Point ei ole palju raha mingi asi maksab, vaid reaalne võimsuse kasv on 30% mitte 300+% mida üritatakse müügijuttudega rääkida
Seega kui Nvidia müüb 300% teooriat on paha , aga kui sina müüd mulle 0$ maskvaid 4090 teooriat on kõik korras ?
Ja kas seda peab siin iga 5 posti tagant spammima? See on vähemalt 3-s kord kui seda pilti videot siia postitatakse.
Ma saan aru , et see peab ikka mingi eriti tõsine põhjus olema kui 1-st korrast ei aidanud. Kui see nii tõsine teema on , siis hakkame sellest pikemalt rääkima.
addres999 kirjutas:
Ei saagi aru, mida selle eelmise gen võrdlusega siin mõeldud on, et kas hea või halb siis? IMO täiesti vale, sisutühi ja mõttetu võrdlus.
Point on selles, et 30% jõudluse kasvu põlvkonnaga on täiesti tavaline. Teine point on Nvidia kasutatud reklaam on ka täiesti tavaline reklaami praktika. Kõik tootjad teevad seda.
Kui kõik seda teevad ja kui numbrid on tavalised, siis miks see seekord on nii suur probleem, et seda peab siia spammima ?
Fake 1 kaadrit oleks nagu hea viis pildi silumiseks, aga milleks 3e vaja? Sellest ma ei saa aru. Input lagist ~55ms, sellest ma saan aru.
Selle jaoks, et müügijutuga ära lollitada
Sa ei vaadanud siis, et 4090 perfi saab nüüd 5070 hinna ja kaardiga
Üsna lihtne on müüa uusi seeriaid, kui lihtsalt öeldakse, et näe fps on suurem nüüd. Eks me saame peale päris teste teada, mis või kui palju on selle tagajärel miskit lõivu maksnud. Samamoodi nagu varasemad seeriad tekitasid artifakte, kuskilt tuleb lõivu maksta. Real frame ei ole sama mis fake seni veel. Isegi vist nvidia enda promos võrreldi uut tehnoloogiat ja väideti on vähem artefakte kui oli enne. Süvatestimine tuleb kindlasti HUB poolt.
Nagu just ühes teises kohas kirjutasin siis see "fake frame" on mõneti ülepakutud halvustav ütlemine. Tuletaks meelde, et ajal kui igasugu fäänsi tehnoloogiaid polnud oleme me seoses kaadritega igasugu tsirkust näinud. Võtame näiteks tearing - mis on tearing? Tearing on see kui sa näed korraga ekraanil mitut vana ja uut kaadrit korraga, sest kaart söödab neid mollile kiiresti ette. Okei, siis tehti v-sync, et poleks tearingut ja näidataks ainult täiskaadrit. Sellega jälle häda - kui kaart ei suuda piisavalt kiiresti järgmist täiskaadrit mollile ette sööta siis juhtub mis - juhtub see, et viimast täiskaadrit näidatakse uuesti niimitu korda kuni uus täiskaader näitamiseks kohale jõuab. Rääkimata siis sellest, et andmaks aega järgmist täiskaadert renderdada kukub sagedus kas siis 120 pealt 60 peale või 60 pealt 30 peale. Liigne vist on öelda, et see on rõve nõkutamine. G-sync muidugi kaotas selle probleemi ära, sest tänu g-syncile võis kaardi saadetu kaaderr ja molli refresh töötada mistahes sagedusega sünkroonselt ehk siis näiteks kukkudes alla 60 kaadri võis nüüd ka freim olla näiteks 49 või 55 kaadrit mitte ei kuku põmmdi 30 peale.
