Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 476, 477, 478 ... 510, 511, 512  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 07.01.2025 12:39:21 vasta tsitaadiga

Mis probleem siis Teslal selle lumes liikumisega on? icon_eek.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.01.2025 12:41:37 vasta tsitaadiga

Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 12:46:41 vasta tsitaadiga

Tegelt tagamootoriga EVga üllatavalt hea sõita paksus lumes, üllatusin. Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 12:49:13 vasta tsitaadiga

Mul on uued yokohama lamellid all ja täna hommik oli pigem lõbus kui keeruline. Teised ei tahtnud ainult kuidagi liikuda ees ja igalpool. Rimi parklas polnud keegi koristamas käinud ja sai kuhugi mördihunnikusse meelega pargitud.
Põhimõtteliselt ainuke häda kui põhjapeale jääks - muidu läheb igaltpoolt läbi. EV nö tractioncontrol on ju spm omast mitukümmend korda väledam ka.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 12:53:28 vasta tsitaadiga

Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 07.01.2025 12:54:17 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita

S3XY buttoniga saad icon_lol.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 07.01.2025 12:55:46 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all...
Kuidas see mõne Tesla rehvivalik üldistada kannatab. Võiks kuskil Norra kommentaariumis trollida, suur osa elanikkonnast nõrga aruga ukerdavad oma Tesladega vabatahtlikult lumes..

Vaikselt ajan ka autovahetuse plaane, ikka nii, et loed vahid netis ja juba peaaegu selge, kui tuleb paar nädalat muuga tegeleda ja saad aru, et sai end veits ennatlikult üles köetud icon_biggrin.gif Viimati kõvatasin Tesla Model Y peale, et peaks suurema pagassiga olema (ek peab kunagi päriselt ka üle mõõtma) ja tõepoolest vähe kasutatu hinnad ei jää palju alla uute hübriidide hinnale. Ja nagu vaikselt selgub, ega kõikidel tootjatel see hübriidindus on ka veel esimene katsetus ja siit-sealt kostab nurinat nii töökindluse kui remondikulukuse suhtes.
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.

Tesla puhul heidutab enim kohaliku teeninduse puudumine, mul skoda puhul juba ebamugavus kui auto päevaks teenindusse läheb ja ei kujutaks ette, et pean suva vea isegi garantiivea pärast sõiduki teise riiki organiseerima. Kuidas praktikas Tesla omanikud seda teevad, kas kirjutatakse enda 2 tööpäeva korstnasse ja võetakse ette reis lähimasse Tesla teenindusse Leetu, Rootsi, Soome või on mõistlikum treileriga auto sinna-tagasi saata. Muidugi võib rike olla ise juba selline, mis eeldab treileril transporti.. icon_rolleyes.gif

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 07.01.2025 12:57:52 vasta tsitaadiga

See Lexuse hübriid pidi hea olema räägivad.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.01.2025 12:58:37 vasta tsitaadiga

No vähemalt siin nad väga liikuda ei suuda...ringile jõudes pole kiirendusest ju kasu. saan aru, et need turboringi servad käivad mõnele üle aju, aga sõita 20-ga ringi mida saab 50-ga läbida icon_lol.gif

Hübriid on nii ja naa, aga Toyota viimane gen ju väga hea.

Hooldus peab kohapeal olema, olgu jutt mis tahes.


viimati muutis Magic 07.01.2025 13:01:12, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 12:59:57 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita


Ma saan kõik maha võtta ja vajadusel ka esimootori välja lülitada äpist. Lisaks nupust aku eelsoojendus jne.
Enhauto commander olemas. Parajalt lustimas käinud juba 😁


viimati muutis M8T0 07.01.2025 13:02:54, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 13:02:22 vasta tsitaadiga

Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 13:03:24 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga


Selleks on slip start nupp originaalis juba. Drift mode jne on aftermarket jubinaga mul.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 07.01.2025 13:05:29 vasta tsitaadiga

Ma suvel seda drift mode-i proovisin korra. Kui peeglist rehvisuitsu nägin siis lõpetasin ära, rehvidest hakkas kahju.. icon_lol.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 13:07:35 vasta tsitaadiga

Ma liiga vana mingiks driftiks icon_biggrin.gif pole ammu talvel ka üritanud
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.01.2025 13:09:00 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga

No kui lisakaal tagasillal, siis peaks keskmise bemmiga võrreldes juba nii või naa paremini olema.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 13:11:22 vasta tsitaadiga

Jah aga traction blokib ristmikel jms ikka liiga palju. Kraabib kohalt ära erksamalt ju
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 07.01.2025 13:13:07 vasta tsitaadiga

Mingit läbilibisemist timmida ei saa?
nn. off-road säte...reeglina saab ju gaasi juurde vajutada ja see nullib selle lolluse ära.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.01.2025 13:18:29 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
miks? käid kuskil mudas?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 13:21:37 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Mingit läbilibisemist timmida ei saa?
nn. off-road säte...reeglina saab ju gaasi juurde vajutada ja see nullib selle lolluse ära.


