Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 12:41:37
|
|
|
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 12:46:41
|
|
|
Tegelt tagamootoriga EVga üllatavalt hea sõita paksus lumes, üllatusin. Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 12:49:13
|
|
|
Mul on uued yokohama lamellid all ja täna hommik oli pigem lõbus kui keeruline. Teised ei tahtnud ainult kuidagi liikuda ees ja igalpool. Rimi parklas polnud keegi koristamas käinud ja sai kuhugi mördihunnikusse meelega pargitud.
Põhimõtteliselt ainuke häda kui põhjapeale jääks - muidu läheb igaltpoolt läbi. EV nö tractioncontrol on ju spm omast mitukümmend korda väledam ka.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 12:53:28
|
|
|
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
07.01.2025 12:54:17
|
|
|
Janis kirjutas: |
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita |
S3XY buttoniga saad
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
07.01.2025 12:55:46
|
|
|
Magic kirjutas: |
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all... |
Kuidas see mõne Tesla rehvivalik üldistada kannatab. Võiks kuskil Norra kommentaariumis trollida, suur osa elanikkonnast nõrga aruga ukerdavad oma Tesladega vabatahtlikult lumes..
Vaikselt ajan ka autovahetuse plaane, ikka nii, et loed vahid netis ja juba peaaegu selge, kui tuleb paar nädalat muuga tegeleda ja saad aru, et sai end veits ennatlikult üles köetud Viimati kõvatasin Tesla Model Y peale, et peaks suurema pagassiga olema (ek peab kunagi päriselt ka üle mõõtma) ja tõepoolest vähe kasutatu hinnad ei jää palju alla uute hübriidide hinnale. Ja nagu vaikselt selgub, ega kõikidel tootjatel see hübriidindus on ka veel esimene katsetus ja siit-sealt kostab nurinat nii töökindluse kui remondikulukuse suhtes.
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.
Tesla puhul heidutab enim kohaliku teeninduse puudumine, mul skoda puhul juba ebamugavus kui auto päevaks teenindusse läheb ja ei kujutaks ette, et pean suva vea isegi garantiivea pärast sõiduki teise riiki organiseerima. Kuidas praktikas Tesla omanikud seda teevad, kas kirjutatakse enda 2 tööpäeva korstnasse ja võetakse ette reis lähimasse Tesla teenindusse Leetu, Rootsi, Soome või on mõistlikum treileriga auto sinna-tagasi saata. Muidugi võib rike olla ise juba selline, mis eeldab treileril transporti..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 12:58:37
|
|
|
No vähemalt siin nad väga liikuda ei suuda...ringile jõudes pole kiirendusest ju kasu. saan aru, et need turboringi servad käivad mõnele üle aju, aga sõita 20-ga ringi mida saab 50-ga läbida
Hübriid on nii ja naa, aga Toyota viimane gen ju väga hea.
Hooldus peab kohapeal olema, olgu jutt mis tahes.
viimati muutis Magic 07.01.2025 13:01:12, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 12:59:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita |
Ma saan kõik maha võtta ja vajadusel ka esimootori välja lülitada äpist. Lisaks nupust aku eelsoojendus jne.
Enhauto commander olemas. Parajalt lustimas käinud juba 😁
viimati muutis M8T0 07.01.2025 13:02:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:02:22
|
|
|
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 13:03:24
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga |
Selleks on slip start nupp originaalis juba. Drift mode jne on aftermarket jubinaga mul.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
07.01.2025 13:05:29
|
|
|
Ma suvel seda drift mode-i proovisin korra. Kui peeglist rehvisuitsu nägin siis lõpetasin ära, rehvidest hakkas kahju..
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:07:35
|
|
|
Ma liiga vana mingiks driftiks pole ammu talvel ka üritanud
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 13:09:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga |
No kui lisakaal tagasillal, siis peaks keskmise bemmiga võrreldes juba nii või naa paremini olema.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:11:22
|
|
|
Jah aga traction blokib ristmikel jms ikka liiga palju. Kraabib kohalt ära erksamalt ju
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 13:13:07
|
|
|
Mingit läbilibisemist timmida ei saa?
nn. off-road säte...reeglina saab ju gaasi juurde vajutada ja see nullib selle lolluse ära.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
07.01.2025 13:18:29
|
|
|
Janis kirjutas: |
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks |
miks? käid kuskil mudas?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 13:21:37
|
|
|
Magic kirjutas: |
Mingit läbilibisemist timmida ei saa?
