Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Blackwell (GB202/GB203/GB205/GB206/GB207) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 55, 56, 57  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 07.01.2025 22:31:00 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sirius4k
HV veteran
sirius4k

liitunud: 25.09.2005




sõnum 07.01.2025 23:47:38 vasta tsitaadiga

Zonerman kirjutas:
või suudab AMD midagi teha lähimas tulevikus high-end osas.
AMD mingi kuu tagasi andis avalikult teada, et nad ei plaani high-end osas midagi teha lähitulevikus. Nvidial monopol.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2025 23:57:13 vasta tsitaadiga


Link

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sirius4k
HV veteran
sirius4k

liitunud: 25.09.2005




sõnum 08.01.2025 00:39:28 vasta tsitaadiga

Parem ikka, kui mu ajale jalgu jäänud 2080 Ti.

The more you buy, the more you save!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004




sõnum 08.01.2025 00:42:24 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:

Link


Hah! CYBERPUNKis 250 FPS aga Linuse kommentaar, et kus kõik ta polügonid kadusid icon_lol.gif

Hetkel tundub, et multiple frame gen hea selliseks 1080p + hulganisti anti-aliasing pildi saamiseks.
Teravaks pildiks tõenäoliselt endiselt vaja DLSS + Quality+ sharpening

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 08.01.2025 00:44:08 vasta tsitaadiga

labidas kirjutas:

Link


See ju hea. Lõpuks on meil GPU mis suudab CP2077-t konsoolide FPS-iga jooksutada.
Samuti ei saa keegi süüdistada, et Nvidia varjas midagi või salatses. Kõik toodi esitlusel suurel ekraanil välja.

Inimsetel on uue tehnoloogia aksepteerimisega on läbiaegade probleeme olnud. Rongi liikluse arengu algaastatel hirmutati rahvast jutuga. Kui rong liiga kiirelt sõidab , siis surutakse õhk vagunist välja ja kõik vagunis olijad lämbuvad ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fugitive
HV vaatleja

liitunud: 12.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 01:23:09 vasta tsitaadiga

5070 tunduks muidu hea "budget" valik, aga tahaks ilma nende generaatoriteta jõudluse arvustusi juba näha. See pole mu arust eriline mõõdupuu, kui 1 reaalse kaadri kohta soperdatakse 3 lisaks kokku ja siis võrreldakse eelmise põlvkonnaga.
Hiljutise Indiana Jones puhul nt. FG ja DLSS minu silmis kriitikat ei kannata, input lag sees, varjud nagu pudru ja muud anomaaliad. Ei tea kas uue kaardi tehnoloogia teeb siis imet, Linuse video põhjal julgeks praegu kahelda.
Eks oleneb vaataja silmast ka - kellele FPS näidik tähtis, kellele kvaliteet.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sirius4k
HV veteran
sirius4k

liitunud: 25.09.2005




sõnum 08.01.2025 01:58:09 vasta tsitaadiga

Fugitive kirjutas:
5070 tunduks muidu hea "budget" valik, aga tahaks ilma nende generaatoriteta jõudluse arvustusi juba näha.
Soon™
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 08:15:31 vasta tsitaadiga

sirius4k kirjutas:
Zonerman kirjutas:
või suudab AMD midagi teha lähimas tulevikus high-end osas.
AMD mingi kuu tagasi andis avalikult teada, et nad ei plaani high-end osas midagi teha lähitulevikus. Nvidial monopol.

See puudutas RDNA4 seeriat. Kahe aasta pärast peaks tulema UDNA1. Eks siis on näha kas on chipletid uuesti tööle saadud ja tuleb ka high end kaart või mitte.
Loogiliselt peaks tulema. Muidu käriseb vahe Nvidiaga liiga suureks, sest 4090 oli 18% kiirem kui 7900XTX. 5090 lisab sinna ilmselt veel 30-40% otsa (native raster).

Ja selleks ajaks kui UDNA1 väljastatakse tuleb 6090 mis lisab veel 30-40%. Kokku peab UDNA1 high end olema siis 2x kiirem, kui 7900XTX et Nvidiaga sammu pidada.
RT perf kah aga loodetavasti RDNA4 laob selle põhja ära.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 08.01.2025 11:15:40 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
sirius4k kirjutas:
Zonerman kirjutas:
või suudab AMD midagi teha lähimas tulevikus high-end osas.
AMD mingi kuu tagasi andis avalikult teada, et nad ei plaani high-end osas midagi teha lähitulevikus. Nvidial monopol.

See puudutas RDNA4 seeriat. Kahe aasta pärast peaks tulema UDNA1. Eks siis on näha kas on chipletid uuesti tööle saadud ja tuleb ka high end kaart või mitte.
Loogiliselt peaks tulema. Muidu käriseb vahe Nvidiaga liiga suureks, sest 4090 oli 18% kiirem kui 7900XTX. 5090 lisab sinna ilmselt veel 30-40% otsa (native raster).

