Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
13.12.2024 11:44:45
|
|
|
Prillpapa, odava elektriautoga ongi ju lihtsalt see häda, et too akupakk tuleb ostes kohe kinni maksta. kui odav auto on 15k, siis sarnast elektriautot alla 20k ei ole võimalik teha.
küll aga on seal 30k teises pooles elektriautode valik ja olek juba päris korralik. mis on paari aasta eelse klass kõrgema (kui mitte veel kõrgema) hinnaklassiga võrreldeldes päris suur areng.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 11:46:28
|
|
|
Oleneb. Ioniq5 on üpris kallis ka kasutatuna. Alla 45k nelivedu ei saagi.
Edit. Kustutasid pool teksti ära 😁
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
13.12.2024 12:02:46
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Samaväärne on huvitav võrdlus alati.
Miskipärast võetakse võrdluseks alati 3x väiksema jõunumbriga diisel isend ja tihti ka vanem auto.
Minu Model 3LRga on võrdne täpselt mõõtudelt , kaalult, ruumilt ja sõidudünaamika numbritelt BMW m340ix . Võrdle nüüd hinda, ülalpidamiskulu jms. Mitte ükski diisel (ka 540xd või 335xd) pole ligilähedale sama suutlikusega. |
Nojah, minu jaoks need jõu ja kiirendusnumbrid ei ole primaarsed, nagu ma ei vaja ka sportautot, millel võimalik 350km/h lasta, aga praktikas sitsid 90km/h.
Minu kriteeriumid on teised, pagasiruumi mahutavus, kus eelmine kord valides Superb-ile vastast ei olnud võimalik leida. EV valikult on see argument veel piiravam, kus isegi pistikhübriidversioonidel on pagass väiksem kui mittehübriidil. AI-lt küsides, Tesla Model X ja ka Y on väidetavalt "suure pagasiruumiga" aga nende autode hind on isegi kasutatuna liiast, kui just turu kõige alumist rida ei vali.
Autoteemas ka keegi praalis kuidas pistikhübriidid on mõttetud ja pea sama hinnaga juba mis elektrikad, skoda&VW hinnakirja vaadates on elektrikad ikkagi tuntavalt kallimad pistik a'la 40-50k, EV pigem 55-65k, täppis excelit pole teinud aga EV tundus sirka 15k kallim olevat, mis pole siiski päris "pea sama hinnaga", eriti kui juba 45k tundub ka ülevõlli hind ja kompromiss enda võimalustega..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 12:13:43
|
|
|
Eks oleneb eelistusest muidugi valik aga samaväärne tähendab ikkagi samaväärset sellesmõttes ja kulusi ei saa võrrelda kui üks on 100 ja teine 300kw ning öelda, et see ei loe.
Minu valik käis esmalt jõud vs kulu ja neli ust.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002

|
13.12.2024 13:09:36
|
|
|
ot: |
Sellest et sa kW p*de oled oleme juba ammu aru saanud, pole vaja seda igal juhul rõhutada.
M3 on minu silmis samas klassis VW Golf või Toyota Corollaga |
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
13.12.2024 13:45:18
|
|
|
Mõni on kilomeetripede aga see oleks nagu õigustatum, et hirmsasti peab 1000km saama järjest sõita? 😁 autol peab ikkagi esmalt hea sõidudünaamika olema.
Aga mis rõhutada? See on kihtsalt fakt, et sa ei saa võrelda kulu autodel mille võimsuse vahe on 3x jms.
Üks just FBs kommenteeris 22a 3. seeriast üleminek highlandi ja ütles, et pole küll mingit hullu luksuse tunde langust vms.
See, et sa corollaks pead seda autot on puhtalt sinu põhjendamatu arvamus. Reaalselt pole toyotal mitte midagi ka tehniliselt vastu panna.
Aga rääkided seda klassi elentrikast. ByD Seal pidavat 50k hinnaga olema tänase artikli järgi. Veider. M3lr on peale ostutoetust ca 51k ja Seal peaks odavam olema. Inchcape loodab, et läheb nii ka kuna teisi hiinlasi pole?