Nüüd võikski öelda, et FG on mõneti sarnane sellele kus viimast kaadrit näidatakse kaks korda - ainult selle vahega, et AI üritab ikkagi välja raalida lähima vaste sellele mis see päris järgmine kaader saab olema mitte ei näita tuimalt täpselt samat. Samuti ei näidata lisakaadrit "hädapärast" ja kaootiliselt vaid süstitakse süsteemselt ja nimme teiste kaadrite vahele jätmaks üleüldist sujuvamat muljet. Muidugi kõiki neid elulisi muresi saab vältida seeläbi, et osta lihtsalt ülikallis ja võimas high end kaart mis brute force'ga asju veab ja gimmickud saab OFF'i panna aga üldjuhul ju valdaval ernamusel ei ole sellist finantsi. Samuti pole see FG mõeldud ju olukorda kus sul kaart jooksutab asja niikuinii miski 150fps aga sa tahad lihtsalt rohkem, sest SAAB ja monitore on nüüd juba ka 500+Hz olemas. Küll aga on ju tore kui mängid mingit Baldurs Gate 3 laadset asja entry level kaardiga, ei taha kõiki settinguid very low peale panna kuna on kole aga ilusate sätetega on fps 25. Nüüd FG'ga saad tekstuuride ilu säilitada ja samas kaadrisageduse talutavaks. Jah see lisaperf ei ole ideaalne - on glitche ja artifacte keeruliste tekstuuridega jne. aga AI'l võtabki õppimine aega ja mingid miinused kindlasti ka jäävad kui norida tahta.
Nagu sa näed siis siin on palju ilkumist ja juttu stiilis "mäng mängib end ise", "mäng ise vajutab klaviatuuril nuppu ja liigutab hiirt" jne. Tegelt see ju nii ei ole.
Auron Vastan lühidalt, kui ei sobi sulle kuidas teised tehnoloogiat nimetavad, siis lepi sellega. Terve internet on täis ka reviewerid osad räägivad nii nagu on. Fake on fake ükskõik kust otsast seda ei vaata. See polegi oluline kuidas seda nimetada vaid kuidas see töötab ja mismoodi seda reklaamitakse ning maha müüakse. Kogu see meem algas sellest, 5070 on sama hea kui 4090 jõudluselt kuid palju odavamalt. Ma loodan, et sa ei võta seda südamesse nagu läänes on mõned "safe space" tüübid. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Tundub Euroopas läheb siis müük lahti 30. jaanuaril 15 CEST/meie aja järgi. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kogu see meem algas sellest, 5070 on sama hea kui 4090 jõudluselt kuid palju odavamalt.
Noh tegelikult mitte. Kogu see ilkumine hakkas pihta, sest iga endast "lugupidav" techtuber peab ju nvidiat bashima ja selleks, et seda teha tuleb tahtlikult lugeda ja kuulda valikuliselt ehk siis "samakiire kui 4090" ja siis loomulikult tohutu mugavalt jätta tähelepanuta järgmine lause: "sellise perfi saavutamine oleks ilma AI'ta VÕIMATU".
Kogu see meem algas sellest, 5070 on sama hea kui 4090 jõudluselt kuid palju odavamalt.
Noh tegelikult mitte. Kogu see ilkumine hakkas pihta, sest iga endast "lugupidav" techtuber peab ju nvidiat bashima ja selleks, et seda teha tuleb tahtlikult lugeda ja kuulda valikuliselt ehk siis "samakiire kui 4090" ja siis loomulikult tohutu mugavalt jätta tähelepanuta järgmine lause: "sellise perfi saavutamine oleks ilma AI'ta VÕIMATU".
Nii ta oli. Sellele lisati veel 0$ väärtusega 4090.
Kõrval teemas inimesed naervad mu üle kui ma julgesin pakkuda, et äkki saaks paari nädala pärast kasutatud 4080 500 euroga.
Kogu see meem algas sellest, 5070 on sama hea kui 4090 jõudluselt kuid palju odavamalt.
Noh tegelikult mitte. Kogu see ilkumine hakkas pihta, sest iga endast "lugupidav" techtuber peab ju nvidiat bashima ja selleks, et seda teha tuleb tahtlikult lugeda ja kuulda valikuliselt ehk siis "samakiire kui 4090" ja siis loomulikult tohutu mugavalt jätta tähelepanuta järgmine lause: "sellise perfi saavutamine oleks ilma AI'ta VÕIMATU".