Ja selleks ajaks kui UDNA1 väljastatakse tuleb 6090 mis lisab veel 30-40%. Kokku peab UDNA1 high end olema siis 2x kiirem, kui 7900XTX et Nvidiaga sammu pidada.
RT perf kah aga loodetavasti RDNA4 laob selle põhja ära.


Just seda ma pidasingi silmas, et rDNA5 mis cancel sai ja selle asemel peaks tulema uus arhitektuur. Aga selleks peame ootama järgmised 2-3 aastat ja ei ole jah valikuid seni üldse high-end segmendis.

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.01.2025 11:49:08 vasta tsitaadiga

Fugitive kirjutas:
5070 tunduks muidu hea "budget" valik, aga tahaks ilma nende generaatoriteta jõudluse arvustusi juba näha. See pole mu arust eriline mõõdupuu, kui 1 reaalse kaadri kohta soperdatakse 3 lisaks kokku ja siis võrreldakse eelmise põlvkonnaga.
Hiljutise Indiana Jones puhul nt. FG ja DLSS minu silmis kriitikat ei kannata, input lag sees, varjud nagu pudru ja muud anomaaliad. Ei tea kas uue kaardi tehnoloogia teeb siis imet, Linuse video põhjal julgeks praegu kahelda.
Eks oleneb vaataja silmast ka - kellele FPS näidik tähtis, kellele kvaliteet.


Kas siin see probleem juba ei teki, et sõltumata kaadrite arvust, kui mängu füüsika ja loogika jooksevad 20-30 fps mitte nt 120 fps siis kõik tegevused mängus nagu tulistamaine, hüppamine, rallitamine jne. on kordades ebatäpsemad?
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 12:10:07 vasta tsitaadiga

erick, Ma olen aru saanud nii, et need ekstra kaadrid genereeritakse pärast. Seega ei keera mängu füüsikat nässu. Mitte küll päris nagu post-process filter aga mitte ka päris alguses.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Snaxez
Kreisi kasutaja
Snaxez

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 12:15:04 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 08.01.2025 12:27:02 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
erick, Ma olen aru saanud nii, et need ekstra kaadrid genereeritakse pärast. Seega ei keera mängu füüsikat nässu. Mitte küll päris nagu post-process filter aga mitte ka päris alguses.


Pidasin pigem seda silmas, et on päris suur vahe kas tulistamismäng jookseb 30 fps või 60 fps (ilmselt peaks fps-i asemel ütlema tick, mängumootorite loogika töötab tick'ides sekundi kohta, lihtsalt tavapäraselt on tick rate sama mis fps). Kes on veits competitive shootereid mänginud need saavad kohe aru, kui suur see vahe on, sest kiirelt liikuvate vastaste hitboxid pole päris seal kus sa ootaksid.

AI on tõesti post processing ehk mängu loogika kiirusele tal mõju puudub. Niiet kui mäng normaalselt jookseb sul 20 fps siis sa võid kaadreid pärast AI-ga juurde lisada palju kulub, aga kõik actionid mida sa saad seal teha, on madalama "resolutsiooniga" (suur vahe kas ühes sekundis liigub su vaateulatusest läbi 60 hitboxi kaadrit või 20).
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 13:08:24 vasta tsitaadiga

erick, ilmselgelt ei ole frame generation ja muud fäänsi asjad need millest rääkida "competitive shooterite" puhul. Neid mänge mängitakse ka täna max 24" 1080 mollipeal, seaded maas ja 500Hz monitoriga. Ehk siis igasuguses võistlusliku mängu mõttes on niikuinii tegu ebaolulise featuuriga.

Samas mingis üüber silmailu mängudes mis pole fast paced on kindlasti tore kui blind mängides saad kõvasti kaadreid juurde ilma, et ise mingit kvaliteedikadu märkaks. Olgem ausad, need nitpicking videod on ju kõik siuksed, et tõmmatakse mängus kiirus maha, siis a'la otsitakse mingi väga ebameeldib üksik koht kus keerulise mustriga märjale põrandele peegeldub mingi erinevate valguste ja keeruliste mustrite kogum ja siis suumitakse ja nühitakse selles kohas slow mow'ga edasi tagasi ja kui siis on mingi imelik virvendus siis circlejerkitakse tohutu võidurõõmuga selleümber - JÄRELIKULT KÕIK ÜLISITT.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 08.01.2025 13:15:28 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
erick, Ma olen aru saanud nii, et need ekstra kaadrid genereeritakse pärast. Seega ei keera mängu füüsikat nässu. Mitte küll päris nagu post-process filter aga mitte ka päris alguses.


Pidasin pigem seda silmas, et on päris suur vahe kas tulistamismäng jookseb 30 fps või 60 fps (ilmselt peaks fps-i asemel ütlema tick, mängumootorite loogika töötab tick'ides sekundi kohta, lihtsalt tavapäraselt on tick rate sama mis fps). Kes on veits competitive shootereid mänginud need saavad kohe aru, kui suur see vahe on, sest kiirelt liikuvate vastaste hitboxid pole päris seal kus sa ootaksid.