nn. off-road säte...reeglina saab ju gaasi juurde vajutada ja see nullib selle lolluse ära. |
Ilmselt pole võimalik tavamudelite. Perfil saad muuta 0-100% esi-taga telje jõudu ja igast muid asju. Perf aga parajalt madalam ja jäigem - seetõttu ei tahtnud. LR boostiga on siuke nn sweetspot.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:24:07
|
|
|
londiste kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks |
miks? käid kuskil mudas? |
Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
07.01.2025 13:25:02
|
|
|
Janis kirjutas: |
londiste kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks |
miks? käid kuskil mudas? |
Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi. |
Ära lase akut ääreni täis
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 13:30:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
londiste kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks |
miks? käid kuskil mudas? |
Mul siin head kurvilised teed ja vahel tahaks suvel kiiremini sõita, pealtnäha näeb just selleks sobiv väike auto välja aga raskus teeb asja hirmsaks. Raske auto ja hea juhitavus ühte lausesse ei sobi. |
Kui raske see raske nüüd siis on? Vana lexus IS kaalus ka 4.57m juures 1650+ tühimass
M3lr on hetkel 4.7m ja 1919 tühi
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.01.2025 13:40:15
|
|
|
tsitaat: |
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta. |
Pole seal mingeid lugematuid juppe ja rikkekohti, süvene. Käigukasti asemel on e-cvt, ehk siis kaks elektrimootorit ja mõned hammasrattad, inverter ja aku, kõik. Pole eraldi generaatorit, starterit. Elektrimootor ja spm aetakse kokku planetaarlahendusga, samasugune, nagu helikopteri freewheel unit on tööpõhimõttelt, ehk siis väga väga töökindel ja vastupidav. Ainuke, mis siin vananeb, on aku, aga see kestab 10+a, on second hand variante ja võid 2-5k'ga uue ka osta, kui tahad. See pole võrreldavgi EV aku maksumusega.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
07.01.2025 13:44:38
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
Magic kirjutas: |
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all... |
Kuidas see mõne Tesla rehvivalik üldistada kannatab. Võiks kuskil Norra kommentaariumis trollida, suur osa elanikkonnast nõrga aruga ukerdavad oma Tesladega vabatahtlikult lumes..
Vaikselt ajan ka autovahetuse plaane, ikka nii, et loed vahid netis ja juba peaaegu selge, kui tuleb paar nädalat muuga tegeleda ja saad aru, et sai end veits ennatlikult üles köetud Viimati kõvatasin Tesla Model Y peale, et peaks suurema pagassiga olema (ek peab kunagi päriselt ka üle mõõtma) ja tõepoolest vähe kasutatu hinnad ei jää palju alla uute hübriidide hinnale. Ja nagu vaikselt selgub, ega kõikidel tootjatel see hübriidindus on ka veel esimene katsetus ja siit-sealt kostab nurinat nii töökindluse kui remondikulukuse suhtes.
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.
Tesla puhul heidutab enim kohaliku teeninduse puudumine, mul skoda puhul juba ebamugavus kui auto päevaks teenindusse läheb ja ei kujutaks ette, et pean suva vea isegi garantiivea pärast sõiduki teise riiki organiseerima. Kuidas praktikas Tesla omanikud seda teevad, kas kirjutatakse enda 2 tööpäeva korstnasse ja võetakse ette reis lähimasse Tesla teenindusse Leetu, Rootsi, Soome või on mõistlikum treileriga auto sinna-tagasi saata. Muidugi võib rike olla ise juba selline, mis eeldab treileril transporti..  |
Ma arvasin sama hübriidide kohta - kõigi tehnoloogiate miinused koos, vähe tolku, toores tehnoloogia...
Reaalselt ikkagi üle-eelmine aasta tuli esimene hübriid Civic (11gen) perre ning hetkel olen endiselt väga rahul sest minu hinnangul on jõutud piisava küpsuseni, mis töötab nauditavalt ja on kütusekulu osas säästlik.
Honda viimased hübriidid on mõistlikult lahendatud. Vabalthingav 2.0 Atkinsoni tsüklis bensukas, mis enamiku ajast töötab generaatorina elektrimootorile.
Käigukasti kui sellist pole (jääb ära suhteliselt kulukas CVT kasti hooldus). On lihtne ülekanne mis võimaldab vedama kas elektrimootorit (enamik aega) või bensumootorit (kui pöörded klapivad ja bensumootori otsevedu on ökonoomsem kui elektrimootori kasutamine - osadel maanteekiirustel).
Aku on pisike 1kWh (kaalub umbes 35kg (kui mälu ei peta) ehk ei lisa jõhkralt kaalu ning selle põhieesmärk on regeneratiivse pidurduse energia püüdmine).
Linnas sõites on kulu suvel 3-5 sajale vahel ning talvel 4-6 sajale (sõltub põhiliselt sellest kas mootor jõuab soeneda või mitte).
Lisaks on väga meeldiv elektrimootori kohaltäramineku kiirendus.
Ei pruugi sobida kõigile, kuid mul saab kohe 2a / 50000 km sõidetud ning olen väga rahul.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 13:54:39
|
|
|
Kuidas uutel on see EV reziimi kiirus? Minu omal üle 70kmh ei saanud seega muutus kasutuks kui suuremosa maanteesõit.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|