Seda ootaks rohkematelt mängudelt juba.
2007.a. Crysis on ka seal maal, et võiks tervenisti PathTraced olla ning mängida siis 1280x1024 resol, mis sellel ajal kunn oli.
Nagu ma varem korduvalt olen öelnud, siis just vanematele mängudele RT lisamine annab suurima efekti. Eriti Global Illumination. Kuigi see vajab ka tekstuuride kohendamist. Perf on kahjuks suht kehva ja AMD kaartidel hetkel ei toimi.
Suht rumal oleks loota, et sellest midagi vapustavat tuleb. Isegi kui see toimib halvasti või ei toimi peaaegu üldse tahaks seda ikka näha.
Kuhu ja kuidas nad selle eralduva soojuse panevad ?
Äkki teevad propelleriga . Võibolla saad siis oma S seeria samsungi ka seljale panna ja lendad nagu Karlson , katuselt - katusele.
SirAskAlot, Ventikaga "gaming phone" on juba tehtud miitu korda- Nubia Red Magic vist oli kui mälu ei peta. ASUS ROG telefonile oli ventikas lisana ostetav.
Lükkasin RTGI ReShade Horizon Zero Dawnile peale, läks veel hullemaks. Keeg7 oleks nagu kirka oranžiga ümbruse üle võõbanud... kui ikka kunstnike töö nõrk ja maerjalide omadused valed siis ei päästa miski( ok Digital Dreams on mingi 8k Photorealistic mode YT üles riüutanud, aga see läheb juba tugeva modi kategooriasse).
Orika Doomi RT mod väljas ja DF sellest väga asjakohase ning erapooletu ülevaate teinud, isegi miinused ja muutused atmosfääris välja toonud.
Samas mäng näeb hea välja, kuna materjalid ümber tehtud, siis pole pixelshow ka enam.
Coreteks käib läbi mitmeid UE5 demosid(mis näevad ülehead välja ilma RT-ta), aga natuke ka AI poolt(mis haakub natuke uute GPUdega kus ka AI tuumad sees ja mille kasutus ammu tahtnud näha), nimelt karakteri liikumise modelleerimine 9 min juures:
Software Lumen\RT@60FPS koos ninete ja virtuaalse varjukaardiga(VMS).
Fortnite UE5.1 mootoril jooskmas. Imestan et Nvidia ei ole veel välja tulnud avaldusega, et tegemist fake videoga ja ikka RTX see kõikse õigme.
PS. Direct Contactist ka videosid väljas, ei tea küll kas RT on sees aga igaljuhul Nanites ja VMS paistavad sees olevad kuna nii selge näeb pilt välja. Viimas suur samm edasi kus iga rohulible oleks nagu 8k tekstuuriga...
Suht külmaks jätnud siiani kas kunstnikud on piisavalt vaeva viitsind näga, et seinad punakamat või sinakamat tooni värvida, kui " reaalselt peaks" aga kõik koos näeb välja selge nagu päev.
Tundub , et Jensenil sai mängutootjate pidurdamisest kõrini ja andis modijatele tööriistad kätte. Eks näis mis sellest lõpuks välja tuleb. Igaüks võib ju ise ka proovida.
Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos... _________________ O: Low-profile pci bracket
sellel on imelihtne lahendus - moar rt units. ajaühikus taga aetavate kiirte hulka juurde vaja, siis on vaja sellega tegelevaid üksuseid rohkem. see, et rohkem üksuseid aitab, on ka erinevate mängude pealt otseselt või kaudselt katsetega ammu selge.
tänase seisuga on asi küll paranev aga selle külje pealt probleem jätkuvalt, et teiste tootjate rt võimekus läägab - ehk siis devidel on võimalust või motivatsiooni rohkemate kiirtega rt lahendust teha vähem.
muide, kui näiteks controli - mis muidu on üks paremini tehtud rt-ga mänge - selle läägimise koha pealt näiteks tuua, siis seal hakkab oluliseks saama see, et mäng on vana. control on pärit turingu ajast ja paljuski sinna optimeeritud. ray count, ajavahemikud, temporal kaadrite hulk jne on optimeeritud mingite kindlate jõudluspunktide peale, mis enamasti on mängu väljatuleku hetke high-end. just rt-ga on omajagu näha seda, et seaded nagu on aga need jäävad staatiliseks ja uute gpu põlvkondade puhul lähevad optimeerimispunktid ikkagi paigast ära. eks see võtab aega enne kui ka selles osas mingi standardne käsitlus välja kujuneb. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kas see HU video on ettevalmistus 8800 tulekuks? Millest võiks jäerldada, et 8800 RT võimekus on väiksem kui loodetakse ?
Probleem on muidugi olemas. Controllis oli see väga hästi näha. Samas oli see valik kas imelikud betoon seinad või täiesti võltsid klaasid ja klaas ruumid. Varjudest , materjali kvaliteedist ja peegeldustest ei hakka rääkimagi.
CP2077 oli kogu mängu peale vist 1 koht kus selline virvendus mängu mängides silma jäi. Tavaliselt liigud mängu mängides nendest kohtadest üle ja korralikult tehtud mängus need ei häiri.
Muidugi kui sa 300% suurendusega mängid ja spetsiaalselt materiaalide pindu vahid , siis on kriitika õigustatud.