AI on tõesti post processing ehk mängu loogika kiirusele tal mõju puudub. Niiet kui mäng normaalselt jookseb sul 20 fps siis sa võid kaadreid pärast AI-ga juurde lisada palju kulub, aga kõik actionid mida sa saad seal teha, on madalama "resolutsiooniga" (suur vahe kas ühes sekundis liigub su vaateulatusest läbi 60 hitboxi kaadrit või 20).


Kõik need 20 fps näited on RT detailidega.
Kõik mõistlikud inimesed lülitavad Competitive mängides RT tilulilud välja ja vajadusel võetakse tava detaile ka maha.
Ma olen RT pooldaja ja üksi mängides eelistan pildi ilu FPS-ile. Throne and Liberty mass PvP-d tegin aga peaaegu mängu miinimum detailide peal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 08.01.2025 13:38:11 vasta tsitaadiga

konsooli stiilis "cinematic 24fps" jaoks mõeldud mängu juures see lisalatency ei puhu eriti pilli samas kui sinna vahele kaadrite toppimine annab väga palju juurde sujuvuses. kvaliteedikao ja artefaktide küsimus on iseasi.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 08.01.2025 14:13:12 vasta tsitaadiga

erick, Fake or framegen ongi peamiselt mõeldud kõrge resoga ja RT tarbeks, kuna Nvidia liikus sinna suunda juba esimese RTX seeriaga. Puhtalt sellepärast, et rasteris lihtsalt nõuab arengut palju rohkem iga gen ja ka palju kallim arenduskulu. AI framegen on tunduvalt lihtsam lahendus "siluda" RT meeletu penalty FPS'ile ja seda näiteks native 4K + RT korraga. Proovi DLSS välja lülitada ja näed reaalsust, mis oleks tegelik perf. Aga lisaks ka see, et Jenseni plaan on pikka aega olnud AI ja kohandada sama kiip ka gamerite tarbeks. Kuskilt käis ammu läbi, et kogu GPU toodangust ainult ca 15% läheb consumer gaming segmenti ja kõik muu AI jaoks juba. Gamerite segment on lihtsalt marginaalseks läinud ja kõige lihtsam ongi arendada fakegen tehnoloogiat lootes, et enamus mängud seda toetavad.
_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.01.2025 14:35:09 vasta tsitaadiga


Link

_________________
!!
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 08.01.2025 17:05:26 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
konsooli stiilis "cinematic 24fps" jaoks mõeldud mängu juures see lisalatency ei puhu eriti pilli samas kui sinna vahele kaadrite toppimine annab väga palju juurde sujuvuses. kvaliteedikao ja artefaktide küsimus on iseasi.

Kust kohast tuleb hetkel väide et väga palju annab juurde sujuvuses? 30FPS tundub ikka 30FPS, pilt võib veits sujuvam näida?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 08.01.2025 17:13:53 vasta tsitaadiga

Vael, oled sa kumbagi framegen lahendust proovinud? kui ei ole, siis proovi.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 09.01.2025 02:24:24 vasta tsitaadiga


Link

_________________
Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Snaxez
Kreisi kasutaja
Snaxez

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2025 09:58:42 vasta tsitaadiga

FE on kokku pandud kolmest erinevast PCB-st ja siis ribon kaablid. Ootan huviga, mis vee blockid selle jaoks välja mõeldakse.


Link
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2025 17:00:29 vasta tsitaadiga

NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition Hands On, Taken Apart
https://www.techpowerup.com/330857/nvidia-geforce-rtx-5090-founders-edition-hands-on-taken-apart

Tundub väga keeruline disain aga sama pluss poolel saavutavad kompaktse kaardi sellega.
AIB kaardid kasutavad ilmselt kõik standard PCB'd, seega ma ei arva, et veeblokkidega mingeid erilisi probleeme tekib.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Snaxez
Kreisi kasutaja
Snaxez

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2025 17:03:48 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
NVIDIA GeForce RTX 5090 Founders Edition Hands On, Taken Apart
https://www.techpowerup.com/330857/nvidia-geforce-rtx-5090-founders-edition-hands-on-taken-apart

Tundub väga keeruline disain aga sama pluss poolel saavutavad kompaktse kaardi sellega.
AIB kaardid kasutavad ilmselt kõik standard PCB'd, seega ma ei arva, et veeblokkidega mingeid erilisi probleeme tekib.
Taken Apart pole päris õige sõnastus siin. Paistab, et seal samas CES-i laua peal tehtud pildid, kus see video oli tehtud. Tahaks neid teist kahte PCB-d näha ja kaableid.
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  nVidia Blackwell (GB202/GB203/GB205/GB206/GB207) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 55, 56, 57  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.