Mine kurda seda Jensenile mitte siia. Tema otsustas seda selliselt reklaamida. Move on. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Zonerman, kui siin blackwelli teemas osad samasugused kõva kuulmisega levitavad samat lausvalet siis tuleb ikka korrektuuri teha, et mitteteadlikel lugejatel ei jääks valet muljet Pole veel reaalseid testegi väljas aga viinamarjad juba niihapud.
Mõtlesin, et proovin ka kaadreid genereerida (rx7800xt).
Kuna hetkel on testitaval raalil Stalker 2 ja Resident evil 7 siis proovisin alguses "Lossless Scaling" rakendust.
Millegipärast see rakendus Stalker 2 peal ei toiminud st. 2x FPS asemel tuli 0,5x FPS (cpu jääb arvatavasti lahjaks 3900x).
Katse eesmärk oli näha, et kui fikseerin mängu 30 Hz (30 kaadrit/sek), et siis genereeriks 60 fps (seda saan lihtsalt võrrelda 30 vs 60 fps).
Resident Evil 7 peal see "Lossless Scaling" toimis aga tundus nii ja naa.
Stalker 2 lükkasin ka 30 fps peale lukku ja lülitasin FSR 3.1 gen. sisse ja see tundub küll toimivat (ainult menüüdes on 25-30kaadrit millegipärast).
Rostok, mis mul alati kukub kuskile 36-40fps kanti, tundus nüüd talutavam.
Et vähemalt tekkis selline tunne küll, et on 60 fps kuigi baas oli 30 fps (gpu koormus kukkus 80%-le ja lõuga enam jahutus).
Seega kui kaart suudab baasina 60 fps ja monitor on 120hz+ siis see "framegen" võib päris asjalik lisa olla.
Samuti pole see FG mõeldud ju olukorda kus sul kaart jooksutab asja niikuinii miski 150fps aga sa tahad lihtsalt rohkem, sest SAAB ja monitore on nüüd juba ka 500+Hz olemas. Küll aga on ju tore kui mängid mingit Baldurs Gate 3 laadset asja entry level kaardiga, ei taha kõiki settinguid very low peale panna kuna on kole aga ilusate sätetega on fps 25. Nüüd FG'ga saad tekstuuride ilu säilitada ja samas kaadrisageduse talutavaks. Jah see lisaperf ei ole ideaalne - on glitche ja artifacte keeruliste tekstuuridega jne. aga AI'l võtabki õppimine aega ja mingid miinused kindlasti ka jäävad kui norida tahta.
Niipalju kui ma lugenud ja kuulnud olen, siis FG jaoks on miinimum soovituslik kaadrisagedus ikkagi 60 ja tungivalt soovitatav on kasutada ka low latency tehnoloogiat nagu Reflex (varsti v2) või Anti-Lag, et mitigeerida vähemalt osaliselt latentsuse tõus mis kaasneb lisakaadri(te) lisamisega. Mingi 30fps (33ms juba ise) pealt see sisse lülitada, siis kasvab latentsus nii kõrgeks, et tekib korralik input lag.
Sinu kirjeldatud 150fps on tegelikult palju parem lõpptulemus, kuna iga kaadrit (k.a genereeritud kaadrit) näidatakse vähem aeg ekraanil ja seega on ka võimalus artifakte märgata väiksem. Rääkimata sellest, et kolmekohalise native kaadrisegaduse juures on lag juba alla 10ms ehk 3x väiksem kui 30fps peal.