Minujaoks on küsimus muidughi lihtne. Kas ma valin säbrutava matejali pinna mida ma ilmselt ei näe , või ma valin võltsilt joonistatud maailma mida ma näen praktiliselt igal sammul.
Eks igaüks otsustab ise mis on suurem problem. Kas HU poolt väljatoodud hiireauk kapi taga või elevant keset tuba.
Vt Stalkerit kedagi isegi ei huvita RT, AI on valukoht.
Ja potTo pc ei suuda lumenitki joojsutada. Ehk olemegi sealmaal kus ennustasin.rt pärast ei hakka keegi mängu ostma või ostmata jätma, samas kasutute AI tuumadega ei saa midagi teha ja 90ndatest kehvema AI pärast on S2 kriitikatule all...
Ma pigem ootaks ka nüüd ikka korraliku mängusisese AI tormijooksu. See ju kuum teema. RT isiklikult üldse ei huvita. Mõtle kui saaksid vanu nostalgiaga mänge mängida uuesti läbi, kus tundsid et AI jääb lolliks.
Kindlasti annab suurema vau efekti kui samale mängule RT peale joonistada.
Kasvõi näitana CS2 bot lahing. Mõtle kui saaksid Bot'dele määrata AI iseloomud ja aimi konkreetselt mingi pro mängija käitumiste järgi ja siis treenida tema vastu. Vot sellist asja sooviks rohkem näha.
Huvitav arusaam jah - RT kohe mõttetu kui mängus muid puuduseid Kas keegi tõesti väidab, et RT ei anna nt viimase Indiana Jonesi puhul midagi mänguelamusele juurde?
Huvitav arusaam jah - RT kohe mõttetu kui mängus muid puuduseid Kas keegi tõesti väidab, et RT ei anna nt viimase Indiana Jonesi puhul midagi mänguelamusele juurde?
Pole mänginud. Ei tea. Wukongi demo vaatasin. Ei näinud midagi erilist.
Minu jaoks alati rikub mängu immersioni mingi ebaloogiline samm, mida mängu AI teeb, mitte pilt.
Kui näiteks GTA mängus oleks igal NPC'l mingi AI loogika. Näiteks mingi paarike kes tänaval liigub ja tapad mehe või naise ära. Siis juhusliult kui kui peaksid uuesti teise osapoolega kokku sattuma siis see NPC näiteks ründab sind, kuna mäletas mida sa tegid. Midagi analoogset.
Või kui Skyrimis oleks NPC natuke targem, mitte see et varastad taskud tühjaks ja müüd sama asja talle kohe uuesti maha
Viilutaja, aga see võiks olla teise teema lugu. raytracing viimati ei aidanud npc-de tegevusele kuidagi kaasa. ega takistanud ka.
aga saan aru, et sa oled nüüd meelt muutnud ja jutlustad rohkem tensor uniteid gpu-desse?
ot:
Viilutaja kirjutas:
Kui näiteks GTA mängus oleks igal NPC'l mingi AI loogika. Näiteks mingi paarike kes tänaval liigub ja tapad mehe või naise ära. Siis juhusliult kui kui peaksid uuesti teise osapoolega kokku sattuma siis see NPC näiteks ründab sind, kuna mäletas mida sa tegid. Midagi analoogset.
Või kui Skyrimis oleks NPC natuke targem, mitte see et varastad taskud tühjaks ja müüd sama asja talle kohe uuesti maha
nii ml ai baasil npc-de kui su mäletavate npc-de probleem on ühest küljest nii salvestusmahu kui töötlusjõudluse vajadus - kujutad sa ette mõne gta suuruse mängu npc-de mälu jaoks vajalikku mahtu segi kui vaid paari asja meeles hoiavad - ja teisest küljest see kuidas mäng muudetakse ettearvamatuks. noh, näiteks tüüpilise gta mängija vaatest kuskil story lõpuks on kogu linn sul kallal. jah, ka see võiks olla äge kogemus aga see on midagi muud ja vajab tänaste mängudega võrreldes teistsugust disaini. pluss siis jah, nende npc-de processing kui selline.
varastatud asjade mitte müüa laskmine või vähemalt samale või sama factioni npc-le müüa mitte laskmine on paljudes mängudes olemas. kaasa arvatud bethesda omades. viimane näitena siis starfield, kus varastatud kraami müümine on piiratud. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Lihtsalt siin käis jutt AI'st ja raytracingust. Ma ei näe.et see raytracing midagi juurde pakuks. Sama silmailu saab ka ilma selleta tehtud 98% ulatuses.
Mängu AI on see, mis võiks teema olla. Seda enam kui igas CPUs nüüd mingi dedicated silikoon AI jaoks.
Minu jaoks Raytracing algab siis kui kõik tehakse pathtraciguga, siis on alles pointi sellel.
Ok, GTA on võibolla liiga massiivne, kuid tänapäeval on mingid 16Core masinad ja hullult suured ssd'd tavapärased. Võiks kuidagi olla võimalik.
Või siis see teine näide CS2 puhul, kus saaksid laadida omale vastaseks mingi PRO mängija AI tegelase. Kus on sisselaetud konkreetsed "loogilised" liikumised selle mängija puhul, kus AI on analüüsinud tuhandeid gameplays'd.
Selle analüüsi on siis teinud mingi võimekam arvuti ja saad lihtsalt profiili alla laadida, mida siis jooksutab sinu arvutis olev CPU oma AI tuumadega.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.