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
13.12.2024 14:12:38
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
etk kirjutas: |
Ehk need tüüpilised 60kWh akupakid on hinaga umbes 6000€ moodustades nende keskmiselt 40k maksvate sõidukite hinnast vähema kui kuuendiku. |
Praktikas kasutaja vaatest vist pigem mitte, ikka loed-kuuled, kuidas hinnapakkumist uuele akupakile võttes on need hinnad pigem 3x6000€.
Või ka see, mis hinnaga tehas akupakke saab, ei kandu üle järel-varuosaturule. Kes teab vbl ka täna ICE autodel tehas saab uue sisepõlemismootori ühe hinnaga ja kui kunde läheb koodi alusel varumootorit ostma, on selle hind imepäraselt 2-3x kõrgem.. |
Nende netis liikuvate näidete puhul ei käi ju jutt akupaki tootjahinnast (nagu ma enne viitasin) vaid akuvahetuse hinnast, kuhu on siis lisandunud aku müügi marginaal, transpordi kulu ja töötundide kulu, et reaalne vahetus ära teha. Ja nii saabki 10k akust järsku 20k hinna kätte. (Sest tüüpiliselt need näited ei ole mitte selle 60kWh aku kohta vaid just 100kWh aku kohta, et suurema numbriga eputada).
Prillpapa kirjutas: |
täppis excelit pole teinud aga EV tundus sirka 15k kallim olevat,
|
Soovitan teha.
Ja eks natuke sõltub ka sellest, mida võimekusena taga aetakse. Näiteks nelikvedu on tore asi aga reaalselt pole 90+% Eestlastel seda tarvis, ülejäänud lihtsalt omast edevusest topivad sinna alla palju pappi. Sarnaselt arvavad elektriautovõõrad, et peab kindlasti suurima akupakiga auto võtma, sest äkki millalgi kunagi tõesti läheb tarvis ja siis maksavad selle luksuse eest üle.
Kaine mõistus tagab mõistlikud kulud.
Pistikuhübriidid muidu ei ole hinnas kunagi väga konkurentsivõimelised olnud. Ka ~4a tagasi, kui elektrikat uuendama hakkasin sai võrreldud pistikutega ning samaväärsete hinnavahe jäi 4k kanti. Summa, mille paari-kolme aastaga kütusesäästuga tagasi teenib, sest pistikhübriid ei võimaldaks igapäevaselt üle poole sõidust elektriga ära tegema.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
13.12.2024 18:24:39
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
ot: |
Sellest et sa kW p*de oled oleme juba ammu aru saanud, pole vaja seda igal juhul rõhutada.
M3 on minu silmis samas klassis VW Golf või Toyota Corollaga |
|
Sama kohane võrdlus nagu kärudiislit võrrelda m....iga
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
16.12.2024 18:12:01
|
|
|
Maksumüüri taga.. kas Ameerikas või US&A-s? Kui viimases siis edu.. arvestades kuidas usakatele meeldib igast x asjade peale kohtusse kaevata.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
16.12.2024 18:14:24
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Maksumüüri taga.. kas Ameerikas või US&A-s? Kui viimases siis edu.. arvestades kuidas usakatele meeldib igast x asjade peale kohtusse kaevata. |
et rikub mõnda muski patenti mida ta väidetavalt ei kasuta
aga kui vaated ei sobi annab ikka kohtusse...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
16.12.2024 18:22:13
|
|
|
tsitaat: |
Neljaukseline sedaan jõuab müügile järgmise aasta lõpus ja esimesed suuremad tarnepartiid saabuvad Põhja-Ameerikasse 2026. aasta kevadel. Pärast seda saabub masin koduturule Jaapanisse 2026. aasta teises pooles ning lõpuks Euroopasse 2027. aasta alguses. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
16.12.2024 18:26:40
|
|
|
ot: |
Julged poisid, ma laseks küll enne kuskil x riigis mingi pool aastat vähemalt inimestel katsetada ja alles peale seda läheks arenenud riikidesse.