Samuti pole see FG mõeldud ju olukorda kus sul kaart jooksutab asja niikuinii miski 150fps aga sa tahad lihtsalt rohkem, sest SAAB ja monitore on nüüd juba ka 500+Hz olemas. Küll aga on ju tore kui mängid mingit Baldurs Gate 3 laadset asja entry level kaardiga, ei taha kõiki settinguid very low peale panna kuna on kole aga ilusate sätetega on fps 25. Nüüd FG'ga saad tekstuuride ilu säilitada ja samas kaadrisageduse talutavaks. Jah see lisaperf ei ole ideaalne - on glitche ja artifacte keeruliste tekstuuridega jne. aga AI'l võtabki õppimine aega ja mingid miinused kindlasti ka jäävad kui norida tahta.
Niipalju kui ma lugenud ja kuulnud olen, siis FG jaoks on miinimum soovituslik kaadrisagedus ikkagi 60 ja tungivalt soovitatav on kasutada ka low latency tehnoloogiat nagu Reflex (varsti v2) või Anti-Lag, et mitigeerida vähemalt osaliselt latentsuse tõus mis kaasneb lisakaadri(te) lisamisega. Mingi 30fps (33ms juba ise) pealt see sisse lülitada, siis kasvab latentsus nii kõrgeks, et tekib korralik input lag.
Sinu kirjeldatud 150fps on tegelikult palju parem lõpptulemus, kuna iga kaadrit (k.a genereeritud kaadrit) näidatakse vähem aeg ekraanil ja seega on ka võimalus artifakte märgata väiksem. Rääkimata sellest, et kolmekohalise native kaadrisegaduse juures on lag juba alla 10ms ehk 3x väiksem kui 30fps peal.
Eks kui sul on pilt 30 kaadrit/sekundis siis hakkab rohkem häirima see, et tajud "hakkivat pilti".
See "input lag" võib jääda samaks 33ms aga kuna silmadele ja ajule on pilt sujuvam siis tundub talutavam olukord.
Mängumootoril on kaadrisagedus ja "input polling" enamasti seotud seega kui 30 kaadrit sekundis siis iga 33ms tagant,
nüüd kui gpu "manipuleerib pilti" st. tekitab 2 kadri info põhjal lisa kaadri siis see on tänapäeva gpu-dele suht lumi.
(mootor uuendab iga 16ms järel aga reaalne renderdus iga 33ms järel, sellepärast tundus Stalkeri 2 sisseehitatud FG OK aga väline kehv kuna välise korral mäng toimis ikka 30 fsp intervalliga).
See päris nii pole, et 150 kaadrit ja siis on maa ja ilm aega neid kaadreid genereerida, vastupidi (150 kaadrit on 6,67ms ja kui sinna veel kaadri vahele istutad siis 3,64ms ehk CPU mingil hetkel hakkab pudeldama ja
kahtlen, et keegi saaks aru kas viide on 3 vs 6 ms aga võin eksida kuna ei mängi neid kiireid laskmismänge jne).
Sellega olen nõus, et 60 kaadrist genereerida on igati ok sest kui 60 fps tundub juba ok siis edasi on ainult boonus.
Nendes kiiretes laskmismängudes võibolla see 30fps teema ei toimiks aga üksikmängus toimis vähemalt ei tundunud, et vajutad ja 0,1sek hiljem toimub tegevus.
ot:
Ma ei olnud kunagi seda "tehnoloogiat" proovinud seega esmamulje oli ok.
Igatahes tundub parem kui renderdada madalamal resolutsioonil ja miskit pehmet pilti kuvada (proovisin FSR ja jättis soovida aga eks ole maitse asi).
Võrreldes FE mudeliga on 5090 AIB omad ikka ulme kolakad. 5080 õnneks veits mõistlikumad.
Hoiatus! AIB partnerite PR juttu kuulates võivad kõrvad verd jooksma hakata.
