.
|
Miks üldistad, mul on kodule lähim laadija 600m, kas peaksin tööjuures varastama? |
Kui tööjuures on ampreid piisavalt, siis ilmselt saaks tööandjaga kokkuleppele, et pannakse eraldi arvesti ja kompenseerid selle kulu.
Aga noh, kohe tehakse sulle selgeks, et takso tellimine on ju lihtne kui seda 600m jalutada ei viitsi  |
Igale töötajale oma arvesti ja laadija? Optimist  |
Võib ju aususe peale ka. Et on vähem laadijaid ja arvesteid ning igaüks paneb lihtsalt arvesti alg- ja lõppnäidu kirja kui laeb.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
22.04.2025 13:40:28
|
|
|
Tean tööandjaid, kes ei lase isegi elektritõuksi töö juures laadida.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.04.2025 13:43:49
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Tean tööandjaid, kes ei lase isegi elektritõuksi töö juures laadida. |
Õige kah. Kui sa mingi hiina ime kontorisse tassid, seal laadima paned ja see põlema läheb, siis jama kui palju.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
22.04.2025 13:50:57
|
|
|
tsitaat: |
Sinu läbisõite arvestades ei oleks sul mingit probleemi jättagi see auto nädalaks sinna juhtme otsa tilgutama päikesest energiat, iga päev natuke. Sa ei sõida ju päeva peale keskmiselt isegi 10kWh maha.
See muidugi eeldaks, et sa reaalselt võtaks üle harjumuse igal parkimiskorral juhe seinalt hoidjast võtta ja auto külge ühendada. Selline kohutavalt raske ja keeruline 5-10 sekundiline tegevus. Ülejäänud juhtimine sul ju nagunii automaatikale üles ehitatud. |
Seda, et auto tootja ei soovita laadimisjuhet pikemaks külge jätta, kui laadimise ajaks. Pidi 12v akut tühjendama. 5-10s tegevus mul laadimiskaabli ühendamine ei ole. Esiteks see kaabel on pikk, 7m ja mul on laadija garaazis sees, ei taha mingit koledat musta karpi oma maja kenale fassaadile silma riivama. Ja mulle ei meeldi, et mingi kaabel kusagil vedeleb, see keritakse ilusti rulli kokku ja pannakse riiulile, kuniks seda järgmine kord vaja läheb jälle. Kaabel on nii jäik, et see on ilmselt disainitud terveks jääma ka siis, kui sellest tank peaks üle sõitma. Rulli kerimine vajab füüsilist jõudu, eriti talvel külmaga. Tegelt, kui keegi teab soovitada mingit peenikest ja pehmet kaablit (vedru ei sobi), siis oleks tänulik. 11kw on maa ja ilm.
tsitaat: |
Mõned aastad tagasi oli palju pädevam see kriitika. Praeguseks on laadijaid palju rohkem ja säärane kriitika üha naeruväärsem. |
Ja elektriautosi on ka rohkem, ehk üha enam näeme seda olukorda, kus laadima ei pääse esimese korraga sinule sobivas asukohas. Et laadijaid juurde tuleb on tervitatav, aga peab arvestama, et need peavad omanikele ka ära tasuma ja siin ampritasude jõudsa kerkimise valguses ei pruugi levik tulevikus enam nii kiireks osutuda. Lisaks peab arvestama, et second hand ev'd hakkavad tasapisi ka nende kätte liikuma, kellel kodus laadimise võimalus puudub.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
22.04.2025 13:59:31
|
|
|
Kas selline kaabel ei sobi?
https://online.depo.ee/product/34591
Pistikud pead nagunii ise paigaldama. Otsastatud kaabli puhul ilmselt erilist valikut ei ole.
Mul on talvel raske autoga garaaži juurde pääseda, seisab aia taga. Elektriauto puhul peaks 50-meetrist kaablit lahti-kokku kerima.
Lähim avalik laadija 20,5 km kaugusel, järgmise 50 aasta jooksul tõenäoliselt lähemale ei tule.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
viimati muutis von Wu 22.04.2025 14:04:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
22.04.2025 14:02:18
|
|
|
Ma ei mõelnud seda päris ise teha, kummikaablit võin ma poest ise ka osta. Eelistaks ikka tööstuslikku Type 2 kaablit. Siin napib kiude ka.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
22.04.2025 14:07:20
|
|
|
Miks see 12V aku EV puhul üldse vajalik on? Samahästi võiks ju mingi inverteri panna ja põhiakust see 12V saada nende seadmete jaoks, mis 12V tahavad.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
22.04.2025 14:23:56
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
...15-20 minti kuskil kiirlaadijas istuda on okei ... |
Ise ajastan laadimise tavaliselt nii, et lähen käin poes ära selle ajaga kui tagasi jõuan on ka täis laetud. Talvel kipub olema jah nii, et võibolla ei jõua täis laetud (30-40minutit) aga suvel vastupidi on nii, et ei jõua poest tihti tagasi kui auto on juba 95% või täis laadinud. Senimaani on see taktika päris hästi töötanud - laadimise ja poes käimisi ajastamine samma auku.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|