Ma ei mõelnud patente vaid muud jama. Loodetavasti taipavad manuaali kirja panna, et lemmikloomi ja ämma ei tohi kuuma ilmaga pagassi jätta jne. |
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
17.12.2024 10:49:03
|
|
|
Audi tehase sulgemise uudise valguses ei teagi kuidas ennast tunda. Ühest küljest tekib sakslastele justkui arusaam, et see rohevärk ei lenda sellise kiirusega nagu algul loodeti.
Teisalt näitab mingit pikemaajalist jätkuvat majanduslangust. Lahendusi ei paista kusagilt. Euroopa stagneerub.
Kus on see euroopa NOKIA? Varem oli see Saksa autotööstus justkui.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
17.12.2024 11:23:19
|
|
|
Ostjatel läks suur vaimustus mööda, kui hindu nägid. Paratamatu. Isegi, kui sul on roheline mõtteviis ja värgid-särgid, siis elektriline Audi on valdava osa ökohipide jaoks üüratult kallis ja rikkurid ostavad endiselt pigem sisepõlemismootoriga paugupille.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
17.12.2024 12:10:50
|
|
|
audi tehas, mis nähtavasti tootis peamiselt q8 e-trone? tahtsin huvi pärast vaadata, et mis need on aga tundub, et meil neid isegi ei müüda
ma selle rikkurite ja sisepõlemismootoritega paugupillide osas poleks üldse nii kindel. kasvõi taycanid tunduvad viimasel ajal jube levinud olema. etron audisid kuni etron gt-ni on ka täitsa tihti näha.
edit:
ohh, maanteeamet on omale statistika lehe teinud:
https://www.transpordiamet.ee/soidukite-statistika
eestis registreeritud 8114 elektriautot
1504 teslat
688 audit
561 bmw-d
504 škodat
468 vw-d
458 hyundaid
457 mersut
287 kiat
270 renaultd
249 porschet
212 volvot
vaatasin seal lehel esimesena pähe tulevaid marke lihtsalt, millest on elektimudeleid meelde jäänud
aga jah, audidest etron gt-sid on 63, q8 etrone on 89. porschedest enamik taycanid, 224 tk.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 17.12.2024 12:25:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
17.12.2024 12:11:46
|
|
|
tsitaat: |
Peamiselt toodetakse seal luksuslikke elektrimaastureid Q8 E-tron. Nende viimased mudelid veerevad tootmisliinilt maha 2025. aasta veebruaris.
2023. aastal müüs Audi 49 000 Q8 E-troni, kuid Brüsselis asuva tehase võimekus on 120 000 autot aastas. Seal töötas seni 3000 inimest. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri
HV veteran

liitunud: 05.11.2001
|
17.12.2024 12:14:23
|
|
|
londiste kirjutas: |
audi tehas, mis nähtavasti tootis peamiselt q8 e-trone? tahtsin huvi pärast vaadata, et mis need on aga tundub, et meil neid isegi ei müüda  |
Müüdi küll, aga ju siis on otsa saanud ning juurde ei tule.
Mul täitsa olemas, kuigi ilma tähiseta Q8 ehk lihtsalt e-tron.