Ilmselt pole võimalik tavamudelite. Perfil saad muuta 0-100% esi-taga telje jõudu ja igast muid asju. Perf aga parajalt madalam ja jäigem - seetõttu ei tahtnud. LR boostiga on siuke nn sweetspot.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.01.2025 13:24:07 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Janis kirjutas:
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
miks? käid kuskil mudas?

Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2025 13:25:02 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
londiste kirjutas:
Janis kirjutas:
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
miks? käid kuskil mudas?

Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi.


Ära lase akut ääreni täis

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 13:30:00 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
londiste kirjutas:
Janis kirjutas:
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
miks? käid kuskil mudas?

Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi.


Kui raske see raske nüüd siis on? Vana lexus IS kaalus ka 4.57m juures 1650+ tühimass
M3lr on hetkel 4.7m ja 1919 tühi
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 07.01.2025 13:40:15 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.


Pole seal mingeid lugematuid juppe ja rikkekohti, süvene. Käigukasti asemel on e-cvt, ehk siis kaks elektrimootorit ja mõned hammasrattad, inverter ja aku, kõik. Pole eraldi generaatorit, starterit. Elektrimootor ja spm aetakse kokku planetaarlahendusga, samasugune, nagu helikopteri freewheel unit on tööpõhimõttelt, ehk siis väga väga töökindel ja vastupidav. Ainuke, mis siin vananeb, on aku, aga see kestab 10+a, on second hand variante ja võid 2-5k'ga uue ka osta, kui tahad. See pole võrreldavgi EV aku maksumusega.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2025 13:44:38 vasta tsitaadiga

Prillpapa kirjutas:
Magic kirjutas:
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all...
Kuidas see mõne Tesla rehvivalik üldistada kannatab. Võiks kuskil Norra kommentaariumis trollida, suur osa elanikkonnast nõrga aruga ukerdavad oma Tesladega vabatahtlikult lumes..

Vaikselt ajan ka autovahetuse plaane, ikka nii, et loed vahid netis ja juba peaaegu selge, kui tuleb paar nädalat muuga tegeleda ja saad aru, et sai end veits ennatlikult üles köetud icon_biggrin.gif Viimati kõvatasin Tesla Model Y peale, et peaks suurema pagassiga olema (ek peab kunagi päriselt ka üle mõõtma) ja tõepoolest vähe kasutatu hinnad ei jää palju alla uute hübriidide hinnale. Ja nagu vaikselt selgub, ega kõikidel tootjatel see hübriidindus on ka veel esimene katsetus ja siit-sealt kostab nurinat nii töökindluse kui remondikulukuse suhtes.
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.

Tesla puhul heidutab enim kohaliku teeninduse puudumine, mul skoda puhul juba ebamugavus kui auto päevaks teenindusse läheb ja ei kujutaks ette, et pean suva vea isegi garantiivea pärast sõiduki teise riiki organiseerima. Kuidas praktikas Tesla omanikud seda teevad, kas kirjutatakse enda 2 tööpäeva korstnasse ja võetakse ette reis lähimasse Tesla teenindusse Leetu, Rootsi, Soome või on mõistlikum treileriga auto sinna-tagasi saata. Muidugi võib rike olla ise juba selline, mis eeldab treileril transporti.. icon_rolleyes.gif


Ma arvasin sama hübriidide kohta - kõigi tehnoloogiate miinused koos, vähe tolku, toores tehnoloogia...

Reaalselt ikkagi üle-eelmine aasta tuli esimene hübriid Civic (11gen) perre ning hetkel olen endiselt väga rahul sest minu hinnangul on jõutud piisava küpsuseni, mis töötab nauditavalt ja on kütusekulu osas säästlik.

Honda viimased hübriidid on mõistlikult lahendatud. Vabalthingav 2.0 Atkinsoni tsüklis bensukas, mis enamiku ajast töötab generaatorina elektrimootorile.
Käigukasti kui sellist pole (jääb ära suhteliselt kulukas CVT kasti hooldus). On lihtne ülekanne mis võimaldab vedama kas elektrimootorit (enamik aega) või bensumootorit (kui pöörded klapivad ja bensumootori otsevedu on ökonoomsem kui elektrimootori kasutamine - osadel maanteekiirustel).
Aku on pisike 1kWh (kaalub umbes 35kg (kui mälu ei peta) ehk ei lisa jõhkralt kaalu ning selle põhieesmärk on regeneratiivse pidurduse energia püüdmine).
Linnas sõites on kulu suvel 3-5 sajale vahel ning talvel 4-6 sajale (sõltub põhiliselt sellest kas mootor jõuab soeneda või mitte).
Lisaks on väga meeldiv elektrimootori kohaltäramineku kiirendus.

Ei pruugi sobida kõigile, kuid mul saab kohe 2a / 50000 km sõidetud ning olen väga rahul.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.01.2025 13:54:39 vasta tsitaadiga

Kuidas uutel on see EV reziimi kiirus? Minu omal üle 70kmh ei saanud seega muutus kasutuks kui suuremosa maanteesõit.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 476, 477, 478 ... 510, 511, 512  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.