No see, et puhtalt kaadrisageduselt näeb impressive välja on ju loogiline, sest kaadreid ju lisataksegi siis vastavalt X korda juurde. Küsimus ikka selles, et kuidas tunnetus on. Enda loll mõistus tahaks nagu mõelda, et "kunstliku" kaadriga võiks tekkida kiire liikumisega mängudes a'la DOOM selline ujumise tunne - noh näiteks strafe'in kiirelt vasakule ja jään järsult seisma ja siis AI joonistab kaadri nagu oleks törts veel liikund, sest EELDAB aga switchib tagasi. Nagu siuke kerge ghosting vms. Samas kui arvestada, et me räägime kümnetest või sadadest kaadritest >sekundis< siis peaks see inimesele täiesti hoomamatu olema, sest iga enda liigutus ja reaktsioon on kordi suurema viivitusega kui see mis mängus toimub. Seda muidugi tavamängudes tavalise mänguri jaoks mitte mingi 500fps CS profi jaoks aga nemad mängivad ka praegu hoopis teistsuguse loogikaga kui silmailu otsiv mängja.
4K seeria kaardi omanikud võiks kommenteerida kuidas on?
Teine asi on muidugi see kui AI ei saa osade tekstuuride asjadega toime ja tekivad graafilised anomaaliad - nohh umbes sama, et joonistab valmis väga lifelike inimese aga sõrmedega paneb puusse, sest ei saa aru. Mina võtaks seda kui sellist asja, et AI point ongi see, et õppida paremini asja tegema. Imho on inimesed üldse liiga kinni jäänud sellesse MFG teemasse justnagu see oleks ainuke asi mida kaart teeb.
frame generation üldiselt ei eelda. on pilt ja on motion vectorid. kui mingist väga väikesest fpsist üritada fg teha, siis tekib probleeme niiehknaa muidugi. kui mitte muud, siis kaader kestab nii palju, et jõuab artefakte märgata.
40+ fps pealt ülespoole fg-d kasutada on üllatavalt hea. proovinud on küll üht-teist mänge aga pikemalt sellega mänginud olen vaid hogwartsi. aeglane mäng, ilma fg-ta kuskil 40-50 fps ja fg peal muutus asi tuntavalt sujuvamaks. mingeid olulisi varjukülgi peale artefaktide tunda ei olnud.
lisasõrmedega puusse panemise osas pmst sama lugu - see ei genereeri tegelikult tervet pilt vaid teab, milline eelmine oli ja kuhu asjad liiguvad, mis teeb ülesande sedavõrd lihtsamaks.
siinkohal, dlss4 uus ja teine model võib olla selle ürituse juures kõige suurem muutus. esmamuljed pildikvaliteedist ja artefaktidest paistavad suht kõigilt olnud üsna positiivsed. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 12.01.2025 22:49:15, muudetud 2 korda
Olemasoleva info põhjal välja kalkuleeritud "relative performance":
Spoiler
5080 perf on kahtlane. Sellel on kõike vähem kui 4090'l aga väidetavalt on kiirem?
9070XT hinda saab olema huvitav vaadata kui 5070 perf selles tabelis tõelähedane on. 5070 MSRP on 550.
See tähendab, et AMD ei saa 9070XT eest küsida rohkem kui 499. Võibolla isegi 449.
Kui nad on on seekord midagi õppinud, siis võiks panna 399.
50 ei ole minu meellest piisav hinnavahe, et meelitada inimesi 5070 asemel 9070XT ostma.
100 võibolla juba toimiks. 150 toimiks kindlasti - vähemalt nende puhul kes harjumisest või lojaalsusest niikuinii Nvidiat ei osta.
Arvata oli 1.4k kanti AIB kaardid. Ma ise pakkusin 1.5k euri aga eks näis. Suhteliselt kallis ikkagi 16GB kaardi eest. Aga kui valikuid pole, siis ostetakse ka selle hinnaga. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
2018 oktoobris tellisin Arvutitargast ZOTAC 2080 Ti 1400 raha eest. See oli kõige odavam, või üks odavamatest.
Nii? Mis sellega mõtlesid öelda? Tänapäevane halo kaart, mis oli sinul maksab nüüd ca 2500 või rohkem varsti näeme retail hindu. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.