_________________ The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
17.12.2024 12:16:20
|
|
|
palju see tavaline Q8 nendel enne müüs? Tundub et probleem pole mitte EV-s, vaid selles et Audi hindas üldse oma lukspreemiumite nõudlust tiba üle.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.12.2024 12:43:09
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ostjatel läks suur vaimustus mööda, kui hindu nägid. Paratamatu. Isegi, kui sul on roheline mõtteviis ja värgid-särgid, siis elektriline Audi on valdava osa ökohipide jaoks üüratult kallis ja rikkurid ostavad endiselt pigem sisepõlemismootoriga paugupille. |
E-tronne pakutakse järelturul varsti kilohinnaga Rikkurid ostavad EV'sid ka, seal ülemises osas praktiliselt vahe puudub, on sul ev või sisepõletaja. Alates 70kst on juba valik, mida saab teha münti visates, ideoloogilliselt või lihtsalt uudishimust, rahakotti see ei mõjuta.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
17.12.2024 12:45:28
|
|
|
Audi põhjal midagi öelda elektriautode nõudluse kohta on ikka päris jabur. Tõusval turul suuta põruda on ikka paras saavutus.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
17.12.2024 13:08:07
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ostjatel läks suur vaimustus mööda, kui hindu nägid. Paratamatu. Isegi, kui sul on roheline mõtteviis ja värgid-särgid, siis elektriline Audi on valdava osa ökohipide jaoks üüratult kallis ja rikkurid ostavad endiselt pigem sisepõlemismootoriga paugupille. |
EV on jah kallis ka keskklassi jaoks kes tahab mõistlikku uut autot hea hinna/varustuse&brändi tasakaaluga.
Rikkurid hakkasid EV-sid ostma, kui bränditootjad hakkasid ka EV-sid arendama, seni jah Tesla jm noname või "Prius"&"Leafid" rikkureid ei kõnetanud.
Samuti rikkurid ise ei ole konstante suurus, vaid ka seal on äärest ääreni rahvast, nagu siingi kus keskealised pässid kes saanud endale Audit&MB&BMW lubada, Clarkson on maapealne jumal ja suust kostub Top Gear-i tõed "õige auto" kohta, teate küll neid AMG, V8 jm - sellel seltskonnal on keeruline EV peale minna, kui just Clarkson või mõni teine eeskuju ei näita.
Aga on ka noorem rikkurite klass, need starupperid, idud, tehnoloogiafirmade hästi tasustatud insenerid, noored kosmopoliitsed teadurid jne - neil ei paista miskit tõrget EV-de soetamise vastu olevat, mõni tellib lausa kaugete merede tagant lisakuludega just sellist EV-d nagu tema tahab.
- Suures pildis EV-de arengu toppamisel võib olla mitmeid põhjuseid. Ostja vaatest on meelde jäänud kuidas kohe-kohe sõidukite tootmine läheb EV-de tootmise peale üle, suured brändid teevad suuri investeeringuid osad isegi kõrvalsektoritesse nagu akutehnoloogiad kuni kaevandusteni välja. Ja masstootmine ning EV-de konkurents toob hinnad jõudsasti alla - natuke on alla tuldud, aga täna on ostjal ikkagi valik al'la kas ICE 40k vs EV 60k.
- Eesti ja euroopa majanduste seisak või isegi vähikäik ei soosi emotsioonioste tegema, mida autoost on, kus vaadatakse konservatiivselt ja asjata autovahetust eriti EV peale ei tormata tegema.
- Jõuliselt on pead tõstnud EV-de vastaste seltskond, suuresti nö vanemad pässid, kes teavad, milline oli "viimane õige" ja kui vale kõik see EV värk on.
Kõik EV puudused võimendatakse, kuni akusõiduki surmalõksuks tituleerimiseni, kui ise sisse ei põle, siis kodu põletad kindlasti maha jm
- Autotööstused, eriti euroopa ja saksas on pärast vene energiakandjatest lahtirebimist, kogu tööstuse konkurentsivõimega hädas, kus enam ei ole prioriteet EV tehnoloogia arendamine ja investeeringud, vaid võideldakse ellujäämise nimel, suletakse tehaseid, koondamisprobleemistik, töötajate protestid jm hädad mis kahjumitega kaasneb. Selge, et sellises olukorras EV ei lenda vaid kidub.
-Riikide eelarved ja EL-i poliitikad on samuti majandussurutise surve all, kus EV-de levinud rohepoliitikaid ei jõuta tänaste majandustega edendada ja rohepoliitikad suure surve all, kui "valed" ja "süüdlane" kõiges halvas mis täna torgib. Kuigi veel paar aastat tagasi sh Eestis kiideti Nord Streami toru õhkimisele ja vene energiakandjatest loobumisele takka, kus see ainult kiirendab ja motiveerib rohetehnoloogiate kiiremat arengut, mis annab euroopale suure tulevikueelise kogu maailma ees ja eriti labaseks tanklaks tituleeritud Venemaa ees. See vist oli põhjendamatu ja ebareaalne lootus, mis ei taha realiseeruda.
Eesti nö rohepoliitika eesmärkidest on läbivalt läbi kumanud, kuidas meie otsustajate eliidi nägemuses on rohepoliitika üks järjekordne euroopa fondide rahasadu, ehk meil endal ei ole ei tehnoloogiat, teadmisi napib, isegi tõsist tahet ei ole, aga kui euroopa rohelõbu kinni maksab - oleme valmis nõrkemiseni projekte kirjutama ja raha eest ehitama kuitahes edevaid lahendusi mida maailmast osta saab. Niikui euroopa raha tulla ei taha, on kogu Eesti rohe- ja keskkonnapoliitikad tühi kott, mis püsti ei püsi. Ehk Eesti enda rohepoliitikate kogu sisu on, kui keegi teine teeb, toob maksab oleme ka kenasti kliima-rohekonverentside pildistamisel kohal, kui keegi küsib, mis on meie sisuline panus, või lahendus roheeesmärkide poole liikumises - ei ole meil midagi, vaid räme sõim rumalate, kahjustavate ja lühinägelike eurodirektiivide suunas.
Eestis aga eks ka mujal euroopas, kus teatud energiakandjad ja elektriost on poliitiilselt tabuks kuulutatud on elektrihind hakanud hüplema ja enam EV-de puhul ei saa rääkida kütuse vaatest kui odavast transpordiviisist, kus võimekamate kiirlaadijatega olla võimalik tankimise eest maksta isegi rohkem kui bensiini-diisli ostuga oleks end transportinud. Kuna Eestis vähemalt ähvardatakse jätkuvalt elektrihinna&võrgutasude kasvuga, lisaks loode-venemaast lahtiühendamise riskid ja kulukad eesseisvad investeeringud kompensatsioonijaamadesse - no keda selline perspektiiv isutaks.
Kuna ka Eesti riigirahandus on miinuses ja KOV-id ning kõik kärbivad kus saavad, on ka EV-de tasuta parkimine ja muud hüved muutunud ja muutumas minevikuks
Ainus mängumuutja EV-de vaates Eestis võib olla automaksuga seonduv, kuivõrd see hakkab ostuvalikuid hübriidide ja EV-de poole kallutama.
Samas täna kohtasin ühte ennustajat, kes kuulutas kõik tänased autovahetajad rumalateks, sest järgmine aasta pidada automüüjaid tabama suur turuseisak ja kõik nad hakkavat sõidukeid poole hinnaga ära andma - ma jäänud uskuma, aga tore oleks küll
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.12.2024 13:27:15
|
|
|
tsitaat: |
seni jah Tesla jm noname või "Prius"&"Leafid" rikkureid ei kõnetanud. |
Oi kuidas kõnetas. Terve Hollywood on/oli Priust täis, kui see välja tuli. Leafi tõesti keegi kõrgseltskonnast ei ostnud, aga Prius on kultusauto. Tesla puhul tehti kindlasti kõvasti ka promo ja mainekujunust. Ma ei tea, kas nad ennast kuhugile sisse ka ostsid tootepaigutuse mõttes. Lexus näiteks omal ajal ostis ennast MIB'i.
tsitaat: |
Ettevaatust suurema pakasega sõiduulatuse hindamisega icon_idea.gif |
Ma nüüd digimoondun ev entukaks: "Sul pole vaja sellise külmaga sõita, püsi kodus!".
tsitaat: |
Audi põhjal midagi öelda elektriautode nõudluse kohta on ikka päris jabur. |
Valge kassi meem: "Skoda on ka Audi".
viimati muutis Markos 17.12.2024 13:28:04, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|